|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: 't Is behelpen, zo blijkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ohw je kent haar...............wacht je bent de nieuwe vriend van mijn ex......whahahahahahaha..........succes man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 19:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ohw je kent haar...............wacht je bent de nieuwe vriend van mijn ex......whahahahahahaha..........succes man Whahahaha, nee man, als ik jou zo hoor dan is dat de defintie van een vrouw die niet in mijn plaatje past...Whahahahaha... Hoe heb jij je ooit zo kunnen vergissen dan, schoonheid?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 20:08 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha, nee man, als ik jou zo hoor dan is dat de defintie van een vrouw die niet in mijn plaatje past...Whahahahaha... Hoe heb jij je ooit zo kunnen vergissen dan, schoonheid?? Ach me hele leven val ik al op "foute" vrouwen...........is een gave denk ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Verklaar het type fout eens voor jou dan? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Gewoon, met tieten en een... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: met een verleden......uitdagend......grote bek,en als ze je hebben......claimen ze je,net als ik dus,behalve dat claimen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] met een verleden......uitdagend......grote bek,en als ze je hebben......claimen ze je,net als ik dus,behalve dat claimen Whahaha, inderdaad niks voor mij, alles is ok behalve dat claimen. fucking irritant.. |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Niet te geloven wat ik allemaal hoor bij v.i opzouten met die 4 oplichters |
|
|
|
|
taart
|
|
|
Kan iemand mij uitleggen wat die Steven ten Have wil bereiken want ik snap niks van die beslissing, wil hij echt ajax kapot maken? Wie weet er meer of de RVC zondag vertrekt en of Cruijff dan ook vertrekt? |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
ik word er gek van ,, Als ze nou er positief om doen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ten HaTe is geen AJAX aanhanger, maar ik verdenk hem er van Feyenoord Fan te zijn |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
IK HOOR ZOJUIST OP DE RADIO, DAT VANAVOND JOHAN CRUIJFF TE GAST IS BIJ PAUW EN WITTEMAN. NEDERLAND 1, ROND 23.00 UUR |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 21:47 schreef taart het volgende:Kan iemand mij uitleggen wat die Steven ten Have wil bereiken want ik snap niks van die beslissing, wil hij echt ajax kapot maken? Wie weet er meer of de RVC zondag vertrekt en of Cruijff dan ook vertrekt? Ik eet met jou samen een taart als zondag besloten word dat de visie van Cruijff voortgezet word..het kan bijna niet anders dan dat dit gaat gebeuren....als ze nu nog voor de 4 leden van de RvC kiezen, schieten jullie mij maar lek, want dan ben ik echt KAPOT..
Wat de drijfveer van ten HaTe is is duidelijk...die wil puur geld verdienen aan Ajax...als je alleen al hoort wat vd.Loog heeft opgestreken na zijn vertrek terwijl hij telkens anders heeft verkondigd...om te WALGEN....deze ten HaTe is van hetzelfde laken een pak...een AASGIER en een DUIVEL!!! |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Johan gaat orde op zaken stellen voor zondag bij p&w! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: snap jij het dan wel? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Verwarring alom
Kan ik me wel een beetje voorstellen......de meeste hier zijn nog nooit in de Meer geweest....laat staan dat ze Johan hebben zien voetballen. Velen van jullie kennen Johan van Media beelden......tv ,youtube,dvd enz....
Cruijff was en is echt een icoon........net als Neeskens,Rep en Keizer......Cruijff wordt niet voor niks in een adem ge(r)noemd met Pele,Eusebio,Di Stefano en Muller,om wat namen te noemen.........maar hij is in de zestig.
Je kan het een klein beetje vergelijken......met de jongere onder ons.........Litmanen,Petterson,Bergkamp,Overmars,Suuarez....enz,alleen Cruijff was en is zijn tijd al uniek.........en heeft het pad voor dit soort jongens neer gelegd.
Daar vind ik dat de meeste daar aan voorbij gaan....als ik mij niet vergis was Johan altijd de onderhandelaar.......hij heeft volgens mij ook een dikke vinger in de portret rechten gehad.
Ik heb diep.....maar ook diep respect voor de persoon Johan Cruijff............helaas heb ik dat niet voor Louis(Narsist) van Gaal.
