BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Louis van Gaal nieuwe algemeen directeur van Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Sssst, Pietje aan het pinkeln? :-)
Dat is de Duitse spelling, Ikke_tikkie ;-)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is de Duitse spelling, Ikke_tikkie ;-)
Én je vat 'm. :-)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja en van Gaal die luisterd naar het advies van JC...
Lijkt me logisch... sniff. ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:23 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Én je vat 'm. :-)
Tuurlijk.
Ben namelijk uitgeslapen ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 november 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Onze Mister Ajax zwart maken.....dan wordt ik zwart voor de ogen....een tikkie kan een beuk worden....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Onze Mister Ajax zwart maken.....dan wordt ik zwart voor de ogen....een tikkie kan een beuk worden....
Hehehehehehehehe.....go sjakie,go sjakie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:40 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Weet ik veel wat ie wilt, Nenam... zo'n zelfde maskertje als z'n broer? :-)
Ik ben scheids vanavond...........heb Boudewijn beloofd dat ik me wat in ga houden
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan is het dus eigenlijk Swart maken...
En mét hoofdletter hè?

Maar even serieus, moet ik die beste man -die best een leuke voetballer was- een groot licht noemen dan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 november 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

En mét hoofdletter hè?

Maar even serieus, moet ik die beste man -die best een leuke voetballer was- een groot licht noemen dan?
Je komt pas kijken eikeltje, zo praat je niet over Mister Ajax maar goed je kent hem alleen van foto's waarschijnlijk anders praat je niet zo ikke tikkie pikkie
Loetje
 Loetje - woensdag 16 november 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo praat je niet over MISTER AJAX anders kan je een tikkie krijgen mafketel.......
fijn dat jij er ook zo over denkt

+10
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Oeps 2-0 voor sjakie
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je komt pas kijken eikeltje
Dat zal het zijn...
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

En mét hoofdletter hè?

Als voetballer heb ik inderdaad van hem genoten. Na zijn actieve carrière heb ik hem nauwelijks gehoord. Ik kan er dus niet zo goed over oordelen. Eigenlijk geldt dat ook voor Piet Keizer. Pas de laatste paar jaar hoor je hem zijn mening ventileren. Daarvoor was hij net zo stil als Sjaak Swart.
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je komt pas kijken eikeltje, zo praat je niet over Mister Ajax maar goed je kent hem alleen van foto's waarschijnlijk anders praat je niet zo ikke tikkie pikkie
Ik denk dat jij je behoorlijk vergist in Ikke_tikkies leeftijd. Laat iedereen gewoon zijn eigen mening hebben en dat op zijn of haar eigen manier verwoorden.
Bw afca
 Bw afca - woensdag 16 november 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Die malle ten have zo in nieuwsuur ned 2
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een beetje gevoelig en het komt een beetje rottig je strot uit maar er zit wel een kern van waarheid in jou, + kleurrijk....dus ik snap er wel een hol van
Ach in het cafe mag ik los gaan......daar buiten moet ik me gedragen
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach in het cafe mag ik los gaan......daar buiten moet ik me gedragen
Pcies. En van jouw hol wil ik niets begrijpen. :-P

Ten Have stelt dat JC correct is geïnformeerd overigens.
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/11/16/2760633/ten-have-cruijff-correct-ge%C3%AFnformeerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Ikke_tikkie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Ik ga meestal buiten het cafe los, maar goed ik kom zeker een keer om de hoek kijken daar ouwe....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 november 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:02 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Pcies. En van jouw hol wil ik niets begrijpen. :-P

Ten Have stelt dat JC correct is geïnformeerd overigens.
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/11/16/2760633/ten-have-cruijff-correct-ge%C3%AFnformeerd
Oja.....
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3037741/2011/11/16/Een-bijl-in-de-rug-van-Johan.dhtml
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 november 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Hebben Have en Gaal met suuk6 afgewacht tot het juiste moment of graven ze hun eigen graf....wordt vervolgd....we weten het zo!!!!
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Molenaar zet Ten Have op nummer: Cruijff is de baas

Keje Molenaar, vormer van het huidige bestuur bij Ajax, heeft voorzitter Steven ten Have vanavond op zijn nummer gezet. 'Johan is de baas, vooral als het gaat over voetbal. De andere vier leden zijn geïnstalleerd om Johan te faciliteren.'

