BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guyon fernandez

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Roffa5314
 Roffa5314 - dinsdag 08 november 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Ik heb gelezen dat guyon fernandez een kaakstoot heeft gegeven heeft iemand daar beelden van?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 november 2011 - 13:40   quote  deeplink  
is nooit gebeurd. roddels
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 november 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 13:38 schreef Roffa5314 het volgende:
Ik heb gelezen dat guyon fernandez een kaakstoot heeft gegeven heeft iemand daar beelden van?
aanklager KNVB wellicht?
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 08 november 2011 - 13:55   quote  deeplink  
z'n vriendin sprak hem aan over hoe slecht z'n kopbal was..

maar daar zijn geen beelden van..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2011 door Zw' 28 --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 november 2011 - 15:04   quote  deeplink  


ook leuk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 november 2011 - 15:41   quote  deeplink  
KNVB stelt Feyenoord en Fernandez schikking van zes duels voor

Dinsdag, 8 november 2011 om 15:37

Guyon Fernandez dreigt de rest van de wedstrijden tot aan de winterstop en het eerste duel daarna niet in actie te mogen komen voor Feyenoord. De KNVB maakt via de officiële kanalen bekend dat het de aanvaller een schikkingsvoorstel van zes wedstrijden doet, voor zijn slaande beweging richting Rens van Eijden.

Het schikkingsvoorstel voor de Feyenoorder is extra zwaar, omdat Fernandez nog een voorwaardelijke straf had uitstaan bij de tuchtcommissie; die brengt één wedstrijd extra met zich mee. Feyenoord en haar speler hebben tot woensdagmorgen de tijd om te reageren op het voorstel van de aanklager.

Trainer Ronald Koeman veroordeelde de actie van Fernandez al scherp. Dit is never nooit goed te praten. Als hij wordt geschorst, is dat terecht. Als speler van Feyenoord doe je dit niet, zei Koeman maandag boos. Hij heeft al niet veel aanvallers in zijn selectie en kan Fernandez dus moeilijk missen. Als de schorsing van zes duels wordt geaccepteerd, moet de club hem missen in de wedstrijden tegen Vitesse, RKC Waalwijk, PSV, FC Utrecht, FC Twente en VVV-Venlo. Pas op 29 januari kan Fernandez er dan weer bij zijn in de Klassieker tegen Ajax.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=151642

--------------------------------------------

terecht.
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 08 november 2011 - 15:51   quote  deeplink  
Zware straf geeïst tegen Fernandez
ZEIST - Als het aan de aanklager betaald voetbal van de KNVB ligt, wordt Feyenoorder Guyon Fernandez voor zes duels geschorst.

