BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:28 schreef busje440 het volgende:
ik ga mijn seizoenkaarten inleveren.
Dag.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:27 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Wat heeft dit met iemand mogen of niet te maken? Er zijn gewoon dingen die je niet kunt roepen of schrijven. Er lopen genoeg idioten rond die zoiets niet als humor zien. Buiten dat vind ik niet dat er ook maar iets te lachen is om je meest recente bijdragen.
Oh dus jij vat 'heeft iemand het adres van Ten Have?' op als een serieuze bedreiging of wat dan ook op? Kom op man.. als je even logisch nadenkt, dan kom je er al snel achter dat dat natuurlijk helemaal niet zo bedoelt is.

En die andere post heb ik al aangepast, tevreden met de nieuwe zin? Of moet die ook nog anders?
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:28 schreef busje440 het volgende:
Cruyff weg ik ook ik ga mijn seizoenkaarten inleveren.
wat moetje met van gaal
Jij bent een echte supporter!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:30 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Kom op man.. als je even logisch nadenkt, dan kom je er al snel achter dat dat natuurlijk helemaal niet zo bedoelt is.
Welkom op het www, daar waar je iets leest zoals het er staat. Daar komt helemaal geen logisch nadenken aan te pas, zo lang je bijvoorbeeld geen smileys gebruikt.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:32 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Welkom op het www, daar waar je iets leest zoals het er staat. Daar komt helemaal geen logisch nadenken aan te pas, zo lang je bijvoorbeeld geen smileys gebruikt.
ook fijn dat je even op het andere stuk van mn post reageert ;-)

Oh nou ik zal in het vervolg aan jou denken en speciaal voor jou er een heel aantal smileys aan toevoegen.. oke? ;-);-);-);-);-);-);-)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 18:37   quote  deeplink  
Braaf. ;-)
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:37 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Braaf. ;-)
niet te grof?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:38 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

niet te grof?
Is een kwestie van je maaiertje wat bijstellen zo nu en dan. :-)

Even totaal iets anders. Ik hoor/lees nu maar steeds dat LvG en JC zo compleet anders denken over hoe het bij Ajax moet. Kan iemand mij daarvan eens iets overleggen waaruit dat blijkt?
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:52 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Is een kwestie van je maaiertje wat bijstellen zo nu en dan. :-)

Even totaal iets anders. Ik hoor/lees nu maar steeds dat LvG en JC zo compleet anders denken over hoe het bij Ajax moet. Kan iemand mij daarvan eens iets overleggen waaruit dat blijkt?
Ik zou het ook niet weten man... lees net dat Cruijff wil blijven? en dat hij eerst wil weten wat Ajax nou echt wil...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 18:56   quote  deeplink  
Ik heb nog nooit ergens kunnen lezen hoe van Gaal de structuur bij Ajax in wil vullen... en van JC ook niet meer gezien dan dat gelekte vodje van een tijd terug.
D.B.
 D.B. - donderdag 17 november 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:56 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ik heb nog nooit ergens kunnen lezen hoe van Gaal de structuur bij Ajax in wil vullen... en van JC ook niet meer gezien dan dat gelekte vodje van een tijd terug.
Eerst nog op wereldreis met Truus hè, daarna komt Ajax aan de beurt :P
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Hoe moeten de jeugdige in dit land wel niet over Ajax denken nu...het is een blamage allemaal en dat allemaal door die ellendige Ten Hate en consorten met het puur handelen als bedrijf..hoe kijken andere clubs naar ons??? Ze lachen zich te barsten en zien hoe kwetsbaar Ajax is...met nog meer zelfvertrouwen zullen ze Ajax te lijf gaan..toen JC zich in het begin ermee moeide, zag je gelijk de angst van tegenstanders om tegen Ajax te spelen...het heeft ons het kampioensschap geleverd..

Ik heb onderhand een schaamtegevoel om Ajacied te zijn en ik ben niet de enige kan ik je vertellen...de scheidsrechters hebben we op de hand wanneer Ajax puur VOETBAL uitstraalt...met zo'n kwal als Ajax-gezicht kun je dat ook wel vergeten..Slop en vd.Zaad mogen gewoon blijven zitten....het is de omgekeerde wereld...