Molenaar erkende, in tegenstelling tot wat Ten Have eerder vandaag in Het Parool beweerde, dat Cruijff de toezegging heeft gehad bij het toetreden tot het bestuur om directie te vormen.

Vreemd
'Johan is de baas, vooral als het gaat om zo'n technische rol. De andere vier leden zijn geïnstalleerd om Johan te faciliteren. Tegen die achtergrond is het heel vreemd wat er nu gebeurt', zo reageerde Molenaar voor de camera's van de NOS.

Conflict
De overige RvC-leden blokkeerden de afgelopen maanden echter de komst van enkele door Cruijff voorgestelde kandidaten zoals Tscheu La Ling, terwijl Cruijff geen heil zag in Marco van Basten.

Verbazing
Molenaar heeft zich verbaasd over het besluit van Ten Have en zijn collega's om niet naar Cruijff te luisteren en zonder medeweten van de legendarische nummer 14 Van Gaal aan te stellen.

Geen besluit
Molenaar liet tegelijkertijd weten dat de ledenraad voorlopig nog geen besluit heeft genomen over de toekomst van het bestuur.

Van Gaal
Voorlopig wordt dus ook niet duidelijk of Cruijff óf de vier commisarissen mogen blijven zitten. En dus blijft het voorlopig nog gissen of Louis van Gaal - vanavond vlak voor de vergadering door Ten Have en de drie overige bestuursleden aangesteld als algemeen directeur - per medio 2012 aan de slag kan gaan.

Bom
'Besloten is er nog niet veel, we laten dit eerst op ons inwerken. Dit is een bom geweest, die ook wij niet als onderzoekscommissie niet hadden zien aankomen.'

Bron: http://www.ad.nl
bj..
 bj.. - woensdag 16 november 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Wel leuk dat ik dit Maandag al op dit Forum gemeld heb en dat er toen een slotje op mijn topic kwam! Radio 538 meldde dit namelijk Maandag al!

Louis van Gaal gaat tenminste iets doen in Amsterdam.. Johan roept alleen maar vanuit zn luie stoel in Barcelona wat er allemaal moet gebeuren.

Ik kies voor van Gaal!
Maar 't liefst natuurlijk allebei..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Het zal me allemaal me reet roesten......Ajax bestaat al langer als 100 jaar.............en niemand die daar rond loopt is boven de honderd......Ajax blijft altijd boven drijven.........qwa bestuur hebben die jongens van,van Praag het heel goed gedaan.
Cruijff is een icoon......maar dat vind ik van Neeskens,Rep,Keizer en Krol(om een een paar te noemen)ook.........al dat geroep toeter hier is van alle tijden..........we schieten er niks mee op
Ik ben wel van mening dat als je Ajax een goed hart toe draagt.........dan moet je er ook zijn,ten alle tijden.....en je niet verstoppen in Barcelona,wat dat betreft vind ik Johan een lul en moet tie gewoon zijn muil houden.
Hidding,Adriaanse,Cruijff,van Gaal...............zeg het maar,maakt toch allemaal geen flikker uit..............uit dit kunnen jullie opmaken dat ik er geen reet verstand van heb...........whahahahaha,wilde ook ff meedoen
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 16 november 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Grappig deze stoere taal, tijdje terug zat je te miepen toen ik een knuppel op je kop voorstelde.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 23:46 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Grappig deze stoere taal, tijdje terug zat je te miepen toen ik een knuppel op je kop voorstelde.
hehehehehe.......hey vriend hoe gaat tie
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 16 november 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 23:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hehehehehe.......hey vriend hoe gaat tie
Best vriend, best.

Zwaar teleurgesteld in het geneuzel om ons aller ajax.
Cruijff is god, wie dat niet begrijpt...
romano
 romano - woensdag 16 november 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Die Molenaar is een jurist van lik mijn hol. Als het inderdaad zo is dat JC bij zijn aantreden als lid van de RvC bepaalde bevoegdheden zou krijgen, zoals benoemen directie, dan had dat vastgelegd moeten worden. Is dat niet gebeurd, dan hebben Molenaar en JC geen poot om op te staan. Die sukkels hebben zich wel erg simpel in de luren laten leggen door die kale professor!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 23:53 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Best vriend, best.

