|
|
VVout
|
|
|
Ga fietsen, Feyenoord onder Verbeek was kudt en Bengston 90/91, de afgelopen 2 jaar was wat minder maar we schreeuwen moord en brand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klopt en terecht ook. Als je als Feyenoord zijnde structureel terug naar de top wil waren afgelopen 2 seizoenen simpelweg kut.
Meer dan 20 punten van de koploper is gewoon schandalig met deze begroting en hoger salarishuis dan PSV.
Jij noemt totaal andere periodes op, niet te vergelijken. In 2017 waren we kampioen, dat wat opgebouwd is, is nu weg. De hele basis om structureel mee te doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wees eerlijk MMM 2017 is tot stand gekomen door een heel positieve drive van Dirk en El, het tegengestelde waar we eigenlijk nu in zitten. Nu schelden we op alles en iedereen, of het nu gaat om een stadion, directie, spelers. Krijg er echt de hik van zo zachtjes aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 18:16 schreef VVout het volgende:Wees eerlijk MMM 2017 is tot stand gekomen door een heel positieve drive van Dirk en El, het tegengestelde waar we eigenlijk nu in zitten. Nu schelden we op alles en iedereen, of het nu gaat om een stadion, directie, spelers. Krijg er echt de hik van zo zachtjes aan. 2017 was er ook meer kwaliteit. 2 geweldige backs, sterk middenveld, 2 geweldige buitenspelers. Jorgensen fit en in bloedvorm.
Dat is nu niet, Feyenoord ligt mijlenver achter. De concurrentie is sterker geworden, wij juist minder.
De afgelopen 2 jaar zijn gewoon echt slecht geweest. Zowel in resultaat als in het voetballende gedeelte |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jij je zin, maar ga gewoon weer met frisse moe(d/t) het nieuwe seizoen bekijken en we gaan zien hoe het loopt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plek 3, hoop ik. En dan wat overtuigender. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ver komen in Europa , daar moet Feyenoord zijn zinnen op zetten . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook zeer belangrijk inderdaad |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet op een rare manier afgaan in Europa en geen rare verliespartijen, dan is het afhankelijk hoe je directe concurrent het nog op de rails krijgt, kan je gewoon in de top 3 meedoen. Ik hoop het wel, maar als het een jaartje minder is maar jeugd een kans krijgt zich te ontwikkelen voor een opvolgend seizoen met uitzichten is het ook te verteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vliegende start Feyenoord Onder 19 in Kroatië
Feyenoord Onder 19 heeft de eerste wedstrijd op het 17e Mladen Ramljak Memorial Tournament gewonnen. De nationale jeugdselectie van Kroatië werd met 3-0 verslagen. Alle doelpunten vielen voor rust. Vrijdagochtend om 9:30 uur treft het team van hoofdtrainer Dirk Kuyt Grasshopper Zürich, dat eveneens zijn eerste wedstrijd met 3-0 winnend afsloot.
Feyenoord begon goed aan de wedstrijd en creëerde in de beginfase al een aantal kansen. In de achtste minuut mocht Feyenoord op 17 meter van het doel een vrije schop nemen. Cheick Toure ontfermde zich over deze kans en schoot de bal uitstekend in de linker bovenhoek (1-0).
Vrij snel daarna leek Feyenoord op 2-0 te komen. Een hoekschop werd door Splinter de Mooij doorgekopt naar de vrijstaande Abdel Belarbi. Zijn kopbal trof doel, maar de scheidsrechter keurde de treffer op aanraden van zijn assistent af vanwege vermeend buitenspel. Aan de andere kant kwam Kroatië in de eerste helft er spaarzaam uit. Twee mogelijkheden konden door keeper Thijs Jansen worden gepareerd.
Feyenoord bleef evenwel kansen creëren en maakte voor rust het verschil met de Kroaten groter. Crysencio Summerville kwam na een behendige actie in het strafschopgebied en vervolgens onreglementair ten val gebracht. Hij benutte vervolgens de toekende strafschop (2-0). Nog geen minuut later was het opnieuw Belarbi die scoorde. Hij ving de bal op zijn borst, aarzelde geen moment en schoot hard binnen. De goal telde ditmaal wel en dus had Feyenoord vlak voor rust een zeer gewenste en comfortabele marge (3-0).
