BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt: 'Van Bronckhorst zei me dat ik elke week bij Feyenoord zou spelen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 14 november 2011 - 22:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Kuyt: "Van Bronckhorst zei me dat ik elke week bij Feyenoord zou spelen" (SoccerNews.NL)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 november 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Kuyt: 'Van Bronckhorst zei me dat ik elke week bij Feyenoord zou spelen'

Giovanni van Bronckhorst heeft geprobeerd Dirk Kuyt te overtuigen om terug naar Feyenoord te keren. Laatstgenoemde heeft in het verleden de wens uitgesproken terug te keren bij De Stadionclub. Van Bronckhorst ziet de komst van het Duracelkonijn naar Rotterdam wel zitten.

"Van Bronckhorst zei na de wedstrijd tegen Zwitserland dat ik bij Feyenoord wel elke wedstrijd zou spelen en dat ik mijn eigen rugnummer nog mag kiezen ook", zegt de 31-jarige Katwijker met een glimlach. "Dat is een hele mooie aanbieding. Iedereen weet dat ik graag nog een keer bij Feyenoord zou willen terugkeren, maar in het voetbal is het altijd moeilijk om dat moment te bepalen", zo weet ook de aanvaller die in het verleden uitkwam voor FC Utrecht en Feyenoord.

Tussen 2003 en 2006 kwam Kuijt ook uit voor Feyenoord. Hij verdedigde in 101 duels de clubkleuren van de Rotterdamse formatie. Hierin wist hij 71 maal doel te treffen.
sevillana
 sevillana - maandag 14 november 2011 - 23:25   quote  deeplink  
moet dan niet nog al te lang gaan duren, lijkt me . . . .
de kromme 73
 de kromme 73 - maandag 14 november 2011 - 23:28   quote  deeplink  
next season....
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 15 november 2011 - 07:30   quote  deeplink  
Van de winter, I hope.
De Spot
 De Spot - dinsdag 15 november 2011 - 08:23   quote  deeplink  
wat wel stoort is dat hij het wel eerst meld dat die hoe dan ook bij ons afsluit...ik denk dan op mijn beurt hou dat lekker voor je..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 november 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 08:23 schreef De Spot het volgende:
wat wel stoort is dat hij het wel eerst meld dat die hoe dan ook bij ons afsluit...ik denk dan op mijn beurt hou dat lekker voor je..
Hij keert graag terug bij ons. Dat 'ie sowieso bij ons afsluit heb ik nergens gelezen.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 15 november 2011 - 08:55   quote  deeplink  
beter gaan we gewoon voor de natuurlijke opvolgert van dirk...
De Spot
 De Spot - dinsdag 15 november 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 08:55 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hij keert graag terug bij ons. Dat 'ie sowieso bij ons afsluit heb ik nergens gelezen.
Hij heeft dit eerder aangegeven..ik moet het nog maar zien...denk dat het Type voetballer Kuijt weleens als een nachtkaars uit kan gaan...wat ik overigens niet hoop..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 november 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 08:55 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hij keert graag terug bij ons. Dat 'ie sowieso bij ons afsluit heb ik nergens gelezen.
Volgens mij zegt hij dat keer op keer,zo ook nu weer in het filmpje...
Iedereen weet dat ik graag bij feyenoord wil afsluiten,maar wanneer is moeilijk te voorspellen in de voetballerij..
Dat zijn de woorden die ik gisteren van hem hoorde.
KKL
 KKL - dinsdag 15 november 2011 - 10:49   quote  deeplink  
komt niet...eerst zakken nog vullen bij Liverpool.

zou ik ook gedaan hebben
Milo
 Milo - dinsdag 15 november 2011 - 11:56   quote  deeplink  
rustig afwachten kuyt///held
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 15 november 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 11:56 schreef Milo het volgende:
rustig afwachten kuyt///held
+1
sevillana
 sevillana - dinsdag 15 november 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 11:56 schreef Milo het volgende:
rustig afwachten kuyt///held
dat wel natuurlijk!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 15 november 2011 - 17:09   quote  deeplink  
GIO + KUYT//HELDEN!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 november 2011 door Feyenoord till i die --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 15 november 2011 - 17:31   quote  deeplink  
God is het weer zover
Ben dat gedoe over hem wel spuugzat
Geloof me als die als speler ooit terug kom bij Feyenoord dan gaat die niks beter doen dan makaay
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 15 november 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Hij zal meer energie (IK ZEG ENERGIE, GEEN tactisch voetbal, GEEN wondertrucs en GEEN splijtende passes en niet te vergeten GEENongenaakbare goals), dus energie en de WIL om ervoor te gaan!! brengen, (dus meer), dan het merendeel van het team vandaag de dag.

