|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 23:58 schreef Ikke_tikkie het volgende:Pfff, laat kletsen die Sjaak. Maar goed, ik heb eens gekeken net en volgens mij is de oplossing appeltje-eitje. Denkt u even met mij mee... Van Gaal: (sec) AD Blind: geen rol (sowieso niet in een technisch directie kader) De Boer: trainer/coach 1e elftal Alles wat daar onder zit (lees: de hele zwik aan trainers): dé opleiding RvC: allemaal eruit en een nieuwe Cruijff: adviseur technisch kader Voor het overige: de lijn zoals ingezet moet behouden worden Dan zijn we er toch? Wat heb jij tegen sjaak ouwe.......niet slap gaan lullen gap......ik heb Jack hoog zitten ouwe...............jij lult drie keer poep als hij....jack post over het algemeen normaal......jij daar en tegen lult dus uit je nek............poten af van Sjakie ouwe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: DUIDELIJK!!!!!
AJAX FOREVER!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Flikker op naar je kroeg Nenam, als grote mensen praten. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:05 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Godallemachtig man, wat lees jij beroerd voor iemand die de reputatie heeft zich zó goed in te lezen. Sjakie schrijft het wat ongelukkig, maar doelt alleen op Van Gaal als onbetrouwbaar. Ik lees dit; van Gaal is zelfs een graadje erger als Cruyff helemaal niet te vertrouwen
Als v.Gaal een graadje erger is, die is volgens Jack HELEMAAL niet te vertrouwen, neem ik aan dat bij een graadje erger Jack bedoelt dat Cruijff NIET te vertrouwen is... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wordt het te heet onder je voeten.........slome |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Remco nu weer achter Cruyff..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Oke...dan heb ik het verkeerd begrepen...sorry man!!! |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ren jou zo eruit schat. :-P |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: whahahahaha zo is het! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: De aanpak van Cruijff en v.Gaal staan haaks op mekaar...het laatste half jaar is een weg ingeslagen op technisch vlak, waar de Ledenraad achterstond, 15 oud-Ajacieden icm Cruijff en waar iedereen op de Toekomst achterstaat...
Ik wil v.Gaal absoluut niet veroordelen, maar als v.Gaal AD word, word de Ledenraad geschoffeerd, de 15 oud-Ajacieden, Cruijff en iedereen op de Toekomst...puur omdat v.Gaal het totaal anders wil doen dan Cruijff.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klem ? Jij lult maar een eindje raak want voor wie ben je nu eigenlijk voor Cruyff of voor van Gaal ? Geef je mening man! Die heb ik al 100 keer gegeven, van mij mogen beide heren het doen, enkel sta ik absoluut haaks tegenover de manier waarop het is gegaan, 1 van beide heren (jc of van gaal) zal hierdoor flink geschaad worden en hier is de RVC voor te bedanken. En aangezien JC al bezig is en de club is gebaat bij rust zie ik liever JC zijn werk afmaken. Maar zoals ik al zei heb ik dit al 100 keer geroepen, mijn mening heb ik dus al gegeven.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Iemand die überhaupt de moeite heeft genomen te lezen wat ik eerder schreef? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:Verwarring alom Kan ik me wel een beetje voorstellen......de meeste hier zijn nog nooit in de Meer geweest....laat staan dat ze Johan hebben zien voetballen. Velen van jullie kennen Johan van Media beelden......tv ,youtube,dvd enz.... Cruijff was en is echt een icoon........net als Neeskens,Rep en Keizer......Cruijff wordt niet voor niks in een adem ge(r)noemd met Pele,Eusebio,Di Stefano en Muller,om wat namen te noemen.........maar hij is in de zestig. Je kan het een klein beetje vergelijken......met de jongere onder ons.........Litmanen,Petterson,Bergkamp,Overmars,Suuarez....enz,alleen Cruijff was en is zijn tijd al uniek.........en heeft het pad voor dit soort jongens neer gelegd. Daar vind ik dat de meeste daar aan voorbij gaan....als ik mij niet vergis was Johan altijd de