BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 17 november 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 13:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

als iemand leuke onderschriften weet te verzinnen mag daar wat mij betreft een apart topic voor gemaakt worden ;)
Ten have tegen davids: pssst Edgar wil je mijn dikke negerlul even zuigen??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door AFCA MARCO --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 13:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

als iemand leuke onderschriften weet te verzinnen mag daar wat mij betreft een apart topic voor gemaakt worden ;)
mogen Feyenoorders dan ook meedoen? niet provocerend hoor!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 17 november 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 13:30 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

mogen Feyenoorders dan ook meedoen? niet provocerend hoor!!!
Volgens mij is dit een openbaar forum, dus waarom niet?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 13:32 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een openbaar forum, dus waarom niet?
dan mijn bijdrage: ten Have tegen Davids "ik ben eigenlijk voor Feyenoord"
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 17 november 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 13:33 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dan mijn bijdrage: ten Have tegen Davids "ik ben eigenlijk voor Feyenoord"
Hahaha dat zou zomaar eens kunnen kerel hahahaha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 november 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 13:26 schreef nora het volgende:

[..]

Het verschil is dat van Gaal het zelf gaat doen ,en Cruyff een marionet neer zet !!!
Wat is beter ???
ik ben voor een marionet van cruijf omdat het bij barca ook zo gewerkt is.

als je de geschiedenis van vangaal kent heeft hij 2 succesen gehad. Bij barca en bij ajax. bij ajax had hij een succes omdat 4 jaar ervoor cruijff de jeugdopleiding had gevormd waar de talenten uit kwamen.
bij barca gebeurde percies het zelfde.
vangaal ging met de talenten aan de haal die eigenlijk gevormd waren door JC. de resultaten van een jeugdopleiding zijn niet meteen zichtbaar. je ziet het pas over een paar jaar. in beide gevallen heeft vangaal er baat bij gehad van het vormen van zo'n jeugdopleiding.

JC stoorde aan de opmerkingen van vangaal dat hij het zogenaamd heeft gedaan.

vangaal is kampioen geworden met AZ omdat de andere clubs het lieten liggen en omdat dat CO de club had opgebouwd. vangaal had ook zijn successen bij bayern zowel europees als in duitseland. maar als je geen kampioen word in duitseland met bayern dan doe je het niet goed. volgens mij heeft bayern maar 1 grote club getroffen in CL en dat was Manu. Inter schakelde Barca uit.

vroeger heel lang gelden was er moment dat vangaal en Jc wel door 1 deur konden. waar heeft vangaal stage gelopen? dat was bij JC in de tijd dat JC bij ajax zat.
nora
 nora - donderdag 17 november 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 14:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik ben voor een marionet van cruijf omdat het bij barca ook zo gewerkt is.

als je de geschiedenis van vangaal kent heeft hij 2 succesen gehad. Bij barca en bij ajax. bij ajax had hij een succes omdat 4 jaar ervoor cruijff de jeugdopleiding had gevormd waar de talenten uit kwamen.
bij barca gebeurde percies het zelfde.
vangaal ging met de talenten aan de haal die eigenlijk gevormd waren door JC. de resultaten van een jeugdopleiding zijn niet meteen zichtbaar. je ziet het pas over een paar jaar. in beide gevallen heeft vangaal er baat bij gehad van het vormen van zo'n jeugdopleiding.

