BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Molenaar verraadt komst Hiddink naar Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax-O'wijk
 Ajax-O'wijk - zaterdag 12 november 2011 - 09:52   quote  deeplink  
Beste Ajacieden,

Wat al heel lang in de lucht hing lijkt nu toch werkelijkheid te worden!
Dit is een goede zaak voor onze club!

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3030148/2011/11/12/Molenaar-verraadt-komst-Hiddink-naar-Ajax.dhtml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2011 door Ajax-O'wijk --
biba1970
 biba1970 - zaterdag 12 november 2011 - 10:02   quote  deeplink  
ik hoop het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
baco74
 baco74 - zaterdag 12 november 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Hier de hele collumn van Chris van Nijnatten:

quote:
OUD-FEYENOORDER LOST AJAX-PROBLEMEN IN TWEE WEKEN OP.

Keje Molenaar flapte er donderdagavond, op een gezellig samenzijn van Life After Football, uit dat Ajax binnen twee weken zijn bestuurscrisis zal hebben opgelost.

Molenaar is advocaat in Volendam en tegenwoordig nadrukkelijk ook oud-voetballer. Hij speelde net zo veel seizoenen (vier) voor Ajax als voor Feyenoord en kwam vaker uit voor Feyenoord dan voor Ajax, maar deze zoon van FC Volendam positioneert zich sinds zijn laatste seizoen als profvoetballer bij SVV toch vooral als Ajacied. En Johan Cruijff, zo zei hij onlangs bij Studio Voetbal, is zijn idool.

Met zijn lenigheid van geest raakte de jurist diep in de familie die zich Ajax noemt. Hij is woordvoerder van de groep mannen die probeert uit de impasse te komen die Ajax lelijk dreigt op te spelen, nu niemand daar meer weet wie er de baas is. Molenaar studeert op een constructie waarbinnen zijn idool zich weer op zijn gemak kan voelen bij Ajax. Een adviseurschapje lijkt hem voor zijn idool beter dan een commissariaat, denk ik allemaal.

Toen Molenaar de discretie van zijn onderzoek liet vallen en de termijn van twee weken prijs gaf, prikkelde dat onmiddellijk. Hoezo twee weken? Nou, dat kan zomaar te maken hebben met de play-off die Guus Hiddink binnen die twee weken met Kroatië uitvecht. Net als iedere voetbalvolger verwacht Molenaar waarschijnlijk dat Turkije het niet redt tegen de Kroaten en dus het EK misloopt. Dan heeft Hiddink zijn handen vrij. Vervolgens wordt die naar voren geschoven als directeur. Of als adviseur. Of als commissaris. Cruijff is dan vast tevreden. Want Hiddink is een vriend sinds Guus zijn zoon Jordi Cruijff selecteerde voor het EK van 1996.

Hiddink is weliswaar een man uit de Achterhoek, speelde 356 wedstrijden voor De Graafschap en 107 duels voor NEC, was bij elkaar tien seizoenen trainer, coach en of directeur bij PSV, won de Europa Cup voor landskampioenen voor die club en zette PSV ook in de Champions League op de kaart. Maar: hij woont toevallig wel aan de Amstel, middenin Amsterdam.
Hiermee zet Van Nijnatten voor de zoveelste keer iemand (Keje Molenaar),
die het naar mijn mening goed voor heeft met onze club, in een kwaad daglicht.
Het enige dat Keje Molenaar heeft gezegt is dat men binnen twee weken de bestuursproblemen hoopt op te lossen.
Dat Van Nijnatten daar de conclusie uit trekt dat Hiddink naar Ajax komt, wilt niet zeggen dat Keje zijn mond voorbij praat.
En dan ook nog de kop boven zijn artikel: Oud-Feyenoorder lost Ajax-problemen in twee weken op.
Bah verschrikkelijk arrogante toonzetting en puur om Ajax-fans een afgunstige houding t.a.v. Molenaar aan te praten.
Goed, Keje zegt dat de crisis binnen twee bezworen zal zijn.....that's all.
Maar moet je eens goed het tweede stukje uit de collumn lezen, allemaal puur suggestief:
quote:
Toen Molenaar de discretie van zijn onderzoek liet vallen en de termijn van twee weken prijs gaf, prikkelde dat onmiddellijk.
Het enige dat Keje zei is dat de crisis binnen twee weken bezworen is, dus wat nou discretie van zijn onderzoek.
Dit is gewoon een prognose van de vooruitzichten zoals Keje ze ziet
en bovenal waarschijnlijk gewoon een positief antwoord op een domme vraag die hem gesteld is.
Dat de uitspraak van twee weken onmiddelijk prikkelde zegt genoeg over de in negatieve zin zeer media-geile Van Nijnatten.