Daarbij vind ik dat Daniel Dekker, de voorzitter van de supportersvereniging, niet overtuigend stelling neemt...hij moet Ten HaTe neerwalsen als ie een pure Ajacied is en dat doet ie niet...het is het uithangbord van de fans van Ajax, maar bij mij wekt ie ergernis...
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 17 november 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Reactie Cruijff (Telegraaf):

BARCELONA - Johan Cruijff sluit niet uit dat hij bij Ajax als commissaris opstapt, met in zijn kielzog alle trainers die mede door hem op amateurcomplex De Toekomst aan de slag zijn gegaan.

"Het hangt van de club af. Als alles wat ze mij hebben gevraagd, niet meer hoeft, omdat ze het op een andere manier gaan doen, ben ik weg", zegt Cruijff tegenover NOS. "Het is de ene kant op of de andere. Ik weet niet of mensen bij de club voldoende zelfrespect hebben om te kunnen concluderen dat de opdracht die aan de rvc is gegeven, nu met voeten wordt getreden.

Het nieuwe conflict bij Ajax draait volgens de legendarische nummer 14 niet om de twee persoonlijkheden Cruijff en Louis van Gaal. "Nee, daar gaat het helemaal niet om, aldus Cruijff. "De vraag is of Ajax het allemaal zelf kan behapstukken of dat vier mensen die amper 3 maanden geleden binnen kwamen rollen, de boel gaan uitmaken. Dat is het belangrijkste vraagstuk voor de club.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 17 november 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Trainers Ajax vierkant achter Cruijff (Telegraaf)

AMSTERDAM - De trainers van Ajax binnen de jeugdopleiding van de Amsterdamse club hebben met verbazen kennis genomen van de huidige ontwikkelingen binnen de club. Zij blijven echter het technisch beleid van Johan Cruijff steunen en staan vierkant achter het lid van de Raad van Commissarissen.

Verklaring namens alle trainers van de jeugdopleiding:

"Vanaf juni 2011 zijn wij met elkaar, in volledige samenspraak met de RvC en de directie, een weg ingeslagen om vanuit een innovatieve visie aan de slag te gaan met het opleiden van voetbaltalent. Uitgangspunt van die visie is de individuele ontwikkeling van spelers met een intensieve samenwerking van trainers en staf. De eindverantwoordelijkheid van dit proces ligt bij het technisch hart (Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Wim Jonk)."

"Deze filosofie is tot stand gekomen door intensieve samenwerking met Johan Cruijff, als benoemd technisch eindverantwoordelijke binnen de RvC. Wij staan onvoorwaardelijk achter deze filosofie. Tot onze grote verbazing, hebben wij de beslissing van de vier RvC leden vernomen. Bovendien zijn wij niet betrokken geweest in het besluitvormingsproces en hebben alles via de media moeten vernemen. Wij vinden dit onfatsoenlijk en onacceptabel. Daarom nemen wij afstand van deze gang van zaken en roepen wij de vier leden van de RvC en de directie op om dit verder intern met ons af te handelen."

Zou jammer zijn als ze weg gaan... eerst maar eens goed met van Gaal praten...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Waar lees jij dat ze weg zullen gaan?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 17 november 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 19:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Waar lees jij dat ze weg zullen gaan?
Nergens, maar ALS ze weg zouden gaan omdat ze
1) Cruijff niet voor het hoofd willen stoten om met van Gaal in zee te gaan
2) Zelf niet overweg kunnen met van Gaal (geen idee of dat het geval is hoor)
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 19:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nergens, maar ALS ze weg zouden gaan omdat ze
1) Cruijff niet voor het hoofd willen stoten om met van Gaal in zee te gaan
2) Zelf niet overweg kunnen met van Gaal (geen idee of dat het geval is hoor)
De Boer is sowieso een voorstander van Louis.. dat weet ik wel, maar de rest weet ik ook niet
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 17 november 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 19:55 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