onderhandelaar.......hij heeft volgens mij ook een dikke vinger in de portret rechten gehad. Ik heb diep.....maar ook diep respect voor de persoon Johan Cruijff............helaas heb ik dat niet voor Louis(Narsist) van Gaal. Zo denk ik erover........en daar moeten jullie het mee doen Broeva Haro.....gappies TOP stukje gap! Als je op vakantie gaat in het buitenland en je zegt dat je uit Nederland komt dan zeggen ze in 1 adem....Johaan Croefff.... Juliana of Beatrix kennen ze niet.... na even nadenken komen Marco van Basten Gullit en Kluivert aan bod.... Cruyff mag je in het rijtje Di Stefano; Pele; Eusebio; Maradona; Messie plaatsen.... Van Gaal wie is dat dan ??????????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wat heb jij tegen sjaak ouwe.......niet slap gaan lullen gap......ik heb Jack hoog zitten ouwe...............jij lult drie keer poep als hij....jack post over het algemeen normaal......jij daar en tegen lult dus uit je nek............poten af van Sjakie ouwe Jij doet hetzelfde pik, en Sjaak lult dom over ikkie, ikkie reageert daar enkel op, zelfs Pietje had dat door en zei er iets van.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lul toch niet zo dom sukkel, ik sta al vanaf dag 1 achter Cruijff en roep al vanaf 91 datr de beste man bij Ajax hard nodig is. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En Sjaak likt nu Nenams ballen... ach zoek het allemaal lekker uit. Inhoudelijk wordt er al helemaal geen discussie meer gevoerd. Tot ooit! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:20 schreef remco k het volgende:[..] Die heb ik al 100 keer gegeven, van mij mogen beide heren het doen, enkel sta ik absoluut haaks tegenover de manier waarop het is gegaan, 1 van beide heren (jc of van gaal) zal hierdoor flink geschaad worden en hier is de RVC voor te bedanken. En aangezien JC al bezig is en de club is gebaat bij rust zie ik liever JC zijn werk afmaken. Maar zoals ik al zei heb ik dit al 100 keer geroepen, mijn mening heb ik dus al gegeven.. Mooi met respect naar ieder toe omschreven, Cruyff idd klus laten afmaken.... Over een aantal jaren weten we dan of Cruyff zijn woorden in daden heeft omgezet... Stel dat het een ramp wordt wat ik ten zeerste betwijfeld geven we alsnog de kans aan Louis... Dan mag hij zijn voortreffelijkheid bewijzen... kijken of Louis het dan nog wil doen of dat hij alleen Johan wou dwarsbomen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik ben geen slijmjurk jongens, likt liever aan kutjes...liever niet aan ballen.....
Als ik iets mooi omschreven ziet staan reageer ik maar ook als er onzin staat of als iets niet helemaal duidelijk is. Ik ga niet mee in het onvolwassen gedrag van Louis en Johan.....niet dat ik de wijsheid in pacht heb maar ben al lang zo kinderachtig niet meer......loop al een aantal jaartjes mee! Zal maar netjes blijven tov van jullei want we zitten met zijn allen in het zelfde schuitje broeders.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:32 schreef Ikke_tikkie het volgende:En Sjaak likt nu Nenams ballen... ach zoek het allemaal lekker uit. Inhoudelijk wordt er al helemaal geen discussie meer gevoerd. Tot ooit! Liever tot nooit........... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik ben geen slijmjurk jongens, likt liever aan kutjes...liever niet aan ballen..... Als ik iets mooi omschreven ziet staan reageer ik maar ook als er onzin staat of als iets niet helemaal duidelijk is. Ik ga niet mee in het onvolwassen gedrag van Louis en Johan.....niet dat ik de wijsheid in pacht heb maar ben al lang zo kinderachtig niet meer......loop al een aantal jaartjes mee! Zal maar netjes blijven tov van jullei want we zitten met zijn allen in het zelfde schuitje broeders.... Dat siert je man........maar ik ga daar niet in mee. Remco is af een toe een tering lijer.....en bekke trekker voelt zich daar geroepen in fuck them ouwe...............en morgen krijg ik ze over me heen........interesseerd me geen hol ouwe..SJAKIE//////HELD |
|
|
|
|
AdamWest
|
|
|
Aangenaam het is de eerste keer dat ik wat post, maar ik moet even mijn ei kwijt.