Sorry....ikke niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 november 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 23:46 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ja maar daar was toe geen reden voor vond ik, dit pikkie was mister Ajax aan het zwart maken...gek dat jij daar niet op reageerde trouwens....want jij kan er ook wat van ouwe...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 november 2011 - 00:04   quote  deeplink  
We worden allemaal wat tammer sjakie...........hoewel mijdt me in het weekend
baco74
 baco74 - donderdag 17 november 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Johan Cruijff heeft inmiddels een uitgebreide reactie gegeven aan Voetbal International. Hij vindt dat het zaakje aan alle kanten stinkt en volgens hem zijn er een hoop mensen in de maling genomen: 'Waaronder ik zelf'.

Cruijff wist van niks: 'Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Om te beginnen wist ik nergens van, he-le-maal niks, echt niet'.

Het moment waarop de vergadering gepland was is volgens Cruijff expres gepland op een moment dat het niet uitkwam voor hem: 'Het is logisch dat je daar allerlei dingen gaat achter zoeken. Om te beginnen was ik tot dinsdagmiddag nog in Amsterdam, Toen pas ben ik weer naar Barcelona vertrokken. Dan is het wel érg toevallig dat er de volgende dag ineens een vergadering van de raad van commissarissen blijkt te zijn. Nou, dan weet je het wel. Ik heb nota bene pas vandaag (woensdag, red.) om 11.00 uur in Barcelona een email gekregen waarin stond dat er om vier uur een vergadering zou zijn. Daar kon ik natuurlijk niet meer bij zijn'.

Voor Cruijff was het niet bekend waar die vergadering over ging: 'Vorige week woensdag heb ik nog drie uur lang met de verzoeningscommissie gesproken. Dat ging heel open en prettig, Sindsdien heb ik niets meer gehoord. Dan denk je op de goede weg te zijn en dan gebeurt er ineens dit. Een stel kunstenmakers zijn het. Juridisch zullen ze allemaal wel weten hoe het in elkaar zit, maar dit stinkt natuurlik aan alle kanten'.

Cruijff voelt zich in de maling genomen: 'De grootste aandeelhouder moet nu beslissen wat er gaat gebeuren. En die aandeelhouder is Ajax zelf. Ik zou bijvoorbeeld ook wel eens willen weten wat alle trainers ervan vinden. Het is in elk geval duidelijk dat er een heleboel mensen in de maling zijn genomen, onder wie ikzelf'.
Hapsv
 Hapsv - donderdag 17 november 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Hahahaha vecht lekker door, Guus kom naar huus
Roy Manuhutu
 Roy Manuhutu - donderdag 17 november 2011 - 05:03   quote  deeplink  
Het is en blijft een raar verhaal, het lijkt er verdacht veel op dat ten Have en consorten JC gewoon echt kwijt willen! Bij Nieuwsuur zei die dat het volgens hem mogelijk moet zijn dat v. Gaal en JC samen zouden moeten kunnen werken. met andere woorden, als JC denkt dat dat niet mogelijk is, hij dan maar moet opstappen, dus dan zou hij een man zonder ruggengraad zijn. Hij en zijn maatjes hebben het niet gezegd dat die eg moest. maar hun daden zeggen des te meer.

Zo krijgt JC dus nooit de kans om AJAX weer op zijn AJAX te laten lijken. v. gaal is een goede trainer, maar als TD heeft ie het ook niet goed gedaan, dus waarom zou die wel als algemeen directeur beter zijn. a: hij heeft daar totaal geen ervaring in, Ling wel, en hij is zo'n opgewonden standje, dan weet ik wel een betere Algemeen Directeur. b: Hij jaagd het bondsbestuur en misschien ook wel zijn mede bestuurders heel snel op stang als hij zijn zin niet krijgt. Ik denk dat zelfs v. Basten nog beter is.

Maar goed we zullen zien hoe dit afloopt.

