BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 16 november 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:13 schreef Boilesen het volgende:
Ik droom ervan dat Johan Cruyff vanavond nog zijn goedkeuring uitspreekt en dat Ajax dan eindelijk kan bouwen aan grote toekomst. Aan de hand van de 2 mannen die verantwoordelijk zijn voor de 2 succesvolste periodes van Ajax moet dit lukken.
En toen werd je wakker en bleek het 1 grote nachtmerrie te zijn! WHahaha ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 16 november 2011 - 21:22   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door amsterdammer113 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 november 2011 - 21:29   quote  deeplink  
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=19621

en toch klinkt dit wel overtuigend...
mjah ik vertrouw die fotos niet !!!!!!

als ik tenhave zie met slop en dergelijk andere pipos dan heb ik het gevoel dat het allemaal maatjes zijn van Coronel en dat dit gewoon een terug pak aktie is naar JC..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 16 november 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=19621

en toch klinkt dit wel overtuigend...
mjah ik vertrouw die fotos niet !!!!!!

als ik tenhave zie met slop en dergelijk andere pipos dan heb ik het gevoel dat het allemaal maatjes zijn van Coronel en dat dit gewoon een terug pak aktie is naar JC..
en je bent niet de enige die dat zo ziet....
triplestar
 triplestar - woensdag 16 november 2011 - 21:50   quote  deeplink  
ik voel me net alice in wonderland.

keep on dreaming
Arac
 Arac - woensdag 16 november 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens. Mocht dat lukken, dan is dit een droomscenario!
Van Gaal is een schande voor Ajax, en ook nog eens een halve psychopaat. Je schaamt je toch kapot voor die man?
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 21:58 schreef Arac het volgende:

[..]

Van Gaal is een schande voor Ajax, en ook nog eens een halve psychopaat. Je schaamt je toch kapot voor die man?
Schamen voor Louis van Gaal??? Dat kun je niet menen, man. Hij was de laatste coach die Ajax internationaal succes heeft gebracht! Bij mij kan hij niet stuk. Nooit!
Voor mij is Louis van Gaal een held. Net als Johan Cruijff overigens!
baco74
 baco74 - woensdag 16 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Cruijjf?................Wist niks.
Ledenraad?..............Wist niks.
Keje Molenaar?..........Wist niks.
Verzoeningscommissie....Wist niks.
Vier leden van de RvC wisten het wel,
Danny Blind wist het ook (?)
en de beoogde interim algemeen directeur Sturkenboom sprak al diverse malen met Louis van Gaal.
Hoezo zo ga je niet met mensen om?
Hoezo bij een beurs genoteerd bedrijf moet je je aan bep. statuten houden?

En wat Van Gaal en Cruijff betreft:
Het zijn beide heren met een eigen standvastige visie, die beide geen tegenspraak dulden.
Beide schromen niet om je flink te kak te zetten als iemand een mening heeft die niet strookt met hun visie.
Johan blijft dan wel zichzelf en laat zich niet gaan, Van Gaal flipt dan gelijk de pan uit, wel of geen camera in de buurt.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Schaam me echt rot voor de man die Ajax internationaal weer op de kaart zette... ga jij ff lekker naar het Donald Duck forum.
triplestar
 triplestar - woensdag 16 november 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

het zal wel weer spraakmakende tv geven
Arac
 Arac - woensdag 16 november 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:03 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Schaam me echt rot voor de man die Ajax internationaal weer op de kaart zette... ga jij ff lekker naar het Donald Duck forum.
Inderdaad ja, en nu steekt hij, willens en wetens, een mes in de rug van Cruijff. Wat een held. De macht aan engerds als Ten Have.

En als je moet kiezen tussen Cruijff en Van Gaal en je kiest die walgelijke psychopaat, dan kan JIJ beter naar de FC Donald Duck gaan. Ajax was niks nul nada geweest zonder Cruijff, en die schreeuwlelijk van een Van Gaal een trainertje die profiteerde van een goede generatie. Totaal gefaald bij Oranje ook. trouwens.
baco74
 baco74 - woensdag 16 november 2011 - 22:29   quote  deeplink  
De ledenraad heeft geen besluit genomen en daarmee geen keuze tussen de vier RvC-leden en Johan Cruijff.