In mijn Ajax-ogen moeten wij supporters onze stem laten horen. Voor Ajax!! en niemand anders! Weg met al die politieke,schijnheilige machtsspelletjes! Het lijkt de Amerikaanse laster campagne wel! Echt te triest voor woorden dit hele circus. Het gaat maar om 1 ding MACHT,GELD & STATUS! (3 dus) Ik wil gewoon mijn club Ajax zien voetballen omdat iedereen het leuk vind om te voetballen en het leuk vind om te zien! Iedereen die daar anders over denkt of naar handelt... tief op! Praat niet, kom niet en blijf weg. Zoek een zelfverheerlijking functie in de politiek of bedrijfsleven, bekijk jezelf in de spiegel geef jezelf een "pistoolknipoog" vertel je reflectie dat je geweldig bent, dat alles om jou draait, dat iedereen voor je moet buigen en niemand iets beter weet dan jij, want jij bent kennis en wijsheid zelf, trek je pak aan zet je stropdas strak om je nek... en stik!
Want ik wil alleen maar voetbal zien. Zitten op me mooie oranje plastic stoel in de Arena met een biertje in linkerhand en een smerige vette burger in me rechter, me longen uit me lijf schreeuwen, mijn team aanmoedigen, juichen voor de doelpunten, even alles vergeten en weer naar huis gaan! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat siert je man........maar ik ga daar niet in mee. Remco is af een toe een tering lijer.....en bekke trekker voelt zich daar geroepen in fuck them ouwe...............en morgen krijg ik ze over me heen........interesseerd me geen hol ouwe..SJAKIE//////HELD Maar goed Neman we worden met zijn allen stiksjaggerijnig van al het gezeik over Van Gaal en Cruyff, het oogsterelened Ajaxvoetbal waar we allen fan van zijn is op dit moment heeeel ver weg....... Ik kan bij Tikkie zijn ballen er wel aftrekken maar maar wat schiet ik daar mee op.....nee geef mij dan maar likken aan een kutje...... Welterusten pik! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:56 schreef AdamWest het volgende:Aangenaam het is de eerste keer dat ik wat post, maar ik moet even mijn ei kwijt. In mijn Ajax-ogen moeten wij supporters onze stem laten horen. Voor Ajax!! en niemand anders! Weg met al die politieke,schijnheilige machtsspelletjes! Het lijkt de Amerikaanse laster campagne wel! Echt te triest voor woorden dit hele circus. Het gaat maar om 1 ding MACHT,GELD & STATUS! (3 dus) Ik wil gewoon mijn club Ajax zien voetballen omdat iedereen het leuk vind om te voetballen en het leuk vind om te zien! Iedereen die daar anders over denkt of naar handelt... tief op! Praat niet, kom niet en blijf weg. Zoek een zelfverheerlijking functie in de politiek of bedrijfsleven, bekijk jezelf in de spiegel geef jezelf een "pistoolknipoog" vertel je reflectie dat je geweldig bent, dat alles om jou draait, dat iedereen voor je moet buigen en niemand iets beter weet dan jij, want jij bent kennis en wijsheid zelf, trek je pak aan zet je stropdas strak om je nek... en stik! Want ik wil alleen maar voetbal zien. Zitten op me mooie oranje plastic stoel in de Arena met een biertje in linkerhand en een smerige vette burger in me rechter, me longen uit me lijf schreeuwen, mijn team aanmoedigen, juichen voor de doelpunten, even alles vergeten en weer naar huis gaan! Of....je mag niet aan mijn speelgoedje komen.....is van mij...mij.....whoeoewhoeoe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
MACHT, GELD & STATUS zou heel goed kunnen.... Denk gotver nou eens na Louis of Johan geef voor mijn part jullie vrouwen eens een stevige beurt................................................ goed idee eigenlijk....tot morgen maar weer........ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 23:58 schreef Ikke_tikkie het volgende:Pfff, laat kletsen die Sjaak. Maar goed, ik heb eens gekeken net en volgens mij is de oplossing appeltje-eitje. Denkt u even met mij mee... Van Gaal: (sec) AD Blind: geen rol (sowieso niet in een technisch directie kader) De Boer: trainer/coach 1e elftal Alles wat daar onder zit (lees: de hele zwik aan trainers): dé opleiding RvC: allemaal eruit en een nieuwe Cruijff: adviseur technisch kader
Voor het overige: de lijn zoals ingezet moet behouden wordenDan zijn we er toch? Alles klopt en kan behalve van Gaal en Cruijff. als van Gaal AD wordt zal hij NOOIT het advies van Cruijff opvolgen ook al zou dat nog zo goed zijn.
