|
|
Gilles
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Vormer zie ik graag komen, maar dat zal wel goed komen. Ik zou ook proberen Geert-Arend Roorda te halen. En Tiendalli mischien nog eens proberen. Heeft weinig laten zien bij ons, maar genoeg bij Twente. 2de poging waard? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Nee, liever Janmaat.
verder zijn er nog wel een paar interessante spelers:
* Leeuwin * Holman * Roorda * Goossens * Velthuizen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik heb een lijstje gemaakt van de spelers die ik de moeite waard vind om te proberen.
Wesley Verhoek Brett Holman Daryl Janmaat Geert-Arend Roorda Lasse Schone Zakaria Labyad Evander Sno Ruud Vormer (is waarschijnlijk al van ons) Douglas (Twente) Piet Velthuizen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Slotje, al genoeg topics over "transfers" |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Douglas naar Feyenoord gaat nooit gebeuren. Sno niet goed genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
poulsen en maher bij az... az heeft geld nodig...drie miljoen en je hebt maher,,,poulsen is gratis.. van dijk van groningen en vennegoor of hesselink |
|
|
|
|
den_c@live.nl
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 20:56 schreef van geil het volgende:poulsen en maher bij az... az heeft geld nodig...drie miljoen en je hebt maher,,,poulsen is gratis.. van dijk van groningen en vennegoor of hesselink van dijk is niet transfervrij, wel een goede vervanger van vlaar! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 20:56 schreef van geil het volgende:poulsen en maher bij az... az heeft geld nodig...drie miljoen en je hebt maher,,,poulsen is gratis.. van dijk van groningen en vennegoor of hesselink als AZ kampioen wordt gaat die vlieger ook niet op..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat is n hele goede opmerking/constatering zou dan eigenlijk in de winter moeten....maar ja............................ |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Wow! Wat een spelers. Ik denk dat onderstaande spelers van toegevoegde waarde zijn voor de selectie. Beetje veel middenvelders, maar daar is het aanbod groter. Over Schöne twijfel ik nog, draait geen goed seizoen. Je kan ze niet allemaal nemen natuurlijk.
Keepers 1. Piet Velthuizen 2. Andreas Isaksson
Verdedigers: 1. Simon Poulsen 2. Frank van der Struijk
Middenvelders: 1. Ruud Vormer 2. Koen van de Laak 3. Petter Andersson 4. Geert-Arend Roorda 5. Lasse Schone
Aanvallers: 1. Brett Holman 2. Wesley Verhoek 3. Mads Junker 4. Michael Uchebo |
|
|
|
|
@feyenoord@
|
|
|
Met deze aanvallers ou je een goede aanval hebben maar zal niet gaan lukken . Denk dat Uchebo het wel eens goed zou kunnen gaan doen maar we zullen zien . Er komen wel versterkingen . |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Simon Poulsen Geert-Arend Roorda Brett Holman Michael Uchebo
Halen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2011 - 13:47 schreef de flh het volgende:Wow! Wat een spelers. Ik denk dat onderstaande spelers van toegevoegde waarde zijn voor de selectie. Beetje veel middenvelders, maar daar is het aanbod groter. Over Schöne twijfel ik nog, draait geen goed seizoen. Je kan ze niet allemaal nemen natuurlijk. Keepers 1. Piet Velthuizen 2. Andreas Isaksson Verdedigers: 1. Simon Poulsen 2. Frank van der Struijk Middenvelders: 1. Ruud Vormer 2. Koen van de Laak 3. Petter Andersson 4. Geert-Arend Roorda 5. Lasse Schone Aanvallers: 1. Brett Holman 2. Wesley Verhoek 3. Mads Junker 4. Michael Uchebo Zijn dit allemaal transfervrije spelers flh?? |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2011 - 13:47 schreef de flh het volgende:Wow! Wat een spelers. Ik denk dat onderstaande spelers van toegevoegde waarde zijn voor de selectie. Beetje veel middenvelders, maar daar is het aanbod groter. Over Schöne twijfel ik nog, draait geen goed seizoen. Je kan ze niet allemaal nemen natuurlijk. Keepers 1. Piet Velthuizen 2. Andreas Isaksson Verdedigers: 1. Simon Poulsen 2. Frank van der Struijk Middenvelders: 1. Ruud Vormer 2. Koen van de Laak 3. Petter Andersson 4. Geert-Arend Roorda 5. Lasse Schone Aanvallers: 1. Brett Holman 2. Wesley Verhoek 3. Mads Junker 4. Michael Uchebo waar gaat dit naar toe? van de laak?? van der struijk?????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: klopt, geen Feyenoord materiaal. |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Tis toch niet te geloven dat jullie met dit soort spelers voor feyenoord aanschouwen, dat ze redelijk spelen wil nog niet zeggen dat ze goed zijn voor de drie topclubs ajax, feyenoord, psv. Ik zal jullie uitleggen wat feyenoord nodig heeft op speler gebied:
1. Hij móet minimaal 3 jaar een constante speler van redelijk tot top. 2. Een serieuze volwassen kerel niet arrogant type. 3. Geen angst voor de kuip wordt veel onderschat wanneer men voor feyenoord speelt. 4. Een trainer die een team goed kan smeden en iedereen een eerlijke kans geeft. En kritiek op spelers binnenkamers houd en samen goed oplost. |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Ik vindt wel dat de hoofdtrainer wel inzicht móet hebben voor zijn soort voetballers hij móet er mee werken en proberen succes te halen, anders kun je ze nooit aanrekenen op hun prestatie want dan kunnen ze goed excuus verzinnen de spelers materiaal is niet goed genoeg, en de trainer loopt stilletjes weg uit de kuip met een goed gevulde rekening kan ie lekker verkassen Naar buitenland en lacht zich stiekem rot. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 04:09 schreef dr. Love het volgende:Tis toch niet te geloven dat jullie met dit soort spelers voor feyenoord aanschouwen, dat ze redelijk spelen wil nog niet zeggen dat ze goed zijn voor de drie topclubs ajax, feyenoord, psv. Ik zal jullie uitleggen wat feyenoord nodig heeft op speler gebied: 1. Hij móet minimaal 3 jaar een constante speler van redelijk tot top. 2. Een serieuze volwassen kerel niet arrogant type. 3. Geen angst voor de kuip wordt veel onderschat wanneer men voor feyenoord speelt. 4. Een trainer die een team goed kan smeden en iedereen een eerlijke kans geeft. En kritiek op spelers binnenkamers houd en samen goed oplost. beetje een open deur maar bovenal hebben we geld nodig..... ik wil zelf ook graag betere spelers dan de opties die hier genoemd worden maar op dit moment is dat de realiteit.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2011 - 13:47 schreef de flh het volgende:Wow! Wat een spelers. Ik denk dat onderstaande spelers van toegevoegde waarde zijn voor de selectie. Beetje veel middenvelders, maar daar is het aanbod groter. Over Schöne twijfel ik nog, draait geen goed seizoen. Je kan ze niet allemaal nemen natuurlijk. Keepers 1. Piet Velthuizen2. Andreas Isaksson Verdedigers: 1. Simon Poulsen2. Frank van der Struijk Middenvelders: 1. Ruud Vormer2. Koen van de Laak 3. Petter Andersson 4. Geert-Arend Roorda 5. Lasse SchoneAanvallers: 1. Brett Holman2. Wesley Verhoek3. Mads Junker4. Michael Uchebo |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
halen:
Velthuizen Kum Poulsen Vormer Schone Junker Verhoek |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 08:44 schreef FR-Douwe het volgende:[..] beetje een open deur maar bovenal hebben we geld nodig..... ik wil zelf ook graag betere spelers dan de opties die hier genoemd worden maar op dit moment is dat de realiteit.... de waarheid onder ogen zien dus :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Junker?? neh joh te oud... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 04:09 schreef dr. Love het volgende:Tis toch niet te geloven dat jullie met dit soort spelers voor feyenoord aanschouwen, dat ze redelijk spelen wil nog niet zeggen dat ze goed zijn voor de drie topclubs ajax, feyenoord, psv. Ik zal jullie uitleggen wat feyenoord nodig heeft op speler gebied: 1. Hij móet minimaal 3 jaar een constante speler van redelijk tot top. 2. Een serieuze volwassen kerel niet arrogant type. 3. Geen angst voor de kuip wordt veel onderschat wanneer men voor feyenoord speelt. 4. Een trainer die een team goed kan smeden en iedereen een eerlijke kans geeft. En kritiek op spelers binnenkamers houd en samen goed oplost. Sommigen voeg wel degelijk wat toe in mijn ogen. En ook jij moet toegeven dat we niet bij de huidige top van NL horen, wel op basis van historie etc, maar dat telt nu even niet.
Maar ik geef je gelijk, er zitten een aantal namen tussen die absoluut geen versterking zouden zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En ik betwijfel ook nog steeds of hij wel goed genoeg is. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hoe pijnlijk soms ook ja hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We kunnen ook volgend seizoen helemaal nix. Ook niet in de salarissen etc.
