|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 20:55 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee mijn rug, verrek van de pijn al een week of drie en er zit geen schot in, ben het wel beu, voel me net 70.. Warmtemat geprobeerd?In combi met een flinke neut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet dat ik het al wist, maar toen ik het las zat ik een stuk lekkerder in mijn vel weer..
Nederlander kan Ajaks beter missen dan Feyenoord
Nederlanders zien Feyenoord als de voetbalclub die het meest onmisbaar is. Dat blijkt uit een grootscheeps onderzoek van de EURIB, het Europees instituut voor merken, naar de onmisbaarheid van merken.
Bron:AD |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op woensdag 13 november 2013 - 14:36 schreef RenatoBos het volgende:Niet dat ik het al wist, maar toen ik het las zat ik een stuk lekkerder in mijn vel weer.. Nederlander kan Ajaks beter missen dan Feyenoord[ afbeelding ] Nederlanders zien Feyenoord als de voetbalclub die het meest onmisbaar is. Dat blijkt uit een grootscheeps onderzoek van de EURIB, het Europees instituut voor merken, naar de onmisbaarheid van merken. Bron:AD Eh, wat is nou eigenlijk het nieuws. Dit is toch allang bekend? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het kan er niet vaak genoeg ingewreven worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sterke merknaam. Veel sterker gekoppeld aan emotie. 020 is oppervlakkig en vluchtig. |
|
|
|