BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax-O'wijk
 Ajax-O'wijk - woensdag 16 november 2011 - 19:45   quote  deeplink  
De fluwelen revolutie lijkt te zijn gestart bij ons aller Ajax!

'BETER KAN ONZE CLUB AJAX NIET OVERKOMEN' aldus peter r. de vries.

Van Gaal is binnen, maar wat nu?

- Wat doet Cruijff?
- Komt van Basten nog in beeld?

Ben benieuwd naar het beeld van jullie!!

AJAX AMSTERDAM FOR EVER ***

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Ajax-O'wijk --
Ajax-O'wijk
 Ajax-O'wijk - woensdag 16 november 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Toevoeging:

MISTER AJAX reageerde met: "Van Gaal directeur? Ja, maar niet hier."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/137516/Mister_Ajax_Swart_lijkt_niet_blij_te_zijn_met_aanstelling_Van_Gaal#ixzz1dtal4Qdl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Ajax-O'wijk --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 16 november 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Een never ending story!!! Ze gaan gewoon verder met bakkelijen! GTST is niets vergeleken bij deze soap!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Ik vind Peter r de Vries een paardelul
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 19:50 schreef amsterdammer113 het volgende:
Een never ending story!!! Ze gaan gewoon verder met bakkelijen! GTST is niets vergeleken bij deze soap!!
+1 nog even doorgaan en we zijn langer bezig dan The Bold and the blabla..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 november 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Sjaak Swart (Goal.com):

quote:
Bij Ajax Sjaak Swart viel het nieuws over de aanstelling van Louis van Gaal als voorzitter van de directie bij de Amsterdammers vanavond (woensdag) rauw op zijn dak. De 73-jarige oud-speler van Ajax wilde tegenover de NOS kort reageren, toen hij arriveerde voor de ledenraadvergadering. "Van Gaal directeur? Ja, maar niet hier", zo reageerde hij vinnig en reed vervolgens snel door.

Vanavond is er een ledenraadvergadering bij Ajax, waarin er gesproken wordt over het conflict tussen Johan Cruijff en de overige vier commisarissen. Mocht de ledenraad partij kiezen voor de legendarische nummer 14, dan kan de terugkeer van Van Gaal nog worden geblokkeerd. Van Gaal en Cruijff zijn zoals bekend geen vrienden. "Zolang Cruijff daar zit, is een terugkeer onmogelijk", zei Van Gaal een jaar geleden nog.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - woensdag 16 november 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Die Peter kan zich beter bezighouden om criminele jongens van 20+ aan de schandpaal te nagelen, want daar is ie namelijk goed in (voor de grote jongens is ie namelijk bang).

Verder ontopic:

Ik hoop dat geen enkele supporter dit pikt!

AJAX IS VAN ONS!!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 november 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Nog nooit in zijn lange loopbaan zal Johan Cruijff zich zo vernederd hebben gevoeld als op het moment dat hij - per teleconferentie - hoorde dat de overige vier leden van de Raad van Commissarissen zijn aartsvijand Louis van Gaal hebben benoemd tot voorzitter van een nieuw te benoemen directieteam.

In het persbericht, dat Ajax woensdagavond om 18 uur 48 de wereld in stuurde, mag dan wel letterlijk staan: De Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax is voornemens, samen met de directie, twee interim directeuren aan te stellen. Daarnaast is de RvC voornemens een voorzitter van de statutaire directie te benoemen. Daarbij worden vanzelfsprekend de terzake geldende formele procedures in acht genomen, iedereen weet dat Cruijff dit noch besloten, noch gewild heeft. Want met Van Gaal als de opperbaas en met Danny Blind als de nieuwe technisch directeur is de invloed van Cruijff op het beleid sterk teruggebracht. Misschien zelfs wel tot nul.

Als Ajax een normaal bedrijf en een normale club zou zijn, zou met de coupe van de Raad van Commissarissen aan de interne strijd bij Ajax een einde moeten zijn gekomen. Cruijff heeft gespeeld en verloren. De vraag is of het ook zo zal gaan. Cruijff is immers het verliezen niet gewend en hetzelfde kan worden gezegd van De Telegraaf, sinds jaar en dag zijn bondgenoot.

