|
|
busje440
|
|
|
Cruyff weg ik ook ik ga mijn seizoenkaarten inleveren. wat moetje met van gaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NIks mis met van Gaal, en mensen die hem hier de schuld van geven zijn echt heel hard op hun achterhoofd gevallen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Bonk. ;-)
Louis heeft natuurlijk ook wel kunnen weten wat dit teweeg zou brengen, eerlijk is eerlijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 18:39 schreef Ikke_tikkie het volgende:Bonk. ;-) Louis heeft natuurlijk ook wel kunnen weten wat dit teweeg zou brengen, eerlijk is eerlijk. Uiteraard! Die zag ook zijn kans schoon. Maar hij is niet naar Ajax gekomen, Ajax (Edgar Davids) is naar hem gekomen om hem te polsen/vragen. Steven ten Have en zijn loopjongetje Edgar Davids zijn de kwaden... Maar Louis van Gaal, een slimme kerel, immers, had absoluut kunnen weten wat dit alles teweeg zou breegen! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Sterker, Pietje, men heeft het volgens Truus zelfs verborgen gehouden voor de kinderen. Dat doe je niet voor niets, lijkt mij.
Evengoed geloof ik best in Louis als algemeen directeur, zeker wanneer JC blijft... alle doemscenario's ten spijt.
De dreiging die JC nu overigens uit: "we gaan allemaal", doet me niet zo gek veel. Ik heb niet zo'n grenzeloos vertrouwen in de deskundigheid van Jonk en Bergkamp bijvoorbeeld. Geen flauw idee dus wat we aan hen zouden missen. |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door D.B. -- |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Eindelijk eens actie! Het is goed wat Cruijff in gang heeft gezet, maar hij is nu nog steeds bezig met het in gang zetten van iets. En Cruijff roept ook steeds dat alles 'in het belang' van Ajax moet, maar samenwerken met Van Gaal 'in het belang' van Ajax kan weer niet :S |
|
|
|
|
mistery
|
|
|
Johan ga weg, verlaat wat ooit een mooie club was, de sentimenten die in uw hoofd spelen zijn er niet meer. Er zijn nu alleen nog macht beluste geldwolven met voorop die akelige van gaal. Ik heb de man een keer mee gemaakt met een borrel te veel op, dan zie je de ware van gaal. En geloof me dat is niet fraai. Ga van het mooie Barcelona genieten in een beter klimaat. Luister naar uw hart en uw vrouw en laat wat ooit was......achter.
Afz Een Feyenoord supporter. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Verkeerd geklikt? ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 18:48 schreef Ikke_tikkie het volgende:Sterker, Pietje, men heeft het volgens Truus zelfs verborgen gehouden voor de kinderen. Dat doe je niet voor niets, lijkt mij. Evengoed geloof ik best in Louis als algemeen directeur, zeker wanneer JC blijft... alle doemscenario's ten spijt. De dreiging die JC nu overigens uit: "we gaan allemaal", doet me niet zo gek veel. Ik heb niet zo'n grenzeloos vertrouwen in de deskundigheid van Jonk en Bergkamp bijvoorbeeld. Geen flauw idee dus wat we aan hen zouden missen. En je moet natuurlijk nog maar afwachten of al die Cruijff-volgelingen ook werkelijk zullen gaan opstappen. Ik waag dat in alle oprechtheid te betwijfelen of zij en bloc in beweging komen. Laat ik vooropstellen, dat ik ontstellend veel vertrouwen heb in de kundigheid en de voetbalkennis van Johan Cruijff. En of hij dat nou zelf doet of met een of meerdere stromannen, dat maakt mij totaal niet uit. Niet voor niets rept Pep Guardiola bij FC Barcelona, dat hij en zijn technische staf nu nog altijd voortborduren op de ideeën van diezelfde Johan Cruijff. Dus als Cruijff het wél ziet zitten in Bergkamp en Jonk, dan krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel. Je weet inderdaad niet wat je zou missen als zij zouden vertrekken, maar aan de andere kant, wie weet zijn het wel didactische en strategische supertalenten. Cruijff zal het zonder twijfel beter zien dan wij, die aan de zijlijn staan. Maar het vakmanschap en de visie van Louis van Gaal is ook bepaald geen bagatel! Ik heb hier op dit forum al vaker geroeptoeterd, dat Louis van Gaal niet zou misstaan bij Ajax. In welke functie dan ook. De kennis van die twee Ajax-iconen