Dat zei Keje Molenaar om 22.15 uur in Nieuwsuur na de vergadering. 'We hebben het alleen over de bestuursraad gehad en willen de gebeurtenissen van vanavond op ons in laten werken. Daarom hebben we geen besluit genomen', zegt Molenaar.

Bron:Ajax Showtime.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door baco74 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 november 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:25 schreef Arac het volgende:

[..]

Inderdaad ja, en nu steekt hij, willens en wetens, een mes in de rug van Cruijff. Wat een held. De macht aan engerds als Ten Have.

En als je moet kiezen tussen Cruijff en Van Gaal en je kiest die walgelijke psychopaat, dan kan JIJ beter naar de FC Donald Duck gaan. Ajax was niks nul nada geweest zonder Cruijff, en die schreeuwlelijk van een Van Gaal een trainertje die profiteerde van een goede generatie. Totaal gefaald bij Oranje ook. trouwens.
Denk dat jij ff opnieuw moet opstarten gap.............komt net kijken en nu al een muil.......gaat niet werken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door Nenam_tiL --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Pardon, meneer ik-ben-nieuw-en-kom-even-met-een-grote-bek-binnen? Waar lees jij dat ik -of wie dan ook- voor van Gaal zou kiezen? Sterker, de combi JC-LvG wordt hier veelal toegejuicht.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Denk dat jij ff opnieuw moet opstarten gap.............
Hehehe... ALT F4-tje.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 16 november 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:29 schreef baco74 het volgende:
De ledenraad heeft geen besluit genomen en daarmee geen keuze tussen de vier RvC-leden en Johan Cruijff.

Dat zei Keje Molenaar om 22.15 uur in Nieuwsuur na de vergadering. 'We hebben het alleen over de bestuursraad gehad en willen de gebeurtenissen van vanavond op ons in laten werken. Daarom hebben we geen besluit genomen', zegt Molenaar.

Bron:Ajax Showtime.
Met andere woorden: We gaan gewoon nog even verder met praten, praten, praten en praten! Ben dat gezeik spuugzat! Het wordt tijd voor duidelijkheid! Stelletje kleuters daar op kantoor!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 16 november 2011 - 22:34   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:25 schreef Arac het volgende:

[..]

Deed Cruijf niet keihard hetzelfde bij van Gaal toen die bij Barcelona zat??
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Met andere woorden: We gaan gewoon nog even verder met praten, praten, praten en praten! Ben dat gezeik spuugzat! Het wordt tijd voor duidelijkheid! Stelletje kleuters daar op kantoor!!
Door deze opmerking van Keje Molenaar heb ik het vermoeden, dat de ledenraad kennelijk niet echt rouwig is met de benoeming van Louis van Gaal. Toch? Anders waren de opmerkingen wel feller geweest. Deze opmerking zegt mij wel wat.
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker Remco. Daar heb je hartstikke gelijk in!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 16 november 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Door deze opmerking van Keje Molenaar heb ik het vermoeden, dat de ledenraad kennelijk niet echt rouwig is met de benoeming van Louis van Gaal. Toch? Anders waren de opmerkingen wel feller geweest. Deze opmerking zegt mij wel wat.
Geloof mij maar, het wordt zaterdagavond weer een heet avondje in de ArenA!
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Weet je wat in mijn ogen het erge van dit hele verhaal gaat worden, dat we nu nog niet te weten komen of Cruijff het had gekund, en reken maar dat dit de laatste keer is dat Cruijff zich met Ajax bemoeid... Ten Have heeft voor mij echt volledig afgedaan en is helemaal geen Ajacied, deze enkele actie is bijna erger dan alles wat Coronel en vd Loog ooit hebben uitgehaald.

Van Louis van Gaal kan ik het begrijpen omdat hij op zijn eigen manier het beste voor heeft met Ajax en een gegronde haat heeft richting JC..

Maar JC zit in de RVC, doet eindelijk eens echt iets bij de club, vrijwel de gehele supporters groep staat achter JC en meneer ten Have en consorten flikken hem dit???

Begrijp me niet verkeerd want ik heb altijd al geroepen dat het mij niet heel veel uitmaakt wie van de twee het zou gaan doen, maar niet op deze manier AUB.