De aanvaller maakte zaterdag in de extra tijd van de thuiswedstrijd tegen NEC (0-1) een slaande beweging naar tegenstander Rens van Eijden. Het incident ontging de arbitrage, maar op basis van videobeelden besloot de aanklager een vooronderzoek te beginnen. ( bron telegraaf.nl )
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 08 november 2011 - 16:10   quote  deeplink  
Hij deed dat inderdaad waardoor een schorsing wel op zijn plaats is. (6 is veel teveel)
Kom je alleen weer bij de smerige overtredingen van Ooijer en Jansen
Ooijer kreeg alleen geel en Jansen volgens mij niets.
ooijer kunnen ze dus niets meer aan doen.
Ik vind dat dat moet veranderen.
Met de dwalingen van onze scheidsrechters moet elke overtreding (bestraft of onbestraft) met beelden onder de loep genomen kunnen worden!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 november 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 16:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hij deed dat inderdaad waardoor een schorsing wel op zijn plaats is. (6 is veel teveel)
Kom je alleen weer bij de smerige overtredingen van Ooijer en Jansen
Ooijer kreeg alleen geel en Jansen volgens mij niets.
ooijer kunnen ze dus niets meer aan doen.
Ik vind dat dat moet veranderen.
Met de dwalingen van onze scheidsrechters moet elke overtreding (bestraft of onbestraft) met beelden onder de loep genomen kunnen worden!
eens!!
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 08 november 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Toen Danny Fernandes voordat hij rood kreeg een klap in zijn gezicht kreeg bij Groningen, dat was ook op TV-beelden te zien! Waar was de aanklager toen? Gelijke monniken gelijke kappen toch, of toch niet!
@fey@010
 @fey@010 - dinsdag 08 november 2011 - 16:33   quote  deeplink  
Die discussie over televisiebeelden gebruiken wel of niet? en interpretatie van scheids/grens/openbaar aanklager zal altijd wel blijven. Maar feit blijft dat hij gewoon een ordinaire stomp in het gezicht geeft en daarbij had hij al een proeftijd, dus een zware schorsing. Gewoon zeeer dom en naait hiermee zijn team.
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 08 november 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 16:33 schreef @fey@010 het volgende:
Die discussie over televisiebeelden gebruiken wel of niet? en interpretatie van scheids/grens/openbaar aanklager zal altijd wel blijven. Maar feit blijft dat hij gewoon een ordinaire stomp in het gezicht geeft en daarbij had hij al een proeftijd, dus een zware schorsing. Gewoon zeeer dom en naait hiermee zijn team.
Ja terecht. Maar de willekeur blijft..
Boma
 Boma - dinsdag 08 november 2011 - 16:56   quote  deeplink  
6 is terecht jongens, alleen het systeem van "als het is gezien door de scheidsrechter en beoordeeld zodat je later niet meer gestraft kun worden, moet op de schop ". Zulke dingen horen niet thuis op een voetbalveld en vindt daarom 6 wedstrijden terecht, ook nog eens omdat hij nog een voorwaardelijke straf lopen had en die is meegenomen in de nieuwe straf.
Boma
 Boma - dinsdag 08 november 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Sorry Dubble O ms, had je bericht niet gelezen dus staat redelijk dubbel nu. Zijn het in elk geval eens.
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 08 november 2011 - 17:06   quote  deeplink  
In zijn strafeis heeft de aanklager een nog openstaande voorwaardelijke schorsing omgezet in een wedstrijd onvoorwaardelijk. Fernandez en Feyenoord hebben tot woensdag 11.00 uur de tijd om op het schikkingsvoorstel te reageren.

Na bestudering va de tv-beelden veroordeelde trainer Ronald Koeman de actie van Fernandez scherp. De coach hield al min of meer rekening met een schorsing. Dat zou terecht zijn, liet Koeman op voorhand weten.
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 november 2011 - 17:45   quote  deeplink  
misschien is die eis wat aan de hoge kant, maar het verbaasd me aan de andere kant ook weer niet. we hebben het dus over Feyenoord. :)
en je moet als voetballer gewoon niet slaan, . . . daar heb je andere sporten voor.
jacko
 jacko - dinsdag 08 november 2011 - 17:49   quote  deeplink  
lekker bijdehand goed voor je club,geef hem dan ook gelijk maar 6weken geen salaris
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 november 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 17:49 schreef jacko het volgende:
lekker bijdehand goed voor je club,geef hem dan ook gelijk maar 6weken geen salaris
eens
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 november 2011 - 18:17   quote  deeplink  
Guyon is de komende tijd een LUL.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 08 november 2011 - 18:19   quote  deeplink  
6 is veel te veel!
Klein advies..... in beroep gaan!!! Wat een aansteller die nekker!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 november 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Niks aan de hand, belachelijke straf.
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 november 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:17 schreef FR-Henk het volgende:
Guyon is de komende tijd een LUL.
of DE . . . ?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 november 2011 - 18:50   quote  deeplink  
Hij is in ieder geval gefrustreerd omdat het niet lukt, de rest kan het niet veel schelen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 november 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:50 schreef hotjumper het volgende:
Hij is in ieder geval gefrustreerd omdat het niet lukt, de rest kan het niet veel schelen.
ook mee eens, . . maar dan nog . . . . .
stray
 stray - dinsdag 08 november 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:50 schreef hotjumper het volgende:
Hij is in ieder geval gefrustreerd omdat het niet lukt, de rest kan het niet veel schelen.
das dan wel weer waar
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 08 november 2011 - 18:54   quote  deeplink  
Veel te weinig 6 wedstrijden. Feyenoord moet hem zelf schorsen voor het seizoen. Als je zo nodig wil slaan, dan moet je bokser worden.
Je benadeelt je team, je club en daardoor dus ook je supporters.
Wegwezen met deze idioot.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 november 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:52 schreef sevillana het volgende:

[..]

