BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vormer tekent voor 3 seizoenen bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 november 2011 - 07:53   quote  deeplink  
Is wel positief signaal dat we nog 3 jaar bestaan
salemi
 salemi - donderdag 10 november 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Als Vormer zou komen zou dat goed zijn. Ik weet op voorhand niet of hij het niveau dat Feyenoord weer wil halen aankan. Maar hij is nog jong en kan meegroeien. Ik vermoed dat el Ahmadi in de winterstop al weg is en na de Afrika Cup niet meer terugkomt. Ik zou graag Lasse Schöne als middenvelder er bij willen. Mogelijk Pranjic, mocht dat haalbaar zijn. Ik denk wel dat Martin van Geel ons gaat verrassen met goede spelers.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 10 november 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2011 - 07:53 schreef Stylzz het volgende:
Is wel positief signaal dat we nog 3 jaar bestaan
hahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 10 november 2011 - 10:27   quote  deeplink  
Vormer: Ik rond met Feyenoord? Bullshit

Technisch directeur Martin van Geel ontkent met klem dat Ruud Vormer rond is met Feyenoord. Dat meldt het AD. NOS Teletekst meldde gisteravond dat de middenvelder van Roda JC komende zomer transfervrij voor drie seizoenen naar de Kuip verhuist.

'Er is geen sprake van de komst van Vormer, mensen gokken maar wat', zegt Van Geel.

Ook Ruud Vormer ontkent in het AD een verhuizing naar Rotterdam met klem. 'Ik rond met Feyenoord? Bullshit. Klopt niets van.' (Redactie)
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 10 november 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Ruud Vormer was woensdag stomverbaasd toen hij via de NOS vernam dat hij een driejarig contract bij Feyenoord zou hebben getekend. De verdedigende middenvelder van Roda JC kreeg direct een telefoontje van technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdamse club.

'Hij vroeg of ik wist waar het gerucht vandaan kwam', zegt Vormer tegen Voetbal International. 'Echt geen enkel idee, ik wist niet wat ik zag. Het is klinkklare onzin, maar dat is volgens mij inmiddels wel duidelijk geworden. Ik heb niet een keer met de clubleiding van Feyenoord gesproken, en dat is volgens mij wel toch echt een begin om tot een akkoord te komen.'

Vormer is bezig aan zijn laatste contractjaar in Kerkrade en heeft aangegeven toe te zijn aan een volgende stap. Onlangs zat het Italiaanse Parma nog voor hem op de tribune, maar ook een overgang naar Feyenoord behoort volgens hem tot de mogelijkheden.

'Natuurlijk wil ik naar Feyenoord. Daar heb ik ook nooit geheimzinnig over gedaan. Het lijkt me geweldig om in De Kuip te voetballen. Maar vooralsnog is dat niet de realiteit, omdat er nog geen contact is geweest. Ik ben aan het einde van het seizoen transfervrij en wacht wel rustig af wat er komt. En tot die tijd geef ik alles voor Roda JC.' (Freek Jansen)
Roffa5314
 Roffa5314 - donderdag 10 november 2011 - 16:03   quote  deeplink  
WE ZIJN GVD HARD OPGELICHT!
van geil
 van geil - donderdag 10 november 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2011 - 07:53 schreef Stylzz het volgende:
Is wel positief signaal dat we nog 3 jaar bestaan
kan n instinker zijn......................
Roffa5314
 Roffa5314 - donderdag 10 november 2011 - 16:11   quote  deeplink  
LEES DIT http://www.soccernews.nl/news/136978/Vormer:_Ik_heb_niet_een_keer_met_de_clubleiding_van_Feyenoord_gesproken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 november 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
en dan?
Roffa5314
 Roffa5314 - donderdag 10 november 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2011 - 16:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

en dan?
Ben je klaar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 november 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2011 - 16:13 schreef Roffa5314 het volgende:

[..]

Ben je klaar
goed om te weten!
Roffa5314
 Roffa5314 - donderdag 10 november 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2011 - 16:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

goed om te weten!
:)
JanM
 JanM - donderdag 10 november 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Gudde-haters kom er maar in: het is allemaal de schuld van Gudde!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 november 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2011 - 16:24 schreef JanM het volgende:
Gudde-haters kom er maar in: het is allemaal de schuld van Gudde!
Nee Jan, dat gezeik hebben we al gehad!

GUDDE! GUDDE! GUDDE!
Alexi
 Alexi - donderdag 10 november 2011 - 18:34   quote  deeplink  
is het nu ja of is het nu nee?!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 november 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Het mag nog niet bekend zijn dat het ja is.
Marsco
 Marsco - donderdag 10 november 2011 - 19:57   quote  deeplink  
Dat zou heel goed kunnen. Want volgens mij mag vormer (of wie dan ook) met een contract tot einde seizoen nog helemaal niet met andere clubs praten.
de flh
 de flh - zaterdag 12 november 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2011 - 19:57 schreef Marsco het volgende:
Dat zou heel goed kunnen. Want volgens mij mag vormer (of wie dan ook) met een contract tot einde seizoen nog helemaal niet met andere clubs praten.
Dat is niet het probleem. Van Geel wil gewoon niet Roda voor het hoofd stoten. Anders komt zijn integriteit ter discussie te staan...
FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 11 januari 2012 - 11:44   quote  deeplink  
Ik wil steeds belangrijker worden voor Feyenoord

Met zijn 23 jaar is Ruud Vormer voor een voetballer nog redelijk jong. Toch, als hij na het huidige seizoen de overstap van Roda JC Kerkrade naar Feyenoord maakt, dan hoort de middenvelder bij de routiniers.

Ik ben daar straks één van de ouderen en speel al vijf jaar in de Eredivisie, zegt Vormer in NUsport. Ik wil steeds belangrijker worden voor Feyenoord, mijn medespelers aansturen en altijd voorop gaan in de strijd.

De lijnenuitzetter van de Limburgers heeft er inmiddels drieënhalf seizoen Roda JC en twee jaar AZ opzitten. In de zomer stapt Vormer transfervrij over naar Feyenoord, waar hij de volgende stap wil zetten.

Ik hoop dat we volgend seizoen bovenin gaan meedoen, vertelt hij. Misschien krijgt Feyenoord er nog wel enkele heel goede spelers bij en kunnen we zelfs al voor het kampioenschap gaan. Dat zou fantastisch zijn. ( bron .fr-fanatic.com )

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vormer tekent voor 3 seizoenen bij Feyenoord









0.0079140