Voor de mensen die morgen nog een nieuwe messenset bij de ikea wouden kopen, dat gaat niet door want ze zijn uitverkocht en zitten stuk voor stuk bij JC in zijn rug..

Ajax begint steeds meet een KUTvereniging te worden en lijkt in niks meer op de club waar ik ooit fan van ben geworden..
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:43 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook..
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:43 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Daar ben ik ook helemaal van overtuigd!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 16 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt... als een bus.
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
16 november 2011
De ledenraad en het bestuur van de vereniging AFC Ajax heeft woensdagavond vergaderd. De ledenraad en het verenigingsbestuur zijn verrast door de ontwikkelingen met betrekking tot de voorgenomen directie-aanstellingen, die een uur voor aanvang van de vergadering bekend werden gemaakt. Aan de Raad van Commissarissen zal worden gevraagd de ledenraad op korte termijn uiteen te zetten hoe en waarom tot deze beslissingen is gekomen. Tot die tijd kan en wil de ledenraad inhoudelijk geen oordeel geven.
Op de agenda stond tevens de voordracht voor de bestuursraad, het samenvoegen van de ledenraad en het bestuur tot één orgaan. Zes personen worden aan de Algemene Leden Vergadering (ALV) voorgedragen zitting te nemen in deze bestuursraad. De ALV vind medio december plaats.

Onder voorbehoud hebben betrokkenen hun kandidatuur geaccepteerd. Het gaat hierbij om Hennie Henrichs (beoogd voorzitter), Hein Blocks, Jan Buskermolen, Cees van Oevelen, Ruud Suurendonk en Cees Vervoorn.
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:
Weet je wat in mijn ogen het erge van dit hele verhaal gaat worden, dat we nu nog niet te weten komen of Cruijff het had gekund, en reken maar dat dit de laatste keer is dat Cruijff zich met Ajax bemoeid... Ten Have heeft voor mij echt volledig afgedaan en is helemaal geen Ajacied, deze enkele actie is bijna erger dan alles wat Coronel en vd Loog ooit hebben uitgehaald.

Van Louis van Gaal kan ik het begrijpen omdat hij op zijn eigen manier het beste voor heeft met Ajax en een gegronde haat heeft richting JC..

Maar JC zit in de RVC, doet eindelijk eens echt iets bij de club, vrijwel de gehele supporters groep staat achter JC en meneer ten Have en consorten flikken hem dit???

Begrijp me niet verkeerd want ik heb altijd al geroepen dat het mij niet heel veel uitmaakt wie van de twee het zou gaan doen, maar niet op deze manier AUB.

Voor de mensen die morgen nog een nieuwe messenset bij de ikea wouden kopen, dat gaat niet door want ze zijn uitverkocht en zitten stuk voor stuk bij JC in zijn rug..

Ajax begint steeds meet een KUTvereniging te worden en lijkt in niks meer op de club waar ik ooit fan van ben geworden..
Weer ben ik het met je eens Remco. Bovendien snap ik de rol van (commissaris) Edgar Davids niet. Is hij een slippendrager van Ten Have? Onbegrijplijk!
gabri
 gabri - woensdag 16 november 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Hel vies spelletje dit .Ik zeg zaterdag ten have het het stadion uit knuppelen .Niemand gaar zo met de grootste ajax speler aller tijden om .Deze man heeft ajax groot gemaakt en ajax naan gegeven. De rvc is ook niet meer geloofwaardig op deze manier .Het gaat gewoon weer verder met eerst aan hun eigen denken in plaats van ajax. Laten wij supporters dat dan weer gebeuren dat kan gewoon niet .Gewoon zonde en erg treurig dit allemaal. Johan moet je in mij mening ze gang laten gaan kijk maar naar Barcelona daar heeft hij ook alles neer gezet.
triplestar
 triplestar - woensdag 16 november 2011 - 22:56   quote  deeplink  
laatse woorden cruiff.

ze zijn allemaal gek geworden
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 november 2011 - 22:57   quote  deeplink  
ik schaam mij voor dit alles! op de manier hoe je met mensen omgaat.