De Boer is sowieso een voorstander van Louis.. dat weet ik wel, maar de rest weet ik ook niet
Met van Gaal weet je in ieder geval wel dat er snel(ler) actie wordt ondernomen om de club te naar een hoger plan te tillen.
Werd van Gaal ook niet geroemd om zijn goede opzet van de Nederlandse jeugdopleiding?
JOOD
 JOOD - donderdag 17 november 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Kunnen we geen actie op touw zetten waarbij alle aandelen van de club in handen van cruijf komen? Ik zou daar wel iets voor over hebben hoor! Dan laat m maar regeren met ijzeren vuist! Maar vooral met alle voetbalschoenen van de toekomst..

Het probleem is dat als cruijf iets wil doen er altijd mensen zijn die hem tegenwerken.. Hij mag van mij best de dictator van ajax worden hoor! Mijn steun heeft hij altijd!!

JC laat je niet gek maken!
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 november 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 20:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Met van Gaal weet je in ieder geval wel dat er snel(ler) actie wordt ondernomen om de club te naar een hoger plan te tillen.
Werd van Gaal ook niet geroemd om zijn goede opzet van de Nederlandse jeugdopleiding?
yep daarom heb ik ook oon dubbelgevoel.. vGaal weet ook dondersgoed hoe je een jeugdopleiding op moet zetten en runnen, en ik zie hem ook erg graag als AD komen. het is alleen de manier waarop, dat stoot mij weer tegen het hoofd. dus ik vraag me af of dit tenkoste gaat van AJAX, ik denk het dus eigenlijk niet. alleen is het zo lullig voor JC. mjah ik vraag me ook af of JC zoveel beter is als Ten Have eigenlijk, deed JC niet het zelfde met die Ling ? ongevraagt meenemen, etc etc ??
Ajx
 Ajx - donderdag 17 november 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 21:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

yep daarom heb ik ook oon dubbelgevoel.. vGaal weet ook dondersgoed hoe je een jeugdopleiding op moet zetten en runnen, en ik zie hem ook erg graag als AD komen. het is alleen de manier waarop, dat stoot mij weer tegen het hoofd. dus ik vraag me af of dit tenkoste gaat van AJAX, ik denk het dus eigenlijk niet. alleen is het zo lullig voor JC. mjah ik vraag me ook af of JC zoveel beter is als Ten Have eigenlijk, deed JC niet het zelfde met die Ling ? ongevraagt meenemen, etc etc ??
Juist daar gaat het om! Ik houd JC natuurlijk het liefst in de club, en dan samen met Van Gaal. Alleen met ten Have hebben we problemen, en die andere 3. Als die weggaan, gaan we goed!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 november 2011 - 21:51   quote  deeplink  
JC heeft zegt dat het niet om hem of vangaal gaat maar om ajax!

JC vond en vind dat het met ajax niet goed gaat. JC vond dat het de tijd rijp was om nu iets te gaan doen. dat was zo een jaar tot een half jaar geleden.

de ruzies en ellende die ajax over zich heen heeft gekregen is alleen maar toe genomen sinds dat JC in de RvC zit. ik vind dat JC en de andere rvc leden daar beide schuld aan hebben. de ruzies moeten stoppen in het belang van ajax. dus JC moet zich aanpassen aan ajax en de andere moeten dat ook doen. 1 ding staat voor op en dat is ajax.

de ruzies horen bij het verleden, het gaat om de toekomst van ajax. in het belang van ajax zou het heel mooi zijn als JC en vangaal openlijk gaan melden dat ze samen gaan werken om ajax er boven op te krijgen. dan voegen ze woorden bij de daad want beiden hebben ajax hoog zitten alleen elkaar niet meer. maar beiden zeggen dat ajax boven alles staat dus ook over vijandigheid tussen die 2.

het zou nog mooier zijn als vangaal gaat zeggen dat JC geïnformeerd had moeten worden en dat de rvc zo niet moet handelen.

het conflict model die zowel het JC-kamp als het anti-JC-kamp gebruiken is niet de enige model dat werkt. dat geld net zo goed als dat er meerdere wegen naar Rome lijden.