Gelijk daarna lees ik nog een stukje tekst dat op zo'n manier is geschreven dat het lijkt of Molenaar dit zegt:
quote:
Hoezo twee weken? Nou, dat kan zomaar te maken hebben met de play-off die Guus Hiddink binnen die twee weken met Kroatië uitvecht. Net als iedere voetbalvolger verwacht Molenaar waarschijnlijk dat Turkije het niet redt tegen de Kroaten en dus het EK misloopt. Dan heeft Hiddink zijn handen vrij. Vervolgens wordt die naar voren geschoven als directeur. Of als adviseur. Of als commissaris. Cruijff is dan vast tevreden. Want Hiddink is een vriend sinds Guus zijn zoon Jordi Cruijff selecteerde voor het EK van 1996.
Die laatste zin slaat helemaal nergens op, niet of die wel of niet op waarheid berust is, het doet niet terzake.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2011 door baco74 --
Eide
 Eide - zaterdag 12 november 2011 - 13:03   quote  deeplink  
Bovendien natuurlijk bijzonder aanmatigend, die titel. Molenaar heeft inderdaad ook voor feyenoord gebalt, maar zijn "roots" liggen toch echt bij Ajax. Die man op deze wijze betitelen getuigd van weinig smaak.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zaterdag 12 november 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 09:52 schreef Ajax-O'wijk het volgende:
Beste Ajacieden,

Wat al heel lang in de lucht hing lijkt nu toch werkelijkheid te worden!
Dit is een goede zaak voor onze club!

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3030148/2011/11/12/Molenaar-verraadt-komst-Hiddink-naar-Ajax.dhtml
geloof je zelf toch niet dat hiddink na ajax gaat.
Ajx
 Ajx - zaterdag 12 november 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Wat een enorme kut columm zeg van die rotterdammer!! Misselijkmakend gewoon... Hij zegt eigenlijk dat Molenaar een vieze overloper is die gewoon een 010'er is! Maar ja, het is natuurlijk een Rotterdamse krant en een Rotterdamse hoofdredacter natuurlijk. Maar het is ook nergens op gebaseerd, want Molenaar heeft er eigenlijk niks over gezegd.

Maar even on-topic: Waarom is iedereen zo enorm enthousiast over Hiddink? Want Heeft in eerste periode van PSV EC1 gepakt enzovoort, maar daarna mislukt bij Fenerbache, Valencia heeft hij het ook niet erg goed gedaan naar ik weet. Daarna een redelijke periode bij Nederland(slecht EK, maar goed WK), bij Real Madrid wel de wereldbeker gepakt, maar verder ook niet werelds, toenbij Zuid-Korea weer wel goed gedaan, ook al won hij niks(de 4de plaats op hetWK) en toen de tweede periode van PSV(waarin hij 3x landskampioen werd en halve finale CL bereikte) daarna weer eventjes Australië, waarin hij met het land zich weer eens voor het WK plaatste en daar de eerste ronde voorbijkwam en toen onterecht uitgeschakeld werd door Italië. Daarna Rusland, na een goede eerste cyclus(halve finale EK, nadat Nederland uitgeschakeld werd) volgede de verwachte plaatsing voor het WK niet nadat ze uitgeschakeld werden door Slovenië. Tussendoor pakte hij de FA Cup bij Chelsea, maar de CL en landstitel niet. Toen ging hij nog even Turkije 'doen', wat dus uiteindelijk op een debacle uitloopt..

