|
|
Brandje
|
|
|
De Raad van Commissarissen binnen Ajax wordt woensdagavond door de ledenraad van de club beoordeeld. De RvC is sinds 25 juli in functie en krijgt nu, bijna vier maanden later, haar eerste beoordeling. Van Basten wilde de Ajacieden graag van te voren toespreken. Ajax heeft de oud-trainer en beoogde nieuwe technisch directeur verboden een woordje te komen doen. Ook de commissarissen krijgen daar geen gelegenheid toe. Door zowel de onderzoekers als de voorzitter van de ledenraad is daar geen toestemming voor verleend, zo is bevestigd bij Ajax.
De onderzoeks- of verzoeningscommissie bij Ajax, waarin onder andere Keje Molenaar zitting heeft, is klaar met zijn werk. Woensdag worden de 24 leden van de ledenraad bijgepraat. Daarna mogen die in dezelfde bijeenkomst beslissen over het aanblijven van de recent door henzelf aangestelde bestuurders Ten Have, Cruijff, Davids, Olfers en Römer.
Dit lijkt mij, als ik het goed begrijp, een prachtig moment om de RvC naar huis te sturen. Die gasten wekken niks anders dan irritatie op!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tering man, blijft dat gezeik maar doorgaan! Ben er helemaal klaar mee! Laat ze eindelijk eens gaan doen waarvoor ze zijn aangenomen! Ajax is een voetbalclub, geen 1 of andere praatgroep! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 10:14 schreef amsterdammer113 het volgende:Tering man, blijft dat gezeik maar doorgaan! Ben er helemaal klaar mee! Laat ze eindelijk eens gaan doen waarvoor ze zijn aangenomen! Ajax is een voetbalclub, geen 1 of andere praatgroep! +1. Ajax moe.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nu zal blijken of de ledenraad ook daadwerkelijk voor Cruijff en tegen de de rest van RvC is. ik ben benieuwd.... de laatste kans ook om Guus Hiddink binnen te halen en dus rust in de tent!!!
AJAX FOREVER!!! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Je wordt hier echt helemaal geshuffeld van.. Wat een gezeik!
Al met al zal vanavond een belangrijke avond zijn.. Wat mij betreft mag iedereen oprotten! Vooral die Ten Have, misselijk mannetje..
Ik kijk reikhalzend uit naar vanavond. Wellicht dat er dan eindelijk schot in de zaak komt! |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Ik hoop dat ze ten Have en consorten eruit kegelen en in samenspraak met JC een nieuwe RVC samenstellen. Feit is dat de RVC in de huidige samenstelling niet meer verder kan, dus er moet partij worden gekozen. Ik zeg; kies de partij voor JC. De man barst van de voetbalkennis, heeft liefde voor de club en kent de club door en door. Alle drie die dingen kunnen niet worden gezegd van de andere RVC leden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 10:14 schreef amsterdammer113 het volgende:Tering man, blijft dat gezeik maar doorgaan! Ben er helemaal klaar mee! Laat ze eindelijk eens gaan doen waarvoor ze zijn aangenomen! Ajax is een voetbalclub, geen 1 of andere praatgroep! Je hebt helemaal gelijk, man. Ik ben het voor de volle 100% met je eens. Ik ben dat hele gezeik compleet zat! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ten Have wil winnen van Cruijff.. maar willen wij Ajacieden dat ?? nee jongens.. OPDONDEREN MET TEN HAVE !!
bedoel wat heeft ten have eigenlijk met Ajax te maken ?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 13:05 schreef nummer10 het volgende:Ten Have wil winnen van Cruijff.. maar willen wij Ajacieden dat ?? nee jongens.. OPDONDEREN MET TEN HAVE !! [ afbeelding ] bedoel wat heeft ten have eigenlijk met Ajax te maken ?? Nou ja... Wat hij te maken heeft met Ajax? Hij is voorzitter van de Raad van Commissarissen. Hij heeft dus alles met Ajax te maken! Helaas, dat wel... Ik heb begrepen via een link met het AD, dat hij Johan Cruijff buitenspel wil zetten. Hij durft wel, die gladakker. Het wordt tijd, dat de rust terugkeert bij Ajax, dat zal Ten Have toch ook wel inzien. Dan moet je juist dit soort opmerkingen niet maken, dat noemen we olie op het vuur gooien. Wat een trieste bende :-( |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
FUCK Ten Have!!! Er uit en NOOOOOOIT meer in de ArenA!!!
