|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 16:21 schreef Booya4Afca het volgende:Van Gaal krijgt steeds meer bewondering voor Ten Have Louis van Gaal. © anp UPDATE Louis van Gaal heeft bewondering voor Steven ten Have, de voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax. Dat verklaarde hij woensdag tijdens de opening van het eerste voetbalveldje van de stichting Spieren voor Spieren in Nieuw-Vennep. 'Die man krijgt echt ongelooflijk veel over zich heen', zei de beoogde directeur van Ajax, die ambassadeur is van de stichting voor kinderen met een spierziekte. 'En toch blijft hij gewoon Steven ten Have. Dat vind ik heel knap. Dat lukt niet veel mensen onder zo'n enorme druk.' Gelet op de lastige positie van Ten Have vindt Van Gaal het geen probleem om nog even in de wachtkamer te zitten. 'Als ik de stekker er nu uithaal, dan trek ik ook de stekker uit Ten Have', zei hij. ' 'Dat is natuurlijk niet netjes. Ik merk wel dat ik de laatste tijd weinig aanbiedingen meer krijg. Het moet dus ook weer niet te lang duren. Nee, ik noem geen termijn. Voor Ajax heb ik nog wel even geduld. Ik zou namelijk nergens anders directeur willen worden.' (Redactie) Zou het niet erg vinden als hij stekkertje eruit trekt hoor... Maar had ook gelezen dat hij op BNR Nieuwsradio had gezegd dat hij ook met JC praat over Ajax, kan iemand dit bevestigen? |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Is meneer Van Gaal blind ofzo? Volgens mij is Ten Have diegene die het allemaal verkloot heeft. Hij gooide een behoorlijke bom door deze meneer Van Gaal aan te stellen! En dan maar verbaasd zijn dat meneer Ten Have zoveel over zich heen krijgt? Alsjeblieft zeg.. Volgens mij heeft Van Gaal ook een plaat voor zijn kop! Trek alsjeblieft de stekker eruit meneer Van Gaal! |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Lekker handige actie weer van Van Gaal. Hoe zorg je met 1 zin voor nog gerommel binnen Ajax. Dat belooft wat als hij echt algemeen directeur wordt... |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
"Maar sommige mensen wilden me graag hebben, vervolgde Van Gaal over zijn beoogde komst als algemeen directeur van Ajax. "Want als ik in de buurt van Ajax ben, dan heeft die club altijd succes gehad. Dat gebeurde als voetballer, al haalde ik niet het allerhoogste niveau."
Ajax heeft de 3 Europacups in de jaren zeventig dus niet aan Cruijff te danken, maar aan het feit dat Louis "in de buurt was".
Bij ieder ander zou je er niet aan hoeven twijfelen dat het ironisch bedoeld was, van ubernarcist van Gaal weet je dat hij het nog serieus meent ook.
Enkeltje Beieren en nooit meer terugkomen. Onmiddelijk abfuhren deze psycho!
Verrekte mongol. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 19:05 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:"Maar sommige mensen wilden me graag hebben, vervolgde Van Gaal over zijn beoogde komst als algemeen directeur van Ajax. "Want als ik in de buurt van Ajax ben, dan heeft die club altijd succes gehad. Dat gebeurde als voetballer, al haalde ik niet het allerhoogste niveau." Ajax heeft de 3 Europacups in de jaren zeventig dus niet aan Cruijff te danken, maar aan het feit dat Louis "in de buurt was". Bij ieder ander zou je er niet aan hoeven twijfelen dat het ironisch bedoeld was, van ubernarcist van Gaal weet je dat hij het nog serieus meent ook. Enkeltje Beieren en nooit meer terugkomen. Onmiddelijk abfuhren deze psycho! Verrekte mongol. Het zijn enkel feiten die hij daar noemt, tis maar net hoe men het opvat.
We zijn bezig met de lijn Cruijff en moeten die zeker doortrekken, echter is van Gaal een held die heel veel voor de club heeft betekend.
