|
|
pth
|
|
|
Niemand is groter dan Ajax, daarnaast is niemand groter dan JC. Zeker niet Lowietje "nooit meer Ajax" van Gaal. Opzouten met die mafkees en dat zooitje dat zich raad van bestuur durft te noemen. Who thé fuck zijn ten Have, Olfers en die andere nietszeggende figuren. Geef Ajax een gezicht terug en keer je massaal af van deze op politici gelijkende gladjakkers. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:Sjaak Swart, die kan net z'n eigen naam schrijven. Kom op zeg, wie neemt Sjakie serieus? Prima net-niet voetballer geweest en een echte Ajacied, maar daar houdt het ook op hoor. Dit bijvoorbeeld gaat mij iets te ver snotjong! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Dat mag. Maar om vervolgens iemand te gaan bedreigen, vind ik dan weer niet zo chique. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Snotjong? Ik denk dat jij je in leeftijden vergist. Een excuus lijkt me zeker op zijn plaats. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
kom op nou zeg! JC en vangaal moeten het gewoon bij leggen. in het belang van ajax moet dat niet zo moeilijk zijn.
Jc heeft zo zijn fouten gemaakt en zo heeft de RVC zijn fouten gemaakt. in het belang van ajax moet dat ook gewoon worden bij gelegd en ik weet dat het niet zo snel gaat gebeuren maar je moet ergens positief over zijn.
ik vind nog steeds dat het niet netjes is gegaan over de gang van zaken, maar om 10x over ling te gaan hebben vind ik ook wel te veel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 00:05 schreef Pietje het volgende:[..] Snotjong? Ik denk dat jij je in leeftijden vergist. Een excuus lijkt me zeker op zijn plaats. EEEEEEEEEEEuuuh eens met Pietje..........sorry sjakie maar ikkie is echt geen snotjong.....en een excuus is in dit geval zeker op zijn plaats
Daarna kan je hem gewoon weer verrot schelden als een volwassen kerel
REEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 00:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] EEEEEEEEEEEuuuh eens met Pietje..........sorry sjakie maar ikkie is echt geen snotjong.....en een excuus is in dit geval zeker op zijn plaats Daarna kan je hem gewoon weer verrot schelden als een volwassen kerel REEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN En deze keer rel ik mee!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Welnee homo's, snotjong mag iedereen tegen me roepen. ;-) M'n dochters maken het bonter soms hoor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 00:13 schreef Ikke_tikkie het volgende:Welnee homo's, snotjong mag iedereen tegen me roepen. ;-) M'n dochters maken het bonter soms hoor. Denk dat Piettekke en ik een bepaalde code hebben die jullie niet begrijpen...............wordt ook wel respect genoemd.....hé pap |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Denk dat Piettekke en ik een bepaalde code hebben die jullie niet begrijpen...............wordt ook wel respect genoemd.....hé pap Klopt helemaal, zoonlief ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 00:13 schreef Ikke_tikkie het volgende:Welnee homo's, snotjong mag iedereen tegen me roepen. ;-) M'n dochters maken het bonter soms hoor. Ach ja, je eigen kinderen... Breek me de bek niet open, ik weet er alles van! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Respect krijg je pas als je het ook kunt geven. Hé, ben niet alleen maar gevoed gasten. Ook nog opgevoed zelfs...