staat wat mij betreft buiten elke vorm van twijfel. Ik ben derhalve ontzettend blij, dat Louis van Gaal binnenkort opnieuw Ajacied is. Waar ik echter wel heel erg veel moeite mee heb, is HOE het allemaal gegaan is. En dan vooral WIE het gedaan heeft/hebben. Laten we wel wezen, dit alles is nou niet bepaald in het voordeel van Ajax, maar meer in het voordeel van de diverse sensatiekranten. En onze concurrenten zullen ook wel grijnzen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha. Ik denk dat hij bang is dat Johan Cruijff zal blijven ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 18:58 schreef mistery het volgende:Johan ga weg, verlaat wat ooit een mooie club was, de sentimenten die in uw hoofd spelen zijn er niet meer. Er zijn nu alleen nog macht beluste geldwolven met voorop die akelige van gaal. Ik heb de man een keer mee gemaakt met een borrel te veel op, dan zie je de ware van gaal. En geloof me dat is niet fraai. Ga van het mooie Barcelona genieten in een beter klimaat. Luister naar uw hart en uw vrouw en laat wat ooit was......achter. Afz Een Feyenoord supporter. Jaloezie is een ziekte |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wat ik ook vreemd vind is dat wordt gepubliceerd is dat bijvoorbeeld ook Blind zou vertrekken. Juist hij, het scholletje, die aangesteld is als interim?! Of zullen ze Daley bedoelen, dan mag JC wmb nu meteen z'n spreekwoordelijke koffers pakken. :-P |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:12 schreef Ikke_tikkie het volgende:Wat ik ook vreemd vind is dat wordt gepubliceerd is dat bijvoorbeeld ook Blind zou vertrekken. Juist hij, het scholletje, die aangesteld is als interim?! Of zullen ze Daley bedoelen, dan mag JC wmb nu meteen z'n spreekwoordelijke koffers pakken. :-P hahaah grappig he.. blind en cruijff is water en vuur.. nooit dat die zo op 1 lijn zitten |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Je bent nog jong hè. Het was juist Cruijff die Blind indertijd -als betrekkelijk onbekend voetballertje- naar Ajax haalde. Danny heeft daar vervolgens de rest van z'n loopbaan gespeeld en heel veel betekend voor het smoelwerk van de club. De Baresi van Ajax was hij... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:12 schreef Ikke_tikkie het volgende:Wat ik ook vreemd vind is dat wordt gepubliceerd is dat bijvoorbeeld ook Blind zou vertrekken. Juist hij, het scholletje, die aangesteld is als interim?! Of zullen ze Daley bedoelen, dan mag JC wmb nu meteen z'n spreekwoordelijke koffers pakken. :-P Dat viel mij ook op van Danny Blind. Ik kan het me niet voorstellen, maar ja de handel en wandel van de heren voetballers en trainers zijn ondoorgrondelijk. Kijk, als Danny Blind dat eerder had geroepen, toen hij met name in het "rapport Cruijff" genoemd werd als een van de slachtoffers, dan had ik me er iets bij kunnen voorstellen. Maar nu, solidair zijn met diezelde Cruijff? Nee, dat kan er bij mij niet in. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Je bent nog jong hè. Het was juist Cruijff die Blind indertijd -als betrekkelijk onbekend voetballertje- naar Ajax haalde. Danny heeft daar vervolgens de rest van z'n loopbaan gespeeld en heel veel betekend voor het smoelwerk van de club. De Baresi van Ajax was hij... euh...
cruijff was degene die blind uit de club wou werken.. terwijl hij het geweldig deed |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Ben benieuwd of danny wist wat er uit de hoge hoed kwam. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Kortom, de pers (en ook de mindere internet prutsites) spint weer garen bij de ontstane situatie en plempt maar wat neer. Net zoals Chris van Nijnatten van het AD ook maar wat roept en uit twee halve zinnen van Molenaar wist te concluderen dat Hiddink zou komen. Allemaal stierenpoep. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Natuurlijk wist Danny wat er uit de hoge hoed zou komen. Zoals meer mensen dat moeten hebben geweten. Binnen Ajax wordt zelfs de natte scheet van de barjuf gelekt, laat staan dat dit niet bekend is geweest. Denk ook aan het gesloten 538 topic hier eerder al...
