|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een geweldenaar is het toch..Maakt 4 goals in 1 wedstrijd met Uruguay in de kwalificatie |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Even tussen het koken door... Mijn God, wat verlang ik terug naar Luis Suárez. En al helemaal na het zien van die beelden. Bedankt Remco, dat je dit erop hebt gezet! Groots. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
LOL zie bij de 2e goal rechtsboven die tekst :P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Suarez, eigenlijk helemaal geen typische Ajaxspeler maar wat hebben we genoten van die gozer. Geeft aan dat hij een voetballer met een geweldige drive is en volgens mij overal kan slagen. Suarez/////HELD. Remco, bedankt man......prachtig. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Luis Suárez heeft bij Liverpool een goed woordje gedaan voor Gregory van der Wiel. De aanvaller, die ook al een aandeel had van de overgang van Nicolas Lodeiro naar Ajax, is van mening dat de Premier League-club zich in januari moet versterken met de rechtsback van Ajax en het Nederlands elftal.Liverpool wil eerst afwachten of Glen Johnson wel of niet op huurbasis naar Real Madrid vertrekt. Mocht de Engelsman vertrekken, dan komt Van der Wiel in beeld. Dit meldt The Sun zaterdag,volgens Ajax F-side.nl. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zou Lodeiro niet en beetje dezelfde drive hebben ?? bedoel, geef hem nu eens de kans !! suarez wou hem niet voor niks bij Ajax hebben... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is Suarez een scout?? Hij speelt best wel af en toe, en maakt een aardige indruk, maar Erikssen is echt vele malen beter, neemt niet weg dat hij best wat vaker zou mogen invallen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nee remco.. dan komen we weer op dezelfde discussie :) maar laten we eerlijk zijn, waarom niet een Lodeiro/Serero in de beker laten spelen zoals Vermeer/Cillesen, beker boeit voor mij niet zo eerlijk gezegd, denk voor meerdere niet. en persoonlijk denk ik echt dat we er niet zoveel zwakker op worden.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2011 - 18:05 schreef remco k het volgende:Is Suarez een scout?? Hij speelt best wel af en toe, en maakt een aardige indruk, maar Erikssen is echt vele malen beter, neemt niet weg dat hij best wat vaker zou mogen invallen. nee Suarez is geen scout.. maar denk wel dat Lodeiro het zelfde temprement heeft als Suarez, en daar heeft Eriksen wel wat van nodig.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
LUIS SUAREZ////////////AJACIED//////////////HELD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2011 - 18:10 schreef nummer10 het volgende:[..] nee Suarez is geen scout.. maar denk wel dat Lodeiro het zelfde temprement heeft als Suarez, en daar heeft Eriksen wel wat van nodig.. De keren dat ik Lodeiro heb zien spelen, zowel bij Ajax als veel bij Uruguay heb ik datzelfde temperament dat Suarez heeft niet gezien, hij heeft wel een grote inzet, maar de Boer zal niet voor niest Erikssen laten spelen, lodeiro en Serrero hebben dat niveau gewoon niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Lodeiro ben ik eerlijk in, heb ik ook mijn twijfels over.. Serero is gewoon een kleine baltovenaar, en zou hem echt wel eens willen zien ipv Eriksen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2011 - 19:08 schreef nummer10 het volgende:Lodeiro ben ik eerlijk in, heb ik ook mijn twijfels over.. Serero is gewoon een kleine baltovenaar, en zou hem echt wel eens willen zien ipv Eriksen. Ik zou niet inzien waarom, ik kijk iedere week met groot plezier naar Erikssen, Liever dat een de Jong of Anita eraf gaat voor Serrero om hem eens te zien spelen.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Duitsland-Nederland exclusief bij die zender.... Dat we het weten |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Interesting, eh? Hehe :P |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Leuk hoor die filmpjes van Suarez al heb ik er niets mee.Hij is weg bij AJAX.Dus boeit me eigenlijk niet zo.Vond Suarez bij AJAX in zn laatste periode helemaal zo goed niet meer. |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
bij deze beelden komen emoties boven |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bij deze beelden komt de commentator bijna klaar....