JC en Vangaal zijn de enige 2 die ajax weer bij elkaar kan krijgen want anders splits ajax in 2e of wellicht in 3e.
triplestar
 triplestar - donderdag 17 november 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 13:30 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

mogen Feyenoorders dan ook meedoen? niet provocerend hoor!!!
alsof de grapjes over gudde op zijn
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 21:58 schreef triplestar het volgende:

[..]

alsof de grapjes over gudde op zijn
Dat hoor je me ook niet zeggen. Vond het gewoon een grappige foto en er werd hier leuk op ingespeeld. Voordat ik dan ook een opmerking maak wilde ik even kijken of dat kon. Hoef je niet meteen van je af te wijzen toch?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 november 2011 - 22:15   quote  deeplink  
de leden moeten niet kijken of vangaal een goed of een slechte keuze is maar moeten kijken hoe de keuze is gevallen. iedereen is verbijsterd hoe het gaan is, dus dat is al goed nieuws voor JC. JC wil niet meer met deze mensen werken. maar hij zegt niks negatiefs over vangaal, tot nu toe tenmiste.

het probleem volgens JC is niet vangaal maar die 4 leden van RVC, dat is meer een probleem dan dat vangaal is voorgedragen als AD. de trainers op de toekomst steunen JC dus heeft vangaal eigenlijk daar al weinig te vertellen. De boer wil op de zelfde voet verder gaan die ze zijn ingeslagen. hoe vangaal wil gaan werken bij ajax is voor mij een raadsel en zeer moeilijk. RVC hebben JC in een moeilijke periode gezet maar ook vangaal krijgt zo een zeer zware periode voor de boeg.

dus ik stel voor een verzoening's commisie in te stellen om vangaal en JC weer om de tafel te krijgen en RVC zonder JC weg te stemmen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Positieve Arrogantie --
Johan nummer 1
 Johan nummer 1 - donderdag 17 november 2011 - 23:15   quote  deeplink  
TEN HAVE rot op klootzak!!!!
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Dat hoor je me ook niet zeggen. Vond het gewoon een grappige foto en er werd hier leuk op ingespeeld. Voordat ik dan ook een opmerking maak wilde ik even kijken of dat kon. Hoef je niet meteen van je af te wijzen toch?
Trek het je niet aan, Douwe!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 november 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Ten Have, Davids en van Gaal 1 voor 1 onder een ezel hangen...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:15 schreef Johan nummer 1 het volgende:
TEN HAVE rot op klootzak!!!!
Jeuj, en voor deze ultieme bijdrage neem je dan de moeite je te registreren hier?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ten Have, Davids en van Gaal 1 voor 1 onder een ezel hangen...
Respect, meer dan 1000 posts... en nog steeds is het poep wat je praat.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Jeuj, en voor deze ultieme bijdrage neem je dan de moeite je te registreren hier?
Whahahahahaha. Lol. Wie weet wat hij (of zij) nog voor ons in petto heeft. Het begin is in elk geval zeer veelbelovend!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 november 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:32 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens Waldorf.........die jongen praat absoluut geen poep......jij daar in tegen gaat steeds meer poep lullen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 november 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:32 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Nee jij bent een talent!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