En dat is erg!.. Heel erg. (6-0.. zit me nog dwars!)

Voor de rest,
Kuyt//HELD. al komt ie terug als rechtshalve-trainer. :)
Omekees
 Omekees - dinsdag 15 november 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Kuyt: 'Over anderhalf jaar misschien naar Feyenoord'

Dirk Kuyt volgt als oud-speler van Feyenoord uiteraard de verrichtingen van zijn oude club. De aanvaller van Liverpool speelt al sinds de zomer van 2006 voor Liverpool, maar zegt dat er een kans bestaat dat hij over anderhalf jaar weer terugkeert naar Rotterdam.
Over anderhalf jaar loopt mijn contract af, en dan ben ik misschien toe aan een nieuwe stap. En die volgende stap is terug naar Nederland dus naar Feyenoord. En dan wil ik mijn droom waarmaken, namelijk kampioen worden met Feyenoord, zegt Kuyt in NUsport.
Kuyt kijkt met belangstelling naar het huidige team. Als Georginio Wijnaldum en Leroy Fer waren gebleven hadden ze makkelijk mee kunnen doen in de top vier, alleen hebben ze na de laatste nederlaag een mentale tik. Maar ik zie veel potentie in het huidige Feyenoord.

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/69111/kuyt-over-anderhalf-jaar-misschien-naar-feyenoord
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 november 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 19:06 schreef Omekees het volgende:
Kuyt: 'Over anderhalf jaar misschien naar Feyenoord'

Dirk Kuyt volgt als oud-speler van Feyenoord uiteraard de verrichtingen van zijn oude club. De aanvaller van Liverpool speelt al sinds de zomer van 2006 voor Liverpool, maar zegt dat er een kans bestaat dat hij over anderhalf jaar weer terugkeert naar Rotterdam.
Over anderhalf jaar loopt mijn contract af, en dan ben ik misschien toe aan een nieuwe stap. En die volgende stap is terug naar Nederland dus naar Feyenoord. En dan wil ik mijn droom waarmaken, namelijk kampioen worden met Feyenoord, zegt Kuyt in NUsport.
Kuyt kijkt met belangstelling naar het huidige team. Als Georginio Wijnaldum en Leroy Fer waren gebleven hadden ze makkelijk mee kunnen doen in de top vier, alleen hebben ze na de laatste nederlaag een mentale tik. Maar ik zie veel potentie in het huidige Feyenoord.

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/69111/kuyt-over-anderhalf-jaar-misschien-naar-feyenoord
Later moet het ook niet worden. Moeten beide partijen niet willen. Als Dirk niet goed genoeg is, heb ik liever dat we hem herinneren zoals hij was dan dat hij met een mislukte terugkeer die nagedachtenis aantast. Dan kan ie beter direct naar Utrecht gaan, als hij later wil terugkomen. Zie ook Kalou. Prachtig eerbetoon telkens als die gozert met Heerenveen in De Kuip speelde, maar voetballend was het niets meer.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 15 november 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 19:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Later moet het ook niet worden. Moeten beide partijen niet willen. Als Dirk niet goed genoeg is, heb ik liever dat we hem herinneren zoals hij was dan dat hij met een mislukte terugkeer die nagedachtenis aantast. Dan kan ie beter direct naar Utrecht gaan, als hij later wil terugkomen. Zie ook Kalou. Prachtig eerbetoon telkens als die gozert met Heerenveen in De Kuip speelde, maar voetballend was het niets meer.
ik geloof er niets van dat hij zo afzakt, als hij fit blijft dan zal hij net zo spelen als nu. zijn spel is gebaseerd op kracht en strijd. technisch kan hij er natuurlijk ook wel wat van...
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 15 november 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 17:31 schreef RedDevil1990 het volgende:
God is het weer zover
Ben dat gedoe over hem wel spuugzat
Geloof me als die als speler ooit terug kom bij Feyenoord dan gaat die niks beter doen dan makaay
die vergelijking kun je volgens mij niet maken, zijn totaal andere spelers en daarbij werd Makaay verkeerd gebruikt in een voor hem verkeerd systeem...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 november 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 20:09 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik geloof er niets van dat hij zo afzakt, als hij fit blijft dan zal hij net zo spelen als nu. zijn spel is gebaseerd op kracht en strijd. technisch kan hij er natuurlijk ook wel wat van...
Ik help je met hopen, maar ik denk dat juist bij spelers als Kuyt het verschil groot gaat worden. Juist door zijn manier van spelen. Als hij dadelijk het fysiek niet meer kan opbrengen om zijn spel te spelen zoals hij dat altijd doet, dan heeft hij minder om op terug te vallen. En vanaf je 30ste wordt iedere speler fysiek minder. Hij wordt niet voor niets mr Duracell genoemd. Alleen gaat zijn batterij steeds sneller leeg raken...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 november 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Kuyt is op zijn 33ste zeker nog een meerwaarde voor Feyenoord zolang de blessures uit blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 16 november 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 09:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kuyt is op zijn 33ste zeker nog een meerwaarde voor Feyenoord zolang de blessures uit blijven.
eensert
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 november 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 09:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kuyt is op zijn 33ste zeker nog een meerwaarde voor Feyenoord zolang de blessures uit blijven.
eens! Je moest mij eens zien toen ik 33 was.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 november 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 09:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

