|
|
biba1970
|
|
|
wat een soap
quote:Louis van Gaal zal algemeen directeur worden bij Ajax. De oud-trainer zal per 1 juli 2012 aan de slag gaan bij de club waarmee hij in de jaren negentig de UEFA Cup en de Champions League binnenhaalde. Het laatst was Van Gaal actief bij Bayern München waar hij in april ontslagen werd.
Martin Sturkenboom zal bij Ajax de nieuwe commercieel directeur worden. Hij was oud-voorzitter van FC Utrecht. Danny Blind zal de portefeuille technische zaken op zich gaan nemen. Van Gaal wordt in zijn derde Ajax-periode de opvolger van Rik van den Boog die in juni vertrok.
De Raad van Commissarissen heeft de benoemingen van het drietal goedgekeurd. Bij deze vergadering was commissaris Johan Cruijff niet aanwezig. Hij is door RvC-voorzitter Steven ten Have schriftelijk op de hoogte gesteld.
Vanavond is er bij Ajax nog een vergadering van de ledenraad. Wat daar besproken zal gaan worden is nog niet bekend. De benoeming van de nieuwe directie kan niet meer worden tegengehouden.
en van ajax.nl:
quote:De Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax is voornemens, samen met de directie, twee interim directeuren aan te stellen. Daarnaast is de RvC voornemens een voorzitter van de statutaire directie te benoemen. Daarbij worden vanzelfsprekend de terzake geldende formele procedures in acht genomen. Beoogd is dat Martin Sturkenboom op korte termijn aantreedt als algemeen directeur ad interim en Danny Blind als technisch directeur ad interim. Uiterlijk per 1 juli 2012 treedt Louis van Gaal toe tot de statutaire directie van Ajax, als voorzitter van het directieteam.
Martin Sturkenboom (3 april 1953, Utrecht) is nieuw bij Ajax. Sturkenboom is oorspronkelijk afkomstig uit de software-industrie en kent een jarenlange bestuurlijke historie in het betaalde voetbal. Zo bekleedde hij functies in de RvC en directie van FC Utrecht, was hij voorzitter van de FBO en lid van de Raad van Toezicht van de KNVB. Hij was tevens bestuurslid bij het KNVB contractspelersfonds CFK. Momenteel verricht hij werkzaamheden voor de UEFA.
Sturkenboom: ,,Uiteraard ben ik heel blij met deze ontwikkeling. De afgelopen twee jaar kwam ik namens de UEFA op verschillende plaatsen in Europa. Als het dan over Nederland en voetbal gaat, dan begint men over Ajax. Ik ben een echte voetbalman en ik heb ontzettend veel zin om te gaan beginnen. Het is duidelijk dat er veel moet gebeuren, daar loop ik niet voor weg.''
Het directieteam van Ajax bestaat tevens uit Henri van der Aat (commercieel directeur) en Jeroen Slop (financieel directeur).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Roy Manuhutu
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
kijk maar eens op nederland 1 |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
En Cruijff zeker weg??? Lang leve Johan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Wie is trouwens die Martin Sturkenboom?? Kan iemand mij wat extra uitleg over die man geven? Goed gedaan bij Utrecht? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dit is gebeurd buiten medeweten van Cruijff om. Cruijff was niet aanwezig tijdens de vergadering en is door Ten Have middels een brief op de hoogte gesteld. Van Gaal begint vanaf 1 juli 2012 aan zijn taken! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 18:51 schreef dutchajaxmen het volgende:Wie is trouwens die Martin Sturkenboom?? Kan iemand mij wat extra uitleg over die man geven? Goed gedaan bij Utrecht? TIPJE VAN DE SLUIER
Oordeel zelf! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Historie Eregalerij Werken bij de KNVB
Martin Sturkenboom
Lid Raad van Toezicht
Martin Sturkenboom (Utrecht, 3 april 1953) volgde, na drie jaar lerarenopleiding te Utrecht, opleidingen op het gebied van marketing- en financieel management. Hij heeft in 2006 deelgenomen aan het postdoctoraal programma voor commissarissen en toezichthouders aan de Erasmus Universiteit.
In de periode van 1979 tot 2005 is hij werkzaam geweest in de ICT-branche. Zo was hij van 1989 tot 2005 directeur/eigenaar van Kooijman Software te Driebergen In de loop der jaren heeft hij in het bedrijfsleven en in het betaalde voetbal diverse commissariaten en bestuursfuncties bekleed.
