BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 februari 2025 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2025 - 18:07 schreef VVout het volgende:
En Slory ook lekker bezig 🥳
Ja mooi man 💪
bijft007
 bijft007 - zaterdag 08 februari 2025 - 18:45   quote  deeplink  
Zekers erg mooi, en aangezien dtk continuü faalt om überhaupt aanvallende versterking te halen is zeker Sauer en waarschijnlijk Jayden al zoiezo binnen.
tomson
 tomson - zaterdag 08 februari 2025 - 19:01   quote  deeplink  
Slory vorige week ook al zo'n mooie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 februari 2025 - 19:04   quote  deeplink  
En die week ervoor ook.
Had jij nog een filmpje van gepost Tom
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 februari 2025 - 19:16   quote  deeplink  
Sloryhunters
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 08 februari 2025 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2025 - 19:16 schreef Stylzz het volgende:
Sloryhunters
:)))

Mooi man!
ar
 ar - zaterdag 08 februari 2025 - 20:51   quote  deeplink  
😆
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 februari 2025 - 12:01   quote  deeplink  
Assist Haen trouwens.
tomson
 tomson - zondag 09 februari 2025 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2025 - 19:16 schreef Stylzz het volgende:
Sloryhunters
Haha.. guilty as charged
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 februari 2025 - 15:20   quote  deeplink  
Kraaijeveld verlengt tot 2028
Dat is een flinke opsteker. Een van de grootste talenten
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 februari 2025 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2025 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:
Kraaijeveld verlengt tot 2028
Dat is een flinke opsteker. Een van de grootste talenten
Top, waren nog al wat kapers op de kust voor hem begreep ik..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 01 april 2025 - 12:25   quote  deeplink  
Jerayno Schaken heeft een contract bij Feyenoord getekend. De 15-jarige jeugdinternational komt na de zomerstop over van sc Heerenveen en zette in De Kuip zijn handtekening onder een overeenkomst tot medio 2028.

Schaken, zoon van voormalig Feyenoorder Ruben Schaken, is trots dat hij bij Feyenoord heeft getekend. ‘Naast het feit dat het heel bijzonder is dat mijn vader hier heeft gespeeld en ik als kleine jongen regelmatig in De Kuip zat om zijn wedstrijden te bekijken denk ik dat hier op de club alles aanwezig is om mij verder te kunnen ontwikkelen.’

De voetballoopbaan van Schaken begon ooit bij de amateurs van sv Lelystad '67. Via de jeugdopleidingen van PEC Zwolle en Ajax kwam de vleugelaanvaller uiteindelijk bij sc Heerenveen terecht. In Friesland maakt Schaken een mooie ontwikkeling door en mag hij zich sinds dit kalenderjaar tevens jeugdinternational van Oranje Onder 16 noemen.

Weer een bekende naam in jeugd erbij.

Succes en op naar Feyenoord 1 !
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 april 2025 - 15:19   quote  deeplink  
Feyenoord is erin geslaagd om de 17-jarige Seung-Gyun Bae naar Rotterdam te halen. De Zuid-Koreaanse middenvelder zal snel naar Nederland vliegen om een medische keuring te doorstaan, zo meldt 1908.nl. Bae staat momenteel nog onder contract bij Boin High School.

Bae, geboren op 22 april 2007, begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van Gunpo Elementary School, om vervolgens de stap te maken naar Gunpo Middle School. In januari 2023 volgde een transfer naar een nieuwe club, Boin High School. Op 4 september 2024 maakte de middenvelder zijn debuut voor Zuid-Korea Onder 17, waar hij nu in totaal twee wedstrijden voor heeft gespeeld. Bae zal in eerste instantie de jeugdopleiding van Feyenoord versterken.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 05 april 2025 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 april 2025 - 15:19 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord is erin geslaagd om de 17-jarige Seung-Gyun Bae naar Rotterdam te halen. De Zuid-Koreaanse middenvelder zal snel naar Nederland vliegen om een medische keuring te doorstaan, zo meldt 1908.nl. Bae staat momenteel nog onder contract bij Boin High School.

Bae, geboren op 22 april 2007, begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van Gunpo Elementary School, om vervolgens de stap te maken naar Gunpo Middle School. In januari 2023 volgde een transfer naar een nieuwe club, Boin High School. Op 4 september 2024 maakte de middenvelder zijn debuut voor Zuid-Korea Onder 17, waar hij nu in totaal twee wedstrijden voor heeft gespeeld. Bae zal in eerste instantie de jeugdopleiding van Feyenoord versterken.
Niet meer klagen dat onze 17 jarigen naar t buitenland gaan....

