|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wordt het tijd dat ie gaat werken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vakken vullen bij de aldi |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Waarom flikker die hele scouts van feyenoord niet op Daar móet feyenoord es kappen die gasten verdienen lekker royaal en leven als god in spanje |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 05:28 schreef dr. Love het volgende:Waarom flikker die hele scouts van feyenoord niet op Daar móet feyenoord es kappen die gasten verdienen lekker royaal en leven als god in spanje SPAM! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 05:28 schreef dr. Love het volgende:Waarom flikker die hele scouts van feyenoord niet op Daar móet feyenoord es kappen die gasten verdienen lekker royaal en leven als god in spanje Must be smokin' crack, bitches.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach, hij heeft wel een punt. Waardeloze scouting bij Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zou Leo B. die niet ooit aanpakken? |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Tuurlijk niet ze hebben allemaal euro tekens in hun ooglens
Moeder natuur grijpt in, de mensheid móet afgestraft worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahahahaha!
Einde der tijden is nabij! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
koning keizer admiraal homo's zijn het,,,allemaal |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Hahahahahaha geen homo,s maar flikkers |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind die wijnaldum wel wat maar die heeft zoveel liefde voor zijn club met al die logokusjes. Die komt niet.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 10:16 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind die wijnaldum wel wat maar die heeft zoveel liefde voor zijn club met al die logokusjes. Die komt niet.. Anders proberen die Fer van Twente te halen, zit daar toch maar op de bank. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We hebben idd nog een pinchhittert nodig... Maar ook hij is zo begaan bij zijn club want ook hij poogt telkens dat hobbelpaard te kussen...
Word erg moeilijk allemaal ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 12:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] We hebben idd nog een pinchhittert nodig... Maar ook hij is zo begaan bij zijn club want ook hij poogt telkens dat hobbelpaard te kussen... Word erg moeilijk allemaal ;) haha inderdaad! Lastig lastig... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik denk dat de hele selectie misschien is naar FC Zwolle moet gaan kijken. Zo hoort voetbal gespeeld te worden, zij het op een lager niveau. Hoop niet dat ze leeggekocht worden na dit seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 12:15 schreef Quiroz het volgende:Ik denk dat de hele selectie misschien is naar FC Zwolle moet gaan kijken. Zo hoort voetbal gespeeld te worden, zij het op een lager niveau. Hoop niet dat ze leeggekocht worden na dit seizoen. schei uit man. Je kan ook overdrijven... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hij heeft wel een punt.... idd een niveau lager maar gewoon erg goed. denk dat 2 spelers ook bij ons nog wel meekunnen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Vergelijk het positiespel is met het positiespel van Feyenoord. De spelers van Feyenoord zijn vijf klasses beter en toch is het positiespel dramatisch. Zelfs Go Ahead is niet kapot te spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 12:18 schreef Quiroz het volgende:Vergelijk het positiespel is met het positiespel van Feyenoord. De spelers van Feyenoord zijn vijf klasses beter en toch is het positiespel dramatisch. Zelfs Go Ahead is niet kapot te spelen. Het positiespel is juist die jaar enorm verbeterd. Zelfs tegen Groningen waren we voetballend niet de mindere, maar verloren we op basis van een matige afstelling tussen verdediging en middenveld, individuele fouten en een enorme effectiviteit. Alleen tegen NEC was het voetballend ook matig omdat we niet meer durfden. De overige wedstrijden waren voetballend ten minste gelijkwaardige en bijna altijd beter dan de tegenstander.
En natuurlijk speelt een club als Zwolle aardig voetbal, maar dat is op Jupiler League niveau, waar je natuurlijk ook andere tegenstand hebt, meer tijd bijvoorbeeld. Ik ben er absoluut niet van overtuigd dat Zwolle beter positiespel speelt. Maar daarover kun je natuurlijk van mening verschillen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
LAATSTE KEER!!!!!!!
JACK TUYP HALEN |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
is Jack Tuyp niet iets voor Feyenoord? disclaimer: Fr-Douwe kan niet verantwoordelijk worden gehouden indien deze speler daadwerkelijk komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hoezo , gaan we paling vissen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: neuhhhhh, zodra iemand gaat schreeuwen om jack tuyp vraag ik het maar ff gewoon..... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik eis een disclaimer anders reken in je deze uitspraak persoonlijk aan! Schei uit met je Jack Tuyp! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nee lekker spelers huren... veel beter als koopjesjagen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jack Tuyp, alweer 28 jaar. Als je dan nog steeds bij Volendam speelt.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: koopjes jagen, die tuyp is 28 of zoiets en buiten volendam weinig gepresteerd |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 22:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik eis een disclaimer anders reken in je deze uitspraak persoonlijk aan! Schei uit met je Jack Tuyp! hahahaha, gedaan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: soms moet je geluk hebben... maar als ik dan mensen om dost hoor roepen???? ik zal wel gek zijn maar na pierre hebben we geen goede aankoop meer gehad,, |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 22:23 schreef van geil het volgende:[..] soms moet je geluk hebben... maar als ik dan mensen om dost hoor roepen???? ik zal wel gek zijn maar na pierre hebben we geen goede aankoop meer gehad,, ik mot ie lijpe Dost ook niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zonder Feyenoord had ik heel wat minder koppijn en stress gehad.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Dit had in een ander topic gemoeten, laat maar. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Erik Bakker 21 jaar van Cambuur en Reimerink voetbalt in Duitsland weet ff niet waar, dit zijn jongens die Feyenoord sterker maken! O ja en Maachi. 3 spelers voor weinig geld MARTIN. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 16:15 schreef willem v G het volgende:Erik Bakker 21 jaar van Cambuur en Reimerink voetbalt in Duitsland weet ff niet waar, dit zijn jongens die Feyenoord sterker maken! O ja en Maachi. 3 spelers voor weinig geld MARTIN. Haha voor weinig geld! Elke euro is er een teveel vandaag de dag toch? Ik dacht dat het bedoeling is om transfervrije spelers te scouten |
|
|
|