JC is zelf ook niet goed bezig, er word momenteel geen beslissing genomen. de club moet wel worden bestuurt dan kan je niet 5 maanden gaan wachten op nieuwe directeur.

veel mensen zijn blij dat er nu een beslissing is genomen. maar de manier waarop zou veel beter kunnen. zowel JC als de andere RVC-leden gedragen zich niet in het belang van ajax.

iedereen zou willen dat JC en vangaal hun conflict zouden neerleggen in het belang van ajax. ik hoop dat het ook gebeurd.

ik ben met ten have eens dat er wel een beslissing genomen moet worden.

ik had ook liever iemand gezien die ook door JC werd voorgedragen.

PS.ik heb gerucht gelezen dat JC koopmans heeft ontslagen als adviseur en zaakwaarnemer, vond ik al vreemd toen ik het las maar na dit nieuws vind ik het ook wel weer logisch.
BRW
 BRW - woensdag 16 november 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Dit is echt schandalig!!! Dat Louis komt vind ik tot daar aan toe.. Ik heb niks tegen hem! Maar de manier waarop hier gehandeld wordt.. Is echt schandalig! En als de allergrootste Ajacied (Sjaak Swart) verbolgen is over deze handelswijze dan zegt dat genoeg lijkt mij.. Die misselijke Ten Have moet heel gauw opflikkeren! En ik ben nog het meeste teleurgesteld in Davids, die kruipt gewoon vuistdiep in de kont van Ten Have.. Pff, ik ben echt woest.. Hoe die nietsnutten om gaan met je club alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. Doe mij maar een nieuwe RvC!!
BRW
 BRW - woensdag 16 november 2011 - 23:06   quote  deeplink  
En dit is allemaal bekend geworden VOOR de Ledenraadvergadering! Zomaar kans dat die leden de RvC eruit knikkeren en dan kun je weer opnieuw beginnen..
triplestar
 triplestar - woensdag 16 november 2011 - 23:10   quote  deeplink  
nu op ned 1

paul en witteman

over ajax
Pietje
 Pietje - woensdag 16 november 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 23:10 schreef triplestar het volgende:
nu op ned 1

paul en witteman

over ajax
Thanks! Ik ga gelijk kijken
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 16 november 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:56 schreef triplestar het volgende:
laatse woorden cruiff.

ze zijn allemaal gek geworden
En daar sluit ik me bij aan...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 november 2011 - 23:18   quote  deeplink  
ik denk dat ik een goed voorstel heb.

ajax heeft geen Rvc nodig.

de club moet weer van de leden worden, de club moet weer van de supporters zijn.

de leden moeten de directie-leden maar aanstellen.

de club is niet van 4 of 5 mensen.
de club is niet van de gemeente
de club is niet van de aandeelhouders.
de club is niet van de eigenaren van de arena.
de club is niet van sponsors
de club is niet van JC
de club is niet van vangaal

DE club is van supporters en de leden. Zoals het bij een normale voetbal club hoort
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 16 november 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Triestheid troef vandaag, als je zo JC in de rug steekt.
Oceanu
 Oceanu - woensdag 16 november 2011 - 23:57   quote  deeplink  
Vraag me heel sterk af wat De Boer, Bergkamp en Jonk gaan doen als Cruyff besluit weg te gaan. Aan de ene kant zijn zij natuurlijk de jongens die succes hebben gehad onder Van Gaal. Aan de andere kant zijn ze deze hele verandering begonnen met Cruyff.
triplestar
 triplestar - donderdag 17 november 2011 - 00:02   quote  deeplink  
MIJN HELD

SJAAK ZWART

ALTIJD GABBER
VAN
JOHAN
ZIJN WOORDEN

DAN MOET HET NOG MAAR FF OORLOG WORDEN.
baco74
 baco74 - donderdag 17 november 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Johan Cruijff heeft inmiddels een uitgebreide reactie gegeven aan Voetbal International. Hij vindt dat het zaakje aan alle kanten stinkt en volgens hem zijn er een hoop mensen in de maling genomen: 'Waaronder ik zelf'.

Cruijff wist van niks: 'Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Om te beginnen wist ik nergens van, he-le-maal niks, echt niet'.