Binnen het betaalde voetbal was hij in de periode van 1992 tot 1996 president commissaris en in de periode 2002 tot en met 2005 troubleshooter en voorzitter van FC Utrecht. Daarna heeft Sturkenboom tussen 2005 en december 2008 de functie van voorzitter van de Federatie van Betaald voetbal Organisaties (FBO) bekleed en zat hij van 2005 tot begin 2011 in het bestuur van het CFK fonds (Contractspelers Fonds KNVB). |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 18:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Dit is gebeurd buiten medeweten van Cruijff om. Cruijff was niet aanwezig tijdens de vergadering en is door Ten Have middels een brief op de hoogte gesteld. Van Gaal begint vanaf 1 juli 2012 aan zijn taken! Als Louis en Johan hun strijdbijl kunnen begraven en als 2 volwassen, verstandige mensen te werk kunnen gaan heb ik geen bezwaar. Alleen vind ik het op z'n minst niet chique dat de RvC alles achter de rug van Johan om doet. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 18:55 schreef biba1970 het volgende:Historie Eregalerij Werken bij de KNVB Martin Sturkenboom Lid Raad van Toezicht Martin Sturkenboom (Utrecht, 3 april 1953) volgde, na drie jaar lerarenopleiding te Utrecht, opleidingen op het gebied van marketing- en financieel management. Hij heeft in 2006 deelgenomen aan het postdoctoraal programma voor commissarissen en toezichthouders aan de Erasmus Universiteit. In de periode van 1979 tot 2005 is hij werkzaam geweest in de ICT-branche. Zo was hij van 1989 tot 2005 directeur/eigenaar van Kooijman Software te Driebergen In de loop der jaren heeft hij in het bedrijfsleven en in het betaalde voetbal diverse commissariaten en bestuursfuncties bekleed. Binnen het betaalde voetbal was hij in de periode van 1992 tot 1996 president commissaris en in de periode 2002 tot en met 2005 troubleshooter en voorzitter van FC Utrecht. Daarna heeft Sturkenboom tussen 2005 en december 2008 de functie van voorzitter van de Federatie van Betaald voetbal Organisaties (FBO) bekleed en zat hij van 2005 tot begin 2011 in het bestuur van het CFK fonds (Contractspelers Fonds KNVB). En overal gefaald of overal geslaagd? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote: ????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 18:55 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Als Louis en Johan hun strijdbijl kunnen begraven en als 2 volwassen, verstandige mensen te werk kunnen gaan heb ik geen bezwaar. Alleen vind ik het op z'n minst niet chique dat de RvC alles achter de rug van Johan om doet. Laten we hopen dat die 2 de strijdbijl kunnen begraven, maar persoonlijk denk ik dat Cruijff er de brui aangeeft! Hopelijk niet, maar ben er wel bang voor! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Lees even de link die ik plaatste. Staat genoeg over hem! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Gelezen. Tjah, niet erg sociaal volgens mij, maar als die man z'n werk goed doet heb ik niets te klagen.. |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Dit geloof je toch niet... Ongeevenaard Wat een drama voorstelling |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Die Ten Have is echt een sluwe vos. Hij weet dat de RvC het nooit van het Cruijff kan winnen, wat doe je dan...een zwaargewicht - die ook goed bij de achterban ligt - aan jouw kamp toevoegen. Nu ga je echt een conflict krijgen als Cruijff niet wil wijken. Het zal voor hem ook als gezichtsverlies voelen om uitgerekend voor Van Gaal te vertrekken bij Ajax. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 19:03 schreef PSVMocro het volgende:Die Ten Have is echt een sluwe vos. Hij weet dat de RvC het nooit van het Cruijff kan winnen, wat doe je dan...een zwaargewicht - die ook goed bij de achterban ligt - aan jouw kamp toevoegen. Nu ga je echt een conflict krijgen als Cruijff niet wil wijken. Het zal voor hem ook als gezichtsverlies voelen om uitgerekend voor Van Gaal te vertrekken bij Ajax. Wie heeft er nog een pistool in de kast liggen? Neerjassen die Ten Have. Sorry hoor, wat deze prof. allemaal wel niet probeert om DE man die Ajax groot gemaakt heeft weg te pesten... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 19:03 schreef PSVMocro het volgende:Die Ten Have is echt een sluwe vos. Hij weet dat de RvC het nooit van het Cruijff kan winnen, wat doe je dan...een zwaargewicht - die ook goed bij de achterban ligt - aan jouw kamp toevoegen. Nu ga je echt een conflict krijgen als Cruijff niet wil wijken. Het zal voor hem ook als gezichtsverlies voelen om uitgerekend voor Van Gaal te vertrekken bij Ajax. idd raar wat er nu gebeurt.... ben benieuwd naar de tegenzet van Cruijf.... |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote: Zelfde hier, wel moet ik melden dat die ten have etc van mij gauw weg mag wat een stel griezels... |
|
|
|
|
Cruijff4ever
|
|
|
Ditkan echt niet; wie denkt ten Have dat ie is. Er is maar een oplossing, wij, Ajax fans, moeten massaal nu onze stem laten horen en Johan volledige ruggesteun geven. Alle macht naar Johan en weg met die andere leden!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 19:18 schreef Cruijff4ever het volgende:Ditkan echt niet; wie denkt ten Have dat ie is. Er is maar een oplossing, wij, Ajax fans, moeten massaal nu onze stem laten horen en Johan volledige ruggesteun geven. Alle macht naar Johan en weg met die andere leden!! Niks ruggesteun voor JC. Hij heeft er de afgelopen periode een zootje van gemaakt door te proberen overal zijn vriendjes neer te zetten. De rest van de RvC heeft volkomen gelijk dat ze nu Van Gaal hebben benoemd. En als JC het daar niet mee eens is vertrekt ie toch lekker. Zijn fluwel revolutie heeft alleen maar gezeik en chaos veroorzaakt en een heleboel mensen onnodig beschadigd (Blind, bijvoorbeeld; goed dat hij TD wordt.) |
|
|
|
|
vico
|
|
|
waarom niet, wie heeft ons de laatste successen gegeven... ja dat was van gaal. JC is een prima kerel maar niet meer van deze, hoe haalt hij uberhaupt in zijn hoofd om niet aanwezig te zijn bij een vergadering. Kom op man, als je ajax wil besturen moet je er ook zijn en niet achteraf erover zeuren. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
had johan niet gewoon bij die vergaderijng aanwezig moeten zijn |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
yep van gaal naar ajax , net op sbs 6 |
|
|
|
|
vico
|
|
|
volkomem mee nees AFCAMylife, niet aanwezig is gemiste kans om tegen te stemmen. bovendien kan ik me ook iet voorstellen dat dit buiten JC om is gegaan, als dat wel het geval is had hij maar aanwezig moeten zijn |
|
|
|
|
Roy Manuhutu
|
|
|
Het is wel een feit dat JC het was die de visie heeft neergelegd om AJAX weer een voetbalclub te laten worden. Dat kan alleen maar met voetballers in en op de Technische posities, en mensen die precies zo denken. Daar had de rest van de RvC wel meer rekening mogen houden. En meneer ten Have heeft daar de ballen verstand van. Je weet dat v. Gaal en Johan op Technisch gebied een totaal andere mening hebben. Dus ik begrijp die hele v. Gaal niet dat die, nadat die eerst heeft gezegd nooit met Cruijff samen te willen werken, nu wel deze baan aanneemt. Heeft ten Have soms gezegd dat JC toch wel weggaat???????? |
|
|
|
|
Roy Manuhutu
|
|
|
Het is een Ledenvergadering, waar hij niet bij aanwezig hoefde te zijn!!! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
denk dat we binnen een half uur wel een reactie van Cruijff te horen krijgen! zit een beetje met een dubbel gevoel! dit voelt toch als kiezen tussen twee grootheden! |
|
|
|
|
timmie
|
|
|
