|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Feyenoord gaat gewoon Europees voetbal halen! Feyenoord word financieel gezond. Feyenoord word binnen drie jaar ook nog eens kampioen. Andere meningen??
Dus wie zegt dat ik niet lekker in mijn vel zit moet zijn kop laten na kijken. hehehehehehehe!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 21:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:Feyenoord gaat gewoon Europees voetbal halen! Feyenoord word financieel gezond. Feyenoord word binnen drie jaar ook nog eens kampioen. Andere meningen?? Dus wie zegt dat ik niet lekker in mijn vel zit moet zijn kop laten na kijken. hehehehehehehe! jij zit echt niet lekker in je vel.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahahaha geweldig topic!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
maar maak hem effe officieel ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lekker in je vel???? en je bent besneden???? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nou, weet niet wie dat laatste gezegd heb, maar die moet idd naar zich laten kijken! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, nu is het helemaal een geweldig topic! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Laat die man van de ijzerwinkel maar komen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 21:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:Feyenoord gaat gewoon Europees voetbal halen! Feyenoord word financieel gezond. Feyenoord word binnen drie jaar ook nog eens kampioen. Andere meningen?? Dus wie zegt dat ik niet lekker in mijn vel zit moet zijn kop laten na kijken. hehehehehehehe! Jij was toch met dat soort spullen gestopt? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 21:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:Feyenoord gaat gewoon Europees voetbal halen! Feyenoord word financieel gezond. Feyenoord word binnen drie jaar ook nog eens kampioen. Andere meningen?? Dus wie zegt dat ik niet lekker in mijn vel zit moet zijn kop laten na kijken. hehehehehehehe! ik ga nog verder... feyenoord is over 10 jaar de rijkste en meest succesvolle nederlandse club met n nog groter stadio en aanhang |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 21:55 schreef van geil het volgende:[..] ik ga nog verder... feyenoord is over 10 jaar de rijkste en meest succesvolle nederlandse club met n nog groter stadio en aanhang Ik nog verder!!!
binnen 10 jaar 3 keer de championsleague en werledbeker!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe ziet dat nieuwe stadion eruit over een paar jaar? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
200000 man! Met ingebouwd klimaatsysteem. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha dat valt een beetje tegen,best wel klein.. |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
prem radukashin ook op het forum? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zag net nog wel Geert Wilders voorbij komen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en n van geil tribune!!!!! met allemaal blote vrouwen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mot je effe aan Jumpert vragen. die wil geen vrouwen in t stadion. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die geven we n jumpert tribune |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha zal ie leuk vinden! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hier spreekt genialiteit. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik denk het niet. Dan zijn de jongens op het veld helemaal zo snel afgeleid. Hhehehehehehehehee
Tegen 020 ben ik overigens voor een tribune met blote mannen. Zijn zij snel afgeleid! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 11:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Tegen 020 ben ik overigens voor een tribune met blote mannen. Zijn zij snel afgeleid! hahahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 11:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ik denk het niet. Dan zijn de jongens op het veld helemaal zo snel afgeleid. Hhehehehehehehehee Tegen 020 ben ik overigens voor een tribune met blote mannen. Zijn zij snel afgeleid! geweldig plan,,ik bel van geel |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ben je wel helemaal goed?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Op dit moment? Echt niet! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Tsja.. ik wil het eigenlijk niet zeggen maar.. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. Ikvind dit ver gaan. Zelfs voor jou.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je hebt gelijk. Moet dit niet op internet doen maar is op dit moment mijn dichtsbijzijnde uitlaatklep. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 19:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:Je hebt gelijk. Moet dit niet op internet doen maar is op dit moment mijn dichtsbijzijnde uitlaatklep. En alle andere inwoners in Limburg. dan.. ? Kan gewoon een willekeurige aantikken op straat, en vervolgens beginnen te gieren?.. of woon je helemaal alleen bovenop z'on Limburg.se berg?
Limburg.ers mag je schoppen hoor? Staat in de grondwet ofzo? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 19:02 schreef FEY-Esm het volgende:[..] En alle andere inwoners in Limburg. dan.. ? Kan gewoon een willekeurige aantikken op straat, en vervolgens beginnen te gieren?.. of woon je helemaal alleen bovenop z'on Limburg.se berg? Limburg.ers mag je schoppen hoor? Staat in de grondwet ofzo? Hehehehehehehehehheee |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Niet voor internet bestemd maar moest even ergens schreeuwen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: n vriesvak voor t uitpubliek |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Waarom is in dit topic van de 49 reacties er maar 1 dat met Feyenoord te maken heeft en dus ontopic is? (de eerste post van FTID).
Nu moet ik dit topic weer sluiten en laten verwijzen naar het offtopic-topic en dan achteraf weer zeuren dat ik topic op slot gooi en dat er teveel offtopic gaat in topics!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Oud plan: uitvak dat achterover kan kieperen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 23:44 schreef Boudewijn het volgende:Waarom is in dit topic van de 49 reacties er maar 1 dat met Feyenoord te maken heeft en dus ontopic is? (de eerste post van FTID). Nu moet ik dit topic weer sluiten en laten verwijzen naar het offtopic-topic en dan achteraf weer zeuren dat ik topic op slot gooi en dat er teveel offtopic gaat in topics!! idd Boudewijn: wangedrag!
Waar moet deze topic eigenlijk over gaan? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Waarom je door Feyenoord zo lekker in je vel zit!
Vond het nog wel zo'n positief topic van FTID! Komt niet zo heel vaak voor dus wilde het topic graag koesteren... |
|
|
|