|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Zucht... omdat hij niets beters te doen heeft of nergens voor geleerd heeft, hebben ze hem die "titel" gegeven. Sjakie wel eens horen praten? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:34 schreef Ikke_tikkie het volgende:Zucht... omdat hij niets beters te doen heeft of nergens voor geleerd heeft, hebben ze hem die "titel" gegeven. Sjakie wel eens horen praten? eensgelijks een zucht van jou reacties |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
De ledenraad van Ajax kan de komst van Louis van Gaal als algemeen directeur nog dwarsbomen. Mocht woensdagavond tijdens de ledenraadvergadering, die om 19.30 uur is begonnen, partij voor commissielid Johan Cruijff gekozen worden lijkt de aanstelling van Van Gaal niet door te gaan.
Zonder medeweten van Cruijff zouden de overige vier leden van de raad van commissarissen voorzitter Steven Ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer contact hebben gezocht met Van Gaal en hem hebben aangesteld als toekomstig algemeen directeur (uiterlijk 1 juli 2012). Pas na het besluit zou de rvc Cruijff hebben ingelicht.
Bron vi |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:39 schreef Bw afca het volgende:De ledenraad van Ajax kan de komst van Louis van Gaal als algemeen directeur nog dwarsbomen. Mocht woensdagavond tijdens de ledenraadvergadering, die om 19.30 uur is begonnen, partij voor commissielid Johan Cruijff gekozen worden lijkt de aanstelling van Van Gaal niet door te gaan. Zonder medeweten van Cruijff zouden de overige vier leden van de raad van commissarissen voorzitter Steven Ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer contact hebben gezocht met Van Gaal en hem hebben aangesteld als toekomstig algemeen directeur (uiterlijk 1 juli 2012). Pas na het besluit zou de rvc Cruijff hebben ingelicht. Bron vi weetje, ik denk als van gaal en cruijff zouden praten, dat dat opzich misschien nog wel te doen is, maar dat achterbakste gedrag van een stel onbekende lullos uit de RVC dit flikken, echt die moeten met een vuurpijl vanavond de arena uitgeschoten worden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weetje ten have zegt niemand is groter dan ajax, maar cruijff en swart is gwn anders, hij denkt er van alles van te weten, maar hij haalt heel ajax nog erger over hoop dan dat vd boog en coronel deden! Geld ook voor jou gap........Ajax altijd met een hoofdletter.........ff aanleren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: maar ff eerlijk nenam, wat vind jij hiervan?? echt triest dat dit ons aller Ajax overkomt of niet dan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik dacht dat jij daar niet zo op bedacht was? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben superblij, dat Louis van Gaal onze Algemeen Directeur gaat worden. Het is alleen wel erg bizar hoe die benoeming tot stand is gekomen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] maar ff eerlijk nenam, wat vind jij hiervan?? echt triest dat dit ons aller Ajax overkomt of niet dan? Hey pik, Nenam is met een hoofdletter!! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
ja laten we het over hoofdletters hebben |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:44 schreef Pietje het volgende:Ik ben superblij, dat Louis van Gaal onze Algemeen Directeur gaat worden. Het is alleen wel erg bizar hoe die benoeming tot stand is gekomen. Pietje, indd het is mooi dat hij weeterug is, maar de manier zoals het gegaan is gaat gevolgen hebben, of JC weg of de boel wordt teruggedraait en de RVC stapt op, dat kan niet anders |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] maar ff eerlijk nenam, wat vind jij hiervan?? echt triest dat dit ons aller Ajax overkomt of niet dan? Ik zou het eerlijk gezegd werkelijk niet weten.......ik weet niet wat er allemaal gebeurd is............niemand niet,dus ga nog ff niet roep toeteren |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:44 schreef Pietje het volgende:Ik ben superblij, dat Louis van Gaal onze Algemeen Directeur gaat worden. Het is alleen wel erg bizar hoe die benoeming tot stand is gekomen. +1 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wil je het hebben over dat gezeik binnen het bestuur dan??? Zijn we inmiddels al een half jaar mee bezig man! Begint te vervelen! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] Pietje, indd het is mooi dat hij weeterug is, maar de manier zoals het gegaan is gaat gevolgen hebben, of JC weg of de boel wordt teruggedraait en de RVC stapt op, dat kan niet anders Jammer is, dat Johan alleen staat in de RvC. Alleen in de ledenraad heeft hij zijn mensen. Ik ben razend benieuwd naar het vervolg in deze soap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:49 schreef Pietje het volgende:[..] Jammer is, dat Johan alleen staat in de RvC. Alleen in de ledenraad heeft hij zijn mensen. Ik ben razend benieuwd naar het vervolg in deze soap Dat zegt eigenlijk toch al genoeg he, ze werken eigenlijk met zijn vieren, niemand zit op een lijn, hoe kan het dat ooit iets worden! |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wil je het hebben over dat gezeik binnen het bestuur dan??? Zijn we inmiddels al een half jaar mee bezig man! Begint te vervelen! ;-) heb je een punt, ik begin wel in hoofdletters: KUT VOOR CRUIJF |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: CRUIJFF is met 2 FF! Whahahahaha ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tjah pietje, en de ledenraad moet er over beslissen. dus licht in het voordeel van JC. ik denk dat dit gewoon de laatste kans is.. of JC krijgt zijn zin en hij bepaalt dus alles met een nieuwe RvC, of V Gaal wordt het als de Ledenraad voor de komst van vgaal is.. liefst zou ik ze allebei behouden mjah dat kan dus blijkbaar niet. maar in beide opties kan ik me eigenlijk wel in vinden.. vgaal of jc.. beide mannen die me aan mijn hart gaan.. persoonlijk vGaal nog meer want met mijn leeftijd (sorry pietje ben 29) heb ik Ajax leren kennen in de jaren 90.