|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Goed dat je dat inziet van jezelf |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Ja zeker. De bezem erdoor en frisse wind zou nodig geweest zijn. Nu het effect nog |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 16:31 schreef VVout het volgende:Onder van Geel, Gio en Loekie probeerde ze er nog wat van te bakken, nu is er echt helemaal geen plan meer. Na bloeden komt stelpen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Nee joh gekkie. Dat heeft hij in 2013 al opgelost.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Vrij Indi Kongolo Wijnaldum Fer Karsdorp Vilhena Castaignos Clasie |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ja ook tijdens de mvg jaren was de focus op jeugd redelijk vruchtbaar. Tijd om die lijn voort te zetten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Waarvan er 2 op een hoger niveau bleken mee te kunnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 20:10 schreef igor korneev het volgende:Ja ook tijdens de mvg jaren was de focus op jeugd redelijk vruchtbaar. Tijd om die lijn voort te zetten Domme koe |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 20:10 schreef igor korneev het volgende:Ja ook tijdens de mvg jaren was de focus op jeugd redelijk vruchtbaar. Tijd om die lijn voort te zetten Ja Gio en de jeugd hahahahaha |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Tel de miljoenen eens bij elkaar op. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Was er jeugd alles moest verkocht worden. Ja Achabar was geloof ik de beste nou dat zegt alles. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Martin en de Iniesta van Noorwegen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Zover hoef je nu ook niet te gaan. Toch blij dat je het eens bent geworden, dat de kritiek op Martin vaak kant nog wal raakt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Kan tegen de kou Kent de stad |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2-2 tegen NEC. Beleid van Geel dreunt nog lang door. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En de rest wordt er door Jaap uitgestampt , zijn aankoop en verlengstuk. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: O19 heeft een prima elftal
Misschien wel een ku(y)t trainer |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 019 is achteruit gegaan vergeleken met vorig seizoen.
En Kuyt had vorig seizoen kampioen moeten worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik niet echt hoor, die achteruitgang Plus dit jaar spelen er meer jongere spelers in. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Laten we eerlijk zijn na de jaren 70 is de jeugd kut geweest. Met heel veel pijn en moeite kan ik een paar toppers opnoemen. Terwijl in Utrecht en Noord-Holland het ene naar het andere talent is opgestaan. Misschien samenwerking aan gaan met Haarlem of Telstar en Elinkwijk i.p.v Dordrecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vorig jaar speelde Amadin Burger El Bouchataoui Lewis Geertruida en in het begin ook vaak nog Kökcü. Je kan wel zeggen dat zij een jasje uit hebben gedaan. Spelen nu jongens van onder de 18 bij en onder 17 . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2019 - 08:17 schreef Positivo het volgende:Laten we eerlijk zijn na de jaren 70 is de jeugd kut geweest. Met heel veel pijn en moeite kan ik een paar toppers opnoemen. Terwijl in Utrecht en Noord-Holland het ene naar het andere talent is opgestaan. Misschien samenwerking aan gaan met Haarlem of Telstar en Elinkwijk i.p.v Dordrecht Scouting is belangerijk. De topspelers van nu komen bijna allemaal hier uit Zuid Holland . Maar hoe kijk je als talent aan tegen een club als Feyenoord. Daar is altijd gezeik en gezeur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jong Feyenoord begon gisteren met zes jeugd internationals in de basis. Owusu, Van der Zeeuw, Oulad M’Hand, Bannis, Azarkan zijn toch prima spelertjes.
1. Jansen 2. Knoll 3. Owusu 4. Van der Zeeuw 5. Hartman 6. Oulad M’Hand 7. Touré 8. Zitman 9. Bannis 10. De Mooij 11. Azarkan 14. Gündüz 15. Valk 16. Koorevaar (k) 17. Belarbi 18. Naujoks 19. Omgba 20. Esajas |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2019 - 09:41 schreef Stylzz het volgende:Jong Feyenoord begon gisteren met zes jeugd internationals in de basis. Owusu, Van der Zeeuw, Oulad M’Hand, Bannis, Azarkan zijn toch prima spelertjes. 1. Jansen 2. Knoll 3. Owusu 4. Van der Zeeuw 5. Hartman 6. Oulad M’Hand 7. Touré 8. Zitman 9. Bannis 10. De Mooij 11. Azarkan 14. Gündüz 15. Valk 16. Koorevaar (k) 17. Belarbi 18. Naujoks 19. Omgba 20. Esajas Als jeugdtrainer heb je elk jaar een andere selectie. De hele sterke achterste linie van vorig jaar staat er niet meer bij Geertruida Hall Lewis Hendriks. Ja Hartman ,maar die zat vorig jaar al steeds reserve.