ook mee eens, . . maar dan nog . . . . .
Och ik heb De Wolf, Fräser en Heus ergere dingen zien doen en dat zijn helden. Ik zeg niks gezien, dus niks gebeurt. Zoniet dan moeten ze het gevalletje buitenspel ook gewoon terugdraaien en de uitslag op 0-0 bepalen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 08 november 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:54 schreef henkie1969 het volgende:
Veel te weinig 6 wedstrijden. Feyenoord moet hem zelf schorsen voor het seizoen. Als je zo nodig wil slaan, dan moet je bokser worden.
Je benadeelt je team, je club en daardoor dus ook je supporters.
Wegwezen met deze idioot.
hij was gewoon gefrustreerd..... krijgt z'n straf en daarmee basta.
ik ben het echter met je eens dat hij wel iets aan z'n boksen moet doen. dit leek nergens op. nu krijg je 6 wedstrijden zonder dat de tegenstander gestrekt ging.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 08 november 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Och ik heb De Wolf, Fräser en Heus ergere dingen zien doen en dat zijn helden. Ik zeg niks gezien, dus niks gebeurt. Zoniet dan moeten ze het gevalletje buitenspel ook gewoon terugdraaien en de uitslag op 0-0 bepalen.
interessante invalshoek, ben het gek genoeg nog met je eens ook.
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 november 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:54 schreef henkie1969 het volgende:
Veel te weinig 6 wedstrijden. Feyenoord moet hem zelf schorsen voor het seizoen. Als je zo nodig wil slaan, dan moet je bokser worden.
Je benadeelt je team, je club en daardoor dus ook je supporters.
Wegwezen met deze idioot.
nou nou, . . jij loopt wel erg hard van stapel. btw, andere sport was al eerder gememoreerd.

quote
misschien is die eis wat aan de hoge kant, maar het verbaasd me aan de andere kant ook weer niet. we hebben het dus over Feyenoord. :)
en je moet als voetballer gewoon niet slaan, . . . daar heb je andere sporten voor.
unquote
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 november 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:54 schreef henkie1969 het volgende:
Veel te weinig 6 wedstrijden. Feyenoord moet hem zelf schorsen voor het seizoen. Als je zo nodig wil slaan, dan moet je bokser worden.
Je benadeelt je team, je club en daardoor dus ook je supporters.
Wegwezen met deze idioot.
Wat een onzin, zoals gezegt in de jaren 80 was hij instant-held van het legioen geweest.
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 november 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Och ik heb De Wolf, Fräser en Heus ergere dingen zien doen en dat zijn helden. Ik zeg niks gezien, dus niks gebeurt. Zoniet dan moeten ze het gevalletje buitenspel ook gewoon terugdraaien en de uitslag op 0-0 bepalen.
hahahahahahahaha, . . . ja, da's ook weer waar, dat waren de bikkels, maar ja we hebben het over Feyenoord hè, en vandaag de dag zijn "alle ogen gericht op kwatta"
Els
 Els - dinsdag 08 november 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:54 schreef henkie1969 het volgende:
Veel te weinig 6 wedstrijden. Feyenoord moet hem zelf schorsen voor het seizoen. Als je zo nodig wil slaan, dan moet je bokser worden.
Je benadeelt je team, je club en daardoor dus ook je supporters.
Wegwezen met deze idioot.
Henkie, Henkie, wanneer leer jij nou toch eens dat de straf in overeenstemming moet zijn met de gepleegde misdaad? De hooligans die op het Maasgebouw inbeukten, moeten van jou een levenslang stadionverbod en Fernandez een schorsing tot het einde van het seizoen. Het is een zegen voor de mensheid dat jij geen rechter bent. De tribunes zouden vol zitten, met geschorste spelers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 november 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat een onzin, zoals gezegt in de jaren 80 was hij instant-held van het legioen geweest.
ja maar de tijden zijn veranderd. Toen was het spel anders. Wat Fernandez nu deed is gewoon onprofessioneel. En dat krijg je terecht een schorsing, die in dit geval dus nog wat hoger uitvalt door een openstaande voorwaardelijke straf.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 november 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:50 schreef hotjumper het volgende:
Hij is in ieder geval gefrustreerd omdat het niet lukt, de rest kan het niet veel schelen.
Als hij een signaal had willen afgeven had ie dat eerder moeten doen. Dit is zo zinloos aan het einde van een wedstrijd.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 08 november 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 19:06 schreef Els het volgende:

[..]