Als trainer heeft hij het op momenten goed, maar daarna weer slecht gedaan.. De goede momenten blijven natuurlijk vooral bij, dus als trainer geef ik hem de goede kant. Maar waarom wilt Ajax hem als directur hebben? Heeft hij zich daarop al bewezen?? En wilt Ajax hem nou als Algemeen Directeur??
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 november 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 10:41 schreef baco74 het volgende:
Hier de hele collumn van Chris van Nijnatten:

[..]

Hiermee zet Van Nijnatten voor de zoveelste keer iemand (Keje Molenaar),
die het naar mijn mening goed voor heeft met onze club, in een kwaad daglicht.
Het enige dat Keje Molenaar heeft gezegt is dat men binnen twee weken de bestuursproblemen hoopt op te lossen.
Dat Van Nijnatten daar de conclusie uit trekt dat Hiddink naar Ajax komt, wilt niet zeggen dat Keje zijn mond voorbij praat.
En dan ook nog de kop boven zijn artikel: Oud-Feyenoorder lost Ajax-problemen in twee weken op.
Bah verschrikkelijk arrogante toonzetting en puur om Ajax-fans een afgunstige houding t.a.v. Molenaar aan te praten.
Goed, Keje zegt dat de crisis binnen twee bezworen zal zijn.....that's all.
Maar moet je eens goed het tweede stukje uit de collumn lezen, allemaal puur suggestief:

[..]

Het enige dat Keje zei is dat de crisis binnen twee weken bezworen is, dus wat nou discretie van zijn onderzoek.
Dit is gewoon een prognose van de vooruitzichten zoals Keje ze ziet
en bovenal waarschijnlijk gewoon een positief antwoord op een domme vraag die hem gesteld is.
Dat de uitspraak van twee weken onmiddelijk prikkelde zegt genoeg over de in negatieve zin zeer media-geile Van Nijnatten.

Gelijk daarna lees ik nog een stukje tekst dat op zo'n manier is geschreven dat het lijkt of Molenaar dit zegt:

[..]

Die laatste zin slaat helemaal nergens op, niet of die wel of niet op waarheid berust is, het doet niet terzake.
Ik moet die van Nijnatten voor geen meter....die man vind ik zo'n onzin lullen altijd dat ik hem nooit meer serieus neem...
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 november 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 13:15 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

En waarom niet?
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 november 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Geloof-het-wel-of-toch-niet ;-)
Guus Hiddink komt naar Ajax! Dat heb ik hem zelf met enige regelmaat horen zeggen: Johan Cruijff is één van zijn beste vrienden en hij woont in Amsterdam. Echter, hij wilde eerst zijn klus afmaken in Istanbul! Welnu, die klus is geklaard: Turkije gaat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet naar het EK in Polen/Oekraïne. De weg is vrij voor Guus om onze prachtige club te gaan dienen. Mijn weekeinde kan niet meer stuk. Dit is het scenario waar ik voor geduimd heb.
Guus Hiddink, je bent (meer dan) welkom!
baco74
 baco74 - zaterdag 12 november 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Waarom dan niet:
-Wilt Hiddink het niet?
-Wilt Ajax het niet?
-Wilt Johan het niet?
-Wilt Turkije het niet?
-Wilt Weetnietoftochwel het niet?
Waarom niet?
Ik denk dat Ajax en Guus er goed aan doen om te gaan onderhandelen.
Dan zien we wel of ze er uit komen en wat er uitkomt.
baco74
 baco74 - zaterdag 12 november 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 13:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Guus Hiddink komt naar Ajax! Dat heb ik hem zelf met enige regelmaat horen zeggen: Johan Cruijff is één van zijn beste vrienden en hij woont in Amsterdam. Echter, hij wilde eerst zijn klus afmaken in Istanbul! Welnu, die klus is geklaard: Turkije gaat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet naar het EK in Polen/Oekraïne. De weg is vrij voor Guus om onze prachtige club te gaan dienen. Mijn weekeinde kan niet meer stuk. Dit is het scenario waar ik voor geduimd heb.
Zo denk ik er ook over Pietje.
Maar wat als Turkije hem niet ontslaat en hem uit rancune tot de zomer van 2012 vasthoud?
Niet dat Turkije tot de zomer nog belangrijke wedstrijden heeft,
maar ze kunnen hem tot die tijd verbieden om om met andere clubs/landen in zee te gaan.
Zo zouden ze nog wat geld kunnen eisen van ons Ajax.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 november 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 13:52 schreef baco74 het volgende:

[..]