Hij heeft een mindere selectie dit jaar,dat is duidelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2019 - 08:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Scouting is belangerijk. De topspelers komen bijna allemaal hier uit Zuid Holland . Maar hoe kijk je als talent aan tegen een club als Feyenoord. Daar is altijd gezeik en gezeur. Rijkaard Van Basten Gullit Bergkamp Vanenburg Sneijder VdV Wouters R de Wit Kieft De Ligt Van der Sar Malen Stengs Kokcu Kluivert Boertjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2019 - 17:37 schreef Positivo het volgende:[..] Rijkaard Van Basten Gullit Bergkamp Vanenburg Sneijder VdV Wouters R de Wit Kieft De Ligt Van der Sar Malen Stengs Kokcu Kluivert Boertjes Ik heb het niet over het verleden maar over nu. De Jong Depay Dumfries De ligt. Allemaal talent uit de regio. Dan laat ik de Oranje spelers Wijnaldum De Vrij en Ake even buiten beschouwing want zij waren onze jeugdspelers |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2019 - 19:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb het niet over het verleden maar over nu. De Jong Depay Dumfries De ligt. Allemaal talent uit de regio. Dan laat ik de Oranje spelers Wijnaldum De Vrij en Ake even buiten beschouwing want zij waren onze jeugdspelers Ik heb het over een lange periode dan zie je dat de echte wereldtoppers uit die regio komen, Buiten dat hebben we iedere goede Spartaan niet genomen Blind, Ellerman, Bogarde, Dumpfries, Strootman etc etc zelfs in onze tuin kunnen wij niet scouten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Over hoeveel miljoenen praat je dan precies |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet niet precies wat je nou eigenlijk zeggen wil. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Wij scouten in Rotterdam maar halen niet de beste spelers. Over heel Nederland missen we ook grote talenten. Toch een teken van wanbeleid, dat je in Noord Holland niet alles ziet of Utrecht tot daar aan toe maar je eigen achtertuin. Elia speelde ook gewoon bij ADO dan vraag ik mij af ;
Waar scouten wij geen technische spelers Waarom worden ze niet beter Waarom missen wij er zoveel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2019 - 08:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Scouting is belangerijk. De topspelers van nu komen bijna allemaal hier uit Zuid Holland . Maar hoe kijk je als talent aan tegen een club als Feyenoord. Daar is altijd gezeik en gezeur. . |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja bij 020 is het ook vaak onrustig , PSV scout pas sinds kort. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij heeft van Geel de scouting opgeheven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die heeft echt al minstens tien jaar niets opgeleverd |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Vilhena, Kongolo en Karsdorp |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inderdaad, het kortzichtige ge-emmer komt weer boven drijven. Sad life. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Deze moet je eens uitleggen, De beste talenten betekent geld geen talenten betekent geen geld en kopen. Onze business is voetbal dan wil je de beste spelers waar je aan verdient of die je kan opstellen, zodat je geen geld hoeft uit te geven. Kortzichtig praat mij eens bij heb wat gemist kennelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die zijn niet gescout. Die zijn in de jeugd praktisch zelf aan komen lopen. Je noemt er nu drie in tien jaar, twijfelachtige drie zelfs, drie zou je er bijna per jaar moeten hebben |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 03 oktober 2019 - 07:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Die zijn niet gescout. Die zijn in de jeugd praktisch zelf aan komen lopen. Je noemt er nu drie in tien jaar, twijfelachtige drie zelfs, drie zou je er bijna per jaar moeten hebben Ben het met je eens noemde er drie die geld op hebben gebracht en gepresteerd;-) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 03 oktober 2019 - 07:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Die zijn niet gescout. Die zijn in de jeugd praktisch zelf aan komen lopen. Je noemt er nu drie in tien jaar, twijfelachtige drie zelfs, drie zou je er bijna per jaar moeten hebben Ben het met je eens noemde er drie die geld op hebben gebracht en gepresteerd;-) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Luis en tapia.....2x international |
|
|
|