|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 - 20:23 schreef kenny het volgende:[..] het klopt niet helemaal wat je zegt , de kampioenswedstrijd verving kuyt juist met spelers van jong feyenoord die nog in aanmerking kwamen om o19 te spelen Ja Kenny je heb gelijk,dacht dat t andersom was . Kut trainer die Kuyt haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Uitslagen Feyenoord O11 – KV Mechelen O11 37-1 Feyenoord O10 – KV Mechelen O10 34-1 Feyenoord O8 – KV Mechelen O8 31-18 Feyenoord O7 – KV Mechelen O7 10-12 Feyenoord O7 – KV Mechelen O8 9-12 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
37-1, kunnen wij die keepert niet huren? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
SC Cambuur is op zoek naar een rechtsback en kwam tijdens de zoektocht uit bij de 18-jarige Denzel Hall, aldus Omrop Fryslân-verslaggever Andor Faber op Twitter. Ondanks dat de jeugdspeler in de pikorde achter Lutsharel Geertruida en Rick Karsdorp staat weigert Feyenoord hem te verhuren. Hall speelt al sinds 2018 voor de Rotterdammers en heeft nog een contract tot medio 2021 in De Kuip. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Speler voor de toekomst Hall |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
begrijp eigenlijk niet waarom je hem niet zou willen verhuren , hij gaat meer leren bij cambuur dan bij o19 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We gaan toch via een zijdeur in die piramide instromen, zal je ook spelers voor nodig hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt KK-divisie niveau. Meteen aansluiten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
je moet ook dirk kuyt voor de groep zetten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha wat een kneuzen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens de geruchten gaan er snel twee spelers uit 2003 een contract tekenen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: verdediger Guus Baars en aanvaller Mimeirhel Benita |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Opgeleid door de Lex Immers voetbalschool. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Wat bedroevend met zo'n opstelling |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bizar 3-1 achter met bijna alleen maar ervaren krachten |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wie is eigenlijk de trainer van jong feyenoord ? arnold scholten toch |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opmerkelijk nieuws vanuit Rotterdam-Zuid. Feyenoord blijkt Isak Ellbring immers op proef te hebben. De 15-jarige Zweed gaat een week lang meetrainen met de jeugd op Varkenoord om een contract af te dwingen bij de Rotterdammers.
Dat is opmerkelijk, want ook Ajax volgt de Zweed nadrukkelijk. Eerder liep Ellbring al twee keer stage bij de Amsterdammers. Momenteel speelt hij in de jeugdopleiding van Jönköpings Södra IF. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2020 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:Opmerkelijk nieuws vanuit Rotterdam-Zuid. Feyenoord blijkt Isak Ellbring immers op proef te hebben. De 15-jarige Zweed gaat een week lang meetrainen met de jeugd op Varkenoord om een contract af te dwingen bij de Rotterdammers. Dat is opmerkelijk, want ook Ajax volgt de Zweed nadrukkelijk. Eerder liep Ellbring al twee keer stage bij de Amsterdammers. Momenteel speelt hij in de jeugdopleiding van Jönköpings Södra IF. https://www.youtube.com/watch?v=EwiA74EyZUI hier is ie 13, leuk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met alles wat nu verhuurd is ,en de beste spelers uit 019/018 en misschien zelfs uit 017 kan je wel iets samenstellen. Het is nu uit evenwicht omdat ze juist geen KK spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima redenering, maar daar hebben we al vijf jaar de selectie niet voor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het zover is om je heen kijken waar je dit mee wilt door zetten. Laat ze gaan als ze denken dat ze ergens anders meer kans maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Om het te halen zal 15 jaar duren ofzo. Op dit moment hebben AZ en Psv ook niet echt KKc waardig elftal. Het voordeel voor hun is dat zij niet kunnen degraderen. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Feyenoord o19 - PSV o19 0-1 27 minuten gespeeld, Banis slechtste man op het veld |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Late penalty zorgt voor winst op NAC |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat moet je daar nou van zeggen, wel heftig weer allemaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Redenen zijn vooralsnog onbekend is wat ik overal lees. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iets met ‘een beter plan’ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik las gisteren dat hun vader en Feyenoord een (zakelijk) geschil hadden. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De vader, whahahahaha, maak je carrière van je kind maar naar de klote.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