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2011 - 19:13 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou niet inzien waarom, ik kijk iedere week met groot plezier naar Erikssen, Liever dat een de Jong of Anita eraf gaat voor Serrero om hem eens te zien spelen.. dat mag ook natuurlijk. maar ik kijk echt niet met zoveel plezier naar eriksen dan jou.. af en toe, maar echt niet elke wedstrijd.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
SUAREZ////////////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: en jij noemt jezelf een Ajacied???? ;-) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ja ik ben een ajacied ja ,waarom niet??? Was toch de man ook van de schwalbes en het bijten zijn we dat nu ineens vergeten.Leuk dat hij bij AJAX zat maar de laatste tijd voegde hij niets meer toe naar mijns inziens.Wens hem alle geluk maar hij is niet meer van AJAX.Dus mij boeit het niet zo.Hou me bezig met AJAX en degene die daar in dienst zijn ,weg is weg. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 12:52 schreef Guyt het volgende:[..] Ja ik ben een ajacied ja ,waarom niet??? Was toch de man ook van de schwalbes en het bijten zijn we dat nu ineens vergeten.Leuk dat hij bij AJAX zat maar de laatste tijd voegde hij niets meer toe naar mijns inziens.Wens hem alle geluk maar hij is niet meer van AJAX.Dus mij boeit het niet zo.Hou me bezig met AJAX en degene die daar in dienst zijn ,weg is weg. Jammer dat je er zo over denkt, maar dat is je goed recht. Ook jammer dat je alleen de negatieve dingen van hem herrinerd, hij heeft, naar mijn mening, meer goed dan slecht voor Ajax gedaan. En ja, het laatste half jaar bij Ajax was Suarez iets minder, mede door blessures en schorsingen. Maar Suarez was in zijn iets mindere periode nog steeds (een van) de beste op het veld. Suarez heeft bij mij wel een plekje in mijn Ajax-hart verdiend en ik zal zijn altijd 100% inzet voor ons Ajax nooit vergeten. Suarez, Ajacied 4ever. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 13:31 schreef baco74 het volgende:[..] Jammer dat je er zo over denkt, maar dat is je goed recht. Ook jammer dat je alleen de negatieve dingen van hem herrinerd, hij heeft, naar mijn mening, meer goed dan slecht voor Ajax gedaan. En ja, het laatste half jaar bij Ajax was Suarez iets minder, mede door blessures en schorsingen. Maar Suarez was in zijn iets mindere periode nog steeds (een van) de beste op het veld. Suarez heeft bij mij wel een plekje in mijn Ajax-hart verdiend en ik zal zijn altijd 100% inzet voor ons Ajax nooit vergeten. Suarez, Ajacied 4ever. Eens ouwe.......het zelfde geld ook voor Litmanen........ |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tuurlijk de geschiedenis van Ajax is er een om trots op te zijn, dat zijn niet alleen de gewonnen prijzen,maar daar horen ook de ex-Ajacieden bij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 13:38 schreef baco74 het volgende:[..] Tuurlijk de geschiedenis van Ajax is er een om trots op te zijn, dat zijn niet alleen de gewonnen prijzen,maar daar horen ook de ex-Ajacieden bij. Precies.......en Jari heb ik mijn hart aan verpand........is dus nooit een ex-Ajacied.......maar een ras echte Ajacied..........Jari//////mijn held |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Suarez is een fenomeen,ik mis hem! Hij is een echte spits met zuid-Amerikaanse trekjes waar ik vreselijk van kon genieten, een schoffie uit de sloppenwijken. Laat zich vallen in de kuip met zijn handen omhoog naar de scheidsrechter terwijl 60.000 kakkerlakken floten en joelden, voor de duivel niet bang. En ja weer was de scheidsrechter er in getrapt en kregen we een vrije trap. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 13:31 schreef baco74 het volgende:[..] Jammer dat je er zo over denkt, maar dat is je goed recht. Ook jammer dat je alleen de negatieve dingen van hem herrinerd, hij heeft, naar mijn mening, meer goed dan slecht voor Ajax gedaan. En ja, het laatste half jaar bij Ajax was Suarez iets minder, mede door blessures en schorsingen. Maar Suarez was in zijn iets mindere periode nog steeds (een van) de beste op het veld. Suarez heeft bij mij wel een plekje in mijn Ajax-hart verdiend en ik zal zijn altijd 100% inzet voor ons Ajax nooit vergeten. Suarez, Ajacied 4ever. Heb ook zeker goede herinneringen aan hem,tuurlijk.Alleen zn laatste periode niet.Op een gegeven moment wist iedereen wel wat hij kon en trapte er niet meer zo in.Wat hij deed.Toen ging het bergafwaarts.En toen na die schorsing vond ik het niet echt erg dat hij weg ging.Dit mede door dat hij de laatste periode niet meer dezelfde was/werd dan daarvoor.Maar zoals ik al eerder zei ik wens hem het beste. Jammer dat hij voor liverpool heb gekozen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2011 - 14:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Suarez is een fenomeen,ik mis hem! Hij is een echte spits met zuid-Amerikaanse trekjes waar ik vreselijk van kon genieten, een schoffie uit de sloppenwijken. Laat zich vallen in de kuip met zijn handen omhoog naar de scheidsrechter terwijl 60.000 kakkerlakken floten en joelden, voor de duivel niet bang. En ja weer was de scheidsrechter er in getrapt en kregen we een vrije trap. Ik heb liever dat ik eerlijk win of eerlijk een vrije trap verdien dan dat het oneerlijk gaat.Maarja das mij mening. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: ??? Waar gaat dat over?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lees ff 8 post omhoog......en je weet het |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Geweldig die commentatoren daar in Zuid-Amerika. Die gasten genieten tenminste van de wedstrijd en weten je een bepaald gevoel te geven. Hier moeten we het doen met gasten die het tijdens de wedstrijd gaan hebben over de vrouw van bijvoorbeeld de trainer, de vriendin van de materiaalman en weet ik wat voor onzin nog allemaal meer!! Geef mij dit soort commentatoren maar. Ging de volume gelijk een stukje harder aan! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Guyt vind hem iemand die alleen maar schwalbes maakt. Vind ik niet, snap hem ook niet, hij kan goed voetballen en scoren, maakte amper schwalbes meer op het laatst. Dan is Guyt of een beetje blind of een kakkerlak. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 09:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Geweldig die commentatoren daar in Zuid-Amerika. Die gasten genieten tenminste van de wedstrijd en weten je een bepaald gevoel te geven. Hier moeten we het doen met gasten die het tijdens de wedstrijd gaan hebben over de vrouw van bijvoorbeeld de trainer, de vriendin van de materiaalman en weet ik wat voor onzin nog allemaal meer!! Geef mij dit soort commentatoren maar. Ging de volume gelijk een stukje harder aan! Absoluut mee eens!! Eigenlijk zou er zo een commentator Nederlands moeten leren, kan hij het bij ons ook doen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 17:03 schreef Ajx het volgende:[..] Guyt vind hem iemand die alleen maar schwalbes maakt. Vind ik niet, snap hem ook niet, hij kan goed voetballen en scoren, maakte amper schwalbes meer op het laatst. Dan is Guyt of een beetje blind of een kakkerlak. Als Guyt een kakkerlak is........ ben ik Jezus en vraag ik mijn vader om met wat bliksem schichten te strooien......geloof mij maar,het is een Ajacied....een fanatieke......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 november 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
suarez was/is mijn held. altijd vol verrassingen. kon na het bijt incident niet langer blijven . voor een prikje verkocht. zijn hart was/is ajax . suarez ik mis hem echt. of je moet van saai voetbal houden. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
SUAREZ//////AJACIED/////HELD/////ALTIJD WELKOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als Guyt een kakkerlak is........ ben ik Jezus en vraag ik mijn vader om met wat bliksem schichten te strooien......geloof mij maar,het is een Ajacied....een fanatieke...... Dan geloof ik jou, maar vind ik het een erg merkwaardige post voor een Ajacied!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Het is: LUIS////HELD!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Had er vanmiddag geweest, dan had je de grap begrepen! Deze post ging namelijk niet over Luis maar over Louis van Gaal. Iemand had een topic geopend met de naam Louise! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
LOUISE OHHOO LOUISE WOHOOOO!!!!!!!! |
|
|
|