Te vrezen valt dat Cruijff zal willen doorvechten omdat deze vernedering hem te groot zal zijn. Dat zou ongelofelijk schadelijk en beschadigend zijn. Niet alleen voor de nieuwe mensen die Ajax nu moeten gaan leiden, maar ook voor hemzelf. Ajax, zijn geliefde Ajax, zal voortaan worden beleid door Louis van Gaal, toch ook een Amsterdams monument. Het is te hopen dat de grootste Ajacied aller tijden zich daar - als hij de teleurstelling heeft verwerkt - uiteindelijk bij neer zal leggen.
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Van Gaal bij Ajax ben ik zeker niet rouwig om, vrij blij ermee eigenlijk, enkel moet Cruijff ten alle tijden behouden blijven.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 november 2011 - 19:57   quote  deeplink  
Cruijff pas in tweede instantie ingelicht

quote:
AMSTERDAM - Zonder medeweten van Johan Cruijff heeft de Raad van Commissarissen van Ajax de onderhandelingen met beoogd technisch directeur Louis van Gaal afgerond. Dat zeggen bronnen rond de Amsterdamse club. De legendarische nummer 14 van weleer, lid van de RvC, is pas daarna ingelicht over de gang van zaken.

Met steun van de Ajax-directie heeft de raad in Portugal gesproken met Van Gaal. In die bijeenkomst heeft de oud-trainer van de club gezegd opnieuw naar Amsterdam te willen komen. Cruijff heeft nog niet gereageerd op de gang van zaken. Algemeen mag worden aangenomen dat hij geen groot voorstander is van de komst van Van Gaal.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 16 november 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 19:55 schreef remco k het volgende:
Van Gaal bij Ajax ben ik zeker niet rouwig om, vrij blij ermee eigenlijk, enkel moet Cruijff ten alle tijden behouden blijven.
Precies.. Ik vraag me echt af wat Cruijff nu gaat doen.. Hopelijk probeert hij er samen uit te komen en het niet erger te maken door zich heel erg te verzetten.. Voor van Gaal geldt hetzelfde..
Rogier
 Rogier - woensdag 16 november 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Dubbel gevoel. Van Gaal is namelijk wel een Ajacied en een absolute vakman. Maar de kans laten lopen dat Cruyff zich met de jeugd gaat bemoeien gaat me ook weer wat ver. We zullen zien waaar het allemaal op uit draait. Ook in Van Gaal heb ik het volste vertrouwen. HEt is alleen zo´n hork.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Dát lijkt mij de doelstelling die nu nagestreefd moet gaan worden. Ik herhaal maar weer eens dat die twee samen de klus meer dan moeten kunnen klaren... in welke constructie dan ook.
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Ik hou van d Hork als hij met Ajax bezig is, ik vind hem minder leuk als hij met andere clubs bezig is..
Boilesen
 Boilesen - woensdag 16 november 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Moet Cruyff als lid van de RvC geen toestemming geven voor zo'n aanstelling? Of gaat dit niet op basis van unanimiteit? Als dit niet zo is hadden ze toch ook al van Basten kunnen aannemen? iemand een antwoord?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:00 schreef remco k het volgende:
Ik hou van d Hork als hij met Ajax bezig is, ik vind hem minder leuk als hij met andere clubs bezig is..
Hoho, vergeet even niet dat JC zich ook meermaals bij andere clubs heeft aangeboden. Daarnaast kun je van beide heren zeggen dat ze in ieder geval bevlogen zijn.

Je had er toch niet aan moeten denken dat een Edo Ophof AD zou worden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Ikke_tikkie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 november 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 19:52 schreef Nenam_tiL het volgende:
Een hele grote...
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:04 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Hoho, vergeet even niet dat JC zich ook meermaals bij andere clubs heeft aangeboden. Daarnaast kun je van beide heren zeggen dat ze in ieder geval bevlogen zijn.

