|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Praag en Van Duivenbode steunen Cruijff (Supportersvereniging Ajax)
|
|
|
alibabba
|
|
|
Van deze 2 heren, krijg ik kippevel of is het kippeNvel???;). Zij zeggen het zo goed en duidelijk waar het aan schort....
Deze 2 gasten heb ik samen met Cruijff zo hoog zitten...laat die andere leden van de RvC daar eens naar luisteren en niet voor eigen parochie spreken...echte Ajacieden aan het woord mensen, die de klappen van de zweep kennen....
VAN PRAAG///////////////HELD V.DUIVENBODE////////////HELD CRUIJFF/////////////////HELD |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik geloof je op je mooie blauwe ogen vriend.........snap er al heel lang geen ene hol meer van..........sorry ouwe |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 20:56 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik geloof je op je mooie blauwe ogen vriend.........snap er al heel lang geen ene hol meer van..........sorry ouwe Sorry??? Waarvoor ouwe??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat ik me niet in dit soort disccussies kan/wil mengen.......neem jou dus als mijn leidraad......heb alle vertrouwen in je |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kan je zeggen waarom post je dan??.....om jou te steunen ouwe |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 21:04 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat ik me niet in dit soort disccussies kan/wil mengen.......neem jou dus als mijn leidraad......heb alle vertrouwen in je LEIdraad....mijn bijnaam is LEI......hahahahaha;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Weet je wat het is Nenam...ik zit er zo mee in mijn maag....het gaat me echt enorm aan het hart...ik zie zo graag dat Ajax weer terugkomt waar het hoort en ik weet zeker dat het met JOHAN zou lukken....AJAX zit zo in mijn hart...dat is echt ongelooflijk en het is eigenlijk niet goed...als het met Ajax slecht gaat, gaat het met mij ook slecht... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 20:49 schreef alibabba het volgende:Van deze 2 heren, krijg ik kippevel of is het kippeNvel???;). Zij zeggen het zo goed en duidelijk waar het aan schort.... Deze 2 gasten heb ik samen met Cruijff zo hoog zitten...laat die andere leden van de RvC daar eens naar luisteren en niet voor eigen parochie spreken...echte Ajacieden aan het woord mensen, die de klappen van de zweep kennen.... VAN PRAAG///////////////HELD V.DUIVENBODE////////////HELD CRUIJFF/////////////////HELD Je vergeet iets
Alibba////////////////HELD |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Komt goed uit dan......maar ga hier pleitte gap want ik verneuk je topic en dat wil ik niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 21:14 schreef alibabba het volgende:Weet je wat het is Nenam...ik zit er zo mee in mijn maag....het gaat me echt enorm aan het hart...ik zie zo graag dat Ajax weer terugkomt waar het hoort en ik weet zeker dat het met JOHAN zou lukken....AJAX zit zo in mijn hart...dat is echt ongelooflijk en het is eigenlijk niet goed...als het met Ajax slecht gaat, gaat het met mij ook slecht... Weet het gap.....ken je langer dan vandaag en, beter dan de meeste hier denk ik |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Jij verneukt mijn topic????? Ben je belazerd??? Elke reactie die jij plaats, is voor mij goud waard!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 21:24 schreef alibabba het volgende:[..] Jij verneukt mijn topic????? Ben je belazerd??? Elke reactie die jij plaats, is voor mij goud waard!!! Laat ik dan ook maar een reactie plaatsen! ;-) Dat gezeik moet heel gauw stoppen binnen de RvC. Laat ze zich bezighouden met de zaken waarvoor ze zijn aangenomen! Dat geleuter over elkaar heeft nu wel lang genoeg geduurd. Laat ze Ajax gaan leiden en zorgen dat we het weer op de rails krijgen!!!
Is deze reactie ook goud waard???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
zwijgen=zilver posten=goud |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dank je gap......maar even serieus vriend,weet nu waar je zit....laat het ff vieren gap,je kan niet strak blijven staan......geldt voor mij ook vriend |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Wat Baco zegt Amsterdammer... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:Dank je gap......maar even serieus vriend,weet nu waar je zit....laat het ff vieren gap,je kan niet strak blijven staan......geldt voor mij ook vriend Ik ben nu aan het wachten op Nieuwsuur straks...ik begrijp gewoon niet waarom ze JC steeds voor de voeten lopen...die man heeft zo het beste voor met onze club... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Je hebt zelf al tig keer antwoord op die vraag gegeven.......je hebt de beursclub.........en je hebt de voetbalclub.....in één pand en dat bijt elkaar |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 21:33 schreef alibabba het volgende:[..] Ik ben nu aan het wachten op Nieuwsuur straks...ik begrijp gewoon niet waarom ze JC steeds voor de voeten lopen...die man heeft zo het beste voor met onze club... Nieuwsuur???? Komt daar iets in over Johan???? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Jazeker...straks was het er al op bij Sportjournaal...word vervolgd zeiden ze bij Nieuwsuur... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:Je hebt zelf al tig keer antwoord op die vraag gegeven.......je hebt de beursclub.........en je hebt de voetbalclub.....in één pand en dat bijt elkaar Klopt Nenam...ik ben laaiend!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 21:41 schreef alibabba het volgende:[..] Jazeker...straks was het er al op bij Sportjournaal...word vervolgd zeiden ze bij Nieuwsuur... Ok dan, jammer genoeg moet ik straks werken. Wil jij eventueel een korte samenvatting hier plaatsen als het interessant is???? Alvast bedankt! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 21:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ok dan, jammer genoeg moet ik straks werken. Wil jij eventueel een korte samenvatting hier plaatsen als het interessant is???? Alvast bedankt! Ik zal kijken wat ik kan doen!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat bedoel ik vriend....en daar ga jij jezelf tekort doen vind ik....voorlopig veranderd dat niet,en dan zou jij laaiend blijven.........kijk dat vind ik nu zonde vriend,want je bent een goedzak........maar wel één die laaiend blijft......klopt niet ouwe......ouwe LEI gaat wel voor pik.......daarna komt de rest......maar daar ga ik nog wel ff over lullen met je gap......ik hou je in de gaten |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat bedoel ik vriend....en daar ga jij jezelf tekort doen vind ik....voorlopig veranderd dat niet,en dan zou jij laaiend blijven.........kijk dat vind ik nu zonde vriend,want je bent een goedzak........maar wel één die laaiend blijft......klopt niet ouwe......ouwe LEI gaat wel voor pik.......daarna komt de rest......maar daar ga ik nog wel ff over lullen met je gap......ik hou je in de gaten ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Slip of the tongue van Molenaar ? Johan is de baas... Keurig !!!
Jammer dat Molenaar zelf niks wil doen. Komt altijd prima over wat mij betreft. |
|
|
|