Maar ik vind disrespect niet eens zo erg. Vind het veel erger dat mensen soms niet meer willen of kunnen lezen. En dan met name tussen de regels door... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die van mij niet gap........pik ik niet.......tenzij ze het kan onderbouwen |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Dat probeer ik nu mijn kleinzoon alvast aan te leren, onderbouwd foeteren. :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 00:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Respect krijg je pas als je het ook kunt geven. Hé, ben niet alleen maar gevoed gasten. Ook nog opgevoed zelfs... Maar ik vind disrespect niet eens zo erg. Vind het veel erger dat mensen soms niet meer willen of kunnen lezen. En dan met name tussen de regels door... Ik ook niet.........maar wel van mijn kind vriend |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: In jouw situatie begrijp ik dat volkomen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ach... emoties van kinderen. Ik begrijp het wel. Maar, ik schreef net op het café-topic, ik moet morgen om 04.30 uur opstaan. Dat wordt feest. NOT. Slaap lekker allen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha. Maar ik ga slapen. Jij ook: slaap lekker! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: van Gaal is ook een echte Ajacied en een beter optie als Ophof in mijn ogen en de manier waarop dat tot stand is gekomen is k,, maar ik vind het geen verkeerde. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 00:26 schreef nora het volgende:[..] van Gaal is ook een echte Ajacied en een beter optie als Ophof in mijn ogen en de manier waarop dat tot stand is gekomen is k,, maar ik vind het geen verkeerde. Nou nou wat is Van Gaal een echte Ajacied. Hij verkiest geld boven Ajax dus dit onderstaande stukje bewijst dat Van Gaal dit alleen doet om JC te sarren en totaal niet betrokken is bij Ajax. Een vieze rat is het net als die vier leden dan de RvC.
Ajax hoopt dat Louis van Gaal eerder dan de uiterste datum van 1 juli 2012 aantreedt als algemeen directeur van de club. Hiervoor zal Van Gaal toestemming moeten krijgen van voormalig werkgever Bayern München. De Duitse club ontsloeg de oefenmeester dit voorjaar, maar kwam overeen zijn miljoenensalaris door te betalen tot het einde van zijn contract, volgend jaar zomer.
Volgens De Telegraaf is de kans klein dat Van Gaal van zins is om eerder bij Ajax te beginnen. Gaat Van Gaal elders aan de slag, dan zal Bayern München de betaling stopzetten. De geboren Amsterdammer zou in München een salaris opstrijken van zon 2,5 tot 3 miljoen euro netto inclusief premies.
Het salaris van een algemeen directeur van Ajax schommelt tussen de 400.000 en het half miljoen euro. Vooralsnog is Van Gaal niet van zins zijn Duitse inkomsten te laten lopen om eerder aan de slag te gaan bij zijn nieuwe uitdaging in Amsterdam.
Hoofdsponsor Aegon ziet de bestuurlijke chaos bij Ajax met lede ogen aan. "Dat alle onrust schadelijk is voor de sponsorpropositie is helder", zegt directeur communicatie Jan Driessen, die verder niet op de actuele gebeurtenissen wil ingaan, in het dagblad. "Aegon is een sponsor op afstand van het organisatorische en technische beleid. We beoordelen Ajax op het sponsorcontract." |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Louis van Gaal is behalve een vakman ook een walkgelijke man, die net als Johan altijd gelijk moet hebben. Grote verschil is dat Van Gaal graag in de schijnwerpers komt en dus zal dit weer voor tenenkrommende interviews leiden op TV etc.
En nu worden de fans ook nog eens monddood gemaakt voor de wedstrijd tegen NAC ? We leven hier verdomme niet in Libie ! Er uit ga je Ten Have (en de rest), is het niet vandaag dan volgende week. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dit is om te janken. Wat een achterbakse RvC met Ten Have (DE KRAAI) voorop. door Johan deze job gekregen en op deze manier een trap, (zeg maar gerust een complete messenset in zijn rug steken), na geven.
Dit (de manier waarop) doet elke rechtgeaarde AJAX SUPPORTER heel veel pijn.
En zaterdag mogen er GEEN PRO CRUIJFF spandoeken het stadion in. Inderdaad Rogier, het lijkt libie wel. Misschien moeten wij ons zaterdag dan ook maar zo gedragen...
Ik denk overigens niet dat dit de juiste manier is, maar ik kan het me wel heel erg goed voorstellen dat het niet rustig is bij de ArenA zaterdag, ik hoop alleen dat het niet alleen aan de zuid kant is maar rond het hele stadion. En ja, ik zal er ook zijn, aan de noord kant. Tot Zaterdag!!