JC stoorde aan de opmerkingen van vangaal dat hij het zogenaamd heeft gedaan.

vangaal is kampioen geworden met AZ omdat de andere clubs het lieten liggen en omdat dat CO de club had opgebouwd. vangaal had ook zijn successen bij bayern zowel europees als in duitseland. maar als je geen kampioen word in duitseland met bayern dan doe je het niet goed. volgens mij heeft bayern maar 1 grote club getroffen in CL en dat was Manu. Inter schakelde Barca uit.

vroeger heel lang gelden was er moment dat vangaal en Jc wel door 1 deur konden. waar heeft vangaal stage gelopen? dat was bij JC in de tijd dat JC bij ajax zat.
Nou vind ik dat je wel makkelijk over zijn CV heen stapt,hij heeft het goed gedaan bij Ajax en bij Barca en bij AZ en bij Munchen,als ik jou zo begrijp zit daar veel geluk bij en heeft hij dit te danken aan Cruyff ,maar volgens mij heeft Cruyff nooit bij AZ gezeten en ook niet bij BayerM dus heeft hij het daar prima gedaan en dat dit beslist niet komt omdat die andere clubs het allemaal lieten afweten.
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
NIets uit de mond van van Gaal dus.
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 10:31 schreef nora het volgende:

[..]

Vergeet niet dat van Gaal ook zeer POPULAIR is en veel ajacieden het gedraai van Johan zat zijn.
En Bergkamp en Jonk en het werk van het inmiddels afgelopen jaar dan??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 november 2011 - 14:23   quote  deeplink  
iedereen verwacht dat JC en vangaal niet door 1 deur kunnen. maar je moet de verwijten van die 2 kennen:

vangaal verweet dat JC geen verantwoordlijkheid neemt.
Jc verwijt vangaal dat vangaal het niet zo geleerd heeft van JC.

Nu is het volgende JC heeft verantwoordlijkheid genomen maar niet gekregen.
waarom zou vangaal niet kunnen leren van JC?

de reacties:
dat dit een smerige actie is daar is iedereen mee eens.
iedereen vind het goed nieuws dat er nu eindelijk weer beweging komt.
iedereen zou het ook goed vinden als vangaal en JC samen werken om ajax groot te maken.

vragen:
waarom kan vangaal geen marionet zijn van JC?
vangaal heeft het vak geleerd van JC.
JC vond dat hij bijgespijkerd moest worden, want in de ogen van JC was hij een aantal dingen vergeten bij zijn stage. over veel dingen zijn ze namenlijk eens.

alleen is er een conflict wie de eer moet krijgen.
maar iedereen zegt dat ajax groter is dan zichzelf dus als vangaal en jc hun eer gevoelens opzij en voor ajax gaan werken ipv voor zichzelf dan is dit goed nieuws.

toekomst:
in het belang van ajax moeten JC en vangaal gaan samenwerken. ze hebben ongeveer de zelfde visie. JC adviseerd vangaal, daarvoor moet vangaal zich niet te groot voor voelen want advies is niks mis mee.

http://www.nusport.nl/eredivisie/2669324/cruijff-neemt-afscheid-van-adviseur-koopmans.html
op de dag dat vangaal wordt aangesteld breekt cruijff met zijn adviseur?
is koopmans niet de bron van de onenigheid tussen vangaal en JC?
cruijff zegt niet dat vangaal een slechte keus is want vangaal voldoet aan alle kwaliteiten die JC heeft geeist? kon koopmans niet verkroppen dat JC weer gaat samenwerken met

mijn mening
ik zie dit nog wel goed komen. dat de handeling niet goed is gegaan is wel duidelijk maar soms moet je een schop geven om alles weer in beweging te zetten.
dat de gerucht van breuk tussen koopmans en JC is bemoedingend

conclusie
AJAX gaat terug komen als vangaal en JC gaan samenwerken. Zo moeilijk is het niet.

Ps sorry voor de lap tekst
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 november 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 14:09 schreef nora het volgende:

[..]