Maar wat als Turkije hem niet ontslaat en hem uit rancune tot de zomer van 2012 vasthoud?
maar ze kunnen hem tot die tijd verbieden om om met andere clubs/landen in zee te gaan.
Turkije is een land, dat erg makkelijk z'n trainers/coaches ontslaat bij tegenvallende prestaties. Daarop is nu ook mijn verwachting gebaseerd. Ik las vanmorgen in de Volkskrant, dat er een complete volkswoede is ontstaan tegen Guus Hiddink. Vrijdag is de return van Turkije tegen Kroatië, in Zagreb. Het zal me verbazen als Guus dan nog op de bank zit. Ik tip je: dit weekeind of uiterlijk maandag wordt Guus ontslagen! Hoera!! ;-)
Overigens denk ik dat Guus niet in de RvC moet gaat zitten, maar een Algemeen Directeurschap moet worden aangeboden. Ook die functie is nog vacant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2011 door Pietje --
remco k
 remco k - zaterdag 12 november 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Waarom geeft hij zelf dan aan hier een hele grote uitdaging in te zien?
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 november 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 14:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom geeft hij zelf dan aan hier een hele grote uitdaging in te zien?
+ veel ;-)
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 november 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 13:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

EENS
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 november 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Wat er geopperd word en wat ik gelezen heb....komt Hiddink dan in de RvC??? Wat gaat er dan met Cruijff gebeuren??? Of word Hiddink algemeen directeur en blijft Johan in de RvC??? Het is allemaal onduidelijk...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 november 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 13:03 schreef Eide het volgende:
Bovendien natuurlijk bijzonder aanmatigend, die titel. Molenaar heeft inderdaad ook voor feyenoord gebalt, maar zijn "roots" liggen toch echt bij Ajax. Die man op deze wijze betitelen getuigd van weinig smaak.
ach johan heeft toch ook voor Feyenoord gebalt.. hart ligt gewoon bij AJAX
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 november 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 13:52 schreef baco74 het volgende:

[..]

dan wordt hij misschien op papier adviseur terwijl hij directeur wordt ? denk overgens ook niet dat Turkije dit doet hoor...

daarbij komt nu dat ik denk dat JC MvB opzettelijk (heb ik overgens als ik eerder gemeld) zo heeft behandeld omdat DENK IK JC en Hiddink een afspraak hadden.. als de rest van de Rvc hier nog tegen zou zijn, maken de overige 4 zich compleet belachelijk, dus ze zouden hier wel in mee moeten of ze nou willen of niet...
triplestar
 triplestar - zaterdag 12 november 2011 - 16:21   quote  deeplink  
nijnatten is een motherfucker.
zou nooit op de toekomst mogen komen.
irritatie is nijnattens nickname
oja kroatie bedankt
baco74
 baco74 - zaterdag 12 november 2011 - 16:49   quote  deeplink  
Van Nijnatten is nu op radio1 bij NOS-Langs de Lijn-sportforum.
remco k
 remco k - zaterdag 12 november 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 15:24 schreef alibabba het volgende:
Wat er geopperd word en wat ik gelezen heb....komt Hiddink dan in de RvC??? Wat gaat er dan met Cruijff gebeuren??? Of word Hiddink algemeen directeur en blijft Johan in de RvC??? Het is allemaal onduidelijk...
Laatste is wat er wordt gezegd..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 12 november 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Guus is een man van ervaring en gaat Ajax gewoon weer op de rails zetten. Welkom thuis Guus!
triplestar
 triplestar - zaterdag 12 november 2011 - 17:33   quote  deeplink  
baco74 bedankt voor de radio tip.
nu loop ik hier ijsberend van nijd.
waar is die studio!!!!!!!!
we moeten het van guus zelf horen anders...........
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 november 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 16:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Laatste is wat er wordt gezegd..
Zou ik de beste optie vinden..
triplestar
 triplestar - zaterdag 12 november 2011 - 18:21   quote  deeplink  
ja toch
Eide
 Eide - zaterdag 12 november 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 13:25 schreef Ajx het volgende:Maar even on-topic: Waarom is iedereen zo enorm enthousiast over Hiddink?
3x halve finale op een eindronde, kampioenen maker bij verschillende clubs. Hiddink is zonder twijfel een geweldige trainer met een fantastisch CV. Daar kan en mag geen twijfel over bestaan hoewel zijn faam toch met name zit in het coachen van nationale ploegen.