Dus stop maar met dromen over matige spelers |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
om te onderstrepen dat we echt niet bij Labyad hoeven aan te kloppen:
Zakaria Labyad heeft een eindeloze lijst aanbidders uit het buitenland. We sommen op: Olympique Lyon, Olympique Marseille, Sporting Lissabon, Borussia Dortmund, FC Porto, Arsenal, Chelsea, Villarreal, Sevilla en Valencia. Ibrahim Afellay vertelde me om zo snel mogelijk naar het buitenland te vertrekken, zegt Labyad. De clubs uit Spanje lijken dus de meeste kans te hebben. (Diverse Spaanse media) |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 12:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:om te onderstrepen dat we echt niet bij Labyad hoeven aan te kloppen: Zakaria Labyad heeft een eindeloze lijst aanbidders uit het buitenland. We sommen op: Olympique Lyon, Olympique Marseille, Sporting Lissabon, Borussia Dortmund, FC Porto, Arsenal, Chelsea, Villarreal, Sevilla en Valencia. Ibrahim Afellay vertelde me om zo snel mogelijk naar het buitenland te vertrekken, zegt Labyad. De clubs uit Spanje lijken dus de meeste kans te hebben. (Diverse Spaanse media) klopt. PSV wil narsingh nu gaan kopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi zo'n appelvlaai. Die jaagt je spelers gewoon naar t buitenland |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 20:56 schreef van geil het volgende:poulsen en maher bij az... az heeft geld nodig...drie miljoen en je hebt maher,,,poulsen is gratis.. van dijk van groningen en vennegoor of hesselink wij hebben geen geld nodig???? tsjonge jonge! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 04:09 schreef dr. Love het volgende:Tis toch niet te geloven dat jullie met dit soort spelers voor feyenoord aanschouwen, dat ze redelijk spelen wil nog niet zeggen dat ze goed zijn voor de drie topclubs ajax, feyenoord, psv. Ik zal jullie uitleggen wat feyenoord nodig heeft op speler gebied: 1. Hij móet minimaal 3 jaar een constante speler van redelijk tot top. 2. Een serieuze volwassen kerel niet arrogant type. 3. Geen angst voor de kuip wordt veel onderschat wanneer men voor feyenoord speelt. 4. Een trainer die een team goed kan smeden en iedereen een eerlijke kans geeft. En kritiek op spelers binnenkamers houd en samen goed oplost. eens! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:We kunnen ook volgend seizoen helemaal nix. Ook niet in de salarissen etc. Dus stop maar met dromen over matige spelers eens! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:We kunnen ook volgend seizoen helemaal nix. Ook niet in de salarissen etc. Dus stop maar met dromen over matige spelers Ook ik begrijp dat gedeeltelijk... Maar voor die 9 ton van Guidetti zou je er 2 kunnen halen. Wat zou Bakkal kosten voor dat jaartje en wat valt er weg bij een evt vertrek van El Ahmadi?
Ik denk dat je mag blijven dromen..ook al is het matig.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Heeft Brett Holman van AZ al ergens anders getekend. Deze speler zouden we voor komend seizoen heel goed kunnen gebruiken, ik zie hem zo de plaats van Bakkal innemen. (Maar misschien verdient hij teveel!) |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik vindt die bakkal echt zeer matige speler en el alhmadi geldt het zelfde ik denk dat r.koeman een hele grote tactische fout maakt want die twee gasten zijn centrum verdediger middenvelder, dus Feyenoord had al in het begin 4-4-2 moeten spelen Dat vindt ik nou zo sneu, had toch wel hoge verwachting van hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Denk dat dr love vannacht een beetje last had van slaaptekort :) |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Middenvelders voldoende. Zelfs als Bakkal weggaat, omdat Vormer en Goossens erbij komen. Martin van Geel wil Karim el Ahmadi graag nog een volgende seizoen voor Feyenoord houden en daarna mag hij transfervrij weg. Met Janmaat op de plaats van Leerdam/Mokotjo die allebei meer middenvelders zijn. Van Haaren, Swerts en Dani Fernandez weg, eventueel ook Cissé, geeft ruimte in het salarisgebouw en het zijn spelers die toch nooit spelen. Hun plaats in de selectie van 22 opvullen met jeugdspelers. Feyenoord heeft gewoon keihard een spits nodig. Als Guidetti weggaat hebben we alleen nog Guyon Fernandez, die na net zes wedstrijden schorsing gewoon straks weer minimaal vier potjes kan gaan zitten. Een aardige speler, maar met zulk gedrag heeft Feyenoord er niets aan. Feyenoord moet alles op alles zetten om Kuijt nog voor twee of drie jaar te strikken. Dan heb je de tijd om zijn opvolger op te leiden en geleidelijk in te passen. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 01:55 schreef Nibke het volgende:Heeft Brett Holman van AZ al ergens anders getekend. Deze speler zouden we voor komend seizoen heel goed kunnen gebruiken, ik zie hem zo de plaats van Bakkal innemen. (Maar misschien verdient hij teveel!) Ik ben (ook) een Holman fan en vind het eeuwig zonde dat hij weg is gegaan (lees: dat we hem hebben laten gaan). |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Aan welke universiteit heeft Dr. Love zijn titel gehald? Of heeft hij toch alleen op de BLO (langzame leerschool heette dat vroeger) zijn zwemdiploma gehaald |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 - 10:19 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Aan welke universiteit heeft Dr. Love zijn titel gehald? Of heeft hij toch alleen op de BLO (langzame leerschool heette dat vroeger) zijn zwemdiploma gehaald HTS volgens mij, Hogere ToneelSchool |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Chico
|
|
|
Heerenveen heeft voor Roorda, Breuer en Victor Elm ontslag aangevraagt, aangezien ze willen verjongen. Tevens word het contract van Sibon niet verlengt.
Ik zie graag Roorda voor de breedte erbij komen en Victor Elm is toch ook niet zo slechte. Is Sibon geen goede breekijzer voor de laatste minuutjes? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sibon zowiezo niet.Zou je nog beter Makaay vragen. Die is volgens mij nog steeds beter.. Is hypothethisch he? Me niet gelijk voor gek verklaren dus.... |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
|
|