Van Gaal/////////HELD> |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 19:10 schreef remco k het volgende:[..] Het zijn enkel feiten die hij daar noemt, tis maar net hoe men het opvat. We zijn bezig met de lijn Cruijff en moeten die zeker doortrekken, echter is van Gaal een held die heel veel voor de club heeft betekend. Van Gaal/////////HELD> van Gaal=HELD, maar NU EVEN NIET! In het belang van ONS AJAX!!! |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 19:10 schreef remco k het volgende:[..] Het zijn enkel feiten die hij daar noemt, tis maar net hoe men het opvat. We zijn bezig met de lijn Cruijff en moeten die zeker doortrekken, echter is van Gaal een held die heel veel voor de club heeft betekend. Van Gaal/////////HELD> Uiteindelijk draait alles om de 100.000 euro vraag : WAT IS HET MOTIEF.
Iedereen roept allemaal wel het belang van Ajax na te streven, maar in werkelijkheid is men allemaal uit op het nastreven van het eigen belang. Macht, aandacht, status, een baantje, geld en ga zo maar door. Bij van Gaal draait alles om het nog verder kunnen opblazen van zijn EGO.
Er is er maar 1 bij wie de leugendetector niet op hol slaat als hij zegt dat hij het voor Ajax doet En dat is Johan.
Daarom is Johan HEILIG en van Gaal maar een ORDINAIRE NARCIST.
Abfuhren die van Gaal!!! |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 23:58 schreef Ikke_tikkie het volgende:Pfff, laat kletsen die Sjaak. Maar goed, ik heb eens gekeken net en volgens mij is de oplossing appeltje-eitje. Denkt u even met mij mee... Van Gaal: (sec) AD Blind: geen rol (sowieso niet in een technisch directie kader) De Boer: trainer/coach 1e elftal Alles wat daar onder zit (lees: de hele zwik aan trainers): dé opleiding RvC: allemaal eruit en een nieuwe Cruijff: adviseur technisch kader
Voor het overige: de lijn zoals ingezet moet behouden wordenDan zijn we er toch? Maar goed, ik heb eens gekeken net en volgens mij is de oplossing appeltje-eitje. Denkt u even met mij mee...
Johan = de Baas Kamp Ten Have/de Vries/van Gaal = enkeltje Tsetjenie. Blind = teruggooien in de zee. De rest = bijzaak
Dan zijn we er toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 19:40 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Uiteindelijk draait alles om de 100.000 euro vraag : WAT IS HET MOTIEF. Iedereen roept allemaal wel het belang van Ajax na te streven, maar in werkelijkheid is men allemaal uit op het nastreven van het eigen belang. Macht, aandacht, status, een baantje, geld en ga zo maar door. Bij van Gaal draait alles om het nog verder kunnen opblazen van zijn EGO. Er is er maar 1 bij wie de leugendetector niet op hol slaat als hij zegt dat hij het voor Ajax doet En dat is Johan. Daarom is Johan HEILIG en van Gaal maar een ORDINAIRE NARCIST. Abfuhren die van Gaal!!! Mensen die op zo'n manier praten over een van de grootste Ajax trainers ooit is de discussie niet eens waard. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
ijsfijn
|
|
|
remko K.
denk alsjeblieft eens even na jongen. bekijk nu eens even rustig hoe het allemaal is gegaan.
dat van Gaal een goeie trainer is staat buiten kijf. dat is hij. maar HOE hij hier mee komt is toch te belachelijk voor woorden.
Cruyff heeft nog geen 1 keer laten zien dat hij achterbacks is beziggeweest. zoja ik zou het graag willen horen of lezen. het is echt zo vies en gluiperig wat ten have en van gaal hebben gedaan en doen. ben je al vergeten hoe net voor dat besluit op die Woensdag dat Cruyff er niet was op de verjaardag van zijn dochter. echt onvergetelijk is dat. echt 1 van de allergrootste rattenstreken ooit!
en waar van Gaal mee komt is pure propaganda. gut gut ten Have doet wat voor spieren voor spieren. net of je daarmee goedmaakt wat hij allemaal heeft veroorzaakt bij Ajax. dit laat ook weer duidelijk zien waarom ik geen ene cent meer geef aan goeie doelen.
als ik Van Gaal goed begrijp en we volgen zijn logica over ten have en we vervangen de persoon ten have voor hitler, dan is hitler ook een goeie man geweest. hitler legde tenslotte ook mooie wegen aan en tja hitler stond ook onder erge druk, maar oh oh wat knap wat die man allemaal heeft gedaan. < sarcastich bedoeld >
ten have is gebleken dat hij een wolf in schaapskleding is. iemand die je met een glimlach van voren aankijkt en ondertussen een mes in je rug steekt. en zo iemand wil je in Ajax hebben? houd toch op!
anyway ik laat me plezier niet verder vergallen zeker doordat Ajax nu 1-0 voorstaat, maar moest dit uit me hart effe kwijt.
hopelijk wat verder niemand dit persoonlijk op.