AJAX=JOHAN CRUIJFF, FOREVER!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 08:17 schreef Ronald 1960 het volgende:Dit is om te janken. Wat een achterbakse RvC met Ten Have (DE KRAAI) voorop. door Johan deze job gekregen en op deze manier een trap, (zeg maar gerust een complete messenset in zijn rug steken), na geven. Dit (de manier waarop) doet elke rechtgeaarde AJAX SUPPORTER heel veel pijn. En zaterdag mogen er GEEN PRO CRUIJFF spandoeken het stadion in. Inderdaad Rogier, het lijkt libie wel. Misschien moeten wij ons zaterdag dan ook maar zo gedragen... Ik denk overigens niet dat dit de juiste manier is, maar ik kan het me wel heel erg goed voorstellen dat het niet rustig is bij de ArenA zaterdag, ik hoop alleen dat het niet alleen aan de zuid kant is maar rond het hele stadion. En ja, ik zal er ook zijn, aan de noord kant. Tot Zaterdag!! AJAX=JOHAN CRUIJFF, FOREVER!!! Voor 100% eens en dit is denk voor de eerste keer in 20 jaar(zo lang bezoek ik Ajax) dat ik mij echt diep schaam voor mijn club/ De aktie van de RvC en van Gaal wekte woede op maar geen steunbetuigingen aan JC?? Ajax ga je gvd diep schamen!!!! |
|
|
|
|
larsamsterdam
|
|
|
Ik word kotsmisselijk van die Ten Have en zijn RVC, wat een achterbakse klootzakken. Die ten Have is ook mediageil en is alleen maar voor zich zelf bezig, hij heeft nooit iets met ajax gehad en nu wil hij de grootste ajaxied allertijden van onze club verwijderen. Geen spandoeken of andere uitingen tijdens de wedstirjd, wie denkt hij wel dat hij is. De supporters bepalen zelf wel welke kant ze jkiezen of hoe ze zich willen uiten. De supporters van Feynoord hebben Jorien weggekregen het wordt nu de hoogste tijd dat wij als supporters ingrijpen en zorgen dat die klootzakken begrijpen dat ze maar beter direct kunnen opstappen. Geef Johan 2 jaar de volledige macht en laat het hem bewijzen, slechtere resultaten dan afgelopen 10 jaar zijn niet haalbaar. Van Gaal is ook alleen maar een pion geweest van ten Have om Johan buitenspel te zetten, van Gaal is meer de laatste tijd bij AZ te zien geweest dan bij Ajax en hij wil zo graag dat hij niet het geld uit Munchen wil opgeven om meteen aan de slag te gaan? Gaat hij zeker weer een gedichtje voorlezen dat de circel rond is, krijgen we al die achtelijke persconferenties weer en worden we belachelijk gemaakt.1 aanbieding als bondscoach en hij is weer weg. Geef de macht aan Johan en laten we tijdens de wedstrijd tegen NAC de eerste stappen zetten om die RVC klootzakken af te zetten |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Godallemachtig, wat zijn jullie een stelletje hinderlijke cry babies. Kan dat gejammer over JC nou eens afgelopen zijn. Dat hij zich zo in het pak laat naaien door zijn RvC collega's zegt vooral iets over de intellectuele kwaliteieten van JC èn van zijn billenmaten die kennelijk ook niks in de gaten hadden. Dat komt ervan als je dent dat je god bent! Het wordt tijd dat jullie je erbij neerleggen dat de comeback van JC bij Ajax definitief voorbij is. En ik kan alleen maar zeggen: prima! Een beursgenoteerd bedrijf run je niet met een carte blanche voor één man. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Wat doe je hier dan uberhaupt... Besef je uberhaupt wel wie Cruijff is? Wat hij heeft gedaan?