Het moment waarop de vergadering gepland was is volgens Cruijff expres gepland op een moment dat het niet uitkwam voor hem: 'Het is logisch dat je daar allerlei dingen gaat achter zoeken. Om te beginnen was ik tot dinsdagmiddag nog in Amsterdam, Toen pas ben ik weer naar Barcelona vertrokken. Dan is het wel érg toevallig dat er de volgende dag ineens een vergadering van de raad van commissarissen blijkt te zijn. Nou, dan weet je het wel. Ik heb nota bene pas vandaag (woensdag, red.) om 11.00 uur in Barcelona een email gekregen waarin stond dat er om vier uur een vergadering zou zijn. Daar kon ik natuurlijk niet meer bij zijn'.

Voor Cruijff was het niet bekend waar die vergadering over ging: 'Vorige week woensdag heb ik nog drie uur lang met de verzoeningscommissie gesproken. Dat ging heel open en prettig, Sindsdien heb ik niets meer gehoord. Dan denk je op de goede weg te zijn en dan gebeurt er ineens dit. Een stel kunstenmakers zijn het. Juridisch zullen ze allemaal wel weten hoe het in elkaar zit, maar dit stinkt natuurlik aan alle kanten'.

Cruijff voelt zich in de maling genomen: 'De grootste aandeelhouder moet nu beslissen wat er gaat gebeuren. En die aandeelhouder is Ajax zelf. Ik zou bijvoorbeeld ook wel eens willen weten wat alle trainers ervan vinden. Het is in elk geval duidelijk dat er een heleboel mensen in de maling zijn genomen, onder wie ikzelf'.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 17 november 2011 - 00:09   quote  deeplink  
Bedoel ik, triestheid troef toch.
Krijg neiging om mijn stadionverbod te negeren en zaterdag te gokken om binnen te komen.
Kan dan vanuit mijn oude vak lekker hard tekeer gaan tegen die bobo's links van me. Nog ff en een scenario zoals bij die badkuip krijgen wij ook...
thomASS
 thomASS - donderdag 17 november 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Johan Johan Johan Johan! Ten have wat een walgelijke idioot.
triplestar
 triplestar - donderdag 17 november 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 23:57 schreef Oceanu het volgende:
Vraag me heel sterk af wat De Boer, Bergkamp en Jonk gaan doen als Cruyff besluit weg te gaan. Aan de ene kant zijn zij natuurlijk de jongens die succes hebben gehad onder Van Gaal. Aan de andere kant zijn ze deze hele verandering begonnen met Cruyff.
natuurlijk staan ze ook ff te kijken,maar
ze kunnen allen door een deur.
europa cup 1 samen
wereld beker samen
geef toch een band
daarom ook blind,maar
die lul van ten have past er niet tussen
en snap nog steeds niet hoe hij aan die macht komt.
ik zag z.n kop vanavond
kunnen jullie er een joduhster op brandmerken.
baco74
 baco74 - donderdag 17 november 2011 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 23:57 schreef Oceanu het volgende:

quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 00:17 schreef triplestar het volgende:
natuurlijk staan ze ook ff te kijken,maar
ze kunnen allen door een deur.
europa cup 1 samen
wereld beker samen

geef toch een band
daarom ook blind,maar
die lul van ten have past er niet tussen
en snap nog steeds niet hoe hij aan die macht komt.
ik zag z.n kop vanavond
kunnen jullie er een joduhster op brandmerken.
Europa cup 1 samen en wereld beker samen??
Bergkamp en Jonk niet hoor.
De Boer,Blind en Van Gaal wel (1x in 95)

Cruijf als speler in 1971, 1972, 1973 en als trainer in 1992
triplestar
 triplestar - donderdag 17 november 2011 - 00:58   quote  deeplink  
daar heb je gelijk in.
Eide
 Eide - donderdag 17 november 2011 - 02:12   quote  deeplink  
Tja, bijzonder zal ik maar zeggen. Het is al heel lang bekend dat JC en van Gaal elkaar niet liggen. In dat licht kan je dit alleen mar zien als een poging JC buiten spel te zetten.

Heb je wel eens gehoord van die ezel die zich noooit 2 keer aan een steen stoot. JC buiten spel zetten hebben ze al een keer geprobeert... ben benieuwd hoor.