Waarschijnlijk met een vertrek van JC, en die zien we dan hier echt nooit meer terug!!

DANK meneer ten Have, Dank,maar niet heus. pfffffff!!!
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 17 november 2011 - 07:57   quote  deeplink  
ik mag het eigenlijk niet zeggen,(ze schende alle afspreken die er zijn maar)...van gaal terug halen is toch echt wel geniaal..
Rogier
 Rogier - donderdag 17 november 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 19:41 schreef remco k het volgende:
Iedereen gaat er vanuit dat dit achter de rug van Cruijff om is gebeurd, maar het schijnt ook zo te zijn dat Cruijff wel was uitgenodigd voor deze vergadering maar niet is komen opdagen zonder af te zeggen???

Al met al een flinke Ajax soap..
Cruyff was dinsdag in Amsterdam en hoortde niks over evrgadering en dan woensdag om 11 uur wordt hem verteld dat hij om 16uur in A'dam moet. Dit zijn nou echte jodenstreken. Ik vind Van Gaal een vakman en mag van mij best bij Ajax werken, maar zoals deze 4 mensen Johan Cruyff nu hebben weggezet vind ik ongekend en moet leiden tot hun verwijdering.

Johan stak zijn nek uit terwijl hij het helemaal niet hoefde te doen, Johan zag zijn cluppie dat niks meer was dan een Utrecht of Groningen. Ben benieuwd wat alle andere (jeugd) trainers hiervan vinden.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 08:55 schreef Rogier het volgende:

[..]

Cruyff was dinsdag in Amsterdam en hoortde niks over evrgadering en dan woensdag om 11 uur wordt hem verteld dat hij om 16uur in A'dam moet. Dit zijn nou echte jodenstreken. Ik vind Van Gaal een vakman en mag van mij best bij Ajax werken, maar zoals deze 4 mensen Johan Cruyff nu hebben weggezet vind ik ongekend en moet leiden tot hun verwijdering.

Johan stak zijn nek uit terwijl hij het helemaal niet hoefde te doen, Johan zag zijn cluppie dat niks meer was dan een Utrecht of Groningen. Ben benieuwd wat alle andere (jeugd) trainers hiervan vinden.
Het is inderdaad een jodenstreek en lijkt er simpelweg op om de val van Cruijff in te zetten! Ik snap het heel goed als Johan besluit het bijltje erbij neer te gooien. Die kale mafkees van een Ten Have heeft op een vieze en smerige manier misbruik gemaakt van zijn positie net als de overige 3 leden van de RvC.

Tot dinsdag was Cruijff in Amsterdam en werd er met geen woord gerept over de aanstaande aanstelling van Van Gaal. Woensdagmorgen ontvangt hij een email waarin wordt gevraagd of hij om 16.00 uur in Amsterdam wil zijn voor een spoedvergadering. Me reet dat je binnen 7 uur van Barcelona naar Amsterdam komt! Alles gebeurde in het diepste geheim. 4-5 gesprekken zijn er geweest. Zelfs de kinderen van Louis mochten er niets van weten. Het is gewoon een smerig spel geweest en ik schaam me kapot dat zoiets binnen onze club gebeurd!!!

Het wordt zaterdagavond een heet avondje in de Amsterdam ArenA en ik ben bang dat dit nog weleens hele vervelende consequenties kan gaan hebben! Rust wilden ze prediken, maar volgens mij hebben ze juist grotere onrust gezaaid!!
BRW
 BRW - donderdag 17 november 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 10:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een jodenstreek en lijkt er simpelweg op om de val van Cruijff in te zetten! Ik snap het heel goed als Johan besluit het bijltje erbij neer te gooien. Die kale mafkees van een Ten Have heeft op een vieze en smerige manier misbruik gemaakt van zijn positie net als de overige 3 leden van de RvC.

Tot dinsdag was Cruijff in Amsterdam en werd er met geen woord gerept over de aanstaande aanstelling van Van Gaal. Woensdagmorgen ontvangt hij een email waarin wordt gevraagd of hij om 16.00 uur in Amsterdam wil zijn voor een spoedvergadering. Me reet dat je binnen 7 uur van Barcelona naar Amsterdam komt! Alles gebeurde in het diepste geheim. 4-5 gesprekken zijn er geweest. Zelfs de kinderen van Louis mochten er niets van weten. Het is gewoon een smerig spel geweest en ik schaam me kapot dat zoiets binnen onze club gebeurd!!!