Maar nee, jullie 'knikkenbollers' vinden alles wel goed , niet?
Door mensen zoals jij willen oud-spelers niets maar dan ook niets meer met Ajax te maken hebben.
Ps. Ajax is naast bedrijf ook nog eens een VOETBALCLUB. Iets waar Johan Cruijff voor is aangesteld als RvC. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 10:47 schreef romano het volgende:Godallemachtig, wat zijn jullie een stelletje hinderlijke cry babies. Kan dat gejammer over JC nou eens afgelopen zijn. Dat hij zich zo in het pak laat naaien door zijn RvC collega's zegt vooral iets over de intellectuele kwaliteieten van JC èn van zijn billenmaten die kennelijk ook niks in de gaten hadden. Dat komt ervan als je dent dat je god bent! Het wordt tijd dat jullie je erbij neerleggen dat de comeback van JC bij Ajax definitief voorbij is. En ik kan alleen maar zeggen: prima! Een beursgenoteerd bedrijf run je niet met een carte blanche voor één man. Wel op voetbaltechnisch gebied! En dat is wat Johan Cruijff wil. En als v.Gaal AD is en zich niet met het vt-gedeelte zou bemoeien zou het misschien nog goed kunnen komen, maar Louis wil zich uiteindelijk OOK met vt-deel bemoeien. MAAR HET GAAT ER VOORAL OM DE MANIER WAAROP!!
Ik heb persoonlijk niets tegen van Gaal, maar nogmaals,DE MANIER WAAROP!!!
Er had MET Johan ovelegd moeten worden en dan had de ledenraad ook hun stem kunnen laten gelden als de RvC er niet uit zou zijn gekomen. DAAR gaat het om.
AJAX FOREVER!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 11:02 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Wel op voetbaltechnisch gebied! En dat is wat Johan Cruijff wil. En als v.Gaal AD is en zich niet met het vt-gedeelte zou bemoeien zou het misschien nog goed kunnen komen, maar Louis wil zich uiteindelijk OOK met vt-deel bemoeien. MAAR HET GAAT ER VOORAL OM DE MANIER WAAROP!! Ik heb persoonlijk niets tegen van Gaal, maar nogmaals,DE MANIER WAAROP!!! Er had MET Johan ovelegd moeten worden en dan had de ledenraad ook hun stem kunnen laten gelden als de RvC er niet uit zou zijn gekomen. DAAR gaat het om. AJAX FOREVER!!! Het was stilaan wel duidelijk dat er met JC niet te overleggen viel. Hij wilde op alle plekkenin de organisatie zijn vriendjes hebben. Zo werkt dat niet in een serieus bedrijf. Op voetbaltechnisch gebied heeft hij bovendien zijn zin gekregen: Jonk en Bergkamp zijn aangesteld en op De Toekomst wemelt het van de JC-aanhangers. Maar een algemeen directeur moet méér in zijn mars hebben dan vitaminepreparaten kunnen verkopen en een clubje in het oostblok sponsoren. Onbegrijpelijk dat JC al die maanden aan Ling heeft vastgehouden en Van Basten heeft getorpedeerd. Hij heeft er zelf om gevraagd! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 11:14 schreef romano het volgende:[..] Maar een algemeen directeur moet méér in zijn mars hebben dan vitaminepreparaten kunnen verkopen en een clubje in het oostblok sponsoren. Onbegrijpelijk dat JC al die maanden aan Ling heeft vastgehouden en Van Basten heeft getorpedeerd. +100
Ben het volledig met je eens. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 11:14 schreef romano het volgende:[..] Het was stilaan wel duidelijk dat er met JC niet te overleggen viel. Hij wilde op alle plekkenin de organisatie zijn vriendjes hebben. Zo werkt dat niet in een serieus bedrijf. Op voetbaltechnisch gebied heeft hij bovendien zijn zin gekregen: Jonk en Bergkamp zijn aangesteld en op De Toekomst wemelt het van de JC-aanhangers. Maar een algemeen directeur moet méér in zijn mars hebben dan vitaminepreparaten kunnen verkopen en een clubje in het oostblok sponsoren. Onbegrijpelijk dat JC al die maanden aan Ling heeft vastgehouden en Van Basten heeft getorpedeerd. Hij heeft er zelf om gevraagd! Wat betreft Ling heb je misschien gelijk. Maar ik begrijp ook heel goed waarom hij het niet zag zitten in van Basten. Die heeft het niet bepaald goed gedaan als veredeld trainer/TD destijds. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Had je dan een onervaren M.v. Basten alleen het AD in willen laten vullen??? met mensen die MvB had willen meenemen en waar wij (voetbalsupporters) nog nooit van hadden gehoord??