De vraag is: wat maakt hem een goede algemeen directeur? De technische kant in handen hebben is iets anders dan de algemene leiding. Daar mag je rustig vraagtekens bij zetten, maar goed, dat mag je momenteel bij elke kandidaat want met de druk en strijd vraag ik me af of er wel een geschikte kandidaat bestaat die voor iedereen acceptabel is.

Ook is de intentie duidelijk om een tussenbaas te halen, Hiddink zou dus tijdelijk zijn om dan bijvoorbeeld Overmars binnen te halen voor de lange termijn. Wederom iets waar je over kan en mag twijfelen maar deze kant lijkt het toch op te gaan.
baco74
 baco74 - zaterdag 12 november 2011 - 23:13   quote  deeplink  
NOS Teletekst meldt dat Ajax de naam van Guus Hiddink van het lijstje kan strepen.
Hiddink liet zelf tegenover de NOS weten dat Ajax geen optie is.
"Dat thema is uitgekauwd. Dat gaat niet gebeuren, wat mij betreft."
Dinsdag komt er naar alle waarschijnlijkheid een einde aan het dienstverband van de coach in Turkije.
Wat zijn volgende klus wordt, weet de coach nog niet.
"Het kan zijn dat ik als het ergens nodig is,ga adviseren."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2011 door baco74 --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 12 november 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 23:13 schreef baco74 het volgende:
NOS Teletekst meldt dat Ajax de naam van Guus Hiddink van het lijstje kan strepen. Hiddink liet zelf tegenover de NOS weten dat Ajax geen optie is. "Dat thema is uitgekauwd. Dat gaat niet gebeuren, wat mij betreft."
Dinsdag komt er naar alle waarschijnlijkheid een einde aan het dienstverband van de coach in Turkije. Wat zijn volgende klus wordt, weet de coach nog niet. "Het kan zijn dat ik als het ergens nodig is,ga adviseren."
Balen zeg... Cruijff en Hiddink. Toch 2 iconen met een heleboel verstand van voetbal.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 12 november 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 23:14 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Balen zeg... Cruijff en Hiddink. Toch 2 iconen met een heleboel verstand van voetbal.
Twee of meer kapiteinen op één schip is geen goed plan. Ajax heeft denk ik meer behoefte aan één sterke man. Iemand die niet voor zijn eigen ego de club wil leiden, maar alles in dienst stelt van Ajax. Een peoplemanager met visie, die in staat is om alle verschillende stromingen binnen jullie club naar één groter doel te laten werken. Alleen dan kun je de onrust indammen.
triplestar
 triplestar - zaterdag 12 november 2011 - 23:28   quote  deeplink  
jammer
baco74
 baco74 - zaterdag 12 november 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Zie dit filmpje waarin Hiddink verteld niet bij Ajax aan de slag te willen.

triplestar
 triplestar - zaterdag 12 november 2011 - 23:55   quote  deeplink  
zoals rutte en z.n kornuiten.
doeiiiiiiiiii
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 november 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Hiddink probeert na Turkeye gewoon weer een ander land naar het WK helpen.
Is de beste trainer die Nederland ooit heeft gehad,
Hiddink heeft altijd voetbalkoorts, gaat niet achter een buro zitten...
dege
 dege - zondag 13 november 2011 - 10:22   quote  deeplink  
als ze het nou eens over voetbal gaan hebben in amsterdam in plaats alleen maar over namen te lullen, ik wil voetbal zien en niet constant het geruzie binnen de rvc en weet ik veel wat er nog allemaal meer gaat komen.
biba1970
 biba1970 - zondag 13 november 2011 - 10:32   quote  deeplink  
pfffffffffffff je wordt er niet goed van komt denk ik niet meer goed hiddink gaat zeker na anzhi nog een beetje spaar centjes verdienen? bijna de helft van de competitie voorbij en nog steeds geen rust
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 november 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Geef potverdorie Cruijff Carte Blanche!!! Gaat het goed, dan heeft hij voor altijd gelijk! Gaat het fout, dan gaat hij weg en komt NOOIT meer terug!!!