Ajax forever! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 21:24 schreef ijsfijn het volgende:remko K. denk alsjeblieft eens even na jongen. bekijk nu eens even rustig hoe het allemaal is gegaan. dat van Gaal een goeie trainer is staat buiten kijf. dat is hij. maar HOE hij hier mee komt is toch te belachelijk voor woorden. Cruyff heeft nog geen 1 keer laten zien dat hij achterbacks is beziggeweest. zoja ik zou het graag willen horen of lezen. het is echt zo vies en gluiperig wat ten have en van gaal hebben gedaan en doen. ben je al vergeten hoe net voor dat besluit op die Woensdag dat Cruyff er niet was op de verjaardag van zijn dochter. echt onvergetelijk is dat. echt 1 van de allergrootste rattenstreken ooit! en waar van Gaal mee komt is pure propaganda. gut gut ten Have doet wat voor spieren voor spieren. net of je daarmee goedmaakt wat hij allemaal heeft veroorzaakt bij Ajax. dit laat ook weer duidelijk zien waarom ik geen ene cent meer geef aan goeie doelen. als ik Van Gaal goed begrijp en we volgen zijn logica over ten have en we vervangen de persoon ten have voor hitler, dan is hitler ook een goeie man geweest. hitler legde tenslotte ook mooie wegen aan en tja hitler stond ook onder erge druk, maar oh oh wat knap wat die man allemaal heeft gedaan. < sarcastich bedoeld > ten have is gebleken dat hij een wolf in schaapskleding is. iemand die je met een glimlach van voren aankijkt en ondertussen een mes in je rug steekt. en zo iemand wil je in Ajax hebben? houd toch op! anyway ik laat me plezier niet verder vergallen zeker doordat Ajax nu 1-0 voorstaat, maar moest dit uit me hart effe kwijt. hopelijk wat verder niemand dit persoonlijk op. Ajax forever! Ik weet precies hoe het zit, en al zou van Gaal dit niet netjes gedaan hebben, dan nog heb je gewoon respect voor de man die ons de geweldige jaren 90 heeft bezorgd..
Te triest voor woorden hoe met name sommige Ajax supporters met hun "helden" omgaan.. |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote: Eens! Die Peter R. de Vries moeten ze een stadionverbod geven. |
|
|
|
|
limburg59
|
|
|
mijn club is roda jc maar hou van mooi voetbal en dat zie ik bij ajax en dat komt toch door mensen als jc zie meneer van gaal nog op dat podium staan in duitsland geen woorden voor ik hoop voor de suporters dat ze voor jc gaan afz fan van roda jc maar zeker een warm gevoel bij die mooie club ajax |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet precies hoe het zit, en al zou van Gaal dit niet netjes gedaan hebben, dan nog heb je gewoon respect voor de man die ons de geweldige jaren 90 heeft bezorgd.. Te triest voor woorden hoe met name sommige Ajax supporters met hun "helden" omgaan.. van Gaal als trainer? Respect.
Maar zijn gedrag in zijn AZ tijd heeft hem geen goed gedaan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ik zie dit meer als een pesterij richting Cruijff, dan een man die zich volledig zal inzetten om Ajax weer 'beter' te maken.
Het grappige is, we hebben nu 2 bestuurders die in het verleden totaal niet met Ajax te maken wilden hebben..
Stukkenboom kotste ons uit in zijn tijd bij Utrecht... van Gaal kotste ons uit in zijn tijd bij AZ..
Dit soort mensen zijn wel de laatste die wij nodig hebben..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 december 2011 - 10:48 schreef Booya4Afca het volgende:Ik zie dit meer als een pesterij richting Cruijff, dan een man die zich volledig zal inzetten om Ajax weer 'beter' te maken. Het grappige is, we hebben nu 2 bestuurders die in het verleden totaal niet met Ajax te maken wilden hebben.. Stukkenboom kotste ons uit in zijn tijd bij Utrecht... van Gaal kotste ons uit in zijn tijd bij AZ.. Dit soort mensen zijn wel de laatste die wij nodig hebben.. Mounir kotst de club nu ook uit, misschien na zijn carriere dus ook maar een plekje in het bestuur...:-) |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
ten Have noemt Cruijff steeds 'de beste voetballer die Ajax heeft gehad' en van Gaal steeds 'de beste trainer die Ajax heeft gehad".
