|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 22:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] De geblesseerden: Boilesen, Sigthórsson, Boerrigter, van der Wiel, Vertonghen, Janssen, de Jong, Özbiliz en Silva.. Ziekelijk.. Serero toch ook nog? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Serero? Nog steeds dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Volgens mij wel. Inderdaad al erg lang. Ik weet al niet eens meer wat hij had... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Buikblessure.. Ik denk dat dat al voorbij is.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik hoop dat je gelijk hebt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Laten we gewoon staken...Kunnen we het misschien een beetje rekken.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Volgens mij was het bij Bayern Munchen, jaren geleden. Daar was een of ander virus uitgebroken en zij konden geen representatief elftal samenstellen. Mooi dat zij van de Duitse bond dispensatie kreeg: de wedstrijd werd uitgesteld! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nederland doe je ding.. In lyon zetten ze ook een competitiewedstrijd vroeger, misschien moet nederland zo ver gaan de wedstrijd te laten verplaatsen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 23:27 schreef freakie het volgende:Nederland doe je ding.. In lyon zetten ze ook een competitiewedstrijd vroeger, misschien moet nederland zo ver gaan de wedstrijd te laten verplaatsen! En domme, nikszeggende (alleen maar commerciële) vriendschappelijke interlands vlak voor belangrijke Europa Cup wedstrijden niet meer te plannen!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 23:29 schreef Pietje het volgende:[..] En domme, nikszeggende (alleen maar commerciële) vriendschappelijke interlands vlak voor belangrijke Europa Cup wedstrijden niet meer te plannen!! EENS!!!!! KUT-OEFENWEDSTRIJDEN!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad die kut interlands, ik dacht echt serieus dat al de spelers van ajax het daarom een beetje deden.. Maar nu klinkt het wat erger... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Precies! Dat was ook de discussie in het topic over Derk Boerrigter in Oranje. Dit is compleet waardeloos! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 23:34 schreef Pietje het volgende:[..] Precies! Dat was ook de discussie in het topic over Derk Boerrigter in Oranje. Dit is compleet waardeloos! En daar zijn wij het dan echt over eens!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bruno Silva Schouder
Nicolai Boilesen Hamstring
Kolbeinn Sigthórsson Enkel
Theo Janssen Hamstring
Siem de Jong Dijbeen
Derk Boerrigter Rug
Bijgewerkt op 8 november 2011
http://www.ajax.nl/Ajax-1/Blessures.htm |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Greg En Jan zullen niet zijn bijgewerkt, maar Ozbiliz was weer fit volgens mij.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Ozbiliz deed met Jong Ajax mee tegenv jong heracles... (paar dagen geleden) ;) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 22:22 schreef Pietje het volgende:[..] Het is ook nog de vraag of Derk Boerrigter kan spelen. Dinsdag laat hij een scan van zijn rug maken... Hoezo een volle ziekenboeg... Jep, maar soms pakt het positief uit... Laten we dat maar hopen! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 22:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] De geblesseerden: Boilesen, Sigthórsson, Boerrigter, van der Wiel, Vertonghen, Janssen, de Jong, Özbiliz en Silva.. Ziekelijk.. Beetje te veel eigenlijk heh |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Eigenlijk wel he? ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En nou hoorde is zojuist, daat ook André Ooijer ook al de training geblesseerd verlaten heeft... Pfff ben benieuwd naar de opstelling voor zaterdagavond tegen NAC Breda. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 20:27 schreef Pietje het volgende:En nou hoorde is zojuist, daat ook André Ooijer ook al de training geblesseerd verlaten heeft... Pfff ben benieuwd naar de opstelling voor zaterdagavond tegen NAC Breda. Ik denk dat we Pettersson, Litmanen en Bergkamp weer op moeten stellen...wat denk ik toch graag terug aan die tijd....het ademde puur voetbal...HEERLIJK!