Van Gaal en Cruijff gaan niet door 1 deur en daarmee houd denk ik ook alle communicatie en samenwerking op. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 11:22 schreef remco k het volgende:[..] Alles klopt en kan behalve van Gaal en Cruijff. als van Gaal AD wordt zal hij NOOIT het advies van Cruijff opvolgen ook al zou dat nog zo goed zijn. Van Gaal en Cruijff gaan niet door 1 deur en daarmee houd denk ik ook alle communicatie en samenwerking op. Ik zet niet voor niets "sec AD". Van Gaal mag zich in deze opzet helemaal niet bezig gaan houden met directe technische zaken. Dat laatste is voor het kader, dat geadviseerd wordt door JC. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 11:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ik zet niet voor niets "sec AD". Van Gaal mag zich in deze opzet helemaal niet bezig gaan houden met directe technische zaken. Dat laatste is voor het kader, dat geadviseerd wordt door JC. Wat zou v.Gaal dan moeten doen?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Belangrijk zitten wezen met z'n dikke kop? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: En belangrijk zijn is in jou ogen??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Daar ga ik niet over. Wat zijn de taken van een AD zoal? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: AD zegt het al; ALGEMEEN directeur.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: En wat heeft die met de technische kant van doen? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Veel lijkt me en juist dat technische vlak botst met Cruijff...v.Gaal is van het collectief, Cruijff van het individu.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 11:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ik zet niet voor niets "sec AD". Van Gaal mag zich in deze opzet helemaal niet bezig gaan houden met directe technische zaken. Dat laatste is voor het kader, dat geadviseerd wordt door JC. Wat is dan de meerwaarde met van Gaal als AD?? Wat heeft hij namelijk meer dan enkel zijn voetbaltechnische kennis? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Voetbaltechnisch wordt er volgens mij in de functie die hij gaat bekleden niets van hem gevraagd? Daarnaast, en dat wekt wel eens verwondering, wordt hij door zijn oud-spelers vaak geroemd om zijn sociaal smoel. Het schijnt vrij uniek te zijn hoe hij naast een bullebak toch ook een peoples manager kan zijn. En dat laatste is wat altijd geroemd wordt bij bv een Hiddink.
Nogmaals, het enige dat niet klopt in het hele verhaal is de TD functie voor scholletje... én de discutabele wijze van handelen van de RvC. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 15:58 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Voetbaltechnisch wordt er volgens mij in de functie die hij gaat bekleden niets van hem gevraagd? Daarnaast, en dat wekt wel eens verwondering, wordt hij door zijn oud-spelers vaak geroemd om zijn sociaal smoel. Het schijnt vrij uniek te zijn hoe hij naast een bullebak toch ook een peoples manager kan zijn. En dat laatste is wat altijd geroemd wordt bij bv een Hiddink. Nogmaals, het enige dat niet klopt in het hele verhaal is de TD functie voor scholletje... én de discutabele wijze van handelen van de RvC. Je laatste zin ben ik het mee eens. Maar zoals je zegt wordt er voetbal technisch niks gevraagd in die functie, van Gaal brengt zoals ik het nu zie niet heel veel bagage mee om die functie dan in te vullen, immers is hij na zijn opleiding als gymleraar enkel bezig geweest in voetbaltechnische functies. Dat hij een peoples manager is klopt helemaal en is ook een vereiste voor die functie, maar als dat alles is wat nodig is kan ik mij wel andere kandidaten voorstellen die wel met Cruijff door 1 deur kunnen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 16:23 schreef remco k het volgende:[..] Dat hij een peoples manager is klopt helemaal en is ook een vereiste voor die functie, maar als dat alles is wat nodig is kan ik mij wel andere kandidaten voorstellen die wel met Cruijff door 1 deur kunnen.. Namen en rugnummers graag. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ling is ook een peoples manager. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rugnummer 6 heeft wel mee gespeeld geloof ik.. |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