dat ga je toch niet menen!
by the way, wat heeft v.Gaal als AD dan laten zien tot nu toe? niets! Wel als technisch directeur (voortborduren op een goede opleiding)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Gezien het feit dat we (volgens mij) bij Ajax nog geen ad hebben gehad, zou iedere kandidaat twijfels op kunnen roepen. Maar zelfs dan zou ik Marco of Louis hoger aanslaan dan Ling of een Ophof. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wij (de meeste leden) hebben Cruijff binnen gehaald, maar hij werd vanaf het begin tegen gewerkt. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 11:24 schreef Ikke_tikkie het volgende:Gezien het feit dat we (volgens mij) bij Ajax nog geen ad hebben gehad, zou iedere kandidaat twijfels op kunnen roepen. Maar zelfs dan zou ik Marco of Louis hoger aanslaan dan Ling of een Ophof. Louis, misschien. Is zelf nog nooit AD geweest, enkel TD (al was dat zeer kort). Marco, ongeschikt voor wat voor een bestuurlijkefunctie dan ook. Totaal geen benul van het runnen van een voetbalclub.
Maar goed, we moeten ons dan ook niet vastklammen aan namen die in het verleden zijn genoemd. Want ook Cruijff heeft geprobeerd Overmars, vd Sar, Jonk en zelfs Hiddink (niet officieel) gepolst voor deze functie(s). |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 11:14 schreef romano het volgende:[..] Het was stilaan wel duidelijk dat er met JC niet te overleggen viel. Hij wilde op alle plekkenin de organisatie zijn vriendjes hebben. Zo werkt dat niet in een serieus bedrijf. Op voetbaltechnisch gebied heeft hij bovendien zijn zin gekregen: Jonk en Bergkamp zijn aangesteld en op De Toekomst wemelt het van de JC-aanhangers. Maar een algemeen directeur moet méér in zijn mars hebben dan vitaminepreparaten kunnen verkopen en een clubje in het oostblok sponsoren. Onbegrijpelijk dat JC al die maanden aan Ling heeft vastgehouden en Van Basten heeft getorpedeerd. Hij heeft er zelf om gevraagd! Ook weer zo'n dooddoener uit de pers. Ken je Van Gaal een beetje?...dat is Cruyff x3 maat. Nog erger, dult nog minder tegenspraak en als hij zijn gelijk niet krijg is dat " omdat hij zo slim is en jij zo dom". Cruyff onderbouwt ALTIJD zijn uitspraken en blijft een gentleman, Van gaal beledigt mensen op TV tot op het bot.
Er was afgesporken dat er geen TD meer zou komen omdat die de afgelopen 15 jaar niks hebben toegevoegd.
En waarom zo'n haast ?Alsof Ajax niet meer bestaat over een jaar zonder TD of AD. FFS....Beglie doet het al 1,5 jaar zonder regering en ze bestaan nog steeds !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
RvC en ledenraad zondag bijeen (AjaxF-side.nl) waarom wordt Cruijff niet uitgenodigd????? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Wie zegt dat Cruijff niet is uitgenodigd? Is toch ook een RvC lid. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Omdat ie niet betrokken is geweest bij het aanstellen van van Gaal.