Van Gaal is 2 keer kampioen geworden met Barcelona en heeft het nooit verder geschopt dan de kwartfinales van de EC I.
Cruijff is met Barcelona 4 keer kampioen geworden, en heeft zowel de Europa Cup 1 als de Europa Cup 2 gewonnen met Barcelona.
Als van Gaal 'de beste trainer' is, dan is Cruijff "de ALLERBESTE trainer" die Ajax ooit gehad heeft.
van Gaal mag zich wel met recht de trainer met "het grootste ego" die Ajax ooit heeft gehad. Daar is zelfs ten Have een kleine jongen bij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 december 2011 - 11:20 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:ten Have noemt Cruijff steeds 'de beste voetballer die Ajax heeft gehad' en van Gaal steeds 'de beste trainer die Ajax heeft gehad". Van Gaal is 2 keer kampioen geworden met Barcelona en heeft het nooit verder geschopt dan de kwartfinales van de EC I. Cruijff is met Barcelona 4 keer kampioen geworden, en heeft zowel de Europa Cup 1 als de Europa Cup 2 gewonnen met Barcelona. Als van Gaal 'de beste trainer' is, dan is Cruijff "de ALLERBESTE trainer" die Ajax ooit gehad heeft. van Gaal mag zich wel met recht de trainer met "het grootste ego" die Ajax ooit heeft gehad. Daar is zelfs ten Have een kleine jongen bij. Van Gaals als Ajax trainer toch echt veeeeeeeel meer gewonnen dan Cruijff als Ajax trainer. Wat er wordt gezegd is dus gewoon feitelijk juist. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vanavond wordt door de leden beslist wat er gaat gebeuren en 10 februari mogen de aandeelhouders het nog een keer 'dunnetjes' over doen!!
Ik ga voor de lijn 'Cruijff' met Johan toch weer in de RvC en de andere vier leden van de RvC Exit!!! |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
hij is duidelijk aan welke kant de randdebiel was Ok, als 'ie Cruijffiaan was geweest, had 'ie het voetballend opgelost. Gezien de karatetrap is 'ie van het kamp Van Gaal/Ten Have |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op donderdag 22 december 2011 - 12:03 schreef remco k het volgende:[..] Van Gaals als Ajax trainer toch echt veeeeeeeel meer gewonnen dan Cruijff als Ajax trainer. Wat er wordt gezegd is dus gewoon feitelijk juist. Cruijff heeft als coach met Ajax 2 keer de Europa Cup 1 gewonnen, van Gaal maar 1 keer. Dus wat je zegt is feitelijk onjuist. (Of je moet serieus denken dat Kovacs de baas was en niet Cruijff, iedereen weet dat dit niet zo is.)
Maar ach, wat maakt het uit. Wat telt is het heden en de realiteit is dat Van Gaal de slag wederom heeft verloren van Johan. Louis heeft met zijn NSB-gedrag op het verkeerde ten Have-paard gewed en heeft daarmee veruit de grootste fout in zijn miezerige leven gemaakt.
Een intelligent iemand zou zo'n fout niet maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 december 2011 - 15:47 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Cruijff heeft als coach met Ajax 2 keer de Europa Cup 1 gewonnen, van Gaal maar 1 keer. Dus wat je zegt is feitelijk onjuist. (Of je moet serieus denken dat Kovacs de baas was en niet Cruijff, iedereen weet dat dit niet zo is.) Maar ach, wat maakt het uit. Wat telt is het heden en de realiteit is dat Van Gaal de slag wederom heeft verloren van Johan. Louis heeft met zijn NSB-gedrag op het verkeerde ten Have-paard gewed en heeft daarmee veruit de grootste fout in zijn miezerige leven gemaakt. Een intelligent iemand zou zo'n fout niet maken. Een intelligent persoon zou weten dat dit de enige officiele prijzen zijn die Cruijff als trainer bij Ajax heeft gewonnen.
