BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Molenaar verraadt komst Hiddink naar Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 november 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 20:16 schreef triplestar het volgende:
en terecht dat k..... woord moet eruit.
bij ado is het een stopwoord,maar die nemen we niet
serieus.
van gaal moet z.n eigen niet meer op laten fucken,maar geef
wel leuke tv.
die karate trap was prachtig,en naar dat voetbal van toen moeten we
terug.
Ik weet 100% zeker dat van Gaal toen helemaal stuk zat...........weet je dat ik ze nu nog steeds zal slopen............is de meest trieste situatie die ik ooit heb mee gemaakt..........wat een zielig zooitje,wist niet eens dat het Feijenoord was.......maakt ook niet uit............maar nu jaren later kan ik me er nog kwaad om maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2011 door Nenam_tiL --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 november 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 20:38 schreef biba1970 het volgende:

[..]

ik was in die tijd in het philips stadion en het hele stadion riep wat over van gaal zijn vrouw ik heb gehuild als een klein kind omdat MIJN moeder een paar maanden daarvoor op 39 jarige leeftijd aan die ziekte is gestorven ik haat als mensen dat woord gebruiken voor iemand anders te kwetsen dat moet je gewoon niet doen en ja amsterdammer daar heb je helemaal gelijk in TRIEST IS HET!!!!!!!!!!!!!!!
Philipsstadion? Het was in de Kuip. Ik herinner me de beelden nog goed. Dat was één van de grootste dieptepunten in de historie van de eredivisie.
biba1970
 biba1970 - zondag 13 november 2011 - 20:42   quote  deeplink  
maar ook in het philips stadion
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 november 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 20:40 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Philipsstadion? Het was in de Kuip. Ik herinner me de beelden nog goed. Dat was één van de grootste dieptepunten in de historie van de eredivisie.
+ 1100............ PSV Mocro
biba1970
 biba1970 - zondag 13 november 2011 - 20:44   quote  deeplink  
trouwens toen tyton op de grond lag in eindhove dat vond ik ook geen stijl wat er toen gezongen werd
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 november 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 20:42 schreef biba1970 het volgende:
Kan me geen flikker schelen waar het was.....het feit dat het er was
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 november 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Weet je het zeker? Ik heb daar niks van meegekregen. Ik herinner me alleen de beelden in de Kuip, was volgens mij een bekerduel. Eigenlijk maakt het ook niet uit...het blijft te schandalig voor woorden. Levenslange stadionverbod en niks minder. Ik haat kuddegedrag.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 13 november 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Dat van het Philips stadion kan ik me niet herinneren gap, dat van de Kuip heel goed! Stelletje trieste kakkerlakken!
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 13 november 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
nooit in het psv stadion nooit geloof me.
triplestar
 triplestar - zondag 13 november 2011 - 20:49   quote  deeplink  
mijn vader,mijn oom,mijn broer ook
een voor alle,alle voor een
ajax for ever
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 november 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Whahahaha ik ga weer ff off topic.............sorry mannen
triplestar
 triplestar - zondag 13 november 2011 - 20:58   quote  deeplink  
ja ga maar weer pleitte
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 november 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 20:58 schreef triplestar het volgende:
ja ga maar weer pleitte
Waarom dan?
triplestar
 triplestar - zondag 13 november 2011 - 21:05   quote  deeplink  
blij je weer te zien
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 november 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 21:05 schreef triplestar het volgende:
blij je weer te zien
wie?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 november 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Pfffffffff je bent wel een prater hé............
triplestar
 triplestar - zondag 13 november 2011 - 21:07   quote  deeplink  
litmanen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 november 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 21:07 schreef triplestar het volgende:
litmanen
snap geen hol van je..........probeer het is in een paar volzinnen
remco k
 remco k - zondag 13 november 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 18:59 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Van Gaal heeft volgens mij meer prijzen, maar Hiddink is een beter uithangbord voor een bond of club. Hij is een peoplemanager en als echte bourgondier kan hij met zijn charisma veel harten winnen en in moeilijke situaties mensen mobiliseren, terwijl Van Gaal met zijn karakter eerder vijanden maakt.
Ging er enkel om dat er iemand vond dat Hiddink als trainer niet bepaald geslaagd was..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 13 november 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 21:07 schreef triplestar het volgende:
litmanen
Jezus, wat een vaag figuur ben jij! Ten eerste verneuk je op deze manier een topic en ten tweede is het een beetje kansloos om elke post te voorzien van maar 1 tot 4 woorden. Probeer eens een hele zin te maken man! Misschien begrijpen we je dan!
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 13 november 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 09:52 schreef Ajax-O'wijk het volgende:
Beste Ajacieden,

Wat al heel lang in de lucht hing lijkt nu toch werkelijkheid te worden!
Dit is een goede zaak voor onze club!