Het wordt zaterdagavond een heet avondje in de Amsterdam ArenA en ik ben bang dat dit nog weleens hele vervelende consequenties kan gaan hebben! Rust wilden ze prediken, maar volgens mij hebben ze juist grotere onrust gezaaid!!
+100!
moatje
 moatje - donderdag 17 november 2011 - 12:12   quote  deeplink  
wanneer houdt dat gezeik eens op daar lijken wel kinderen wanneer worden ze daar eens volwassen en gewoon ajax naar de europeese top werken
moatje
 moatje - donderdag 17 november 2011 - 12:13   quote  deeplink  
ze denken aleen maar aan der eigen kop maar niet aan ajax
romano
 romano - donderdag 17 november 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 08:55 schreef Rogier het volgende:

[..]

Grappig dat je zegt dat Ajax voordat JC kwam niks meer was dan Utrecht of Groningen. JC is nu een jaar bezig en we kunnen nog steeds niet winnen van Utrecht en Groningen...
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:

[..]

Best vriend, best.

+1
romano
 romano - donderdag 17 november 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Best vriend, best.

Nou, als JC god is vraag ik me af waarom we niet ongeslagen op de eerste plaats staan...
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 14:09 schreef romano het volgende:

[..]

Nou, als JC god is vraag ik me af waarom we niet ongeslagen op de eerste plaats staan...
Jij snapt er werkelijk geen hol van...
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Louis v. Gaal als TD bij Ajax vind ik prima, maar niet onder deze gang van zaken...de optie Cruijff is gehanteerd en dan behoor je die af te maken...het is allemaal in scene gezet en ik verdenk Molenaar van duistere praktijken...het klopt allemaal van geen kant man...dat Piet Keizer juist gisteren negatief over Cruijff schreef is ook een signaal..waarom is er maar 1x gesproken met v.Duivenbode en daarna nooit meer???

Wat is er in al die gesprekken tegen v.Gaal verteld??? V.Gaal is een man die nooit onder Cruijff gaat werken...het staat dus al vast voor de oplichters dat Cruijff opstapt...Cruijff zal geen keus hebben nu...iedereen inclusief Ledenraad ( behalve Bergkamp, Jonk en consorten ) wisten van de plannen om v.Gaal binnen te halen...dat kan niet anders...

Die Ten HaTe is een valse kwal...binnen Ajax zit een ziekelijk gezwel waarin mensen via Ajax geld verdienen...daarin past Cruijff niet en daarom word alles in het werk gesteld om Cruijff uit te schakelen..Jeroen in het Slop en Henrie vd Zaad mogen gewoon aanblijven....het is toch zo duidelijk als iets.....AJAX IS ZIEK, ZEER ZIEK!!!!!!!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:35 schreef alibabba het volgende:

[..]

Jij snapt er werkelijk geen hol van...
die romana snapt nergens wat van.. dat zie je aan al zijn reacties ;-)
romano
 romano - donderdag 17 november 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:22 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

die romana snapt nergens wat van.. dat zie je aan al zijn reacties ;-)
en jij die die droogneukende sukkel van een alibaba hebben geen gevoel voor humor
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:28 schreef romano het volgende:

[..]

en jij die die droogneukende sukkel van een alibaba hebben geen gevoel voor humor
Als dat jou humor is, dan heb ik nog meer medelijden met jou leven... en je hebt al helemáál het recht niet om zo over Alibaba te praten..
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:28 schreef romano het volgende:

[..]

Als het als grapje bedoeld was, kan ik het wel waarderen hoor...
Neil
 Neil - donderdag 17 november 2011 - 17:56   quote  deeplink  
Van Gaal maakt Ajax kapot.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:56 schreef Neil het volgende:
Van Gaal maakt Ajax kapot.
Edit je post maar even... Ten Have maakt Ajax kapot.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Louis van Gaal nieuwe algemeen directeur van Ajax!

0.0071330