|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Prima aanwinst! Er vanuit gegaan dat Bakkal en El Ahmadi vertrekken heb je dan gewoon drie buffelaars, Leerdam, Clasie, Vormer op het middenveld! Met een 4 mans middenveld kan van Haaren dan misschien ook nog achter de spits spelen! Eindelijk worden we dan niet omver gelopen op het middenrif! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
de vervanger voor el ahmadi is dus al binnen.... wie volgt!?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En op FR-Fanatic.
Maar is puur gebaseerd op een Twitter bericht van Jack van Gelder. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Waarom zou Sjek uit z'n nek lullen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag dit wel? Je mag toch pas vanaf januari de onderhandelingen starten?
Zou wel een aanwinst zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Onderhandelen mag volgens mij wel als een contract af loopt en het gaat over de tijd na dat contract. Volgnes mij mag je niet onderhandelen over transfers buiten de gestelde periodes. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 19:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Onderhandelen mag volgens mij wel als een contract af loopt en het gaat over de tijd na dat contract. Volgnes mij mag je niet onderhandelen over transfers buiten de gestelde periodes. volgens mij heeft MMM gelijk maar is er een uitzondering als de huidige club toestemming geeft toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tenzij toestemming van club? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zullen wel in het geheim met elkaar hebben afgesproken. Van Geel meld net tegen Jan Dirk Stouten dat zijn komst 'op dit moment niet aan de orde is' maar of hij op het lijstje staat voor volgend seizoen, daar geeft van Geel geen antwoord op. Zegt genoeg, Ruudje is van ons! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
De bekende roddel sites nemen het allemaal wel lekker snel over, erg betrouwbaar is dit gerucht dus niet. Maar wel ontzettend goed nieuws als het waar is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je mag pas inderdaad pas 6 maanden voordat het contract afloopt de onderhandelingen starten. Tenzij uiteraard met toestemming van de club.
Dus of de onderhandelingen zijn nog niet voltooid (in het geval Roda toestemming heeft gegeven) of Van Geel wil het nog stil houden tot we binnen die 6 maanden zitten. |
|
|
|
|
ruker12
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
Ik hoop dat hij tekent, goeie speler!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door boes -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Hij zal vast wel tekenen alleen nu nog niet |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ben dr niet kapot van helaas |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gelukkig niet zeg! Nu maar hopen dat hij niet hopeloos uit Vormer raakt ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
laat die van geel nu maar schuiven,nu nog een verrassing van onze Johan Boskamp. uit cat 1 komen ,7e of 6e worden en we worden weer langzaam het mannetje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind m goed bij roda... maar wij missen lengte,fysiek en schotkracht...... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik mis ook lengte maar maak er wel iets moois van.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: haha..........maar jij hebt sckotkracht!!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zeker vooral als ik op 3 weken op zee ben geweest |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik hoor wel eens dat mensen een foto van hun kleintje laten zien aan elkaar doe ik dat verleden week in een bar krijg ik ruzie met een uitsmijtertje hij vond het ongepast dat ik zo een foto liet zien aan een vrouw.Kortom samen met dat ventje een gesprekje gevoerd ,alles opgelost hij bleef buiten en ik binnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: best onverwacht ja,dat ontslag haha ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dus het word Ron Vlaar en de 7 dwergen? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Sinds vd Gijp erover begonnen is zijn kleine spelers ineens 'not done'? Liever 11 kleintjes met passie en strijd dan 11 lange houten klazen...... Als je fysiek sterk bent maakt lengte niet veel verschil. Lange spelers kunnen niet per definitie goed koppen, daarvoor moet je ook timing en kracht hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 22:26 schreef Quiroz het volgende:Sinds vd Gijp erover begonnen is zijn kleine spelers ineens 'not done'? Liever 11 kleintjes met passie en strijd dan 11 lange houten klazen...... Als je fysiek sterk bent maakt lengte niet veel verschil. Lange spelers kunnen niet per definitie goed koppen, daarvoor moet je ook timing en kracht hebben. Jij neemt Barca als voorbeeld??Verstandig.. Wij dwergen kunnen ook pieken !!! hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja toch, was goed bezig :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 22:26 schreef Quiroz het volgende:Sinds vd Gijp erover begonnen is zijn kleine spelers ineens 'not done'? Liever 11 kleintjes met passie en strijd dan 11 lange houten klazen...... Als je fysiek sterk bent maakt lengte niet veel verschil. Lange spelers kunnen niet per definitie goed koppen, daarvoor moet je ook timing en kracht hebben. tuurlijk, maar een breker bij feyenoord zou niet verkeerd zijn op dit moment. met 11 van Haarentjes redt =je t ook niet he ;) |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Welkom Vormer transfervrij..
hoop dat Bakkal ook transfervrij blijft (al is het maar voor 2 seizoenen tekenen). |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt -voor de vorm-er- alweer ontkend door alle partijen. Regel is dat pas binnen half jaar afloop contract onderhandeld mag worden. Is dus qua intentie gewoon rond. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Mischien niet oficieel helemaal rond, maar het is algemeen bekent dat hij naar Feyenoord wil. En Feyenoord hem wil.
Eindelijk iemand waar ik voor instem!!! Goed bezig Martin!!!!! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: El Ahmadi is 10x betere voetballer. Dit is wel een veel betere schoffelaar. Misschien hebben we dat wel nodig.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 00:14 schreef de kromme2 het volgende:[..] El Ahmadi is 10x betere voetballer. Dit is wel een veel betere schoffelaar. Misschien hebben we dat wel nodig.... Maar el ahmadi tilt een selectie ook niet over een dood punt heen, hij gaat er zelf wel voor maar weet niet zijn medespelers te inspireren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Clasie en Vormer, kan een leuke combinatie worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 00:16 schreef hotjumper het volgende:[..] Maar el ahmadi tilt een selectie ook niet over een dood punt heen, hij gaat er zelf wel voor maar weet niet zijn medespelers te inspireren. Right! Anonieme jongen, gentleman. Vormer: type moordende viking. Hard nodig. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Je zag het met Meeuwis, minder voetbal, toch een sterker middenveld.
Clasie Vormer De Vrij Vlaar
Sterk centrum. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 00:28 schreef hotjumper het volgende:[..] Je zag het met Meeuwis, minder voetbal, toch een sterker middenveld. Clasie Vormer De Vrij Vlaar Sterk centrum. eens. Als je we nou ook nog es Kuyt als centrumspits erbij hadden.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 00:28 schreef hotjumper het volgende:[..] Je zag het met Meeuwis, minder voetbal, toch een sterker middenveld. Clasie Vormer De Vrij Vlaar Sterk centrum. Yes. Maar niet voldoende. Kuyt is als optie nog niet reeël. Voorhoede ontbeert voetbalintelligentie, afjagers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 00:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Yes. Maar niet voldoende. Kuyt is als optie nog niet reeël. Voorhoede ontbeert voetbalintelligentie, afjagers. ik denk het ook. Als Kuyt woord houdt dan komt hij denk ik niet eerder dan over anderhalf jaar. |
|
|
|