Zo denk ik erover........en daar moeten jullie het mee doen Broeva Haro.....gappies |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 11:14 schreef romano het volgende:[..] Het was stilaan wel duidelijk dat er met JC niet te overleggen viel. Hij wilde op alle plekkenin de organisatie zijn vriendjes hebben. Zo werkt dat niet in een serieus bedrijf. Op voetbaltechnisch gebied heeft hij bovendien zijn zin gekregen: Jonk en Bergkamp zijn aangesteld en op De Toekomst wemelt het van de JC-aanhangers. Maar een algemeen directeur moet méér in zijn mars hebben dan vitaminepreparaten kunnen verkopen en een clubje in het oostblok sponsoren. Onbegrijpelijk dat JC al die maanden aan Ling heeft vastgehouden en Van Basten heeft getorpedeerd. Hij heeft er zelf om gevraagd! mee eens |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 22:00 schreef Pietje het volgende:IK HOOR ZOJUIST OP DE RADIO, DAT VANAVOND JOHAN CRUIJFF TE GAST IS BIJ PAUW EN WITTEMAN. NEDERLAND 1, ROND 23.00 UUR thanks ga strakjes kijken |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik ook triplestar...was de blowjob lekker????:) |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
sssssssssssssstttttttttttttttttttttsssssssssssssssssssssttttttttttttttttttt
sssssssssssssstttttttttttttttttttssssssssssssssssstttttttttttttttt
ssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttssssssssssssstttttttttttttttt |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 00:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] EEEEEEEEEEEuuuh eens met Pietje..........sorry sjakie maar ikkie is echt geen snotjong.....en een excuus is in dit geval zeker op zijn plaats Daarna kan je hem gewoon weer verrot schelden als een volwassen kerel REEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN Nou excuse me dan voor snotjong maar als iemand mister Sjakie Ajax zo laag bij de grond afschilderd denk ik gelijk aan iemand die Sjakie nooit heeft meegemaakt! Hij is MISTER AJAX EN IK BEN EEN AJAX SUPPORTER overigens was hij een van de betere rechtsbuiten van Ajax geweest.... Nou goed ik zal geen snotjong meer zeggen maar mag ik dan aub respectloze supporter zeggen dan ???? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 10:26 schreef larsamsterdam het volgende:Ik word kotsmisselijk van die Ten Have en zijn RVC, wat een achterbakse klootzakken. Die ten Have is ook mediageil en is alleen maar voor zich zelf bezig, hij heeft nooit iets met ajax gehad en nu wil hij de grootste ajaxied allertijden van onze club verwijderen. Geen spandoeken of andere uitingen tijdens de wedstirjd, wie denkt hij wel dat hij is. De supporters bepalen zelf wel welke kant ze jkiezen of hoe ze zich willen uiten. De supporters van Feynoord hebben Jorien weggekregen het wordt nu de hoogste tijd dat wij als supporters ingrijpen en zorgen dat die klootzakken begrijpen dat ze maar beter direct kunnen opstappen. Geef Johan 2 jaar de volledige macht en laat het hem bewijzen, slechtere resultaten dan afgelopen 10 jaar zijn niet haalbaar. Van Gaal is ook alleen maar een pion geweest van ten Have om Johan buitenspel te zetten, van Gaal is meer de laatste tijd bij AZ te zien geweest dan bij Ajax en hij wil zo graag dat hij niet het geld uit Munchen wil opgeven om meteen aan de slag te gaan? Gaat hij zeker weer een gedichtje voorlezen dat de circel rond is, krijgen we al die achtelijke persconferenties weer en worden we belachelijk gemaakt.1 aanbieding als bondscoach en hij is weer weg. Geef de macht aan Johan en laten we tijdens de wedstrijd tegen NAC de eerste stappen zetten om die RVC klootzakken af te zetten 200% mee eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 10:47 schreef romano het volgende:Godallemachtig, wat zijn jullie een stelletje hinderlijke cry babies. Kan dat gejammer over JC nou eens afgelopen zijn. Dat hij zich zo in het pak laat naaien door zijn RvC collega's zegt vooral iets over de intellectuele kwaliteieten van JC èn van zijn billenmaten die kennelijk ook niks in de gaten hadden. Dat komt ervan als je dent dat je god bent! Het wordt tijd dat jullie je erbij neerleggen dat de comeback van JC bij Ajax definitief voorbij is. En ik kan alleen maar zeggen: prima! Een beursgenoteerd bedrijf run je niet met een carte blanche voor één man. Van Gaal is van het zelfde laken en pak....van Gaal is zelfs een graadje erger als Cruyff helemaal niet te vertrouwen, hij zou nooit meer bij Ajax terug komen zei hij .... maar goed wel als hij Cruyff kan naaien.... Opzouten met die over het paard getilde 1/2 duitser... Hij kan Ajax never groot maken....hij is overal weg gemoeten na een aantal jaren... Denk nou eens na aub! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 12:09 schreef mascho het volgende:dit is een misselijke streek van edgar meteen uit de commisie zetten van gaal na ajax is johan met 10 messen in zun rug steken die commisie meteen ontbinden EENS! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] Van Gaal heeft 20 jaar gewacht voordat hij Cruijff eindelijk eens een echte streek kon leveren, en gezien alles wat er gebeurt is en wat Cruijff hem geflikt heeft in zijn Ajax en Barcelona tijd NEEM IK HEM NIKS KWALIJK.. Neemt niet weg dat ik een groot Cruijff fan ben en het hem erg graag zie doen, maar van Gaal is ook een held in mijn ogen. Het gaat om onze club Ajax Niet om Cruyff openlijk een hak te zetten, van Gaal is niet meer als een 1/2 kutduitser |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:Verwarring alom Kan ik me wel een beetje voorstellen......de meeste hier zijn nog nooit in de Meer geweest....laat staan dat ze Johan hebben zien voetballen. Velen van jullie kennen Johan van Media beelden......tv ,youtube,dvd enz.... Cruijff was en is echt een icoon........net als Neeskens,Rep en Keizer......Cruijff wordt niet voor niks in een adem ge(r)noemd met Pele,Eusebio,Di Stefano en Muller,om wat namen te noemen.........maar hij is in de zestig. Je kan het een klein beetje vergelijken......met de jongere onder ons.........Litmanen,Petterson,Bergkamp,Overmars,Suuarez....enz,alleen Cruijff was en is zijn tijd al uniek.........en heeft het pad voor dit soort jongens neer gelegd. Daar vind ik dat de meeste daar aan voorbij gaan....als ik mij niet vergis was Johan altijd de onderhandelaar.......hij heeft volgens mij ook een dikke vinger in de portret rechten gehad. Ik heb diep.....maar ook diep respect voor de persoon Johan Cruijff............helaas heb ik dat niet voor Louis(Narsist) van Gaal. Zo denk ik erover........en daar moeten jullie het mee doen Broeva Haro.....gappies LOVE YOU GAP! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 23:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het gaat om onze club Ajax Niet om Cruyff openlijk een hak te zetten, van Gaal is niet meer als een 1/2 kutduitser En dan zeg jij tegen Tikkie dat ie met wat meer respect over mister Ajax moeten praten?? Lekker hypocriet. Volgens mij heeft Louis meer voor Ajax betekend.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 23:48 schreef remco k het volgende:[..] En dan zeg jij tegen Tikkie dat ie met wat meer respect over mister Ajax moeten praten?? Lekker hypocriet. Volgens mij heeft Louis meer voor Ajax betekend.. Ik ben supporter van Ajax met zijn spelers, kom niet voor de trainer naar de Arena. Elke speler die het Ajaxshirt gedragen heeft heb ik respect voor... Louis heeft Ajax diverse malen een trap nagegeven of ben je dat vergeten? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Pfff, laat kletsen die Sjaak.
Maar goed, ik heb eens gekeken net en volgens mij is de oplossing appeltje-eitje. Denkt u even met mij mee...
Van Gaal: (sec) AD Blind: geen rol (sowieso niet in een technisch directie kader) De Boer: trainer/coach 1e elftal Alles wat daar onder zit (lees: de hele zwik aan trainers): dé opleiding RvC: allemaal eruit en een nieuwe Cruijff: adviseur technisch kader
Voor het overige: de lijn zoals ingezet moet behouden worden
Dan zijn we er toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 23:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ben supporter van Ajax met zijn spelers, kom niet voor de trainer naar de Arena. Elke speler die het Ajaxshirt gedragen heeft heb ik respect voor... Louis heeft Ajax diverse malen een trap nagegeven of ben je dat vergeten? Oja, dat heeft Cruijff nooit gedaan.. Je lult jezelf klem. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 20:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:Sjaak Swart, die kan net z'n eigen naam schrijven. Kom op zeg, wie neemt Sjakie serieus? Prima net-niet voetballer geweest en een echte Ajacied, maar daar houdt het ook op hoor. Laat dat laatste nu een enorm grote criterium zijn. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Een criterium voor wat? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Van Gaal is van het zelfde laken en pak....van Gaal is zelfs een graadje erger als Cruyff helemaal niet te vertrouwen, hij zou nooit meer bij Ajax terug komen zei hij .... maar goed wel als hij Cruyff kan naaien.... Opzouten met die over het paard getilde 1/2 duitser... Hij kan Ajax never groot maken....hij is overal weg gemoeten na een aantal jaren... Denk nou eens na aub! Is Cruijff niet te vertrouwen???? Waarom niet??? |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Sorry, was een oude post van je. Heeft dus weinig zin om over te door te drammen.
My bad. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Godallemachtig man, wat lees jij beroerd voor iemand die de reputatie heeft zich zó goed in te lezen. Sjakie schrijft het wat ongelukkig, maar doelt alleen op Van Gaal als onbetrouwbaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Juist dat lijkt er meer op..
GO JOHAN.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klem ? Jij lult maar een eindje raak want voor wie ben je nu eigenlijk voor Cruyff of voor van Gaal ? Geef je mening man! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Sorrij verkeerd geciteerd Cruyff is jusit te vertrouwen Ali! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:05 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Godallemachtig man, wat lees jij beroerd voor iemand die de reputatie heeft zich zó goed in te lezen. Sjakie schrijft het wat ongelukkig, maar doelt alleen op Van Gaal als onbetrouwbaar. Goed gezien Tikkie |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Sjakie, het gaat niet om Cruijff of van Gaal... het gaat om de lijn die bij Ajax gevolgd gaat worden.
En om het jullie allemaal gemakkelijk te maken, geef ik net de oplossing. En die is imho niet zo lastig: http://forum.headliner.nl/topic-23919/p6/#696605 |
|
|
|