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik las hier ergens de optie dat Johan ook in de rol van adviseur op afstand (volgens mij hetgeen hij ambiëert) een functie zou kunnen vervullen. Lijkt mij eigenlijk het beste wat Ajax ooit heeft kunnen overkomen: een daadkrachtige Louis aan de top én JC die fungeert als klankbord én handrem voor van Gaal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:53 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik las hier ergens de optie dat Johan ook in de rol van adviseur op afstand (volgens mij hetgeen hij ambiëert) een functie zou kunnen vervullen. Lijkt mij eigenlijk het beste wat Ajax ooit heeft kunnen overkomen: een daadkrachtige Louis aan de top én JC die fungeert als klankbord én handrem voor van Gaal. dat klopt.. in dit geval zeg ik.. DOEN ! |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Danny blind ook omstreden actie ivm gedachtegoed JC |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Wat wil je daarmee zeggen? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Das mooi man, want van dat bestuurlijke drama bij Ajax moet je op dit moment alleen maar huilen! Stelletje kleuters! Ga godverdomme eens werken waarvoor je wordt betaald! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wel kippevel van die beelden van vgaal |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:tjah pietje, en de ledenraad moet er over beslissen. dus licht in het voordeel van JC. ik denk dat dit gewoon de laatste kans is.. of JC krijgt zijn zin en hij bepaalt dus alles met een nieuwe RvC, of V Gaal wordt het als de Ledenraad voor de komst van vgaal is.. liefst zou ik ze allebei behouden mjah dat kan dus blijkbaar niet. maar in beide opties kan ik me eigenlijk wel in vinden.. vgaal of jc.. beide mannen die me aan mijn hart gaan.. persoonlijk vGaal nog meer want met mijn leeftijd (sorry pietje ben 29) heb ik Ajax leren kennen in de jaren 90.. Ik heb vanavond (gesprekken in het journaal) begrepen, dat de benoeming van Louis onomkeerbaar is. Dat is dus niet meer terug te draaien. Wel kan de ledenraad een actie gaan ondernemen tegen de RvC. Ben reuze benieuwd... En je hoeft je toch niet te verontschuldigen, dat je "pas" 29 bent. Hahahahaha ik ben ook jong geweest, hoor nummer10. Sterker, ik voel me soms nog steeds een jong iemand. Tot ik in de spiegel kijk... ;) |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:56 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Das mooi man, want van dat bestuurlijke drama bij Ajax moet je op dit moment alleen maar huilen! Stelletje kleuters! Ga godverdomme eens werken waarvoor je wordt betaald! schrijf God dan ook met een hoofdletter:-)serieus |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Da's wel érg lang geleden hoor Pietje. :-P ;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Vloeken met een hoofdletter kan écht niet hè. |
|
|
|
|
kreekajacied
|
|
|
Cruijff heeft zijn hand overspeeld. Begrijpelijk dat hij nog steeds veel sympathisanten heeft, maar zelfs zijn trouwste supporters zullen moeten toegeven dat hij het te bont maakt: ajacieden schofferen en alleen maar willen besturen onder de voorwaarde van volstrekte alleenheerschappij. Dat gaat gewoon niet. Ik heb velen de afgelopen maanden horen denken 'geef hem nou gewoon een carte blanche, kijken wat er gebeurt' (en ik zou dat best een interessant experiment vinden), maar het lijkt me naief om daar zo veel vertrouwen in te hebben. Cruijffs visise is volstrekt onduidelijk, omdat hij weigert die te beargumenteren. Bijvoorbeeld: 'Ajax structureel terug naar de top van Europa'. Ik zou graag horen hoe hij dat rijmt met de fundamenteel veranderde financiele verhoudingen in Europa. Zegt hij echt niks zinnigs over. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Kut man, heb je helemaal gelijk in! Teringzooi! Whahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:53 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik las hier ergens de optie dat Johan ook in de rol van adviseur op afstand (volgens mij hetgeen hij ambiëert) een functie zou kunnen vervullen. Lijkt mij eigenlijk het beste wat Ajax ooit heeft kunnen overkomen: een daadkrachtige Louis aan de top én JC die fungeert als klankbord én handrem voor van Gaal. Het zal mij niet echt verbazen, als dat inderdaad het scenario voor de nabije toekomst gaat worden. Het lijkt me niet slecht om beide "Ajax-zonen" binnen boord te houden. Met beide heren, heeft Ajax wel heel erg veel voetbalkennis in huis. Maar ja, dan zullen zij wel de strijdbijl dienen te begraven... Wie zal het initiatief daartoe nemen? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ow dus uiteindelijk zat ik goed! Whahaha |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote: ik vind dat vloeken helemaal niet kan maar ja dat vind ik... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Is jouw mening man, respecteer ik! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Nee joh, ik ben een broekie van pas 62 jaar :-P |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ach da valt best mee.... :D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Psssssst........Pietje is ................Pinkeltje |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Jij? Lijkt mij een schone taak voor ons Pietje. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Sssst, Pietje aan het pinkeln? :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:53 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik las hier ergens de optie dat Johan ook in de rol van adviseur op afstand (volgens mij hetgeen hij ambiëert) een functie zou kunnen vervullen. Lijkt mij eigenlijk het beste wat Ajax ooit heeft kunnen overkomen: een daadkrachtige Louis aan de top én JC die fungeert als klankbord én handrem voor van Gaal. Ja en van Gaal die luisterd naar het advies van JC... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Pietje Keizer dan wel te verstaan ;-) |
|
|
|