|
|
KKL
|
|
|
Op bezoek in Stockholm!
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Erg mooie foto, behalve van Östlund dan want die is wel erg herkenbaar getoond. Mooi werk hoor, Kleine Kale Leider!(Ben je nou degene met pet of met muts?) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: mooi! wanneer was dat? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
FEYENOORD EVERYWHERE AND ANYWHERE!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote: hij valt echt niet uit de toon hoor,van de spelers die ons 'versterkt'hebben de laatste 20 jaar.... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: klopt. Wel de juiste instelling, maar je had net zo goed een willekeurige supporter op kunnen stellen, dan heb je ook een goede intelling gecombineerd met een gebrekkig voetballend vermogen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 18:52 schreef de kromme 73 het volgende:[..] hij valt echt niet uit de toon hoor,van de spelers die ons 'versterkt'hebben de laatste 20 jaar.... Emerton. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, effe niet vergeten. Klasbak. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad.
Hieronder nog een filmpje waar Emerton bij 2 goals direct betrokken is. Ook aantal mooie acties van onder meer Ono.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 november 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 19:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Inderdaad. Hieronder nog een filmpje waar Emerton bij 2 goals direct betrokken is. Ook aantal mooie acties van onder meer Ono. [ filmpje ] mooi filmpje... mooie spelers hadden we destijds. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat me wel verbaast, is dat mensen die graag hun vakantiekiekjes op internet zetten, het wel nodig vinden om hun gezichten te wissen. Dat haalt de charme van de foto en ontmoeting voor mij helemaal weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rechts hotjumper met haar? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 20:30 schreef Els het volgende:Wat me wel verbaast, is dat mensen die graag hun vakantiekiekjes op internet zetten, het wel nodig vinden om hun gezichten te wissen. Dat haalt de charme van de foto en ontmoeting voor mij helemaal weg. Naast ostlund zag niemand er meer gevaarlijk uit, vandaar het weghalen van gezicht ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Mijn favoriete Feyenoord speler allertijden laat in het korte filmpje weer even zien waarom hij zo'n geweldige speler was....ONO!!!
Vergelijk bv het middenveld van toen met Bosvelt-Ono-Tomasson met die van nu....we zijn zó in kwaliteit achteruit gegaan. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 08:33 schreef KKL het volgende:[..] Mijn favoriete Feyenoord speler allertijden laat in het korte filmpje weer even zien waarom hij zo'n geweldige speler was....ONO!!! Vergelijk bv het middenveld van toen met Bosvelt-Ono-Tomasson met die van nu....we zijn zó in kwaliteit achteruit gegaan. klopt, als je al die spelers ziet en dat vergelijkt met nu dan is het wel wat schraal ja.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Clasie is een lichtpunt! Vormer word de nieuwe Bosvelt. En ik neig toch weer naar Willy Overtoom als nieuwe Tomasson! (Tomasson kwam ook bij ons pas echt uit de verf)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 09:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Clasie is een lichtpunt! Vormer word de nieuwe Bosvelt. En ik neig toch weer naar Willy Overtoom als nieuwe Tomasson! (Tomasson kwam ook bij ons pas echt uit de verf) vromer hebben we nog niet en overtoom ook niet.... Clasie is idd een lichtpunt maar als je naar het geheel kijkt en je ziet namen als Ono, v Hooijdonk, Tomasson, v Persie etc etc voorbij lopen dan kun je niet ontkennen dat we nu wel een heel ander niveau hebben.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ono, Tomasson, v.Persie waren ook allemaal niets voordat ze bij Feyenoord begonnen! Misschien is een goed draaiend elftal en vertrouwen voor sommige groeibriljanten. Ik denk dat dat het magische woord voor sommige spelers is waardoor ze toch gaan excelleren. Een topper worden hangt van veel verschillende factoren af. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 09:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ono, Tomasson, v.Persie waren ook allemaal niets voordat ze bij Feyenoord begonnen! Misschien is een goed draaiend elftal en vertrouwen voor sommige groeibriljanten. Ik denk dat dat het magische woord voor sommige spelers is waardoor ze toch gaan excelleren. Een topper worden hangt van veel verschillende factoren af. we zullen het zien... voordat het een goed draaiend elftal wordt zal er toch iets moeten veranderen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 09:12 schreef FR-Douwe het volgende:[..] we zullen het zien... voordat het een goed draaiend elftal wordt zal er toch iets moeten veranderen. 100% eens! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 09:12 schreef FR-Douwe het volgende:[..] we zullen het zien... voordat het een goed draaiend elftal wordt zal er toch iets moeten veranderen. In dat kader is 1 voorwaarde in zicht: categorie 2. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: +1 En v.Geel die volgens mij goede zaken op de transfervrije markt gaat doen deze zomer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 09:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] +1 En v.Geel die volgens mij goede zaken op de transfervrije markt gaat doen deze zomer. +1 Van Geel doet het bijzonder goed. Dat wekt veel vertrouwen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
v.Geel is gewent aan clubs met weinig geld en is ook een no-nonsens persoon! Dat is zijn kracht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 09:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Clasie is een lichtpunt! Vormer word de nieuwe Bosvelt. En ik neig toch weer naar Willy Overtoom als nieuwe Tomasson! (Tomasson kwam ook bij ons pas echt uit de verf) Ik ben er bang voor dat Willy Overtoom al niet meer te betalen is.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik ook maar, zie daar wel een speler voor Feyenoord in. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 18:52 schreef de kromme 73 het volgende:[..] hij valt echt niet uit de toon hoor,van de spelers die ons 'versterkt'hebben de laatste 20 jaar.... dat "versterkt", . . . daar gaat het dus om :) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het was en geweldige verdediger die niet kon voetballen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zoals al onze beste verdedigers. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
1 van de slechtste spelers ooit! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: de beste rechtsback van de laatste 8 jaar.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En onze vriend Leerdam dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doet het goed maar bij gebrek aan beter op die positie... Top op het middenveld...Had het gisteren niet minder als die de jong gedaan.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha nee,Kelvin Leerdam was de beste vanaf zijn tijd.. Maar ik zie Leerdam 10X liever op het middenveld..... Maar hij is wel een cult hoor die östlund...
Kan jij je nog herinneren dat hij de moeite nam om afscheid te nemen van het legioen?Alleen daarvoor al Östlund 100%///HELD!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahaha nee,Kelvin Leerdam was de beste vanaf zijn tijd.. Maar ik zie Leerdam 10X liever op het middenveld..... Maar hij is wel een cult hoor die östlund... Kan jij je nog herinneren dat hij de moeite nam om afscheid te nemen van het legioen?Alleen daarvoor al Östlund 100%///HELD!! okee hij had karakter,maar voetballend verschrikkelijk onder de maat.. Bosschaart hoort daar ook bij trouwens haha..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door ar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hij ging mee naar voren en schoot de bal de 2de ring in.. Maar echt puur verdedigend was hij echt niet eens zo slecht vond ik.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 22:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hij ging mee naar voren en schoot de bal de 2de ring in.. Maar echt puur verdedigend was hij echt niet eens zo slecht vond ik.. hahahhaha idd... Verdedigend stond hij wel z,n mannetje,maar verder....mama mia |
|
|
|