|
|
Stylzz
|
|
|
Aldus J. van Gelder
plannen die in november worden gepresenteerd aangaande de beloftenteams in de Tweede Divisie en de komst van Jong Feyenoord in de piramide Ze willen volgens mijn informatie stoppen met de beloftenteams in de Derde Divisie. Nog twee in de Tweede Divisie en 4 in de Keukenkampioen Divisie. Feyenoord zou 1 van de 2 teams in de Tweede Divisie moeten worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien. Maar tekort voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Past niet in dit elftal en is nog te hoog gegrepen ivm zijn mentaal op dit moment. Nu kan hij vrij ballen bij Rkc |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Past niet in dit elftal en is nog te hoog gegrepen ivm zijn mentaal op dit moment. Nu kan hij vrij ballen bij Rkc Dat is waar. Maar toch, zat kansen gehad, en naar mijn idee is hij meer geschikt voor de subtop. Utrecht /Az/ ajaks niveau. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien,maar misschien niet. Eigenlijk kunnen we daar nu totaal nog geen oordeel over geven. Ik hoop dat hij wel ons niveau gaat halen in iedergeval. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hearing that the transfer of Jamal Ourhris (Gonzaga) from Feyenoord to PSV is rejected by KNVB. PSV removed Ourhris from their Academy website. Ourhris also deleted his posts about PSV on Instagram. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das op zich mooi als er met Jamal op goede voet verder kan worden gegaan. Weet niet wat er in de kop van z’n jongen speelt of dat een paar heel enge mensen de ouders gek hebben zitten lullen. Vermoed dat het toch het laatste is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 09:17 schreef VVout het volgende:Das op zich mooi als er met Jamal op goede voet verder kan worden gegaan. Weet niet wat er in de kop van z’n jongen speelt of dat een paar heel enge mensen de ouders gek hebben zitten lullen. Vermoed dat het toch het laatste is. Mocht dit waar zijn, zal het betekenen dat Ouhris de rest van het seizoen geen officiële wedstrijden meer mag spelen voor welke club dan ook.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 15:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mocht dit waar zijn, zal het betekenen dat Ouhris de rest van het seizoen geen officiële wedstrijden meer mag spelen voor welke club dan ook.. Das dan wel helemaal naadje dan voor hem of wie dan ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Naadje???? Toch geweldig voor die overlopert.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Belarbi traint mee met Feyenoord 1 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wou hij dat zelf of zijn verblinde ouders die van alles beloofd werd? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Hopelijk niet belabberd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik hoop het laatste.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ook en daarom vind ik het ook naadje voor hem als dat zo is, neem het eigenlijk bijna al aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja plakte ik een tijdje terug ook al. Lijkt waar te zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 - 21:21 schreef Stylzz het volgende:Aldus J. van Gelder plannen die in november worden gepresenteerd aangaande de beloftenteams in de Tweede Divisie en de komst van Jong Feyenoord in de piramide Ze willen volgens mijn informatie stoppen met de beloftenteams in de Derde Divisie. Nog twee in de Tweede Divisie en 4 in de Keukenkampioen Divisie. Feyenoord zou 1 van de 2 teams in de Tweede Divisie moeten worden . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is een enorme verbetering |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En die nieuwe jeugdcompetitie dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord 0/19 word weggetikt door Groningen 0-1 elfde minuut |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat elftal is er ook behoorlijk op achteruit gegaan zeg pfff. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Echt he..verwondert me ook.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja man ,kijk over een halfuurtje weer ff. Vind het allemaal maar matjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaa check de basis elf..die zouden toch dik moeten winnen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hendriks op de bank en van der Heijden basis.
Omgekeerde wereld dit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Weer Ayoub en van der Heijden, gaan we daar nog energie insteken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hendriks was slecht zaterdag . Zijn hele talent gaat kapot bij O19 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1-2 achter ook weer, schandalig met zo'n team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
El Bouchataoui mooie goal, Bannis weer belangrijk met een goal en assist. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En mag Kelly ook bij jong Feyenoord de tas bidonnetjes dragen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hij zit in de tas met bidonnetjes... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hij zit in het bidonnetje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In het dopje van het bidonnetje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft Stam mooi gesmurfd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord 019 met 4-1 verloren van Sparta.
De nalatenschap van Martin van Geel & Eric Gudde waait als de zwarte dood ,door alle gelederen binnen Feyenoord. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: samen met summerville en azarkan :) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2019 - 16:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Feyenoord 019 met 4-1 verloren van Sparta. De nalatenschap van Martin van Geel & Eric Gudde waait als de zwarte dood ,door alle gelederen binnen Feyenoord. Hun vertrek is inderdaad een zwarte plaag voor Feyenoord. Afgelopen seizoen werden ze gewoon 2e.
Net als de eredivisie is het verval bizar. Is in de 10 jaar bij Martin niet voorgekomen. Voor hem was t nog erger en die koers gaan we weer op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Onder van Geel, Gio en Loekie probeerde ze er nog wat van te bakken, nu is er echt helemaal geen plan meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 15:15 schreef igor korneev het volgende:[..] Hun vertrek is inderdaad een zwarte plaag voor Feyenoord. Afgelopen seizoen werden ze gewoon 2e. Net als de eredivisie is het verval bizar. Is in de 10 jaar bij Martin niet voorgekomen. Voor hem was t nog erger en die koers gaan we weer op Nee joh gaat hartstikke goed |
|
|
|