Cruijff = en blijft ALTIJD AJAX HELD!!!

AJAX FOREVER!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2011 door Ronald 1960 --
Ajax-O'wijk
 Ajax-O'wijk - zondag 13 november 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Ik weet niet wat ik van alle ''oficiele' berichten mag geloven.
Hiddink geeft goed aan in het gesprek niet DIE functie te willen vervullen,
maar Cruijff en Hiddink zijn vrienden dus zullen elkaar vaak nog spreken en geregeld advies aan ajax en elkaar dus uit blijven geven.

Ook ik herhaal: Blijf vertrouwen houden in Cruijff en AJAX!!
remco k
 remco k - zondag 13 november 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 10:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hiddink probeert na Turkeye gewoon weer een ander land naar het WK helpen.
Is de beste trainer die Nederland ooit heeft gehad,
Hiddink heeft altijd voetbalkoorts, gaat niet achter een buro zitten...
Vind van Gaal tch echt een betere trainer.
Ajx
 Ajx - zondag 13 november 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 23:11 schreef Eide het volgende:

[..]

3x halve finale op een eindronde, kampioenen maker bij verschillende clubs. Hiddink is zonder twijfel een geweldige trainer met een fantastisch CV. Daar kan en mag geen twijfel over bestaan hoewel zijn faam toch met name zit in het coachen van nationale ploegen.

De vraag is: wat maakt hem een goede algemeen directeur? De technische kant in handen hebben is iets anders dan de algemene leiding. Daar mag je rustig vraagtekens bij zetten, maar goed, dat mag je momenteel bij elke kandidaat want met de druk en strijd vraag ik me af of er wel een geschikte kandidaat bestaat die voor iedereen acceptabel is.

Ook is de intentie duidelijk om een tussenbaas te halen, Hiddink zou dus tijdelijk zijn om dan bijvoorbeeld Overmars binnen te halen voor de lange termijn. Wederom iets waar je over kan en mag twijfelen maar deze kant lijkt het toch op te gaan.
Ik denk dat hij als trainer niet helemaal geslaagd is, en dan moet hij nog eens directeur worden?? Als technisch directeur, oké, maar algemeen????
Ajx
 Ajx - zondag 13 november 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 10:40 schreef Ronald 1960 het volgende:
Geef potverdorie Cruijff Carte Blanche!!! Gaat het goed, dan heeft hij voor altijd gelijk! Gaat het fout, dan gaat hij weg en komt NOOIT meer terug!!!

Cruijff = en blijft ALTIJD AJAX HELD!!!

AJAX FOREVER!!!!
Dat moet gebeuren ja. Zo heeft het geen zin.
remco k
 remco k - zondag 13 november 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 17:22 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ik denk dat hij als trainer niet helemaal geslaagd is, en dan moet hij nog eens directeur worden?? Als technisch directeur, oké, maar algemeen????
Hiddink als trainer niet geslaagd???

Toch een aardige erelijst..