Henkie, Henkie, wanneer leer jij nou toch eens dat de straf in overeenstemming moet zijn met de gepleegde misdaad? De hooligans die op het Maasgebouw inbeukten, moeten van jou een levenslang stadionverbod en Fernandez een schorsing tot het einde van het seizoen. Het is een zegen voor de mensheid dat jij geen rechter bent. De tribunes zouden vol zitten, met geschorste spelers.
ja, en gaat het eindelijk weer eens over voetbal (slecht of goed spel) i.p.v. dit soort randzaken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 november 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:50 schreef hotjumper het volgende:
Hij is in ieder geval gefrustreerd omdat het niet lukt, de rest kan het niet veel schelen.
Dus omdat Guyon zichzelf niet kan beheersen, is alleen hij gefrustreerd en kan de rest het niets schelen? Ik betwijfel het.
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 08 november 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Ach, we zullen 'm niet heel erg missen gelukkig. En de fairplay cup kunnen we nu ook wel vergeten
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 november 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:50 schreef hotjumper het volgende:
Hij is in ieder geval gefrustreerd omdat het niet lukt, de rest kan het niet veel schelen.
Rare beredenering.
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - dinsdag 08 november 2011 - 19:40   quote  deeplink  
krijgt die grens van afgelopen zaterdag ook 6 wedstrijden?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 08 november 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 19:40 schreef hitec fr 1971 het volgende:
krijgt die grens van afgelopen zaterdag ook 6 wedstrijden?
Wie heeft hij in elkaar gemept?
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 08 november 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 19:53 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Wie heeft hij in elkaar gemept?
Zijn eigen kuit, waarschijnlijk met zijn vlaggenstok!
Els
 Els - dinsdag 08 november 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 19:25 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ja, en gaat het eindelijk weer eens over voetbal (slecht of goed spel) i.p.v. dit soort randzaken
En is Feyenoord failliet, maar kan je toch gelukkig zijn, iedereen die op de tribune zou zitten, is een elftalspeler.
Populistisch gezwam, die strafmaat van je, maar nogmaals gelukkig heb jij maar een stem.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 08 november 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Voetbal:contact sport voor mannen,met emotie(en sommige vrouwen)
kijk eens in het buitenland mag er meer.
Ron Vla moet eens een klappie uitdelen stijgt hij bij mij direct in aanzien.
Els
 Els - dinsdag 08 november 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 20:33 schreef piet de paler het volgende:
Voetbal:contact sport voor mannen,met emotie(en sommige vrouwen)
kijk eens in het buitenland mag er meer.
Ron Vla moet eens een klappie uitdelen stijgt hij bij mij direct in aanzien.
De groeten. Henkie is onverbiddelijk, dan moet Vlaar ook de rest van het seizoen op de tribune. Alleen maar 14 jarigen in het veld....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 08 november 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 20:39 schreef Els het volgende:

[..]

De groeten. Henkie is onverbiddelijk, dan moet Vlaar ook de rest van het seizoen op de tribune. Alleen maar 14 jarigen in het veld....
Lijkt mij ook geen goed idee, straks gaan ze Quiroz scouten!
Els
 Els - dinsdag 08 november 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 20:45 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook geen goed idee, straks gaan ze Quiroz scouten!
Dan zou de ramp compleet zijn;-)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 08 november 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Fraser/de Wolf/v Hanegem/Jansen (wim)
allemaal spreken we daar met ontzag over hun agressie en cookies.
Guyon prima alleen je had een verdediger moeten zijn en niet in beeld van een camera.
Trouwens ik zag op tv die mastorovic (ex Twente) dat zou ik nu eens een goede centrale verdediger vinden
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 08 november 2011 - 21:01   quote  deeplink  
hot news de knvb stelt ook een onderzoek in naar het falende beleid van grens en scheidsrechters en schorst deze 6 wedstrijden.
helaas zien ze geen buitenspel en kunnen een doelpunt niet afkeuren ,maar wel een speler schorsen op tv beelden.o ja we kunnen ook mensen oppakken op tv beelden.
tjonge 2011 naar 2012 wakker worden
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 08 november 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 20:51 schreef piet de paler het volgende:
Fraser/de Wolf/v Hanegem/Jansen (wim)
allemaal spreken we daar met ontzag over hun agressie en cookies.
Guyon prima alleen je had een verdediger moeten zijn en niet in beeld van een camera.
Trouwens ik zag op tv die mastorovic (ex Twente) dat zou ik nu eens een goede centrale verdediger vinden
Boulahrouz is de man en deze zomer ook nog transfervrij!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guyon fernandez









0.0079169