|
|
piet de paler
|
|
|
Tja een ervaren jongen (man) Zenden wat zouden we daarvan vinden,ik lees het wel |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik zie in hem niet de ervaren man die we nodig hebben, staat me niet bij als iemand die een elftal op sleeptouw neemt. Daarnaast is hij iets van 34 jaar toch? prachtige leeftijd maar voor voetballen volgens mij over de top.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
is over the hill, . . denk dus dat je verder weinig te lezen krijgt :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
gaat bij celtic voetballen
edit: dus niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2011 door craven -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: negatief gaat niet naar Celtic dus geen club |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gaat volgens mij niet door?
slotje dan maar?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
is goed slotje,ik ga verder kijken naar ervaren spelers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
kijk liever ff naar een rijke arabier wil je....... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Arabische wil ik wel naar kijken |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
mag ook,als het maar knaken mee brengt,om een fatsoenlijk elftal te maken,en die neuzen ff een jaar of 10 hun snavels te snoeren... |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: wil je dat de club van un arabier wordt best triest, voor fyenoord zijnde. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Vindt Zenden nog steeds geen slechte optie als linksback. Voorwaarde is wel, dat hij topfit is. Gezien zijn niveau zou hij de fitste speler van de selectie kunnen zijn.. Gezien zijn leeftijd weet ik dat niet zeker. |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2011 - 13:25 schreef de flh het volgende:Vindt Zenden nog steeds geen slechte optie als linksback. Voorwaarde is wel, dat hij topfit is. Gezien zijn niveau zou hij de fitste speler van de selectie kunnen zijn.. Gezien zijn leeftijd weet ik dat niet zeker. nelom is ook prima |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Niet weer een ouwe lul. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Moet je maar naar een ander park gaan s'avonds.. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We hebben hier geen parken.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Peter? Die is toch dood? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nog steeds geen slotje op dit topic? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: recalcitrant . . ?????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt voor deze stortvloed van informatie (vooral het laatste gedeelte) hier kan ik wat mee hihihih |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal je helpen Piet: - te oud, - te blessuregevoelig, - geen bikkel, - geen leider, - te duur, - geen toekomstperspectief. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat was enkelvoud gozert hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
zenden prima optie past in het profiel van onze club! 1 verdient te veel 2 te oud 3 zegd fit te zijn, maar dat is een leugen.
WELKOM ZENDEN! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 09:50 schreef Milo het volgende:zenden prima optie past in het profiel van onze club! 1 verdient te veel 2 te oud 3 zegd fit te zijn, maar dat is een leugen. WELKOM ZENDEN! hahahahahaha |
|
|
|
|
almanoman
|
|
|
Jongens, Boulahrouz moeten we hebben een echte kanibaal/sloper en dan nog een slager erbij wie weet er nog een.
Almo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 09:50 schreef Milo het volgende:zenden prima optie past in het profiel van onze club! 1 verdient te veel 2 te oud 3 zegd fit te zijn, maar dat is een leugen. WELKOM ZENDEN! eens |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
boula vindt de NL compentitie helemaal niks! het niveau van a junioren vertelde hij vorig tv seizoen bij barend en barend!
Dus feijenoord is niks voor hem! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 10:11 schreef Milo het volgende:boula vindt de NL compentitie helemaal niks! het niveau van a junioren vertelde hij vorig tv seizoen bij barend en barend! Dus feijenoord is niks voor hem! Ik snap inderdaad dat dit te hoog gegrepen is voor hem. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: zou ik toejuichen een man met ervaring alleen denk ik dat we zijn salaris niet kennen betalen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ga voor zenden! ik ga zenden hypen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nee joh, ik ga niet zoals MMM, allemaal fotos plakken en liefdesbrieven schrijven naar babovic etc...maar kijk niet raar, als hij volgende week bij ons staat te trainen...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 15:25 schreef Milo het volgende:nee joh, ik ga niet zoals MMM, allemaal fotos plakken en liefdesbrieven schrijven naar babovic etc...maar kijk niet raar, als hij volgende week bij ons staat te trainen...... Je gaat Zenden groot maken, laat je m op je schouders staan dan? Komt ie misschien tot mn navel :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Je gaat Zenden groot maken, laat je m op je schouders staan dan? Komt ie misschien tot mn navel :) hehehehehe 1+1 is stylzz LUL!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 november 2011 door Milo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|