HEHE eindelijk weer voetbal |
|
|
|
|
mascho
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2011 - 19:18 schreef Cruijff4ever het volgende:Ditkan echt niet; wie denkt ten Have dat ie is. Er is maar een oplossing, wij, Ajax fans, moeten massaal nu onze stem laten horen en Johan volledige ruggesteun geven. Alle macht naar Johan en weg met die andere leden!! niet alleen de RVC is hier schuldig aan uit wel ingelichte bronnen is ook onze SPONZER er bij betroken HET BLIJFT EEN LUIZE STREEK DIE DIE ZE HEBBEN UIT GEHAALD johan en van gaal werken nimmer samen omdat de visie van johan recht tegen over die van louwietje sta en gaat johan dan loopt de gehele staf ook weg trainer de boer blijft de rest vertrekt ook technisch direktuur blind gaat is dit het waard dat ajax zo na de klotte ga as johan gaat dan weiger ik om nog ajax suporter te zijn dat na 46 jaar edgar jij en je kompanen 1 groot stel viezerikken |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Bayern zahlt weiter: Van Gaal frühestens im Sommer zu Ajax - ©picture-alliance Der FC Bayern München wird seinen Ex-Trainer Louis van Gaal (Foto) wohl doch bis zum kommenden Sommer bezahlen müssen. Nach seiner Rückkehr von einer Asien-Reise erklärte der Niederländer in der Tageszeitung «De Telegraaf» (Donnerstagausgabe), dass er nicht vorhabe, bereits zum 1. Januar 2012 bei Ajax Amsterdam als Generaldirektor einzusteigen. «Ich werde mein Sabbat-Jahr fortsetzen. Und dann gucken wir mal, wie es weitergeht», sagte van Gaal. Ein Engagement bei Ajax zu Jahresbeginn sei ausgeschlossen. «Dann hätte ich schon lange Gespräche führen müssen. Ich denke nicht, dass das so einfach geht.»
Van Gaal bestritt, bereits mit dem FC Bayern Kontakt wegen einer Auflösung des noch bis 30. Juni 2012 laufenden Vertrages gesprochen zu haben. «Das sind alles Medienspekulationen. Das ist immer so», sagte van Gaal. Beim FC Bayern war Mitte November gesagt worden, in «nächster Zeit» sei ein Gespräch zwischen van Gaal und der Führungsetage des Clubs angesetzt.
Das bevorstehende Engagement des 60-Jährigen in Amsterdam hatte beim niederländischen Fußball-Rekordmeister zu heftigen Turbulenzen geführt. Weil van Gaals Intimfeind Johan Cruyff nicht in die Pläne seiner Aufsichtsratsmitglieder eingebunden war, war Hollands Fußball-Legende gegen die Anstellung van Gaals sogar vor Gericht gezogen. Die Richter wollen am Montag eine Entscheidung fällen.
Facebook5
Im Forum diskutieren
1 Relevante News 21.12.2011 - 10:23 Uhr - Rätselraten um Reus: Bayern oder Dortmund? Die Begehrlichkeiten sind groß. Marco Reus muss selbst entscheiden, wo ihn der Weg von Borussia Mönchengladbach hinführt. Bayern München oder Borussia Do... -weiterlesen 20.12.2011 - 23:21 Uhr - Pokal: BVB in Elfer-Krimi weiter - Robben rettet FCB Dank Arjen Robben (Foto) hat Bayern München die Pflichtaufgabe beim VfL Bochum mit 2:1 (0:1) in letzter Minute gemeistert. Und auch Borussia Dortmund kämpf... -weiterlesen 20.12.2011 - 21:54 Uhr - Alaba mit den Bayern im Viertelfinale Der FC Bayern München zieht durch ein 2:1 beim VfL Bochum ins Viertelfinale des DFB-Pokals ein. David Alaba (19, Foto) wird in der 46. Minute beim Stand von... -weiterlesen
Beliebteste Artikel 20.12.2011 - 15:09 Gerücht des Tages: Khedira für 22 Millionen zu ManUnited? 20.12.2011 - 22:05 SC Freiburg trennt sich von sechs Spielern 20.12.2011 - 12:18 Gefrusteter Edelreservist: Barrios erwägt Wechsel 20.12.2011 - 13:08 Magath gibt Fehler zu: Wird weit nach oben gehen
Relevante Links
Trainer Louis van Gaal Vereine Ajax Amsterdam FC Bayern München Wettbewerbe 1.Bundesliga Eredivisie Vereinsforum FC Bayern München
Louis van Gaal Trainer Alter: 60 Jahre
- Profil von Louis van Gaal
Ajax Amsterdam Gründungsdatum: 18.03.1900 Mitgliederzahl: ? Gesamtmarktwert: 87.850.000 € Wettbewerb: Eredivisie
- Vereinsprofil von Ajax
FC Bayern München Gründungsdatum: 27.02.1900 Mitgliederzahl: 171.345 Gesamtmarktwert: 335.350.000 € Zum Vereinsforum -
- Vereinsprofil von Bayern München |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En nou in het NEderlands??? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Er staat dat Bayern Louis nog tot komende zomer zal moeten betalen omdat hij niet van plan is om 1 Januari al in te stappen als AD bij Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hier even snel een letterljke vertaling!