Daarnaast is hij gewoon RvC lid. Dus hij zou er bij mogen zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Steven ten Have, Edgar Davids, Paul Römer en Marjan Olfers zijn zondag bij de ledenraad van Ajax uitgenodigd. De vier commissarissen mogen uitleggen hoe de beoogde aanstelling van algemeen directeur Louis van Gaal tot stand is gekomen.
zo staat het er!
Ik hoop dat Cruijff er bij zal zijn en ben dan heel erg benieuwd hoe dit afloopt.
|
|
|
|
mascho
|
|
|
dit is een misselijke streek van edgar meteen uit de commisie zetten van gaal na ajax is johan met 10 messen in zun rug steken die commisie meteen ontbinden |
|
|
|
|
Ernst_Helmond
|
|
|
Ten Haven en consorten hebben het héél slim gespeeld. Niemand kan inhoudelijk bezwaar maken op de eventuele aanstelling van Van Gaal, dat Cruijff hierdoor het veld zal moeten ruimen óf zal moeten accepteren (wat hij nóóit zal doen) dat Van Gaal zijn plannen op de Toekomst anders in gaat vullen is mooi meegenomen. Uiteraard hebben de heren het liefst het eerste scenario, dat Cruijff het veld ruimt. Dan hebben de witte boorden het weer voor het zeggen op de NV Ajax! Edgar Davids heeft zich als echte Judas bewezen en past derhalve prima op datzelfde pluche. Wat ik nu uit de grond van mijn hart hoop is dat de échte Ajacieden nu opstaan, zich achter Johan scharen en de rollen omdraaien. Van Gaal kan komen, mits hij de plannen voor de Toekomst onverkort en onveranderd doorvoert! Zo niet dan geen Van Gaal en dan ook maar meteen een bom onder de RvC, want wat die 4 zogenaamde Ajacieden daar hebben gepresteerd is natuurlijk van een klasse die ver beneden alle peil is. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
't Is wel druk met one-day-forum-flies... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 22:01 schreef nummer10 het volgende:waaruit ?? hij wordt TD van de nieuwe directie. zou hij niet hebben geweten dat hij onder vGaal komt te werken ? dat denk ik wel... Dat denk ik dus ook...ik vind dit hoogst opmerkelijk... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 22:57 schreef Oceanu het volgende:[..] Van Gaal treft dus geen enkele blaam ?? Wat mij betreft alleen als ie helemaal niks heeft meegekregen wat er de afgelopen maanden allemaal gebeurd is bij Ajax. Dan zou ie dus geen TV moeten kijken, geen kranten moeten lezen en vooral niet met mensen moeten praten uit het (Ajax) voetbalwereldje. En dat gaat er bij mij nou net niet in. Ook Van Gaal is schuldig aan de pestbende die het nu is en de nog grotere bende die het wordt. Wat hier gebeurt bij onze club is beschamend. Van Gaal heeft 20 jaar gewacht voordat hij Cruijff eindelijk eens een echte streek kon leveren, en gezien alles wat er gebeurt is en wat Cruijff hem geflikt heeft in zijn Ajax en Barcelona tijd NEEM IK HEM NIKS KWALIJK.. Neemt niet weg dat ik een groot Cruijff fan ben en het hem erg graag zie doen, maar van Gaal is ook een held in mijn ogen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 23:03 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Pssst, Barca heeft iets meer cash te besteden. Of dacht je dat een Messi daar voor reiskosten staat te foebele? 21 cent de kilometer man, Messi was nog kwaad omdat zijn Ford mustang wel wat meer zuipt dan 1 op 10... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik begin je steeds meer als held te zien...Whahahaha.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je kleine kan onderbouwen dat jij af en toe een vervelend mannetje bent.....:-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zie je wel, dat hele voetballen is nog helemaal niet zo verdienstelijk.. |
|
|
|