jij daar in tegen gaat steeds meer poep lullen
Vertel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 november 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens Waldorf.........die jongen praat absoluut geen poep......jij daar in tegen gaat steeds meer poep lullen
Jij ziet het goed pik....dat idee had ik ook, loopt iedere Ajax grootheid maar af te vallen.....
Ik hoop dat hij meer voor ons in petto heeft op voetbalniveau maarrrre ben er bang vooorrrre.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 november 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Vertel.
Dat je gappies steeds minder in hun waarde laat...........mij kan je afbranden,no problem.......maar kijk eens eerst met wie je te maken heb...........helemaal niks mis met sjakie,en Grasmaaier......en toch moet jij je profileren.............doe ik zelf ook,maar alleen in het cafe ouwe............en nog maals mij pakken ze ook
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij ziet het goed pik....dat idee had ik ook, loopt iedere Ajax grootheid maar af te vallen.....
Ik hoop dat hij meer voor ons in petto heeft op voetbalniveau maarrrre ben er bang vooorrrre.....
Ik heb nooit geconstateerd, dat Ikke_tikkie elke Ajax-grootheid loopt af te vallen. Een gezonde kijk op de zaken. Die heb ik ook (geloof ik en hoop ik) maar dat is toch echt iets anders. Ik ben het in grote lijnen eens met Cruijff, maar je hoeft niet alles wat hij doet (of laat) te waarderen of goed te keuren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 november 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 19:55 schreef remco k het volgende:
Van Gaal bij Ajax ben ik zeker niet rouwig om, vrij blij ermee eigenlijk, enkel moet Cruijff ten alle tijden behouden blijven.
Hoe denk je Cruyff te behouden als van Gaal de algemeen directeur is ????
Cruyff geeft input over het technische, denk dat het technische ook bij van Gaal ligt.
Krijgen we dus twee kemphanen binnen ons Ajax, hoe lang zal deze relatie duren denk je ???
Gaat niet werken Remco en dat weet jij ook ouwe!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 november 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb nooit geconstateerd, dat Ikke_tikkie elke Ajax-grootheid loopt af te vallen. Een gezonde kijk op de zaken. Die heb ik ook (geloof ik en hoop ik) maar dat is toch echt iets anders. Ik ben het in grote lijnen eens met Cruijff, maar je hoeft niet alles wat hij doet (of laat) te waarderen of goed te keuren.
Effe terug lezen Pietje...hij valt mister Ajax Sjaak Swart en Johan Cruyff af .....dat mag maar wie is hij dan wel????
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 23:57   quote  deeplink  
Er wordt hier niemand afgefikt ouwe. Dit is een forum waar discussie plaats mag en kan vinden, zo wordt immer gesteld. Daarbij is het grotendeels zelfregulerend, ofwel jij roept mij tot de orde wanneer je dat nodig vindt en andersom (da's maar een voorbeeld hè). Wanneer ik lees dat iemand een ander vijf kogels door de kop wenst te jagen, heb ik het volste recht mijn afkeer van zulke opmerkingen te posten. Sterker, ik voel me er moreel toe geroepen omdat het gewoon abject is. In mindere mate geldt dat ook wanneer van Gaal zó onheus bejegend wordt. Ik ben geen fan van Johan als bestuurder, maar vind hem wel de grootste voetballer die we ooit hebben gehad. Wanneer dat laatste betekent dat je bij het eerste geen vraagtekens mag plaatsen, kunnen we het forum beter opdoeken.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Oh ja, en ook wat betreft Swart. Daarin stel ik gewoon dat Sjaak niet zo snugger is. Dat mag ik vinden? Ja, dat mag ik vinden... en waarom mag ik dat vinden, omdat dit een forum is.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Effe terug lezen Pietje...hij valt mister Ajax Sjaak Swart en Johan Cruyff af .....dat mag maar wie is hij dan wel????
Wat ik me ervan kan herinneren (gisteren) was dat Ikke Sjaak Swart als voetballer NIET afviel. Alleen, dat diezelfde Sjaak Swart niet veel te melden had/heeft. En daarin heeft Ikke_tikkie nog gelijk ook! Dat schreef ik gisteren ook al. Daarbij constateerde ik, dat ook Piet Keizer pas de laatste jaren z'n mond open doet. Zowel Ikke_tikke als ik hebben gewoon een gezonde kijk en dito commentaar op het geheel. Ook ik schreef, dat je niet alles hoeft goed te keuren wat Johan Cruijff doet. Dat is geen "afvallen" maar gezonde kritiek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Pietje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 november 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:57 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Er wordt hier niemand afgefikt ouwe. Dit is een forum waar discussie plaats mag en kan vinden, zo wordt immer gesteld. Daarbij is het grotendeels zelfregulerend, ofwel jij roept mij tot de orde wanneer je dat nodig vindt en andersom (da's maar een voorbeeld hè). Wanneer ik lees dat iemand een ander vijf kogels door de kop wenst te jagen, heb ik het volste recht mijn afkeer van zulke opmerkingen te posten. Sterker, ik voel me er moreel toe geroepen omdat het gewoon abject is. In mindere mate geldt dat ook wanneer van Gaal zó onheus bejegend wordt. Ik ben geen fan van Johan als bestuurder, maar vind hem wel de grootste voetballer die we ooit hebben gehad. Wanneer dat laatste betekent dat je bij het eerste geen vraagtekens mag plaatsen, kunnen we het forum beter opdoeken.
Wat jij vergeet is emotie ouwe..........denk je nu echt dat grashapper hem vijf kogels door zijn kop jaagt???kom op R......dat weet je zelf toch ook wel dat die jongen het nooit zou doen............is allemaal b(r)oosheid.........ik wil die Davids ook wel ff op zijn plaat pompen hoor.............kom ouwe laat het ff rusten
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Swart dit seizoen (?) nog bij DWDD gezien? Die man heeft echt niet zoveel boeiends te melden hoor. Dat geeft verder niet, maar waarom we hem dan nu ineens wel serieus moeten nemen. Hetzelfde geldt inderdaad ook voor Keizer... zij het dat die vooral tegendraads is, waar Sjakie in ieder geval nog een enorm clubhart heeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 november 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 20:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Sjaak Swart, die kan net z'n eigen naam schrijven. Kom op zeg, wie neemt Sjakie serieus? Prima net-niet voetballer geweest en een echte Ajacied, maar daar houdt het ook op hoor.
Dit stukje bedoel ik...wat heeft het voor zin om z'n grote Ajacied af te vallen... maar goed....hij kent hem waarschijnlijk alleen van horen zeggen of van foto.....
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 00:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