Ook onder hen die nu zogenaamd verbijsterd lopen te spelen, zijn er geweest die dit hebben geweten. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Natuurlijk wist Danny wat er uit de hoge hoed zou komen. Zoals meer mensen dat moeten hebben geweten. Binnen Ajax wordt zelfs de natte scheet van de barjuf gelekt, laat staan dat dit niet bekend is geweest. Denk ook aan het gesloten 538 topic hier eerder al... Ook onder hen die nu zogenaamd verbijsterd lopen te spelen, zijn er geweest die dit hebben geweten. Molenaar heeft hier niks van geweten.. ben er stellig van overtuigd.. dat is 2 zielen 1 gedachte bij johan en keje.. dat zal hij never nooit doen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 18:58 schreef mistery het volgende:Johan ga weg, verlaat wat ooit een mooie club was, de sentimenten die in uw hoofd spelen zijn er niet meer. Er zijn nu alleen nog macht beluste geldwolven met voorop die akelige van gaal. Ik heb de man een keer mee gemaakt met een borrel te veel op, dan zie je de ware van gaal. En geloof me dat is niet fraai. Ga van het mooie Barcelona genieten in een beter klimaat. Luister naar uw hart en uw vrouw en laat wat ooit was......achter. Afz Een Feyenoord supporter. Mr Koeman, ga weg, verlaat wat nooit een mooie club was, de plannen die je in je hoofd hebt, kunnen nooit lukken daar.
Geen geld, dus ook geen wolven, maar voorop...tja wie eigenlijk? Ik heb èèn keer een feyenoorder nuchter meegemaakt en geloof me, dat is echt niet leuk meer. Ga toch naar FC Groningen, beter voetbal en trouwere supporters. Luister naar je hart en naar je vrouw en laat wat nooit iets was.
Afz Een Ajax supporter. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Mr Koeman, ga weg, verlaat wat nooit een mooie club was, de plannen die je in je hoofd hebt, kunnen nooit lukken daar. Geen geld, dus ook geen wolven, maar voorop...tja wie eigenlijk? Ik heb èèn keer een feyenoorder nuchter meegemaakt en geloof me, dat is echt niet leuk meer. Ga toch naar FC Groningen, beter voetbal en trouwere supporters. Luister naar je hart en naar je vrouw en laat wat nooit iets was. Afz Een Ajax supporter. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH ik ga stuk kerel xd |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Mr Koeman, ga weg, verlaat wat nooit een mooie club was, de plannen die je in je hoofd hebt, kunnen nooit lukken daar. Geen geld, dus ook geen wolven, maar voorop...tja wie eigenlijk? Ik heb èèn keer een feyenoorder nuchter meegemaakt en geloof me, dat is echt niet leuk meer. Ga toch naar FC Groningen, beter voetbal en trouwere supporters. Luister naar je hart en naar je vrouw en laat wat nooit iets was. Afz Een Ajax supporter. Lol |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Die nepdetective is bij dwdd. Wat een boef!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Bw afca -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:25 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Molenaar heeft hier niks van geweten.. ben er stellig van overtuigd.. dat is 2 zielen 1 gedachte bij johan en keje.. dat zal hij never nooit doen Ik ben niet overtuigd maaier... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Hmm oke.. ik wel, maar eigen mening he..