Nou vind ik dat je wel makkelijk over zijn CV heen stapt,hij heeft het goed gedaan bij Ajax en bij Barca en bij AZ en bij Munchen,als ik jou zo begrijp zit daar veel geluk bij en heeft hij dit te danken aan Cruyff ,maar volgens mij heeft Cruyff nooit bij AZ gezeten en ook niet bij BayerM dus heeft hij het daar prima gedaan en dat dit beslist niet komt omdat die andere clubs het allemaal lieten afweten.
nee vangaal heeft de keuze juist zo gemaakt. Hij weet niet anders dat Cruijff veel na laat als hij de club verlaat. CO was baas bij de jeugdopleiding bij ajax in 95, ik weet niet waar hij zijn voetbal kennis verdaan heeft gehaald. maar het is niet vreemd dat hij wel geslaagd is bij ajax en barca en niet bij bayern na een zeer goed seizoen. overigens is de dubbel niet vreemd voor bayern en europees succes kan gewoon met de loting te maken hebben.

voorbeeld voor een EK loting is dat Nederland in een poule kan komen met duitseland, portugal en frankrijk. terwijl ook een poule met polen, kroatie(italie), griekenland en ierland. dus dat zegt niks over de kwaliteiten van een club/land/trainer.

waarom heeft vangaal het niet gepresteerd bij Nederland dan als hij zo goeie trainer is. Nederland heeft 1x in de 20 jaar geen eindtoernooi gehaald, toen was de trainer vangaal.
tuurlijk kan dat een uitzondering zijn op zijn kwaliteiten. maar ik vond het alleen opvallend dat hij een club uitkiest die gewoon absoluut top club is of dat JC/CO daarvoor hebben gewerkt.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 14:34   quote  deeplink  
En nog een lap tekst...

EEN LID VAN DE RAAD VAN COMMISSARISSEN, DIE UIT DE SCHOOL KLAPT...

Römer: 'Cruijff bewust niet ingelicht om vertraging te voorkomen'

Johan Cruijff is volgens Ajax-commissaris Paul Römer bewust niet geïnformeerd over het aanstellen van Louis van Gaal als nieuwe algemeen directeur. Woensdagavond kreeg Cruijff, tevens lid van de Raad van Commissarisen, het nieuws te horen terwijl het besluit door de overige vier RvC-leden 's middags al genomen was.

"Wij hebben hem in een eerder stadium er niet in gekend omdat het vertragingen zou opleveren", geeft Römer toe in het NRC Handelsblad. "Er moest snel iets gebeuren. Er zou tijdens de vergadering voldoende ruimte zijn om over de voorgenomen benoeming te discussiëren."

Römer ging er vanuit dat Cruijff wist dat er woensdag over een nieuwe directeur gesproken zou worden. "De benoeming van de directie was bij ons altijd een agendapunt. We zijn vanaf zondag bezig geweest met hem in contact te komen om hem op de vergadering te attenderen. Dat is bij Johan niet altijd gemakkelijk, hebben wij gemerkt."

Volgens Römer is de plotselinge aanstelling van de nieuwe driekoppige directie in het belang van de club geweest. "Deze directie kan zorgen voor een sfeer van rust waarin het eerste elftal kan gedijen. Dan kan het niet anders dan dat je instemt met deze benoeming. Als Johan er oprecht voor Ajax zit kan hij niet anders dan dit het beste besluit vinden. Ik had wel een poging willen wagen hem daarvan te overtuigen."

bron: http://www.nrc.nl
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 10:47 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Een lap tekst of niet. Ben het er helemaal mee eens! Gisteren was ik niet woest, maar vandaag komt het stoom uit mijn oren. Nu pas hoor je welk vies spel er werkelijk is gespeeld. 4-5 gesprekken in het diepste geheim. Kinderen die het niet mochten weten. Met geen woord hierover reppen tegen Johan, maar hem woensdagochtend wel uitnodigen voor een vergadering in de middag. Dit terwijl hij net teruggekeerd is naar Barcelona! Smerig vies spel over de rug van menig Ajacied!! En dat door een stel figuren die werkelijk waar niet weten waarover ze lullen!!
Ik heb precies hetzelfde, gister had ik zoiets van het zal allemaal wel, maar als je vandaag leest wat er allemaal gezegd en gedaan is, dan is onze woordenwisseling mar een heel kleintje..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 november 2011 - 14:41   quote  deeplink  
mensen kunnen na jaren langen ruzies het ook gewoon bij leggen ook al zijn ze heel koppig.

