BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt: 'Van Bronckhorst zei me dat ik elke week bij Feyenoord zou spelen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 14 november 2011 - 22:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Kuyt: "Van Bronckhorst zei me dat ik elke week bij Feyenoord zou spelen" (SoccerNews.NL)

Milo
 Milo - donderdag 17 november 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 11:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Begrijp jij wat ie uitkraamd.
tuurlijk begrijp ik, wat hij lult! "iedereen kan ondernemen ze moeten je het alleen gunnen"
Hahahaha je moet wel een beetje verstand hebben hoor!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Video: Kuyt blij met toekomstperspectief Feyenoord

Dirk Kuyt is blij met het goede nieuws over het financiƫle herstel van Feyenoord. Dat laat de aanvaller van Liverpool en het Nederlands elftal donderdagavond weten in Feyenoord TV. Ik heb altijd gezegd dat het mijn droom is om terug te keren bij Feyenoord, zegt de international die in drie seizoenen meer dan zeventig competitietreffers maakte voor de Rotterdamse club. Het moment waarop is moeilijk te bepalen, maar het is een feit dat ik graag kampioen wil worden met Feyenoord. Wat dat betreft ben ik blij dat het financieel steeds beter gaat met de club. Feyenoord is op de goede weg. Ik wil terugkeren als ik nog topfit ben. Niet om af te bouwen, maar om te presteren.

Naast Dirk Kuyt komt donderdagavond ook Bart Schenkeveld aan het woord in Feyenoord TV, dat om 19.20 uur op Eredivisie Live wordt uitgezonden. De verdediger vertelt over de weg terug die hij aflegt na zijn knieblessure.

Bekijk hieronder in de videoplayer alvast een preview van het interview met Dirk Kuyt.



bron feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door FR-Elmo --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 17 november 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 15:10 schreef Milo het volgende:

[..]

tuurlijk begrijp ik, wat hij lult! "iedereen kan ondernemen ze moeten je het alleen gunnen"
Hahahaha je moet wel een beetje verstand hebben hoor!
Zij een kerel waarbij de anabolen zijn verstand hebben aangevreten!!! Hahahahhahahahaha.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt: 'Van Bronckhorst zei me dat ik elke week bij Feyenoord zou spelen'









0.0076060