KNVB beker: 1985/86, 1986/87 Europacup II: 1986/87 |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote:Op donderdag 22 december 2011 - 16:38 schreef remco k het volgende:[..] Een intelligent persoon zou weten dat dit de enige officiele prijzen zijn die Cruijff als trainer bij Ajax heeft gewonnen. KNVB beker: 1985/86, 1986/87 Europacup II: 1986/87 Samengevat, Cruijff heeft 5 keer met de Europa Cup 1 in zijn handen gestaan en Louis maar 1 keer.
Over een paar jaar kan de lijst worden aangevuld met de prijzen die Cruijff als commissaris heeft gewonnen met Ajax.
En Louis lijkt me een hele goede trainer voor VVV. Als ze hem daar tenminste willen hebben na zijn achterbakse gedrag. |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
De uitspraak van Van Gaal dat Ten Have goed bezig is dat pleit niet voor hem. Ten Have is halsstarrig en dat is Van Gaal ook. Totaal niet weten wanneer je moet ophouden en je koers moet wijzigen. Hoe kan je in dienst treden als je al zoveel mensen niet achter je hebt staan. Het is appeltje eitje om te veronderstellen dat Van Gaal vanaf dag een aan zijn poten zou worden gezaagd. Hij komt in een onwerkbare situatie en had als die inschattingsvermogen had gehad deze functie niet aanvaard.
De beste man geeft toch zelf al aan niet capabel te zijn voor de functie en daarbij trek ik ernstig in twijfel of die de management capaciteiten heeft aangezien hij bij veel clubs met onenigheid is weggegaan. Je moet voor de grap zijn naam eens in München laten vallen dan ga je met pak en veren zo de stad uit. Het empathisch vermogen van Van Gaal is ver beneden pijl en als er iets belangrijk is in die functie dan is het wel dat. |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op donderdag 22 december 2011 - 19:40 schreef Senja het volgende:De beste man geeft toch zelf al aan niet capabel te zijn voor de functie en daarbij trek ik ernstig in twijfel of die de management capaciteiten heeft aangezien hij bij veel clubs met onenigheid is weggegaan. Je moet voor de grap zijn naam eens in München laten vallen dan ga je met pak en veren zo de stad uit. Het empathisch vermogen van Van Gaal is ver beneden pijl en als er iets belangrijk is in die functie dan is het wel dat. De management capaciteiten heeft hij wel hoor, daar hoef jij niet aan te twijfelen.. ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hij kan alleen niet zo goed me de pers om gaan als het even tegen zit! |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote: Wel nee, van Gaal is een one-trick pony die maar 1 kunstje beheerst; de schoolmeester uithangen. Dat werkte in 1995 bij een groep jonge honden.
Maar van Gaal bezat niet de intelligentie te beseffen dat het Nederlands XI-elftal in 2000-2002 niet meer uit jonge honden maar juist uit ervaren internationals bestond.
Door destijds toch te vervallen in zijn eeuwige schoolmeester-kunstje presteerde Louis daarom het onmogelijke; namelijk het zich niet plaatsen voor het WK. Nota bene de enige keer in de afgelopen 25 jaar dat Nederland zich niet heeft geplaatst voor een eindronde.
En toch zijn er mensen die denken dat Louis met zijn eeuwige schoolmeester-kunstje de ideale man is om Ajax weer terug te brengen aan de top. Dat gaat toch niet werken. Alleen Blind likt ouderwets de hielen van van Gaal. Hij kan niet anders.
Maar Jonk en Bergkamp & co zullen zich nooit meer laten afblaffen door schoolmeester Louis. Die tijd is voltooid verleden tijd. Al 16 jaar.
Cruijff snapt dit. Maar die is dan ook geen schoolmeester, die is genie. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
V.Gaal weet nog niet half wat voor een gladjakker ten HaTe is en weet niet wat ie zegt. Hij beseft niet dat hij nooit goed kan werken in een wespennest als nu. Als die hele kliek namelijk blijft zitten, gaat ook Louis flink op zijn bek. Mensen schijnen dat maar niet te beseffen, maar ga de laatste 12 jaar maar na....elke trainer, elke TD is op zijn bek gegaan en dat waren niet de minste....het is namelijk ONBESTAANBAAR om resultaat te boeken onder mensen die er de ballen verstand van hebben en wanbeleid voeren van de bovenste plank.
Voor mij blijft overigens LOUIS V.GAAL MAGISTRAAL!!!!!! |
|
|
|