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3030148/2011/11/12/Molenaar-verraadt-komst-Hiddink-naar-Ajax.dhtml
even voor alle dagdromers

Hiddink wimpelt interresse Ajax af: "Dat gaat niet gebeuren"

Door Floris Raven | 12 Nov 2011 om 23:27 | Bron: NOS | Gratis live voetbal kijken

Naar eigen zeggen wordt Guus Hiddink niet de nieuwe technisch directeur van Ajax. De Amsterdammers zagen in de Achterhoeker de ideale man voor de functie, maar kan de huidig oefenmeester van Turkije van het lijstje strepen.

"Dat thema is uitgekauwd. Dat gaat niet gebeuren, wat mij betreft", laat de voormalig oefenmeester van onder andere PSV aan de NOS weten. Er is een grote kans dat Hiddink aankomende dinsdag wordt ontslagen als bondscoach van Turkije. Het ziet er naar uit dat het Oost-Europese land zich niet gaat kwalificeren voor het EK van 2012 in Polen en Oekraïne.

Er werd thuis al met 0-3 verloren van Kroatië en het EK is ver weg voor de ploeg. Wat de 65-jarige Hiddink na zijn waarschijnlijke ontslag gaat doen, weet de Varssevelder nog niet. "Het kan zijn dat ik, als het ergens nodig is, ga adviseren."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/137194/Hiddink_wimpelt_interresse_Ajax_af:_Dat_gaat_niet_gebeuren#ixzz1dcObQnmq

hier uit trek ik mijn conclusie uit, hij gaat hoofwaarschijnlijk adviseren voor psv
daar ligt zijn hart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2011 door weetnietoftochwel --
Oceanu
 Oceanu - zondag 13 november 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Ik ben voor Cruyff.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 14 november 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Ik ben voor het voetbal!!! Dat gezeik eromheen begint me een beetje de keel uit te hangen!!!
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 14 november 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 20:40 schreef biba1970 het volgende:
en ik weet dat het niks met deze topic heeft te maken maar wilde het gewoon ff kwijt
Respect.
Ajx
 Ajx - maandag 14 november 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2011 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Hiddink als trainer niet geslaagd???

Toch een aardige erelijst..

Landskampioenschap (PSV)
Europacup (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
KNVB beker (PSV)
Wereldbeker (Real Madrid)
WK 1998 4e (Nederland)
WK 2002 4e (Zuid-Korea)
Landskampioenschap (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB beker (PSV)
Rinus Michels Award
Landskampioenschap (PSV)
Rinus Michels Award
WK 2006 1/8 finale (Australië)
EK 2008 1/2 finale (Rusland)
FA Cup (Chelsea)
Kijk eens naar mijn eerdere opsomming, denk dat je daar meer aan kan uitmaken...
remco k
 remco k - maandag 14 november 2011 - 17:49   quote  deeplink  
Je zegt dat hij niet geslaagd is, dit is daarop het antwoord.
alibabba
 alibabba - maandag 14 november 2011 - 19:14   quote  deeplink  
Guus komt dus niet naar Ajax....wat nu??? Wat men gisteren zei, is men weer aan de praat met v.Basten....als Cruijff en v.Basten het eens kunnen worden, zou het beklonken zijn....ik denk niet dat dat gebeuren....Louis van Gaal en Cruijff kunnen niet door 1 deur, dus ook dat gaat niet gebeuren....V.GAAL zat een aantal jaren geleden ideaal op zijn plek, maar ook toen beging Ajax een BLUNDER door Koeman te behouden en Louis op een zijspoor te zetten..

Waar ik aan zat te denken...zou Keje Molenaar nu niet de beste optie zijn??? Ik denk dat Keje de steun krijgt van iedereen en hij weet wat er reilt en zeilt binnen Ajax...wat ik ook graag zou willen zien is een functie voor Theo v.Duivenbode...zou v.Duivenbode en Molenaar samen die klus moeten klaren???? Ik denk dat dat de ideale combinatie is...tezamen met Cruijff zou het dan helemaal goed moeten komen..v.Duivenbode is mee gesproken, maar hij heeft daarna niets meer gehoord...Theo is een zeer abominamele man en heb ik zeer hoog zitten....waarom word er met hem niet meer gesproken???

Kan Michael v.Praag wellicht ook nog een duit in het zakje doen??? 1 of andere functie voor hem, juich ik alleen maar toe...v.Praag is een correcte man, die het uitstekend kan vinden met eerder genoemde namen...

Mijn oplossing is dus Keje en v.Duivenbode als de 2 directeuren...Keje de zakelijke en v.Duivenbode het voetballende met Cruijff in zijn kielzog...v.Praag die het allemaal overziet en alles bewaakt icm de andere 4 die in de RvC zitten....

Een goede optie???
remco k
 remco k - maandag 14 november 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 19:14 schreef alibabba het volgende:
Guus komt dus niet naar Ajax....wat nu??? Wat men gisteren zei, is men weer aan de praat met v.Basten....als Cruijff en v.Basten het eens kunnen worden, zou het beklonken zijn....ik denk niet dat dat gebeuren....Louis van Gaal en Cruijff kunnen niet door 1 deur, dus ook dat gaat niet gebeuren....V.GAAL zat een aantal jaren geleden ideaal op zijn plek, maar ook toen beging Ajax een BLUNDER door Koeman te behouden en Louis op een zijspoor te zetten..