eens! Je moest mij eens zien toen ik 33 was.
Liever niet!
Krijgen we straks nog spijt dat we jou nooit en contract hebben aangeboden. Hehehehehehehe
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 november 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 09:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Liever niet!
Krijgen we straks nog spijt dat we jou nooit en contract hebben aangeboden. Hehehehehehehe
Hahaha. Eens!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 november 2011 - 09:31   quote  deeplink  
Nou geen kapsones krijgen he!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 november 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 09:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Nou geen kapsones krijgen he!
Hahaha! Ik kop je voorzet in, ftid!
Die Kuijt had m'n broer kunnen zijn....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 november 2011 - 09:39   quote  deeplink  
BroertJE he!!
Bejaarde!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Feyenoord till i die --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 november 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 09:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kuyt is op zijn 33ste zeker nog een meerwaarde voor Feyenoord zolang de blessures uit blijven.
op zijn 33ste wel ja. Dat is ie dus al over anderhalf jaar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 november 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 09:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

op zijn 33ste wel ja. Dat is ie dus al over anderhalf jaar.
Dan loopt ook zijn contract bij Liverpool af!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 november 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 09:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dan loopt ook zijn contract bij Liverpool af!
perfect moment dus.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 november 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 09:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

perfect moment dus.
+1
dr. Love
 dr. Love - woensdag 16 november 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Heb gisteren duitsland-nederland bekeken wat ik had voorspeld een flinke nederlaag
En eigenlijk mag nederland van geluk spreken dat het maar een o
efenpotje was. Ik kan die b.v.marwijk
echt niet waarderen een zwaar overschatten trainer dat hele elftal lijkt mij een teletubbies elftal nee mijn favoriete elftal was met r.michels.
dr. Love
 dr. Love - woensdag 16 november 2011 - 12:27   quote  deeplink  
Ik zal je een voorbeeld geven iedereen kan een bedrijf runnen als je het wordt gegund
En als je financieel er goed voor staat dan kan je puzzelen TOT je een ons weegt
Mischien ben ik van een hele oude steenperk weetje wat ik nou heel erg vindt je probeert je medemens de ogen te openen en als ze kunnen zien dan werkt het verstand niet.
Wat ik hiermee bedoel is jullie klagen tegen de voetballers dat ze beter moeten presteren maar daar ligt het niet, jullie maken de spelers schatrijk terwijl het maar een simpele sport is die iedereen kan spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 november 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? En kap es met dat 'jullie'.
craven
 craven - woensdag 16 november 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 12:27 schreef dr. Love het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven iedereen kan een bedrijf runnen als je het wordt gegund
En als je financieel er goed voor staat dan kan je puzzelen TOT je een ons weegt
Mischien ben ik van een hele oude steenperk weetje wat ik nou heel erg vindt je probeert je medemens de ogen te openen en als ze kunnen zien dan werkt het verstand niet.
Wat ik hiermee bedoel is jullie klagen tegen de voetballers dat ze beter moeten presteren maar daar ligt het niet, jullie maken de spelers schatrijk terwijl het maar een simpele sport is die iedereen kan spelen.
no-drugs.jpg
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 16 november 2011 - 12:58   quote  deeplink  
dirk pfffffffff
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 november 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 12:11 schreef dr. Love het volgende:
Heb gisteren duitsland-nederland bekeken wat ik had voorspeld een flinke nederlaag
En eigenlijk mag nederland van geluk spreken dat het maar een o
efenpotje was. Ik kan die b.v.marwijk
echt niet waarderen een zwaar overschatten trainer dat hele elftal lijkt mij een teletubbies elftal nee mijn favoriete elftal was met r.michels.
dr. Love??
Volgens mij ben jij liefde te kort gekomen.
Negatieve posts altijd.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 16 november 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 12:27 schreef dr. Love het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven iedereen kan een bedrijf runnen als je het wordt gegund
En als je financieel er goed voor staat dan kan je puzzelen TOT je een ons weegt
Mischien ben ik van een hele oude steenperk weetje wat ik nou heel erg vindt je probeert je medemens de ogen te openen en als ze kunnen zien dan werkt het verstand niet.