AJAX FOREVER!!! = JOHAN FOREVER!!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ten Have reageert: 'Cruijff is bijzonder, maar ook een gewoon lid van RvC'
Daar ga je de mist in vriend. Cruijff is niet alleen maar bijzonder, maar hij is ook nog eens Ajacied.
Ik hoop van harte dat de ledenraad dit ook inziet.
De huidige RvC bedanken voor de onrust, en de deur wijzen. Nieuwe RvC benoemen (die Cruijff ondersteunen), Cruijff zijn adviseursfunctie geven. En vervolgens alles opzetten. Heb je je basis goed neergezet, dan kunnen ze de directeur functies bekleden...
(Dit had natuurlijk allang gebeurt moeten zijn) |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
ajax gaat op deze manier naar de klote,ik als supporter van feyenoord zou dat erg vinden. |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 10:14 schreef amsterdammer113 het volgende:Tering man, blijft dat gezeik maar doorgaan! Ben er helemaal klaar mee! Laat ze eindelijk eens gaan doen waarvoor ze zijn aangenomen! Ajax is een voetbalclub, geen 1 of andere praatgroep! volgens laatste berichten zou ophof ambities zijn om bij ajax directeur te worden. hij wordt hierin gesteund door het jc kamp. m.a.w hij gaat een nieuwe r.v.c samenstellen. dus ten have e.d met die snol gaan move. ( of dit nu waar is weet ik niet) klinkt overtuigender dan gister dat van gaal naar ajax komt via radio 538. volgens mijn had boudewijn te veel flesjes rothchild gedronken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik reageer niet meer op de ellende rondom Ajax vanaf nu
Tijd voor een lange rustige periode waarin wij heel veel vooruitgang gaan zien op het veld en niet in die stink-kantoortjes van die stropdassen!
AJAX AMSTERDAM!!!!!! JALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAA AJAX AMSTERDAAAAAAAAAM!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
oke dan niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
JALALALALALALAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAJAX AMSTERDAAAAAAAAAAAAAMMMMMM JALALALALALALAAAAAAA AJAAAAAAX AMSTERDAAAAAAAAAMMMM!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het word nu tijd dat ze die Ten Hoere een schop onder zijn hol geven met zijn irritante kwalle geleuter....wat een misselijke kwal is het met zijn rotkop....ik ben er helemaal klaar mee met die enge gasten....ik start nu mijn gaar Kadetje en rij naar de Arena....alles in het werk stellen om CRUIJFF te steunen....
Als ze Cruijff slachtofferen is het gebeurd met Ajax....laten we met zijn alle naar de Arena gaan vanavond mensen....CRUIJFF//////////////////HELD
Ten Hoere////////////////////IDIOOT |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Is het overigens niet slim om er 1 topic van te maken. Begin het spoor nu een beetje bijster te raken hier! Overal is een gesprek gaande en op elk topic is precies dezelfde strekking van het verhaal! Is maar een optie hoor! Dus niet afkrakend bedoeld over dit topic! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 17:22 schreef amsterdammer113 het volgende:Is het overigens niet slim om er 1 topic van te maken. Begin het spoor nu een beetje bijster te raken hier! Overal is een gesprek gaande en op elk topic is precies dezelfde strekking van het verhaal! Is maar een optie hoor! Dus niet afkrakend bedoeld over dit topic! NIet alleen hier, het kan me zelfs bijna niet meer boeien wat er allemaal geroepen wordt, het is allemaal toch negatief. |
|
|
|