Waar ik aan zat te denken...zou Keje Molenaar nu niet de beste optie zijn??? Ik denk dat Keje de steun krijgt van iedereen en hij weet wat er reilt en zeilt binnen Ajax...wat ik ook graag zou willen zien is een functie voor Theo v.Duivenbode...zou v.Duivenbode en Molenaar samen die klus moeten klaren???? Ik denk dat dat de ideale combinatie is...tezamen met Cruijff zou het dan helemaal goed moeten komen..v.Duivenbode is mee gesproken, maar hij heeft daarna niets meer gehoord...Theo is een zeer abominamele man en heb ik zeer hoog zitten....waarom word er met hem niet meer gesproken???

Kan Michael v.Praag wellicht ook nog een duit in het zakje doen??? 1 of andere functie voor hem, juich ik alleen maar toe...v.Praag is een correcte man, die het uitstekend kan vinden met eerder genoemde namen...

Mijn oplossing is dus Keje en v.Duivenbode als de 2 directeuren...Keje de zakelijke en v.Duivenbode het voetballende met Cruijff in zijn kielzog...v.Praag die het allemaal overziet en alles bewaakt icm de andere 4 die in de RvC zitten....

Een goede optie???
Ik roep al vanaf het begin dat Keje de man zou moeten zijn, echter heeft ook hij duidelijk aangegeven het niet te gaan doen omdat hij zijn advocatenpraktijken nu nog belangrijker vind..
alibabba
 alibabba - maandag 14 november 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik roep al vanaf het begin dat Keje de man zou moeten zijn, echter heeft ook hij duidelijk aangegeven het niet te gaan doen omdat hij zijn advocatenpraktijken nu nog belangrijker vind..
Dat verhaal heb ik ook gehoord Remco, maar wellicht dat ie er nu anders over denkt?? Ik zou het alleen maar toejuichen..
remco k
 remco k - maandag 14 november 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 19:46 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat verhaal heb ik ook gehoord Remco, maar wellicht dat ie er nu anders over denkt?? Ik zou het alleen maar toejuichen..
Same here kerel..
Oceanu
 Oceanu - maandag 14 november 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 19:46 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hier nog een, zou prima zijn. Maakt altijd een goede indruk. Al zal hij zich wel realiseren dat deze functie inmiddels onder een enorm vergrootglas ligt. Zeker als ie het zelf gaat doen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 15 november 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

keje molenaar zo goed dan? ik niet! slappe gehaktstaaf!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 15 november 2011 - 13:25   quote  deeplink  
En wat heeft Keje Molenaar helemaal gepresteerd waar het gaat om het leiden van een BVO?
remco k
 remco k - dinsdag 15 november 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 13:25 schreef Ikke_tikkie het volgende:
En wat heeft Keje Molenaar helemaal gepresteerd waar het gaat om het leiden van een BVO?
Wat heeft Ling, Hiddink, Van Basten of Pietje gepresteerd dan?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 15 november 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Oh, ga je nu ineens Pietje naar voren schuiven? ;-)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 15 november 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Sorry, zie nu pas dat Pietje ook heeft gesolliciteerd.
remco k
 remco k - dinsdag 15 november 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 19:03 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Oh, ga je nu ineens Pietje naar voren schuiven? ;-)
Ja man. Een echt Ajax man..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 november 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:

Een goede optie???
+1
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 15 november 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja man. Een echt Ajax man..
Ja, maar heeft ie gefoebeld?
remco k
 remco k - dinsdag 15 november 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 20:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ja, maar heeft ie gefoebeld?
Bal op het dak 3 is ook een aardige ploeg toch??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 15 november 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Yep.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 15 november 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij op HBOK zat.. Het Begint Op Klompen.. (en ja, die club bestaat echt) :p
Ajx
 Ajx - dinsdag 15 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:

Een goede optie???
Volgens mij kan je die twee beter als RVC doen, ben je van de andere af, plus het feit dat de heren volgens mij geen directeur willen worden(zeker Molenaar)
Ajx
 Ajx - dinsdag 15 november 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 20:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij op HBOK zat.. Het Begint Op Klompen.. (en ja, die club bestaat echt) :p
Weet je er meer vanaf dan??( Hasjkoph in HBOK 11????)
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 16 november 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 21:46 schreef Ajx het volgende:

[..]

Weet je er meer vanaf dan??( Hasjkoph in HBOK 11????)
Nope, ken alleen de naam.. ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 16 november 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 20:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

HBOK Het Begon Op Klompen, die club heb ik vaak tegen gespeeld en een gappie van me speelt er nu nog steeds. Geloof dat ze zelfs eerste klasse spelen nu. Luc v reenen
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 16 november 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 14:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

HBOK Het Begon Op Klompen, die club heb ik vaak tegen gespeeld en een gappie van me speelt er nu nog steeds. Geloof dat ze zelfs eerste klasse spelen nu. Luc v reenen
Seriously??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Molenaar verraadt komst Hiddink naar Ajax

0.0084891