Overigens heb ik geen moeite met van Gaal als algemeen directeur. De man ademt voetbal. Ik weet alleen niet of van Gaal op persoonlijk gebied wel de man voor de algemene leiding is, als technisch directeur was het geen succes.
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 november 2011 - 07:52   quote  deeplink  
DAVIDS vind ik een vies smerig goor mannetje sloegen ze hem maar helemaal lens en die ten have toen ik hem gisteren bij nieuwsuur zag ik moest er bijna van kotsen en die gaat samen werken met doordrammer van gaal ben benieuwd ik zeg je dat gaat ook niet lang duren ben echt teleurgesteld hoe het op dit moment gaat met ons grote ajax
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 november 2011 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 00:09 schreef FsideVak129 het volgende:
Bedoel ik, triestheid troef toch.
Krijg neiging om mijn stadionverbod te negeren en zaterdag te gokken om binnen te komen.
Kan dan vanuit mijn oude vak lekker hard tekeer gaan tegen die bobo's links van me. Nog ff en een scenario zoals bij die badkuip krijgen wij ook...
ik hoop dat je binnen komt jongen als je gaat ik duim voor je hahaha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 november 2011 - 08:48   quote  deeplink  
dat de 4 rvc-leden een nieuwe directie heeft aangesteld is eigenlijk wel prima, want
Jc schoof continu La Ling naar voren. er werd maar geen besluit genomen.

ik vind het wel vreemd dat de keuze op van gaal kwam. iedereen weet dat van gaal en Jc elkaar niet mogen. met deze 2 mensen wordt het in ieder geval niet meer rustig bij ajax.

het is vreemd dat Jc zegt dat hij van niks wist, maar als hij het wel had geweten, had hij dat dan geblokkeerd? wat het zo vreemd maakt is dat ten have zegt dat hij
Jc tijdig heeft geïnformeerd? wanneer en hoe laat was dat? heeft hij Jc wel echt gesproken en niet koopmans(adviseur+zaakwaarnemer van Jc)? heeft koopmans daarna niks vertelt tegen Jc, zodat Jc van niks wist. als Jc het echt niet kan vinden met van gaal dan was hij toch naar de arena gekomen?

de communicatie met JC gaat al 30 a 40 jaar via koopmans. Als ten have de waarheid verteld dat hij Jc tijdig heeft geïnformeerd en Jc verteld ook de waarheid dat hij van niks wist. dan is er maar 1 conclusie mogelijk namelijk dat koopmans heeft verzwegen dat er een vergadering is over de benoeming van vangaal als directeur.
Jc heeft de benoeming van vanbasten ook tegen gehouden, door een adviesraad rond vanbasten te willen. Nu zou hij vangaal niet tegen gehouden hebben, als hij dat geweten zou hebben! ik denk van wel.
optie 1: ten have verteld niet de waarheid.
optie 2:koopmans heeft Jc niet goed ingelicht, zodat hij van niks wist.
Optie 3 vangaal en JC hebben hun vete opzij geschoven.

ik denk dat het 2de optie word en ik hoop de 3de. anders kan ik mij niet voorstellen waarom vangaal hier in stapt. hij weet dat de onrust alleen maar groter wordt en dan nog wel dat vangaal 2 weken geleden nog gezegd heeft dat de onrust slecht voor ajax is!! waarom ik denk dat het optie 2 is dat er een gerucht gaande is dat koopmans en JC uit elkaar zijn gegaan.

er zijn dus een paar mensen die niet aan hun woord houden. er is maar 1 verliezer in deze zaak en dat is AJAX!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Positieve Arrogantie --
Brandje
 Brandje - donderdag 17 november 2011 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 22:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Schamen voor Louis van Gaal??? Dat kun je niet menen, man. Hij was de laatste coach die Ajax internationaal succes heeft gebracht! Bij mij kan hij niet stuk. Nooit!
Voor mij is Louis van Gaal een held. Net als Johan Cruijff overigens!
De man die heeft verkondigd dat Ajax zijn club niet meer is. Die in zijn AZ-tijd elke week wat mekkeren had over Ajax. Die deze job alleen aanneemt om JC te sarren.
Ik zal Louis eeuwig dankbaar zijn wat hij als TRAINER heeft gepresteerd maar voor iemand die predikt eerlijkheid heel belangrijk te vinden vind ik dit een hele lage aktie. Hij zou dit gvd nooit willen hebben doen op deze manier!!!
Nee Louis heeft als MENS definitief bij mij afgedaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

0.0072290