Wat een achterbakse misselijke streek van Ten Have, Olfers, Romer en Davids. Dit is geen manier van handelen, achter een mederaadslid zijn rug om iets erdoor drukken is not done in de zakenwereld. Het zegt genoeg over deze RVC-leden. Als ik Johan was zou ik gelijk ermee stoppen om zijn nek uit te steken. Dit heeft hij nu 3x gedaan en 3x wordt hij als een kleine jongen aan de kant gezet door zakenlieden die allemaal hun eigen ego willen strelen. Dit is ongelooflijk. Wat denken die drie nieuwelingen wel, nog nooit het ajax stadion van binnen gezien, vervolgens in de RVC alles wat Johan voorstelt tegenwerken. Wie me nog het meest tegenvalt is Davids, een voetballer van AJAX. Hij werkt Cruijff al vanaf het begin tegen, warschijnlijk omdat hij een Van Gaal-adept is. Een voetballer, juist die Cruijff moest helpen tegen die nitwits van zakenlui. Ik vond Davids altijd al een arrogante eikel, maar nu helemaal. Bij mij heeft hij nu helemaal afgedaan. Kan hij gelijk die arrogante Van Gaal weer in zijn hol kruipen. Ze passen goed bij elkaar. Let maar op, alles wat Cruijff in gang heeft gezet met die oud-spelers als individuele trainers wordt weer teruggedraaid en gaan we weer terug naar af. De laatste 15 jaar is ajax afgegleden naar een club die eens in de 7 jaar kampioen wordt, want al die zakenlieden wisten het zo goed, ook van gaal heeft als technisch directeur de club niet beter weten te maken. Zijn kans is eigenlijk al geweest. Nou, ze zullen AJAX verder de vernieling in helpen. Ik hoop dat de ledenraad vanavond de RVC (en het nieuwe bestuur) naar huis stuurt en dan hoop ik dat Cruijff het nog een keer wil proberen met fatsoenlijke leden in de RVC, desnoods wordt hij zelf algemeen directeur. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
cruijf wist dit al voor de vergadering, van gaal en cruijf gaat niet samen, cruijf staat schaak. hij krijgt een andere functie aangeboden die hij aan zal nemen ivm gezichtsverlies. als hij een gevecht aangaat gaat ajax naar de kloten dus zal hij rustig blijven en een andere functie nemen bijv adviseur. ten have speelt dit slim maar maakt het zichzelf ook erg moeilijk met van gaal alles draait om van gaal daar straks en met cruijf als adviseur krijg je een nog sterker geheel. een sterke leider stelt sterke mensen om zich heen. van gaal is zo'n sterke. ten have doet hier goede zaken ook voor ajax. dit hele verhaal hangt al een poos in de lucht. ajax is back! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen gaat er vanuit dat dit achter de rug van Cruijff om is gebeurd, maar het schijnt ook zo te zijn dat Cruijff wel was uitgenodigd voor deze vergadering maar niet is komen opdagen zonder af te zeggen???
Al met al een flinke Ajax soap.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Top ,en nu ook nog trainer maken... |
|
|
|
|
vico
|
|
|
@timmie, jij schetst precies het probleen, tuurlijk moet JC algemeen directeur worden, echter dan wordt hij dagelijks verwacht op de club en dat wil JC niet. JC wil wel insprak, lees rechten, maar geen werkzaamheden, lees verplichtingen. DAt is altijd lekker praten, als het goed gaat komt het door JC en als het slecht gaat komt het niet door JC. En wat the fuck heeft die Ten HAve cs nu verkeerd gedaan, hijk moet club leiden , ajax moet vooruit, moeten we dan wachten op JC terwijl hij toch geen beslissingen wenst te nemen. Het hele verhaald inzake Ten Have is in gang gezet doordat misselijkmakend mannetje op rtl bij VI, je kent hem wel... ook een Johan. Ten Have was een week een dienst of die klote Derksen maakte hem al.... Ongelooflijk maar waar en zeer disrespectvol. Nu lult iedereen die klote Derksen na, terwijl niemand naar de feiten kijkt. Hierdoor wordt ons Ajax weer in een kwaad daglicht gesteld en dat ik precies wat ze willen, onrust bij Ajax want dan is er altijd wel wat te vertellen.
Als JC echt zoveel vooR ajax had willen betekenen had hij de handschoen allang opgepakt, de hele toekomst is al naar zijn wens ingericht, waarom dan geen algemeen directeur? Nou heel simpel, als je een officiele functie hebt kun je daar ook over afgerekend worden!