Wat ik hiermee bedoel is jullie klagen tegen de voetballers dat ze beter moeten presteren maar daar ligt het niet, jullie maken de spelers schatrijk terwijl het maar een simpele sport is die iedereen kan spelen.
huh?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 november 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 12:11 schreef dr. Love het volgende:
Heb gisteren duitsland-nederland bekeken wat ik had voorspeld een flinke nederlaag
En eigenlijk mag nederland van geluk spreken dat het maar een o
efenpotje was. Ik kan die b.v.marwijk
echt niet waarderen een zwaar overschatten trainer dat hele elftal lijkt mij een teletubbies elftal nee mijn favoriete elftal was met r.michels.
Oefen wedstrijden van het nl elftal zijn altijd kut, daarom kijk ik ze ook nooit. Van Marwijk is de succesvolste trainer met het nl.elftal sinds Michels.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 16 november 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 12:27 schreef dr. Love het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven iedereen kan een bedrijf runnen als je het wordt gegund
En als je financieel er goed voor staat dan kan je puzzelen TOT je een ons weegt
Mischien ben ik van een hele oude steenperk weetje wat ik nou heel erg vindt je probeert je medemens de ogen te openen en als ze kunnen zien dan werkt het verstand niet.
Wat ik hiermee bedoel is jullie klagen tegen de voetballers dat ze beter moeten presteren maar daar ligt het niet, jullie maken de spelers schatrijk terwijl het maar een simpele sport is die iedereen kan spelen.
Frappant.
ar
 ar - woensdag 16 november 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 12:27 schreef dr. Love het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven iedereen kan een bedrijf runnen als je het wordt gegund
En als je financieel er goed voor staat dan kan je puzzelen TOT je een ons weegt
Mischien ben ik van een hele oude steenperk weetje wat ik nou heel erg vindt je probeert je medemens de ogen te openen en als ze kunnen zien dan werkt het verstand niet.
Wat ik hiermee bedoel is jullie klagen tegen de voetballers dat ze beter moeten presteren maar daar ligt het niet, jullie maken de spelers schatrijk terwijl het maar een simpele sport is die iedereen kan spelen.
zucht.....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 november 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 12:27 schreef dr. Love het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven iedereen kan een bedrijf runnen als je het wordt gegund
En als je financieel er goed voor staat dan kan je puzzelen TOT je een ons weegt
Mischien ben ik van een hele oude steenperk weetje wat ik nou heel erg vindt je probeert je medemens de ogen te openen en als ze kunnen zien dan werkt het verstand niet.
Wat ik hiermee bedoel is jullie klagen tegen de voetballers dat ze beter moeten presteren maar daar ligt het niet, jullie maken de spelers schatrijk terwijl het maar een simpele sport is die iedereen kan spelen.
Ben jij johan cruijff?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 november 2011 - 23:39   quote  deeplink  
Ik vind het woord steenperk een waardevolle verrijking van de taal.
Kun je het ook tekenen?
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 17 november 2011 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:29 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ben jij johan cruijff?
Whaha.. Bedankt, een van de leukste opmerkingen dit jaar..
Milo
 Milo - donderdag 17 november 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 12:27 schreef dr. Love het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven iedereen kan een bedrijf runnen als je het wordt gegund
En als je financieel er goed voor staat dan kan je puzzelen TOT je een ons weegt
Mischien ben ik van een hele oude steenperk weetje wat ik nou heel erg vindt je probeert je medemens de ogen te openen en als ze kunnen zien dan werkt het verstand niet.
Wat ik hiermee bedoel is jullie klagen tegen de voetballers dat ze beter moeten presteren maar daar ligt het niet, jullie maken de spelers schatrijk terwijl het maar een simpele sport is die iedereen kan spelen.
wat ben jij een eikel zeg! jij snapt er geen reet van!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 17 november 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Dr.Love weer bij het medicijnen kastje gezeten haha.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 november 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 09:28 schreef Milo het volgende:

[..]

wat ben jij een eikel zeg! jij snapt er geen reet van!
Hoe weet jij dat? Begrijp jij wat ie uitkraamd.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 17 november 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 11:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Begrijp jij wat ie uitkraamd.
If so, mag Milo 't uitleggen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt: 'Van Bronckhorst zei me dat ik elke week bij Feyenoord zou spelen'









0.0098850