is allemaal b(r)oosheid
Snap ik. Maar voortbordurend op dergelijke opmerkingen duiken nu ineens (zie de geregistreerden met 1 of 3 posts vanavond) de echte idioten op. En die hebben niet onze geschiedenis hier en denken dat het volkomen legitiem is zo te reageren.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 00:06 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Swart dit seizoen (?) nog bij DWDD gezien? Die man heeft echt niet zoveel boeiends te melden hoor. Dat geeft verder niet, maar waarom we hem dan nu ineens wel serieus moeten nemen. Hetzelfde geldt inderdaad ook voor Keizer... zij het dat die vooral tegendraads is, waar Sjakie in ieder geval nog een enorm clubhart heeft.
Ik ben het absoluut wél met je eens. Dan zou je dus op geen enkele voormailge speler kritiek mogen hebben? Heb je vorige maand Johnny Rep (bij Pauw en Witteman) gezien? Die is ook niet erg snugger, om het eufemistisch te zeggen. Dat moet je toch kunnen zeggen. Sorry, hoor!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 00:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

maar goed....hij kent hem waarschijnlijk alleen van horen zeggen of van foto.....
Je denkt écht dat ik 16 ben ofzo hè? Heb de beste man, want ooit een idool van me, nog staan toejuichen toen hij zou gaan invallen en warm liep bij NAC- Ajax ergens in de zeventiger jaren. Maar Paco had niet zo'n zin en ging weer lekker zitten.

Was je er toen ook al bij Jack?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Ikke_tikkie --
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 00:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit stukje bedoel ik...wat heeft het voor zin om z'n grote Ajacied af te vallen... maar goed....hij kent hem waarschijnlijk alleen van horen zeggen of van foto.....
Dat bedoel ik: ik denk dat jij je behoorlijk vergist wat leeftijden betreft. Hoe oud (jong) ben jijzelf??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Rep, ook zo'n trieste man eigenlijk... prachtige momentenvoetballer, maar een drama in zijn persoonlijk leven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

0.0087599