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 20:30 schreef alibabba het volgende:[..] Ik denk dat we Pettersson, Litmanen en Bergkamp weer op moeten stellen...wat denk ik toch graag terug aan die tijd....het ademde puur voetbal...HEERLIJK!!! Hahahaha. Ja alibabba, ik weet het. Dat was genieten! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 20:27 schreef Pietje het volgende:En nou hoorde is zojuist, daat ook André Ooijer ook al de training geblesseerd verlaten heeft... Pfff ben benieuwd naar de opstelling voor zaterdagavond tegen NAC Breda. In de voorbereiding hadden we geloof ik 2 centrale verdedigers die jeugdspelers zijn, dus die kunnen gewoon opgesteld worden. Weet nou niet of het een verzwakking is? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Vermeer, vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Enoh, Serero, Eriksen, Boerrigter, Bulykin, Sulejmani |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Flikker er maar 11 jeugdspelers in! Slechter dan de wedstrijd tegen Utrecht kan haast niet! En volgens mij willen deze gasten wel strijden voor hun club!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 10:12 schreef amsterdammer113 het volgende:Flikker er maar 11 jeugdspelers in! Slechter dan de wedstrijd tegen Utrecht kan haast niet! En volgens mij willen deze gasten wel strijden voor hun club!! Tegen Utrecht speelde Ajax niet eens slecht. Voetballende was je eigenlijk heer en meester maar als de heren Vermeer(verantwoordelijk voor drie goal) en Anita(voor de zoveelste keer) verzaken dan verlies je die pot gewoon. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 10:16 schreef Brandje het volgende:[..] Tegen Utrecht speelde Ajax niet eens slecht. Voetballende was je eigenlijk heer en meester maar als de heren Vermeer(verantwoordelijk voor drie goal) en Anita(voor de zoveelste keer) verzaken dan verlies je die pot gewoon. Ja, maar met als kopen we niks! Die wedstrijd ging de schuld naar Vermeer en Anita. Een andere wedstrijd naar Greg, de volgende naar Eriksen en Sulejmani en weer een andere wedstrijd door Jan en Toby! Het is gewoon een schande dat je 6 tegendoelpunten krijgt! Ze hebben die wedstrijd als team gefaald!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 10:16 schreef Brandje het volgende:[..] Tegen Utrecht speelde Ajax niet eens slecht. Voetballende was je eigenlijk heer en meester maar als de heren Vermeer(verantwoordelijk voor drie goal) en Anita(voor de zoveelste keer) verzaken dan verlies je die pot gewoon. Vergeet je Jantje niet.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Wat een waardeloze medische begeleiding hebben we toch bij AJAX. Continu hebben we hamstringblessures en vermoeidheidsbreuken en ga zo maar door. Een groot deel van deze blessures kunnen worden voorkomen.
Kijk eens bij AC Milan daar spelen heel veel oudere spelers en zijn maar weinig blessures. Alleen wordt elke speler een keer in de 2 weken medisch, psychisch en op voeding gecontroleerd. Men is daar van 35 naar 24 basisspelers teruggegaan. |
|
|
|
|
taart
|
|
|
Ik zeg lodeiro,enoh,eriksen middenveld en sulejmani, fischer, ebicillio(boerrigter speelt wss ook niet) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fisher gaat niet in de basis spelen hoor, hij zal de grote rus wel opstellen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 14:13 schreef taart het volgende:Ik zeg lodeiro,enoh,eriksen middenveld en sulejmani, fischer, ebicillio(boerrigter speelt wss ook niet) Ik zeg TAART!!! Lekker man!! ;-) |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 23:21 schreef Breijan het volgende:[..] Begrijp me niet verkeerd, maar overwinteren in de CL lijkt me ook heel wat waard. Uit bij Olympique Lyon zal geen makkie worden en een extra spits lijkt me geen overbodige luxe. Bovendien hebben zowel Ajax als El Hamdaoui alleen maar te winnen in deze situatie. Een optreden met misschien zelfs een goaltje in de CL maakt hem beter verkoopbaar. In de winterstop zien we dan wel verder. Het lijkt wel alsof de duvel ermee speelt ... Bulykin nu ook geblesseerd! Lijkt me nu toch wel dat De Boer overweegt om Mounir mee te nemen. |
|
|
|