|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zoals misschien sommigen wel weten is Siem de Jong er voor 6 tot 7 weken uit. Hij heeft een verrekte of gescheurde spier in zn bovenbeen en kan mogelijk pas weer tegen RKC uit weer ingezet worden (21 december)
Theo Janssen is er 2 weken uit met een hamstringblessure. Hij mist Excelsior thuis en Olympique uit.. misschien zelfs ook NEC uit.
Hoe moet het middenveld er nu uit komen te zien?
Mijn idee: Eriksen - Enoh - Lodeiro |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Waarom Simone de Jong??
Middenveld ben ik met je eens, zie eigenlijk zo 123 ook geen andere opzet. |
|
|
|
|
samsterdam
|
|
|
ik zeg het broertje van Siem de Jong erin, JO de Jong! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 16:43 schreef dutchajaxmen het volgende:Waarom Simone de Jong?? Middenveld ben ik met je eens, zie eigenlijk zo 123 ook geen andere opzet. kun je ook vragen: waarom thea janssen? maar dat moet je maar even opzoeken op een topic |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Middenveld met Eriksen - Enoh - Lodeiro is idd het beste ja. Lodeiro heeft nooit een eerlijke kans gekregen..mede door blessures en al. |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
Zoals gewoonlijk, een middelijn met een groot rondje met een stip erin...... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: haha? Als dit grappig bedoelt was.. dan snap ik de clou niet. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
OPSTELLING: 433 Vermeer Van Der Wiel.....Alderweireld....Vertonghen.......Anita Eriksen........Enoh......Serero Sulejmani.......Bulykin........Boerrigter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK LACH ME DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Kut.. Bulykin een hele wedstrijd lang in de spits.. Lodeiro/Serero ipv Janssen.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dus?? bij ado was t em wel gelukt :/ |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 16:37 schreef Grasmaaier het volgende:Zoals misschien sommigen wel weten is Siem de Jong er voor 6 tot 7 weken uit. Hij heeft een verrekte of gescheurde spier in zn bovenbeen en kan mogelijk pas weer tegen RKC uit weer ingezet worden (21 december) Theo Janssen is er 2 weken uit met een hamstringblessure. Hij mist Excelsior thuis en Olympique uit.. misschien zelfs ook NEC uit. Hoe moet het middenveld er nu uit komen te zien? Mijn idee: Eriksen - Enoh - Lodeiro Ik zou Vertonghen doorschuiven en Eriksen al enige aanvallende middenvelder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Rits? Serero? Lodeiro?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote: Ado is Ajax niet gelukkig. Niveau ligt wel ff hoger |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahaha is humor..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha lachen hier.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vertonghen doorschuiven naar middenveld als VM, Ooijer op zijn plaats.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Rits is nog te jong.. 17 jaar kun je dat jochie nog niet voor de leeuwen gooien ookal denk ik dat hij de sterren van hemel zou spelen.. echt een mega-talent |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: ADO is wel iets anders dan Ajax.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
wacht even.... waarom is de topic-titel aangepast |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kort maar krachtig? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: wel... er stond eerst iets anders XD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Onmogelijk.. Dan zou er staan dat Boudewijn of Thomas het heeft gewijzigd.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: tsjonge jonge jonge!!!!...... er sotnd eerst: Thea Janssen en Simone De Jong en nu staat er Theo Janssen en Siem De Jong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 19:30 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] tsjonge jonge jonge!!!!...... er sotnd eerst: Thea Janssen en Simone De Jong en nu staat er Theo Janssen en Siem De Jong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) Dan heeft Boudewijn iets nieuws ontwikkeld, waardoor hij de topictitels kan aanpassen, zonder dat het berichtje daarbij wordt aangepast.. En je hoeft niet zo frustrerend te doen hoor... ;-) |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Laten we gewoon met wat frisse jongens van jong Ajax gaan spelen. Niet het hele elftal, maaar een stuk of 3 jongens die het gewoon een keer verdienen. Ik denk dat zij meer inzet/werklust tonen dan het middenveld nu. Het is aan de Boer, die zal wel weer komen met Enoh als cvm, zie daar toch liever anita met koppers linksback, deed toch niet veel verkeerd tegen feyenoord? |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 19:39 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dan heeft Boudewijn iets nieuws ontwikkeld, waardoor hij de topictitels kan aanpassen, zonder dat het berichtje daarbij wordt aangepast.. En je hoeft niet zo frustrerend te doen hoor... ;-) dat vind ik opzich best jammer |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Heb ik al ontdekt:P. |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoeft ook niet hoor.. Als wij hem maar snappen.. |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Snap het ook niet.......maar dat ben je gewend van me |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
misschien is janssen wel optijd fit.. zo niet zeg ik Serero.. spits lijkt me duidelijk, of misschien zelfs sulejmani in de spits en Ozbiliz/Lukoki vanaf rechts |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
de boer zelf weer opstellen |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Bijna helemaal mee eens! Alleen zou ik Koppens of een andere jeugdspeler erin zetten in plaats van Ooijert.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Volgens mij kan het gewoon zo: V/d wiel, vertonghen, alderweireld, koppers. dan op middenveld, anita punt naar achteren en dan eriksen en serero als hij fit is of anders gewoon lodeiro... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat zal inderdaad wel moeten, al denk ik niet dat het de beste opstelling is.. |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
ooier op de bank of af schieten |
|
|
|