In de rust werd Feyenoord op drie plaatsen gewijzigd. Noah Naujoks, Sem Valk en Marouan Azarkan kwamen erin voor Splinter de Mooij, Saladin Oulad M’hand en Crysencio Summerville. Direct na de rust moest Feyenoord echter met tien man verder. Na een snelle uitbraak van Kroatië trok Denzel Owusu aan de noodrem en ontnam zijn tegenstander een duidelijke scoringskans.
Het veranderde het spelbeeld onmiddellijk. Feyenoord kwam er niet vaak meer uit, al slaagde Kroatië er niet in om het Onder 19 écht moeilijk te maken. Al met al een prima start dus voor Feyenoord, dat het toernooi vrijdag vervolgt tegen Grasshopper Zurich.
Kroatië Onder 19 – Feyenoord Onder 19 0-3 (0-3) Doelpunten: Toure, Summerville (strafschop) en Belarbi.
Opstelling Feyenoord: Jansen; Hall (Knoll), Owusu, Van der Zeeuw, Esajas; Yates, Oulad M’hand (Valk), De Mooij (Naujoks); Toure (Hartman), Belarbi (Akdeniz), Summerville (Azarkan). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord U19 1-0 against Zurich, it's Sem Valk with the goal. Line-up: Koorevaar; Knoll, Hall, Valk, Hartman; Gündüz, Zitman, De Mooij; Azarkan, Lake, Summerville. 2-0 Feyenoord! Goal from Crysensio Summerville! #feyzur 2-1 Zurich now...#feygzc |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
3-1 Feyenoord U19! Abdel Belarbi #feyzur |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geeft een goed gevoel dat dit er aan komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Knap ingekopt van Lake.. 1-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1-2 makkelijk weggegeven.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Finale gewonnen met 1-2.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Brazilian midfielder Igor Daniel has joined Feyenoord U17 in Russia. He played on the Marveld Tournament with Feyenoord U16 earlier and made a good impression. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoe oud is hij dan? 16 jaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zou eens tijd worden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hehe grote dampende |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Heerlijk in de ochtend |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik was vanmorgen de eerste :) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Is dat je hond? Of heb ik nu al spijt van deze vraag? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is idd mijn hond surfer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Loslaten in het bos. Terug in de natuur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gezellig, samen met je hond op het Feyenoordforum. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Het kan allemaal. En nog praten ook hé.. nou ja praten. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bek houden en mijn drollen oprapen ar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hearing that multiple talents have recently requested to be loaned out because they see little chances to develop themselves this season, but Feyenoord has denied their requests because it fears not being able to field enough players in the reserve team.
Playing in the reserve team is very unpopular among players because it will only play 13 games in the upcoming months (U23 IPL + Dutch reserve league). Players fear they won't develop themselves due to lack of strong competition. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De puinhopen van van Geel zullen Feyenoord nog jaren achtervolgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik denk dat de puinhopen snel vergeten worden, door waar we nu in terecht gaan komen. Feijenoord oogt stuurloos op het moment. Een aantal mensen zitten nu op een plek waar ze (nog) niet horen. Troost moet zo snel mogelijk worden vervangen, en de gedroomde Eenhoorn lijkt niet te komen. Kuijt komt te vroeg in een positie waar hij nog niet aan toe is. Onze bobo van de RvC heeft v Geel en de Jong er uit gegooid, maar (nog) geen alternatief neergezet. Ook de genoemde investeerders zijn (nog) niet aan boord. Het gevolg is dat de kans dat dit een verloren seizoen is, toeneemt. Ik begrijp dat mensen een andere weg willen inslaan met Feijenoord (ik zit gevoelsmatig meer op de lijn van de Jong denk ik), maar kom dan wel met goede en doordachte alternatieven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eenhoorn is geen redacteur |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
excuses, Eenhoorn komt gewoon niet, punt. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Ik geloof niet in fabeldieren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Er is er maar Één Horny hier |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Heel groot talent.
Toch zie ik nog liever zijn oud-oom Leen in de spits staan. Ja, ben me er van bewust dat de beste man niet veel meer beweegt, maar toch... |
|
|
|