Je had er toch niet aan moeten denken dat een Edo Ophof AD zou worden?
Ik bedoel het enkel anders, liever dat hij bij Ajax zit dan tegen ons is..
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - woensdag 16 november 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 19:52 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hij noemt alleen de feiten op hoor, Jan Mulder heeft het erover dat ze niet alles letterlijk in het boek hebben geschreven zoals Jan het heeft gezegd (hij komt tenslotte ook in het boek voor). Echter zegt hij niet wat er dan allemaal verdraaid zou zijn en aangezien de auteur van het boek nogal betrouwbaar is ben ik voor van Gaal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 november 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Hoe denk je dat Cruyff reageer ?
Cruyyff begint een oorlog of Cruyff trekt zich terug.
Twee kapiteins op 1 schip bij Ajax wat denk je.....
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoel het enkel anders, liever dat hij bij Ajax zit dan tegen ons is..
Haha, juist omdat hij Ajax zo goed kent?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]
Twee kapiteins op 1 schip bij Ajax wat denk je.....
Een kapitein met een klankbord... klinkt niet slecht, vind ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 november 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:14 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Een kapitein met een klankbord... klinkt niet slecht, vind ik.
Denk nou eens na, die twee kunnen elkaars bloed wel zuipen....water bij de wijn ???
Zelfs niet bij van Gaal want die had al laten weten wanneer Cruyff op zou stappen hij wel Algemeen Directeur wilde worden.....
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denk nou eens na, die twee kunnen elkaars bloed wel zuipen....water bij de wijn ???
Zelfs niet bij van Gaal want die had al laten weten wanneer Cruyff op zou stappen hij wel Algemeen Directeur wilde worden.....
Die twee roepen zo veel... Louis zou ook nooit meer naar Ajax terugkeren en Johan heeft dat al zo vaak geroepen...

Maar terzijde, onderstaand het officiële persbericht van de RvC. Daarin lees ik niets definitiefs?

quote:
De Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax is voornemens, samen met de directie, twee interim directeuren aan te stellen. Daarnaast is de RvC voornemens een voorzitter van de statutaire directie te benoemen. Daarbij worden vanzelfsprekend de terzake geldende formele procedures in acht genomen.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - woensdag 16 november 2011 - 20:23   quote  deeplink  
haha dit topic is heel anders dan die andere daar word alleen gescholden, hier word ook echt serieus gekeken wat ajax er aan heeft:P

jc wil dat ajax ja en amen zegt op alles, dit is onmogelijk. cruijf is dom geweest door voor de rvc te kiezen hij had dezelfe rol als bij barca moeten kiezen lkkr op sfstand niks geen verandwoordelijkheid. zo blijft hij ongeschonden.

cruijf heeft gedacht het even te zullen maken en ik ben zijn gedrag meer dat zat door ajax als speelbal te gebruiken voor zichzelf. wat wil hij nu nog bewijzen???

ik kan niet wachten tot van gaal begint te bouwen.

ik hoop wel dat ten have zijn neus nergens verder in steekt dan in zijn eigen anjer want deze gast is bloedjelink!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 16 november 2011 - 20:25   quote  deeplink  
de ledenraad moet vanavond nog wel akkoord geven. zij kunnen dit nog tegenhouden als zij massaal VOOR Cruijff stemmen en TEGEN de RvC.

wordt vervolgd...

Ik zelf ben absoluut niet tegen van Gaal, maar wel voor Cruijff...

we gaan het meemaken.

AJAX FOREVER!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Ronald 1960 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 november 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Molenaar: "Dit is toch wel een soort steek in de rug van Johan Cruijff"
Door Gijs Meijerink | 16 Nov 2011 om 20:21 | Bron: NOS | Gratis live voetbal kijken
Klik hier voor live wedstrijd tussenstanden

Keje Molenaar, lid van de verzoeningscommissie bij Ajax, is niet helemaal blij met de handelswijze van de Raad van Commissarissen ten opzichte van Johan Cruijff. De legendarische nummer veertien wist niets van de aanstelling van Louis van Gaal als algemeen directeur.

"Dit is toch wel een soort steek in de rug van Johan Cruijff​", vertelt Molenaar, die de aanstelling van Van Gaal op zich niet als negatief opvat, tegen de NOS. "Dit is niet netjes. En dan druk ik me nog zachtjes uit." Ook Jan Mulder is niet te spreken over de manier waarop Cruijff naar achteren is gedrukt. "Johan Cruijff wordt geschoffeerd", zegt Mulder in De Wereld Draait Door. "Dit heeft de beste man niet verdiend."