Bayern München moet goed betalen, maar door de volgende zomer zijn voormalige coach Louis van Gaal (foto). Na zijn terugkeer van een reis naar Azië, zei de Nederlanders in de krant "De Telegraaf" (uitgave van donderdag) dat had hij niet te gaan al naar 1 januari 2012 aan Ajax Amsterdam als General Manager. «Ik zou mijn sabbatical jaar blijven.» "En dan kijken we keer, wat gebeurt er nu," zei van Gaal. Aan het begin van een inzet voor AJAX is uitgesloten. «Moet ik hebben lange discussies.» «Ik denk niet dat dit zo eenvoudig is.»
an Gaal leek te hebben al contact dankzij een resolutie van de lopende tot 30 juni 2012 contract met FC Bayern. «Alle speculaties in de media zijn die.» "Dit is altijd het geval," zei van Gaal. FC Bayern medio november, werd gezegd «spoedig» een gesprek tussen van Gaal en de bestuurskamer van de Club werd erkend.
De aankomende inzet van 60 in Amsterdam had geleid tot gewelddadige turbulentie op de Nederlandse voetbal eerste klasse. Omdat van Gaal nauwe Johan Cruyff in de plannen van de commissarissen was betrokken, werd Holland's voetbal legende tegen de benoeming van van Gaal zelfs bij het Hof getrokken. De rechters wilt op maandag een besluit nemen. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Van Gaal krijgt steeds meer bewondering voor Ten Have
Louis van Gaal. © anp UPDATE Louis van Gaal heeft bewondering voor Steven ten Have, de voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax. Dat verklaarde hij woensdag tijdens de opening van het eerste voetbalveldje van de stichting Spieren voor Spieren in Nieuw-Vennep.
'Die man krijgt echt ongelooflijk veel over zich heen', zei de beoogde directeur van Ajax, die ambassadeur is van de stichting voor kinderen met een spierziekte. 'En toch blijft hij gewoon Steven ten Have. Dat vind ik heel knap. Dat lukt niet veel mensen onder zo'n enorme druk.'
Gelet op de lastige positie van Ten Have vindt Van Gaal het geen probleem om nog even in de wachtkamer te zitten. 'Als ik de stekker er nu uithaal, dan trek ik ook de stekker uit Ten Have', zei hij. '
'Dat is natuurlijk niet netjes. Ik merk wel dat ik de laatste tijd weinig aanbiedingen meer krijg. Het moet dus ook weer niet te lang duren. Nee, ik noem geen termijn. Voor Ajax heb ik nog wel even geduld. Ik zou namelijk nergens anders directeur willen worden.' (Redactie)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Nou, wat knap van Ten Have. Optiefen zal hij, had hij het maar beter moeten aanpakken. Waar is de tijd dat mensen in de top ook verantwoordelijk kunnen worden gehouden ? Dat soort lui komen altijd overal mee weg terwijl het klootjesvolk zijn foto op een bilboard langs de snelweg ziet hangen.
Nogmaal.....Louis is prima, maar de weg Cruijff is waar de VOETBALclub Ajax naar toe moet en wil. En zonder deze RvC.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door Rogier -- |
|
|
|