Dus ik ben blij dat er nu wat gebeurt en dan er stappen gemaakt. Van Gaal is een man met een AJAX hart, die de wind er flink onder zal zetten, wie niet mee wil, zal afvallen! |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Zoals ik nu meekrijg via nederland 3 met peter r de vries en jan mulder, verbaas ik me ook erg over de houding van Cruijff. Bijvoorbeeld een boek met een interview over een overleg tussen vd Boog en Cruijff, waarin wordt beschreven dat Cruijff meteen de aanval kiest en vd Boog dus eigenlijk niks te zeggen heeft. Ik weet dus niet of Cruijff wel verschillende kanten opkijkt, ik denk dat Cruijff in kant ziet en dat is zijn kant en die is goed. Echter, kunnen er natuurlijk meerdere mogelijkheden zijn. Ik vind het een goede zaak dat v Gaal algemeen directeur wordt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hmm.. Interessant.. Ben benieuwd wat volgt. Of dit gaat nog erger worden, of het gaat goed komen. Afwachten wat Cruijff gaat doen en wat zijn reactie is.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Hier gaan we meer van horen! Cruijff gaat dit niet op zijn kant laten zitten!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Interessant dat je die invalshoek kiest, zonder meteen moord en brand te gaan gillen. Wellicht doet JC inderdaad wat hij heeft beloofd: blijven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
echt heel gemeen dit, van gaal is opzich denk ik prima directeur maar niet voor dit moment, notabene onze eigen johan wordt bedrogen door een stel randebielen van raad van comissarissen! het meeste valt het me nog tegen van davids! cruijff heeft ruzie met van gaal, en dan achter zijn rug om hem aanstellen! echt vreselijk.... en als cruijff slim is, stapt hij op! dit verdiend johan niet! ik hoop zo dat die ledenraad vanavond die olfers , romer , davods en de meest misselijke steven ten have zo onder druk zetten dat ze zelf oprotten! maar waarschijnlijk zal johan weggaan, kut bestuur!!! spijt me voor taalgebruik |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Mwah, taalgebruik valt me nog wel mee. 't Is eerder dat je die SHIFT knop op je toetsenbord niet kunt vinden om hoofdletters te typen, wat me stoort. ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:15 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Mwah, taalgebruik valt me nog wel mee. 't Is eerder dat je die SHIFT knop op je toetsenbord niet kunt vinden om hoofdletters te typen, wat me stoort. ;-) Als dat de hoogste prioriteit heeft..... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Je boekt vooruitgang. :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: I know, maar vind het nu alweer mooi geweest!:P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:09 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Interessant dat je die invalshoek kiest, zonder meteen moord en brand te gaan gillen. Wellicht doet JC inderdaad wat hij heeft beloofd: blijven. Ik wil beide behouden. Maar wil zeker geen oorlog tussen hen. Ik ben sowieso niet iemand die moord en brand gilt ;-) Ben juist het nuchtere type.. Zoals ik al zei: we wachten het af. Meer kunnen we niet doen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:13 schreef Luis_suarez_19 het volgende:echt heel gemeen dit, van gaal is opzich denk ik prima directeur maar niet voor dit moment, notabene onze eigen johan wordt bedrogen door een stel randebielen van raad van comissarissen! het meeste valt het me nog tegen van davids! cruijff heeft ruzie met van gaal, en dan achter zijn rug om hem aanstellen! echt vreselijk.... en als cruijff slim is, stapt hij op! dit verdiend johan niet! ik hoop zo dat die ledenraad vanavond die olfers , romer , davods en de meest misselijke steven ten have zo onder druk zetten dat ze zelf oprotten! maar waarschijnlijk zal johan weggaan, kut bestuur!!! spijt me voor taalgebruik mjah persoonlijk denk ik ook dat Ten Have zijn eigen ramen ingooit.. ik vind het prima als vGaal komt, tuurlijk. maar de manier waarop klopt van geen kant van Tenhave en ik denk dat de Hele achterban hem nu al uitkotst, terwijl hij infeite nog niet eens is begonnen.. die man kan denk ik nog weinig goed doen.... teminste bij mij wel.. hij is en blijft voor mij nu altijd de vieze wolf in schaaps kleren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:22 schreef nummer10 het volgende:[..] mjah persoonlijk denk ik ook dat Ten Have zijn eigen ramen ingooit.. ik vind het prima als vGaal komt, tuurlijk. maar de manier waarop klopt van geen kant van Tenhave en ik denk dat de Hele achterban hem nu al uitkotst, terwijl hij infeite nog niet eens is begonnen.. die man kan denk ik nog weinig goed doen.... teminste bij mij wel.. hij is en blijft voor mij nu altijd de vieze wolf in schaaps kleren weetje ten have zegt niemand is groter dan ajax, maar cruijff en swart is gwn anders, hij denkt er van alles van te weten, maar hij haalt heel ajax nog erger over hoop dan dat vd boog en coronel deden! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Sjaak Swart, die kan net z'n eigen naam schrijven. Kom op zeg, wie neemt Sjakie serieus? Prima net-niet voetballer geweest en een echte Ajacied, maar daar houdt het ook op hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:Sjaak Swart, die kan net z'n eigen naam schrijven. Kom op zeg, wie neemt Sjakie serieus? Prima net-niet voetballer geweest en een echte Ajacied, maar daar houdt het ook op hoor. tis wel mister ajax, en altijd groter als steven ten have, maar das me eigen lul nog wel:P |
|
|
|