Tja vind Keje een goede vent en geef hem graag het voordeel van de twijfel |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nee, dan Peter R. de Vries(kist in), wat een enorme eikel. Het is Cruijff zijn eigen schuld, hij bleef maar met La Ling komen. meneer de Vries, Cruijff kwam meerdere namen, maar allemaal werden ze geweigerd, Cruijff overlegde wel met de overige RvC, maar werd in al zijn plannen tegengewerkt. Cruijff deed niets achter hun rug om. Dat hij een team rond MvB neer wilde zetten is ook begrijpelijk, want die heeft geen enkele ervaring als AD. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik zeg; RvC er uit, nieuwe raad met Cruijff, Molenaar, van Duyvenbode en misschien ook wel Rob Been jr. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:25 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Molenaar heeft hier niks van geweten.. ben er stellig van overtuigd.. dat is 2 zielen 1 gedachte bij johan en keje.. dat zal hij never nooit doen nee maar scholletje wist het wel.. waar ajacieden eerst nog de hand boven zijn kop hielden toen JC zijn rapport lekte komt nu de harde waarheid naar boven dat Danny dus gewoon een echt scholletje is |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 21:45 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik zeg; RvC er uit, nieuwe raad met Cruijff, Molenaar, van Duyvenbode en misschien ook wel Rob Been jr. en welke AD dan ??? dat is ook het probleem.. ik vind vGaal DE AD die we nodig hebben... |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Hey nummer 10 waar maak je uit op dat danny het wist? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
waaruit ?? hij wordt TD van de nieuwe directie. zou hij niet hebben geweten dat hij onder vGaal komt te werken ? dat denk ik wel... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 22:01 schreef nummer10 het volgende:waaruit ?? hij wordt TD van de nieuwe directie. zou hij niet hebben geweten dat hij onder vGaal komt te werken ? dat denk ik wel... Ik kan me eerlijk gezegd ook niet aan die indruk onttrekken. Danny zag zijn kans schoon, nadat uit het rapport van Cruijff uitlekte dat Danny overbodig zou worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Luis van Gaal is niet de juiste man voor deze functie. Hij kan niet commeniceren en heeft geen verstand in het zakenleven. Ten tweede kan Van Gaal niet opschieten met Johan. Johan zal dus gaan vertrekken. Wanneer Johan vertrekt, zal ook Jonk en de andere jeugdtrainers vertrekken, dit heeft Jonk zelf ook aangegeven. Dit betekent dus dat de hele hervorming van de jeugdopleiding zoals Johan het wou weggaat. Ajax gaat kapot met Louis van Gaal. |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Ik denk nu ook dat blind erbij betrokken is...hij zal een contract getekend hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat is waar, ik weet niet waar je zit in het weekend maar als ik de naam Litmanen hoor vallen dan drinken we d'r een aantal potjes bier op pik! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zou ik nu even niet weten, maar daar kan de nieuwe RvC over onderhandelen met personen die ze misschien wel zelf aan kunnen dragen. Of mischien toch wel La Ling tijdelijk en Overmars na verloop van tijd.
Leo van Wijk? ex KLM directeur dacht ik. Volgens mij heeft van Gaal ook geen ervaring als AD |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 21:44 schreef Ronald 1960 het volgende:Nee, dan Peter R. de Vries(kist in), wat een enorme eikel. Het is Cruijff zijn eigen schuld, hij bleef maar met La Ling komen. meneer de Vries, Cruijff kwam meerdere namen, maar allemaal werden ze geweigerd, Cruijff overlegde wel met de overige RvC, maar werd in al zijn plannen tegengewerkt. Cruijff deed niets achter hun rug om. Dat hij een team rond MvB neer wilde zetten is ook begrijpelijk, want die heeft geen enkele ervaring als AD. Er is geen grotere klootzak als De Vries vuile grafbak.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 21:45 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik zeg; RvC er uit, nieuwe raad met Cruijff, Molenaar, van Duyvenbode en misschien ook wel Rob Been jr. + 1000 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
GEEF STEUN AAN ONZE JOHAN WANT DIE WORDT NU KEIHARD GEPIEPELD. Als we hem niet steunen verlaat hij Ajax voor altijd.... we zullen dan altijd in het ongewissen blijven.....wat als Johan het had gedaan.... We moeten nu achter Johan staan, geef hem het vertrouwen laat die andere R.v.C aub opzouten.... Overigens heeft Louis zijn kans wel degelijk afgewacht....via de pers heeft hij een tijdje geleden al laten weten dat hij wel interesse had in die functie maar wel zonder Johan.....Hij hoopt nu op een vertrek van Cruyff die mooie galbak! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Wie zegt dat?