goed voorbeeld is Kaddaffi, eerst word hij uitgekotst door het westen en daarna word hij weer bevriend van het westen. daarna is er weer ruzie dat terzijde.

http://www.nusport.nl/eredivisie/2669324/cruijff-neemt-afscheid-van-adviseur-koopmans.html

als dit bericht klopt dan kan het zo zijn dat JC en vangaal alsnog door 1 deur kunnen omdat koopmans vangaal niet mocht en vangaal koopmans niet mocht. nu schijnt het zo te zijn dat koopmans weg is.

Dus na de REVOLUTIE, word het tijd voor een VERZOENINGS POGING.

In het belang van ajax moeten JC en vangaal hun verantwoordlijkheid nemen en samen gaan werken voor ajax.
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 10:47 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Een lap tekst of niet. Ben het er helemaal mee eens! Gisteren was ik niet woest, maar vandaag komt het stoom uit mijn oren. Nu pas hoor je welk vies spel er werkelijk is gespeeld. 4-5 gesprekken in het diepste geheim. Kinderen die het niet mochten weten. Met geen woord hierover reppen tegen Johan, maar hem woensdagochtend wel uitnodigen voor een vergadering in de middag. Dit terwijl hij net teruggekeerd is naar Barcelona! Smerig vies spel over de rug van menig Ajacied!! En dat door een stel figuren die werkelijk waar niet weten waarover ze lullen!!
By the way vind ik het wel normaal dat er vanuit de famillie van Gaal niks gezegd mocht worden.
Rogier
 Rogier - donderdag 17 november 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Positief ben je zeker.

Van Gaal zie ik ook best zitten. Alleen als je zo iemand als Cruyff behandelt als de RvC nu heeft gedaan, ben je de RvC van een club als Ajax niet waard en dien je (hard of zachthandig) het stadion voorgoed uitgewerkt te worden.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 14:57   quote  deeplink  
167t5yt.jpg

zoiets?
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 15:07   quote  deeplink  
s5ffxk.jpg
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 17 november 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 14:57 schreef Grasmaaier het volgende:
[ afbeelding ]

zoiets?
Grasmaaier maakt mij dag toch nog een beetje goed :)
Wat een humor geweldig!!
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - donderdag 17 november 2011 - 15:56   quote  deeplink  
In het AD staat dat de hele Cruijff clan (incl Bergkamp, Jonk en de Boer) opstappen....geloven we dit?
f.verspaget
 f.verspaget - donderdag 17 november 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Wie is het gekst ? Cruijff of van Gaal
van Gaal heeftn nu nog geen onzinnig woord gezegd. Cruijff zegt Ajax moet een club zijn van voetballers en ik denk dat van Gaal denkt Ajax is een club van voetballers plus een organisatie.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 15:56 schreef echte ajaxfan! het volgende:
In het AD staat dat de hele Cruijff clan (incl Bergkamp, Jonk en de Boer) opstappen....geloven we dit?
De Boer blijft... jonk en bergkamp misschien niet
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 15:56 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Frank de Boer is niet aangesteld door "het kamp Cruijff". Hij zat er al, toen Johan Cruijff binnenkwam. Wat betreft Dennis Bergkamp en Wim Jonk, liggen de zaken volgens mij wat anders. Die zouden één dezer dagen wel eens kunnen opstappen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 17 november 2011 - 16:26   quote  deeplink  
wie heeft die Ten Have ( de kraai) eigenlijk binnen gehaald?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 17 november 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Alleen al door de manier waarop dit is gedaan, dient de ledenraad PRO Cruijff te stemmen en de huidige RvC er uit te gooien.
Dit gaat toch helemaal nergens meer over!!! De ledenraad moet nu ballen tonen en achter Cruijff gaan/blijven staan.