"De broers Salah-Edinne Oulad 'm Hand en Ismail Edinne Oulad 'm Hand vertrekken per direct uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De twee talenten hebben onvoldoende vertrouwen in de plannen van de Rotterdammers en hebben na meerdere gesprekken met de clubleiding besloten de stekker uit de onderhandelingen te trekken. De stadionclub heeft inmiddels de spelersprofielen al verwijderd op de website van de Feyenoord Academy. Salah-Edinne was actief in de Feyenoord Onder 19 en Ismail in de Onder 15. Beide spelers speelden op het middenveld. De Rotterdammers wilden dolgraag langer door met de twee talenten, maar een gebrek aan vertrouwen bij de familie is momenteel de reden van vertrek. Salah-Edinne en Ismail zijn volgens eerdere berichtgeving niet weggestuurd, maar hebben besloten zelf te vertrekken." (Bron: FR12.nl)
Geld misschien? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Natuurlijk ....en gemis aan juiste mentaliteit, maar dat laatste leg ik niet meer uit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die is zo 1990, piet. El Ahmadi... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je wil maar horen dat ik iets rascistisch roep zodat je kan berispen. Ik weet ( ervaring) dat deze groep de Islam op 1 zet de familie op 2 aanzien en geld op 3 Ik heb zij aan zij met hun in conflicten gezeten , en als het er op aan komt kiezen ze voor 1,2 of 3 Dat is mijn ervaring en daar is niets racistiisch aan denk ik. En ja ze zijn niet allemaal hetzelfde maar dit is mijn ervaring, kan ik niets aan doen, en mijn waarheid |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 17:54 schreef FR-Henk het volgende:"De broers Salah-Edinne Oulad 'm Hand en Ismail Edinne Oulad 'm Hand vertrekken per direct uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De twee talenten hebben onvoldoende vertrouwen in de plannen van de Rotterdammers en hebben na meerdere gesprekken met de clubleiding besloten de stekker uit de onderhandelingen te trekken. De stadionclub heeft inmiddels de spelersprofielen al verwijderd op de website van de Feyenoord Academy. Salah-Edinne was actief in de Feyenoord Onder 19 en Ismail in de Onder 15. Beide spelers speelden op het middenveld. De Rotterdammers wilden dolgraag langer door met de twee talenten, maar een gebrek aan vertrouwen bij de familie is momenteel de reden van vertrek. Salah-Edinne en Ismail zijn volgens eerdere berichtgeving niet weggestuurd, maar hebben besloten zelf te vertrekken." (Bron: FR12.nl) Geld misschien? Oud nieuws.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je vult me in? Als je Texelaars over 1 kam zou scheren zou ik hetzelfde zeggen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kunnen ze lekker met een kapmes door de stad gaan rennen en zeggen dat het onze schuld is. Kan het wel allemaal onder stoelen of banken willen schuiven, heb ik alleen weinig zin aan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 19:10 schreef VVout het volgende:Kunnen ze lekker met een kapmes door de stad gaan rennen en zeggen dat het onze schuld is. Kan het wel allemaal onder stoelen of banken willen schuiven, heb ik alleen weinig zin aan. De schavuitjes |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 - 18:03 schreef piet de paler het volgende:Je wil maar horen dat ik iets rascistisch roep zodat je kan berispen. Ik weet ( ervaring) dat deze groep de Islam op 1 zet de familie op 2 aanzien en geld op 3 Ik heb zij aan zij met hun in conflicten gezeten , en als het er op aan komt kiezen ze voor 1,2 of 3 Dat is mijn ervaring en daar is niets racistiisch aan denk ik. En ja ze zijn niet allemaal hetzelfde maar dit is mijn ervaring, kan ik niets aan doen, en mijn waarheid Is helaas voor een grote groep de waarheid, en die mag gelukkig nog altijd gezegd worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gerucht dat Slory overstapt naar 020 nadat zijn pa 020 benaderde |
|
|
|