"Hij is de grootste Ajacied aller tijden. Die behandel je niet zo. Maar we zullen zien waar het schip strand. De strijd is nog niet gestreden. Vanavond kan de ledenraad tijdens een bijeenkomst het hele besluit van de RvC terugdraaien of hen zelfs wegsturen", aldus Mulder.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/137520/Molenaar:_Dit_is_toch_wel_een_soort_steek_in_de_rug_van_Johan_Cruijff#ixzz1dtkJWCiJ
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 november 2011 - 20:27   quote  deeplink  
en weet je wat ik denk ??? dat de Ledenraad voor JC kiest.. zo niet is gewoon iedereen niet blij met JC.. en hebben we ons erbij neer te leggen vrees ik, maar persoonlijk denk ik niet dat de ledenraad JC laat vallen, daar geloof ik niet in..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door nummer10 --
Bobbel
 Bobbel - woensdag 16 november 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:23 schreef 1 2 hupsakee het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot men weer begint met bouwen, echter vraag ik me af waar je dan aan moet denken. Cruijff die met zijn kamp begint te bouwen aan de fundamenten van de jeugdopleiding of van Gaal die in zijn rol als AD gaat bouwen. Ik persoonlijk kies liever voor het eerste, Cruijff!
Maar goed, het is wel weer lekker onrustig bij ons Ajax...
Eerst maar eens wachten wat er vanavond uit de ledenraadvergadering komt, die kunnen alles tenslotte nog blokkeren, mits ze de kant van Cruijff kiezen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 16 november 2011 - 20:29   quote  deeplink  
inderdaad, als ze Johan nu laten vallen, dan hebben ze al die tijd gedaan als of zij achter hem stonden. ik kan het me ook niet voorstellen, maar we kunnen alleen maar afwachten... (voor de zoveelste keer)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:23 schreef 1 2 hupsakee het volgende:
haha dit topic is heel anders dan die andere daar word alleen gescholden, hier word ook echt serieus gekeken wat ajax er aan heeft:P

jc wil dat ajax ja en amen zegt op alles, dit is onmogelijk. cruijf is dom geweest door voor de rvc te kiezen hij had dezelfe rol als bij barca moeten kiezen lkkr op sfstand niks geen verandwoordelijkheid. zo blijft hij ongeschonden.

cruijf heeft gedacht het even te zullen maken en ik ben zijn gedrag meer dat zat door ajax als speelbal te gebruiken voor zichzelf. wat wil hij nu nog bewijzen???

ik hoop wel dat ten have zijn neus nergens verder in steekt dan in zijn eigen anjer want deze gast is bloedjelink!!
Ajax altijd met een hoofdletter gap.......ff aanleren,is zo aangewend
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

+100

En nou opzouten Nenam, jij ging bier drinken in een rustig hoekje. :-P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

+100

En nou opzouten Nenam, jij ging bier drinken in een rustig hoekje. :-P
Hehehehehe ben al weg ouwe
jan gouw
 jan gouw - woensdag 16 november 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Peter R de Vries is alleen maar geinteresseerd in zichzelf en zijn mening. Hij is anti Cruijff omdat hij tegen iedereen is die groter is dan Peter R de Vries. Hij zal alles doen om zijn gelijk te halen, dat is een karaktereigenschap van een psychopaat en ja, eigenlijk is Peter R de vries een psychopaat. Dealtjes sluiten met ontvoerders en moordenaars om boeken te schrijven en uitzendingen te maken waaruit blijkt hoe goed en groot Peter R de Vries wel niet is. Ben ik anti Peter R de Vries, neen hoor ik heb alleen een hekel aan betweters en hou van Ajax, al 50 jaar en Ajax wordt naar d kloten geholpen door figuren als Peter R de Vries en door andere zichzelf belangrijker dan Ajax vindende personen zoals Ten Have, Davids, Olfers en Romer. Mijn antwoord op de laagste bij de grond streek ooit, ban Ajax , Ga niet meer naar wedstrijden, help de 4 RVC-leden met Ajax naar de kloten helpen en zie wat er dan gebeurt!!!!!!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:34 schreef jan gouw het volgende:
Ga niet meer naar wedstrijden, help de 4 RVC-leden met Ajax naar de kloten helpen en zie wat er dan gebeurt!!!!!!!!
Kijk eens aan, Jan heeft een Ajax-hart. :-S
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - woensdag 16 november 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