Succes!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 april 2025 - 18:39   quote  deeplink  
Hahaha ja is waar ,maar eigenlijk gaan er tegenwoordig
niet meer zoveel de plas over.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 05 april 2025 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 april 2025 - 18:39 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hahaha ja is waar ,maar eigenlijk gaan er tegenwoordig
niet meer zoveel de plas over.
Persoonlijk vind ik t erg, 16, 17 jarige kinderen van huis wegslepen...

Mijn gevoel, bizar vind ik t
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 april 2025 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 april 2025 - 18:41 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik t erg, 16, 17 jarige kinderen van huis wegslepen...

Mijn gevoel, bizar vind ik t
Ja ik weet het niet ,toen ik 17 was ging ik ook het leger in
en 10 maanden naar Duitsland .
Had het voor geen goud willen missen haha
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 05 april 2025 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 april 2025 - 18:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet ,toen ik 17 was ging ik ook het leger in
en 10 maanden naar Duitsland .
Had het voor geen goud willen missen haha
Ja, maar Duitsland of Korea, ff verschil.
Heb ook in Dienst gelegen hoor, maar was een peuleschil en feest in onze tijd toch...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 april 2025 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 april 2025 - 20:40 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ja, maar Duitsland of Korea, ff verschil.
Heb ook in Dienst gelegen hoor, maar was een peuleschil en feest in onze tijd toch...
Ja in Duitsland eten ze geen bouvier's 😂
Ps ik vond het behoorlijk pittig hoor de eerste maanden in Duitsland.

Halve peleton lag in het hospital door uitputting 😂😂
van geil
 van geil - zaterdag 05 april 2025 - 21:02   quote  deeplink  
Laten blazen in Hamburg.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 05 april 2025 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 april 2025 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja in Duitsland eten ze geen bouvier's 😂
-
😂😂
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 april 2025 - 10:57   quote  deeplink  
Zinhagel contractverlening.

Zinhagel wordt beschouwd als een van de grootste talenten bij Feyenoord. De 15-jarige aanvaller, die in juli 2024 overkwam van Ajax, staat bekend om zijn snelheid en doelgerichtheid. Zelf omschrijft hij zich als een aanvaller met veel snelheid en een sterke focus op het maken van doelpunten.

Analisten en volgers van de Feyenoord Academy beschouwen Zinhagel als een van de meest veelbelovende spelers van zijn leeftijdsgroep. Zijn snelheid, technische vaardigheden en doelgerichtheid maken hem een waardevolle aanwinst voor Feyenoord. Hoewel hij nog jong is en zich verder moet ontwikkelen, wijzen zijn prestaties en kwaliteiten erop dat hij een veelbelovende toekomst tegemoet gaat.​
MMM
 MMM - dinsdag 08 april 2025 - 11:29   quote  deeplink  
Mooi nieuws. Lees en hoor veel goede dingen over hem.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 08 april 2025 - 11:58   quote  deeplink  
Mooi mooi!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 08 april 2025 - 12:00   quote  deeplink  
Tot 2028, eentje om in de gaten te houden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 april 2025 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 april 2025 - 15:19 schreef RenatoBos het volgende:

Seunggyun Bae wordt per 1 juli 2025 officieel speler van Feyenoord. Bae, die eind deze maand 18 wordt, komt over van de Zuid-Koreaanse voetbalclub Boin uit Seoul. De Zuid-Koreaanse jeugdinternational tekende in Seoul in bijzijn van zijn ouders een contract dat hem tot medio 2028 aan de Rotterdammers zal verbinden.
‘Voor mij voelt dit nog allemaal als een droom’, zegt Seunggyun Bae. ‘Ik voelde me bij de stage thuis bij de club en ga nu heel erg mijn best doen om van waarde te zijn voor Feyenoord.’

Seunggyun Bae werd op 22 april 2007 geboren in Seoul. In die stad maakt hij deel uit van het voetbalteam van de Boin high school, de school van voetbalclub Boin die in het land zeer hoog aangeschreven staat voor haar uitstekende voetbalopleiding en waarmee Feyenoord de komende jaren zal samenwerken.

Door zijn veelzijdigheid kan Seunggyun op meerdere posities uit de voeten op het middenveld. De jeugdinternational van Zuid-Korea, die daarmee tot de beste spelers van zijn leeftijdsgenoten behoort, liep eerder al een periode stage bij Feyenoord waarin hij indruk maakte. Seunggyun krijgt nu de mogelijkheid om zich bij Feyenoord verder te ontwikkelen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 april 2025 - 15:15   quote  deeplink  
Belangrijker, hoe snel gaat t stuk?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic

0.0822949