Landskampioenschap (PSV)
Europacup (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
KNVB beker (PSV)
Wereldbeker (Real Madrid)
WK 1998 4e (Nederland)
WK 2002 4e (Zuid-Korea)
Landskampioenschap (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
Rinus Michels Award
Landskampioenschap (PSV)
Rinus Michels Award
WK 2006 1/8 finale (Australië)
EK 2008 1/2 finale (Rusland)
FA Cup (Chelsea)
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 november 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Landskampioenschap (PSV)
Europacup (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
KNVB beker (PSV)
WK 1998 4e (Nederland)
WK 2002 4e (Zuid-Korea)
Landskampioenschap (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
Rinus Michels Award
Landskampioenschap (PSV)
Rinus Michels Award
FA Cup (Chelsea)
Van Gaal heeft volgens mij meer prijzen, maar Hiddink is een beter uithangbord voor een bond of club. Hij is een peoplemanager en als echte bourgondier kan hij met zijn charisma veel harten winnen en in moeilijke situaties mensen mobiliseren, terwijl Van Gaal met zijn karakter eerder vijanden maakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2011 door PSVMocro --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 november 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 18:59 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Van Gaal heeft volgens mij meer prijzen, maar Hiddink is een beter uithangbord voor een bond of club. Hij is een peoplemanager en als echte bourgondier kan hij met zijn charisma veel harten winnen en in moeilijke situaties mensen mobiliseren, terwijl Van Gaal met zijn karakter eerder vijanden maakt.
Hehehehehe.......qwa karakter past van Gaal meer bij mij.....hou niet van zachte heelmeesters
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 november 2011 - 19:14   quote  deeplink  
Ik geef toe,ik heb een enorme zwak voor Louis.....heeft geen donder me voetbal te maken......toen der tijd dat er gezongen werdt......hij heeft een kankerwijf.............lag mijn vrouw ook op sterven door die ziekte,ik heb lopen janken toen......diep respect voor Louitje,ik had ze stuk voor stuk gesloopt
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 13 november 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 13:27 schreef alibabba het volgende:

[..]

En waarom niet?
hiddink gaat niet voor ajax kiezen als hij al terug komt na nederland, zal het eerder psv worden denk ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 november 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Landskampioenschap (PSV)
Europacup (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
KNVB beker (PSV)
WK 1998 4e (Nederland)
WK 2002 4e (Zuid-Korea)
Landskampioenschap (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
Rinus Michels Award
Landskampioenschap (PSV)
Rinus Michels Award
FA Cup (Chelsea)
Zoals jij hier aangeeft is Hiddink onze beste trainer ooit.
Heeft op alle fronten gepresteerd....niet alleen clubs ook diverse landen. Is daarnaast geliefd omdat hij altijd een heer blijft.
Van Gaal heeft weliswaar het Nederlands Elftal getraind maar heeft zich niet kunnen kwalificeren. Daarnaast is van Gaal niet zo geliefd kan een varken zijn.
triplestar
 triplestar - zondag 13 november 2011 - 20:16   quote  deeplink  
en terecht dat k..... woord moet eruit.
bij ado is het een stopwoord,maar die nemen we niet
serieus.
van gaal moet z.n eigen niet meer op laten fucken,maar geef
wel leuke tv.
die karate trap was prachtig,en naar dat voetbal van toen moeten we
terug.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 13 november 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 19:14 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik geef toe,ik heb een enorme zwak voor Louis.....heeft geen donder me voetbal te maken......toen der tijd dat er gezongen werdt......hij heeft een kankerwijf.............lag mijn vrouw ook op sterven door die ziekte,ik heb lopen janken toen......diep respect voor Louitje,ik had ze stuk voor stuk gesloopt
Dat was inderdaad een zeer trieste actie van die kakkerlakken! Van Gaal had het er toen zelf ook zwaar mee!
biba1970
 biba1970 - zondag 13 november 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 20:19 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een zeer trieste actie van die kakkerlakken! Van Gaal had het er toen zelf ook zwaar mee!
ik was in die tijd in het philips stadion en het hele stadion riep wat over van gaal zijn vrouw ik heb gehuild als een klein kind omdat MIJN moeder een paar maanden daarvoor op 39 jarige leeftijd aan die ziekte is gestorven ik haat als mensen dat woord gebruiken voor iemand anders te kwetsen dat moet je gewoon niet doen en ja amsterdammer daar heb je helemaal gelijk in TRIEST IS HET!!!!!!!!!!!!!!!
biba1970
 biba1970 - zondag 13 november 2011 - 20:40   quote  deeplink  
en ik weet dat het niks met deze topic heeft te maken maar wilde het gewoon ff kwijt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Molenaar verraadt komst Hiddink naar Ajax

0.0104038