haha wat moet je hier nu mee..................
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 16 november 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Kijk eens aan, Jan heeft een Ajax-hart. :-S
+1 -_-'
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - woensdag 16 november 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:34 schreef jan gouw het volgende:
Peter R de Vries is alleen maar geinteresseerd in zichzelf en zijn mening. Hij is anti Cruijff omdat hij tegen iedereen is die groter is dan Peter R de Vries. Hij zal alles doen om zijn gelijk te halen, dat is een karaktereigenschap van een psychopaat en ja, eigenlijk is Peter R de vries een psychopaat. Dealtjes sluiten met ontvoerders en moordenaars om boeken te schrijven en uitzendingen te maken waaruit blijkt hoe goed en groot Peter R de Vries wel niet is. Ben ik anti Peter R de Vries, neen hoor ik heb alleen een hekel aan betweters en hou van Ajax, al 50 jaar en Ajax wordt naar d kloten geholpen door figuren als Peter R de Vries en door andere zichzelf belangrijker dan Ajax vindende personen zoals Ten Have, Davids, Olfers en Romer. Mijn antwoord op de laagste bij de grond streek ooit, ban Ajax , Ga niet meer naar wedstrijden, help de 4 RVC-leden met Ajax naar de kloten helpen en zie wat er dan gebeurt!!!!!!!!
-10000000
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 16 november 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:36 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

haha wat moet je hier nu mee..................
Advies opvolgen?
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - woensdag 16 november 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:29 schreef Ronald 1960 het volgende:
inderdaad, als ze Johan nu laten vallen, dan hebben ze al die tijd gedaan als of zij achter hem stonden. ik kan het me ook niet voorstellen, maar we kunnen alleen maar afwachten... (voor de zoveelste keer)
ze laten johan niet vallen ze willen hem in een andere rol. een rol wat hij van een afstand kan doen.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - woensdag 16 november 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:37 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Advies opvolgen?
is een optie maar laten we het over het probleem hebben
ThierryBon0
 ThierryBon0 - woensdag 16 november 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Lees mijn kijk op:

http://thierryboon.blogspot.com/2011/11/vandaag-is-de-cirkel-echt-weer-rond.html
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 november 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:37 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

ze laten johan niet vallen ze willen hem in een andere rol. een rol wat hij van een afstand kan doen.
Hey Pik,
Johan bepaalt zelf welke rol hij wilt, hij is geen pinokkio !!!
triplestar
 triplestar - woensdag 16 november 2011 - 20:47   quote  deeplink  
lager dan laag kan indeze niet.
alles achter jc rug om.
die martin schurkeboom tijdelijk als ad interim.
en volgend jaar v/a juli van gaal.
dit kan toch niet man!!!!!!!!
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - woensdag 16 november 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hey Pik,
Johan bepaalt zelf welke rol hij wilt, hij is geen pinokkio !!!
als dit zo was was de naam van gaal niet genoemd, ik vind het ook niet leuk om te horen dat jc gepasseerd is. ik denk echter wel dat jc zijn boekje wel eens te buiten kan zijn gegaan. waarom stel je hem anders aan en sxhakel je hem weer uit?
Ajax-O'wijk
 Ajax-O'wijk - woensdag 16 november 2011 - 20:56   quote  deeplink  
De Supportersvereniging Ajax juicht de komst van Louis van Gaal, als nieuwe algemeen directeur, toe. Dat valt vanavond te lezen op de website van de vereniging. De persvoorlichter van de achterban van Ajax meldt dat de supportersvereniging nog geen officieel standpunt heeft ingenomen. Wellicht volgt dit later alsnog, aldus de zegsman.

Keje Molenaar meldde vanavond dat hij de actie van de Raad van Commissarissen een steek in de rug van Cruijff vindt
Boilesen
 Boilesen - woensdag 16 november 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Ik droom ervan dat Johan Cruyff vanavond nog zijn goedkeuring uitspreekt en dat Ajax dan eindelijk kan bouwen aan grote toekomst. Aan de hand van de 2 mannen die verantwoordelijk zijn voor de 2 succesvolste periodes van Ajax moet dit lukken.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:13 schreef Boilesen het volgende:
Ik droom ervan dat Johan Cruyff vanavond nog zijn goedkeuring uitspreekt en dat Ajax dan eindelijk kan bouwen aan grote toekomst. Aan de hand van de 2 mannen die verantwoordelijk zijn voor de 2 succesvolste periodes van Ajax moet dit lukken.
+1000
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 november 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
ik droom met je mee man...
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Mocht dat lukken, dan is dit een droomscenario!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

0.0078549