|
|
Frstu
|
|
|
Door Kuijt wordt hij om die reden gepasseerd. Het is wel het type speler dat iets verrassends kan brengen. Hij wordt momenteel gebruikt als een soort supersub.
Volgend jaar zal hij wel eerste keus zijn in de onder 19.
Feyenoord speelde vandaag heel goed. Huijgen gaf veel bruikbare voorzetten. Amadin speelde ook goed (kwam zijn man vaak goed voorbij, i.t.t. Touré de weken daarvoor). El Bouchataoui bijna niet gezien. Burger vocht hard.
Na de 1-0 zakte het in. Voor de rest echt goed gespeeld. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
El Bouchataoui viel alleen op met die mooie aanname, en vervolgens jammer genoeg een schot op de paal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja... Dat zal wel tranen worden :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 - 19:34 schreef Frstu het volgende:Door Kuijt wordt hij om die reden gepasseerd. Het is wel het type speler dat iets verrassends kan brengen. Hij wordt momenteel gebruikt als een soort supersub. Volgend jaar zal hij wel eerste keus zijn in de onder 19. Feyenoord speelde vandaag heel goed. Huijgen gaf veel bruikbare voorzetten. Amadin speelde ook goed (kwam zijn man vaak goed voorbij, i.t.t. Touré de weken daarvoor). El Bouchataoui bijna niet gezien. Burger vocht hard. Na de 1-0 zakte het in. Voor de rest echt goed gespeeld. Ik denk dat hij snelheid tekort komt voor het echte werk ,maar hoop echt dat ik het fout ziet want op dit niveau vind ik het leuk om naar te kijken. De laatste 20 minuten vond ik ook wel aardig om te zien. Jammer dat ze het 2 weken terug bij NAC niet zo goed deden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen ,drie weken terug winnen ze dik maar dan zie je toch ook dat 020 vrijwel dezelfde kwaliteiten bezit. Daarbij gingen de supporters behoorlijk te keer en dat komt altijd terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Jong Vitesse trekt zich terug uit de voetbalpiramide.
Kans... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Is dat ook over te nemen zo'n licentie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat is één, wat zijn hun plannen voor de toekomst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe Feyenoord onder 19 speelt deze week voor het kampioenschap,tegen 020. Wanneer is dat en kun je het volgen op tv ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Livestream op YouTube misschien |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 - 17:36 schreef piet de paler het volgende:Effe Feyenoord onder 19 speelt deze week voor het kampioenschap,tegen 020. Wanneer is dat en kun je het volgen op tv ? A.s Zaterdag om 14:30, live stream via youtube inderdaad of Feyenoord.nl |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pijnlijk stuk in het NRC over de jeugdopleiding.
Het is echt op alle gebieden een puinzooi bij Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De talenten , 9 stuks WK selectie 2014 , allen uit het voorgaande beleid. Daarna , als een raket naar beneden . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat is t echt. Maar stuur die mannen maar eens weg. Dit had Ajax een aantal jaren terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:Ja dat is t echt. Maar stuur die mannen maar eens weg. Dit had Ajax een aantal jaren terug. Die kunnen volgens mij beiden met pensioen toch ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:Ja dat is t echt. Maar stuur die mannen maar eens weg. Dit had Ajax een aantal jaren terug. Moeilijk, oogt sterk geworteld. Angst en ego. De club zelf moet ingrijpen. Een onderzoeksrapport kan niet genegeerd worden. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Tendentieus stuk. Door iemand die met modder gooit en het zelf wel uitgevonden lijkt te hebben.
Innoveren, vernieuwen. Blablabla.
Ja, het kan van toegevoegde waarde zijn wat data te hebben over de spelers. (Snelheid, conditie, vooruitgang etc.) Ook kan de mentale begeleiding van spelers beter. Op dit vlak zijn wel wat voorbeelden te noemen: lees de verhalen over Jeppe Curth en Leonardo 1 maar eens.
Stel jezelf eens wat kritische vragen: - Heeft Messi ooit GPS-tracking nodig gehad om Messi te worden? - Hoe kan het dat we - in een tijd dat we geen moderne technieken hadden - dan toch spelers als De Vrij en Wijnaldum hebben opgeleid? - Is het ontbreken van Jong Feyenoord in de eerste divisie niet veel belangrijker? (Vroeger hadden we nog Excelsior.)
Als ik het goed begrijp gaan we nu op Varkenoord weer verder met de mensen die ons in het verleden veel successen hebben bezorgd. En niet te veel ruzie zullen hebben met mensen als Grootscholten. Dat zorgt voor stabiliteit/ éénduidigheid en dat is goed. Echte talenten ontwikkelen zichzelf. De echte reden waarom we weinig echt grote talenten in Feyenoord één hebben is doordat ze zijn weggekocht door clubs met meer geld (Chong en Zirkzee). Daar gaat geen GPS-tracking tegen helpen.
Feyenoord moet gewoon goed scouten. En wat geluk hebben dat je op het goede paard hebt gewed. Talenten ontwikkelen zich vrijwel vanzelf. Moderne technieken en mentale begeleiding kunnen iets helpen. Maar het moet zeker niet de boventoon gaan voeren. Dan ga je er echt te veel waarde aan hechten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch kan 0-19 vandaag kampioen worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zit er klaar voor..
Common Feyenoord.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit er ook klaar voor ,maar was alleen vergeten dat ze hier een uur verder leven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja weer erg Laf die neuzen... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Er was geen eens aanleiding. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon reglementair 3 punten voor Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De neuzen krijgen geen strsf, ik zat een keertje aan een bar met zo een neus van 35 met 2 kindjes. Die verheugde zich op deze wedstrjid. Hij deed net of hij naar het front ging,zo stoer. Ben weggelopen wat een lul. Nu maar weer afwachten, die Burger valt mij tegen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo discussie over uitsupporters kan weer een decennium de koelkast in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dat is toch alleen maar een verspilling van belastinggeld. Iedere supporter een eigen ME'er meegeven. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 - 15:20 schreef piet de paler het volgende:De neuzen krijgen geen strsf, ik zat een keertje aan een bar met zo een neus van 35 met 2 kindjes. Die verheugde zich op deze wedstrjid. Hij deed net of hij naar het front ging,zo stoer. Ben weggelopen wat een lul. Nu maar weer afwachten, die Burger valt mij tegen Wel vreemd dat waar alleen familie mag komen, er ineens ook fanatieke aanhang staat. Volgens mij was de bedoeling dat er in harmonie gevoetbald zou worden. Directie van ajax heeft de dunne stront in de broek hangen, en laat ze gewoon toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen familie, die namen zeker die kut trommels mee |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dirk Kuijt die zijn eigen vrouw en kind moet beschermen, te erg man. Helemaal ziek gesnoven die lui!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Definitief gestaakt. Lijkt me reglementaire 0-3 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Papa held! Natuurlijke reactie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat gaat weer een lange staart krijgen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Er waren toch alleen de familie en speciale gasten welkom dus 020 is schuldig en terecht 3 punten naar Feyenoord |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Zo wil je niet winnen. De wedstrijd zal wel zonder publiek worden uitgespeeld o.i.d. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is niet de normale sanctie die de KNVB hanteert |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Doe maar voor altijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Reglementaire winst, lijkt me toch. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een kansloos gedoe dit allemaal. Het zijn nog maar kids... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het wekt bij mij de indruk dat bepaalde figuren gewoon op een willekeurige reden zaten te wachten om los te kunnen... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja en diezelfde kids staan die volwassenen terug naar hun plaats te sturen, van beide teams trouwens waarvoor hulde! |
|
|
|