AJAX FOREVER!!! CRUIJFF FOREVER!!!
Rogier
 Rogier - donderdag 17 november 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:34 schreef Ronald 1960 het volgende:
Alleen al door de manier waarop dit is gedaan, dient de ledenraad PRO Cruijff te stemmen en de huidige RvC er uit te gooien.
Dit gaat toch helemaal nergens meer over!!! De ledenraad moet nu ballen tonen en achter Cruijff gaan/blijven staan.

AJAX FOREVER!!! CRUIJFF FOREVER!!!
Vind ik ook. In principe mag van Gaal van mij best komen (2e keus) maar op deze manier had het nooit gemogen en als ze dit al zo oplossen weet ik niet wat voor ellende deze koekenbakkers nog meer gaan veroorzaken. RvC moet weg, laat ze deze jodenstreek maar de kop kosten.
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Wat een vuile gang van zaken...zoals het er nu naar uit ziet zal het zakelijke wederom zegevieren...het heeft ons de laatste 13 jaar alleen maar plezier gebracht..dus terecht..in wat voor wereld zijn we in hemelsnaam bekland???? Wat een ziekelijke streek van Ten HaTe en de andere leden.....wederom word er een Ajacied geschaad en niet de eerste de beste...je schoffeert niet alleen Cruijff maar ook Bergkamp en Jonk verdomme....wat te denken van alle trainers op dit moment??? Die hebben enkele weken geleden aangegeven VOLLEDIG achter Cruijff te staan....die worden allemaal in de maling genomen!!!!
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:50 schreef alibabba het volgende:
Wat een vuile gang van zaken...zoals het er nu naar uit ziet zal het zakelijke wederom zegevieren...het heeft ons de laatste 13 jaar alleen maar plezier gebracht..dus terecht..in wat voor wereld zijn we in hemelsnaam bekland???? Wat een ziekelijke streek van Ten HaTe en de andere leden.....wederom word er een Ajacied geschaad en niet de eerste de beste...je schoffeert niet alleen Cruijff maar ook Bergkamp en Jonk verdomme....wat te denken van alle trainers op dit moment??? Die hebben enkele weken geleden aangegeven VOLLEDIG achter Cruijff te staan....die worden allemaal in de maling genomen!!!!
Zo zie je maar, alibabba. We hadden twee ratten (Van den Boog en Coronel, ja ook hij!!) en nu hebben we weer een rat: Steven ten Have. Ik vertrouw die kerel voor geen cent. Al die kerels zijn hetzelfde, zodra ze het pluche ruiken... Bah!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo zie je maar, alibabba. We hadden twee ratten (Van den Boog en Coronel, ja ook hij!!) en nu hebben we weer een rat: Steven ten Have. Ik vertrouw die kerel voor geen cent. Al die kerels zijn hetzelfde, zodra ze het pluche ruiken... Bah!
de reactie van Coronel zoals die in het AD staat spreekt wat dat betreft ook boekdelen.....
Ik snap jullie frustratie over de gang van zaken goed, wat denken jullie wat er nu gaat gebeuren? zowel vanuit de kant Cruijf als de supporters? ben er wel benieuwd naar.
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat ben ik laaiend Pietje...het is allemaal in scene gezet...ook Molenaar vertrouw ik voor geen cent...die moet 100% geweten hebben van de plannen om v.Gaal binnen te halen..wat ik ook duister vind is dat Danny Blind de functie van TD heeft aangenomen...dat v.Gaal het heeft gedaan snap ik, hij heeft een rancune jegens Cruijff, maar Blind moet beseffen dat hij Bergkamp en Jonk laat barsten..
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

de reactie van Coronel zoals die in het AD staat spreekt wat dat betreft ook boekdelen.....
Ik snap jullie frustratie over de gang van zaken goed, wat denken jullie wat er nu gaat gebeuren? zowel vanuit de kant Cruijf als de supporters? ben er wel benieuwd naar.
Klopt helemaal, Douwe. Ik heb Coronel gisteren op de TV gezien. Het kostte hem enorme moeite om een enorme grijs te onderdrukken. Ook Uri Coronel vertrouw ik niet: hij was twee handen op één buik met Van de Boog. Die zien nu kans om hun gram te halen.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Ik denk dat er verschillende leuke liedjes gezongen gaan worden:

O.A:

'Ten Have, Ten Have, je moeder is een hoer'
'Ten Have rot op...'

en vast nog wel meer dingen die ik hier uit respect niet op zet.