Oh ja, van Gaal noem je geen galbak makker. Daar heeft hij teveel voor betekend voor Ajax. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 18:33 schreef remco k het volgende:NIks mis met van Gaal, en mensen die hem hier de schuld van geven zijn echt heel hard op hun achterhoofd gevallen. Van Gaal treft dus geen enkele blaam ?? Wat mij betreft alleen als ie helemaal niks heeft meegekregen wat er de afgelopen maanden allemaal gebeurd is bij Ajax. Dan zou ie dus geen TV moeten kijken, geen kranten moeten lezen en vooral niet met mensen moeten praten uit het (Ajax) voetbalwereldje. En dat gaat er bij mij nou net niet in.
Ook Van Gaal is schuldig aan de pestbende die het nu is en de nog grotere bende die het wordt. Wat hier gebeurt bij onze club is beschamend. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 18:58 schreef mistery het volgende:Johan ga weg, verlaat wat ooit een mooie club was, de sentimenten die in uw hoofd spelen zijn er niet meer. Er zijn nu alleen nog macht beluste geldwolven met voorop die akelige van gaal. Ik heb de man een keer mee gemaakt met een borrel te veel op, dan zie je de ware van gaal. En geloof me dat is niet fraai. Ga van het mooie Barcelona genieten in een beter klimaat. Luister naar uw hart en uw vrouw en laat wat ooit was......achter. Afz Een Feyenoord supporter. natuurlijk wil je dat Johan vertrekt, dat wil van hanegem ook. in feyenoord perspectief zou ik dat best kunnen begrijpen want je wil natuurlijk als feyenoord supporter niet dat ajax weer een club wordt waar heel europa naar gaat kijken zoals ze dat met barca ook doen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 23:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] want je wil natuurlijk als feyenoord supporter niet dat ajax weer een club wordt waar heel europa naar gaat kijken zoals ze dat met barca ook doen!! Pssst, Barca heeft iets meer cash te besteden. Of dacht je dat een Messi daar voor reiskosten staat te foebele?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 22:57 schreef Oceanu het volgende:[..] Van Gaal treft dus geen enkele blaam ?? Wat mij betreft alleen als ie helemaal niks heeft meegekregen wat er de afgelopen maanden allemaal gebeurd is bij Ajax. Dan zou ie dus geen TV moeten kijken, geen kranten moeten lezen en vooral niet met mensen moeten praten uit het (Ajax) voetbalwereldje. En dat gaat er bij mij nou net niet in. Ook Van Gaal is schuldig aan de pestbende die het nu is en de nog grotere bende die het wordt. Wat hier gebeurt bij onze club is beschamend. + 1000000 Van Gaal heeft openlijk gesolliciteerd een aantal weken geleden voor die functie wel als Cruyyf zijn biezen zou pakken... Van Gaal is gewiekst, wat is er mooier als Cruyff een hak zetten....die lacht zich suf in Portugal.... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Pssst, pas op, achter je! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
het gaat niet om de benoeming van vangaal. het gaat ook niet om wie er in de directie gaat zitten. het gaat om hoe de manier waarop het is gegaan. het proces is in vele ogen verkeerd gegaan. van gaal daar niks mis mee. nogmaals het proces is verkeerd. aan JC is ook wel een aantal dingen te verwijten. JC wil telecommunicatie door andere personen laten doen omdat hij daar geen verstand van heeft. JC heeft zo geen mobiele telefoon en geen email-adres, wil je hem bellen dat moet hij thuis zijn anders moet je zijn zaakwaarnemer bellen. email sturen naar hem stuur je eigenlijk een mail naar zijn zaakwaarnemer. op de basisschool had je een spelletje, dat spelletje ging als volgt de kinderen gingen in de kring zitten en iemand verteld stilletjes iets aan zijn buurman en diegene verteld dat zo door. conclusie van het spelletje is meestal dat er een mis communicatie is ontstaan en een ander verhaal wordt verteld.
http://www.nusport.nl/eredivisie/2669324/cruijff-neemt-afscheid-van-adviseur-koopmans.html dit is mijn ogen goed nieuws voor ajax als JC maar blijft bij ajax. de datum wel vreemd 50 jaar lang werk je samen en op de dag dat je werkgever je "rivaal" aanstelt ontsla je je zaakwaarnemer en adviseur. |
|
|
|