Over Cruijff: Ik denk dat het onmogelijke gaat gebeuren. Johan Cruijff gedraagt zich volwassen en hij blijft in het belang van Ajax. Van Gaal wist dat Cruijff er zit en dus heeft hij er ook weinig problemen mee. Ze moeten hun ego's aan de kant zetten en samen vooruit gaan!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:04 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat ben ik laaiend Pietje...het is allemaal in scene gezet...ook Molenaar vertrouw ik voor geen cent...die moet 100% geweten hebben van de plannen om v.Gaal binnen te halen..wat ik ook duister vind is dat Danny Blind de functie van TD heeft aangenomen...dat v.Gaal het heeft gedaan snap ik, hij heeft een rancune jegens Cruijff, maar Blind moet beseffen dat hij Bergkamp en Jonk laat barsten..
Molenaar is 100% clean op dit gebied (denk ik).
Hij hoort bij Cruijff en is echt een soort tweelingbroer van hem, ik geloof hem en denk dat hij echt totaal van niks wist.

Over Blind ben ik het volledig met je eens, maar iets heel raars dat ik las was het volgende :

'Cruijff, Jonk, Bergkamp, de Boer en Blind stappen op bij aanstellen van Gaal als directeur'
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:04 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij ook van Molenaar. Toch is het juist hij, die het openlijk voor Johan Cruijff opneemt en dan met name hoe het gisteren allemaal gebeurd is. Ik denk dat ik net zo kwaad ben als jij alibabba... Wat Danny Blind betreft, die is op dit moment al "technisch MANAGER" en de opwaardering naar "technisch DIRECTEUR" is wat mij betreft niet zo heel erg groot. Nee, dat Danny ook in het "complot-Ten Have" zit gaat mij vooralsnog wat te ver... Maar die Ten Have... Pfff de volgende RAT!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:07 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ik denk dat er verschillende leuke liedjes gezongen gaan worden:

O.A:

'Ten Have, Ten Have, je moeder is een hoer'
'Ten Have rot op...'

en vast nog wel meer dingen die ik hier uit respect niet op zet.

hahahaha, netjes van je!

[..]

Over Cruijff: Ik denk dat het onmogelijke gaat gebeuren. Johan Cruijff gedraagt zich volwassen en hij blijft in het belang van Ajax. Van Gaal wist dat Cruijff er zit en dus heeft hij er ook weinig problemen mee. Ze moeten hun ego's aan de kant zetten en samen vooruit gaan!
Lijkt mij onmogelijk dat dit gaat gebeuren, had ook iets gehoord dat allemaal prominente Ajacieden de club de rug toe gaan keren als v Gaal idd wordt aangesteld? Dat zou wel een heel krachtig signaal zijn.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Cruijff bevestigt gedachte aan massaal vertrek bij Ajax

Johan Cruijff en een groot deel van zijn aanhangers zullen binnenkort mogelijk vertrekken bij Ajax. De legendarische nummer veertien zag dat zonder zijn medeweten Louis van Gaal werd aangesteld als algemeen directeur en waarschijnlijk is zijn dienstverband bij Ajax daarmee ten einde.

"Ik dacht dat het een mop was", zegt Cruijff tegen de NOS. "Het is onbeschoft. Wij wijn geschoffeerd. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig? Het is achterbaks." De ras-Ajacied is, net als de meeste van zijn aanhangers, niet blij met de manier waarop de Raad van Commissarissen heeft gehandeld inzake het binnenhalen van Van Gaal. Hoofdtrainer Frank de Boer, Sjaak Swart, Keje Molenaar, Danny Blind, Wim Jonk en Dennis Bergkamp spelen allen met de gedachte te stoppen.

"Er zit veel verstand bij Ajax. En andere mensen willen dat ineens veranderen. De club moet gaan zeggen wat ze ervan vinden. Of wij doen het, of we gaan allemaal weg. Ik ben gevraagd voor het technische vlak. De anderen komen nooit op De Toekomst. Dat is niet erg, want ze hebben er geen verstand van", aldus Cruijff

BRON

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door amsterdammer113 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Als dit waar is dan wordt het de komende dagen heel onrustig in Amsterdam!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door amsterdammer113 --
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 17:16   quote  deeplink  
heeft iemand het adres van Ten Have?
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:09 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Molenaar is 100% clean op dit gebied (denk ik).
Hij hoort bij Cruijff en is echt een soort tweelingbroer van hem, ik geloof hem en denk dat hij echt totaal van niks wist.

Over Blind ben ik het volledig met je eens, maar iets heel raars dat ik las was het volgende :

'Cruijff, Jonk, Bergkamp, de Boer en Blind stappen op bij aanstellen van Gaal als directeur'
Ik weet het echt niet kwa Molenaar...waarom word Cruijff niet voorzitter van de RvC en waarom wel die schijtzak van een Ten Hate? Dat Davids werd benoemd....Davids en v.Gaal zijn 2 handen op 1 buik...juist hij zou de man zijn die v.Gaal moest binnenhengelen...v.Gaal is Cruijff definitief buitenspel zetten, waardoor de duistere gang van zaken binnen Ajax kunnen doorgaan...
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:14 schreef amsterdammer113 het volgende:

Johan Cruijff en een groot deel van zijn aanhangers zullen binnenkort mogelijk vertrekken bij Ajax. De legendarische nummer veertien zag dat zonder zijn medeweten Louis van Gaal werd aangesteld als algemeen directeur en waarschijnlijk is zijn dienstverband bij Ajax daarmee ten einde.

"Ik dacht dat het een mop was", zegt Cruijff tegen de NOS. "Het is onbeschoft. Wij wijn geschoffeerd. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig? Het is achterbaks." De ras-Ajacied is, net als de meeste van zijn aanhangers, niet blij met de manier waarop de Raad van Commissarissen heeft gehandeld inzake het binnenhalen van Van Gaal. Hoofdtrainer Frank de Boer, Sjaak Swart, Keje Molenaar, Danny Blind, Wim Jonk en Dennis Bergkamp spelen allen met de gedachte te stoppen.

"Er zit veel verstand bij Ajax. En andere mensen willen dat ineens veranderen. De club moet gaan zeggen wat ze ervan vinden. Of wij doen het, of we gaan allemaal weg. Ik ben gevraagd voor het technische vlak. De anderen komen nooit op De Toekomst. Dat is niet erg, want ze hebben er geen verstand van", aldus Cruijff

BRON
Als dit echt gebeurt.. dan wordt van Gaal hoofdtrainer.. daar durf ik 150 euro op te zetten.
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:14 schreef amsterdammer113 het volgende:

BRON
Als deze mensen zich samenspannen zou ik het alleen maar toejuichen...dan neem ik mijn woorden over Molenaar en Blind terug....dan kan de Ledenraad niets anders dan het allemaal terugdraaien...
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:20 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als deze mensen zich samenspannen zou ik het alleen maar toejuichen...dan neem ik mijn woorden over Molenaar en Blind terug....dan kan de Ledenraad niets anders dan het allemaal terugdraaien...
wacht even... jij juicht het toe dat die helden opstappen?

Dan is Ajax tot de grond weggevaagd en dan is er niks meer over van onze club
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:20 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

wacht even... jij juicht het toe dat die helden opstappen?

Dan is Ajax tot de grond weggevaagd en dan is er niks meer over van onze club
Als zij zich samenspannen komt het nooit tot een vertrek van deze helden...dan kan de Ledenraad niets anders dan de beslissingen terug te draaien...dat bedoel ik ermee te zeggen..
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als zij zich samenspannen komt het nooit tot een vertrek van deze helden...dan kan de Ledenraad niets anders dan de beslissingen terug te draaien...dat bedoel ik ermee te zeggen..
Ik denk dat ze dan gewoon Ajax opnieuw zullen opbouwen hoor...
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:27 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dan gewoon Ajax opnieuw zullen opbouwen hoor...
Zonder deze grote namen???? Dat kan nooit...al weet je het bij Ajax nooit zeker...
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 november 2011 - 17:32   quote  deeplink  
mjah ik denk dat de ledenraad ook een dubbelgevoel heeft, want laten we eerlijk zijn vGaal als AD is TOP, alleen gaat niet samen met cruijff.

ik weet het ook niet meer..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 november 2011 - 17:40   quote  deeplink  
ik ben voorstander dat JC bij ajax blijft.

maar laten we realist zijn en reeel naar de kansen kijken die er zijn.
optie 1: iedereen blijft zitten waar hij zit en de mensen die in de directie komen komen ook.
optie 2: directie komt en de rvc + cruijff clan vertreken.
optie 3: directie komt er niet en de rvc vertrekt.

toelichting:
optie 1 cruijff en vangaal gaan samen werken in het belang van ajax. voetbal technisch gezien verschilt het nauwelijks, alleen op zakelijk gebied botst het.
optie 2 de club wordt weer gerund door een directie. als je rvc wegstemt dan gaat JC ook omdat juridisch niet mogelijk is dat 1 blijft en 4 vertrekken. je zou daarna weer JC aannemen. maar dan zit vangaal er wel.
optie 3 wat dan? JC krijgt alle macht? dat is niet mogelijk omdat ajax een beursb genoteerd bedrijf is. dus ajax moet van de beurs wil je JC alle macht geven. dat kapitaal veel geld, de vraag is moet je dat willen?

conclusie
optie 1 is op voetbal technisch vlak mogelijk. als de gerucht met koopmans waar is dan is het op zakenlijk gebied ook mogenlijk, want koopmans doet de zakelijke activiteiten van JC. waar rook is is vuur. zeker als je al 50 jaar lang samenwerkt en dan dit gerucht naar buiten komt op de dag dat vangaal algemeen directeur is gekozen. ik zie een verband jullie ook? de gerucht over vangaal klopte ook.

optie 2 lijkt op optie 1 alleen zijn de rvc leden weg. probleem tussen JC en vangaal die is er nog steeds dus dat schiet niet op.

optie 3 is niet mogelijk om veel redenen.

supporters willen optie 3 ten kosten van vangaal.
ik zie liever optie 1. vraag is of ze door 1 deur willen in het belantg van ajax.
optie 2 zie ik helaas gebeuren en dat JC dan niet meer terug keert
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:16 schreef Grasmaaier het volgende:
heeft iemand het adres van Ten Have?
Je bent lekker bezig, niet?
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Je bent lekker bezig, niet?
alstjeblieft kerel.. als je me niet mag.. zeg het dan gewoon, dit kun je ook als humor opvatten ofniet?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:21 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

alstjeblieft kerel.. als je me niet mag.. zeg het dan gewoon, dit kun je ook als humor opvatten ofniet?
Wat heeft dit met iemand mogen of niet te maken? Er zijn gewoon dingen die je niet kunt roepen of schrijven. Er lopen genoeg idioten rond die zoiets niet als humor zien. Buiten dat vind ik niet dat er ook maar iets te lachen is om je meest recente bijdragen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

0.0108709