BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 00:12 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Rep, ook zo'n trieste man eigenlijk... prachtige momentenvoetballer, maar een drama in zijn persoonlijk leven.
Kijk uit wat je schrijft, Ikke_tikkie ;-) Voor je het weet ben je een snotjong... Pfff. Die Rep is gesloopt door de alcohol. Maar voor die tijd vond ik hem ook niet zo snugger!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 00:17   quote  deeplink  
't Kan altijd erger, ik zeg Wim Suurbier. :-P

Maar dat is eigenlijk niet waar het me om gaat... 't is meer de vraag waarom bv de pers nu ineens op een Sjaak Swart duikt en "wij" zijn mening ineens tot ons moeten krijgen en/of serieus moeten nemen. Sjaak is een maatje van JC, dan weet je toch wel wat voor reactie je gaat krijgen...
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 00:17 schreef Ikke_tikkie het volgende:

Maar dat is eigenlijk niet waar het me om gaat... 't is meer de vraag waarom bv de pers nu ineens op een Sjaak Swart duikt en "wij" zijn mening ineens tot ons moeten krijgen en/of serieus moeten nemen. Sjaak is een maatje van JC, dan weet je toch wel wat voor reactie je gaat krijgen...
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Ik ben het volstrekt met je eens, zoals hier al eerder door mij geschreven.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 18 november 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 00:17 schreef Ikke_tikkie het volgende:

Tja dat is natuurlijk makkelijk scoren van de pers. Omdat Swart

a) Een maatje van Cruijff is
b) 'Mister Ajax' is.

1+1=2.

Tekenend voor de 2-splitsing die dreigt te gebeuren.
Arac
 Arac - vrijdag 18 november 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Eén ding is duidelijk: Elke Ajacied die die achterbakse Van Gaal steunt, is géén echte Ajacied, maar een verader.

Weg met die walgelijke, psychopatische egotrippende schreeuwlelijk. Bovendien zijn zijn strenge padvindersideeën, zoals bewezen bij Bayern, uit de tijd.

Bij Van Gaal gaat het altijd om Van Gaal, en hoe enorm geweldig Van Gaal is; het is een walgelijke persoonlijkheid en een achterbakse rat.

Ik herhaal dus: Een echte Ajacied wil niks met die viespeuk te maken hebben.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 18 november 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Trek het je niet aan, Douwe!
;) moet wel wat meer voor gebeuren hoor Pietje....
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoe denk je Cruyff te behouden als van Gaal de algemeen directeur is ????
Cruyff geeft input over het technische, denk dat het technische ook bij van Gaal ligt.
Krijgen we dus twee kemphanen binnen ons Ajax, hoe lang zal deze relatie duren denk je ???
Gaat niet werken Remco en dat weet jij ook ouwe!
Ik zeg hier toch ook niet dat ze samen moeten werken..
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 00:06 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Swart dit seizoen (?) nog bij DWDD gezien? Die man heeft echt niet zoveel boeiends te melden hoor. Dat geeft verder niet, maar waarom we hem dan nu ineens wel serieus moeten nemen. Hetzelfde geldt inderdaad ook voor Keizer... zij het dat die vooral tegendraads is, waar Sjakie in ieder geval nog een enorm clubhart heeft.
Ik sta 100% achter je woorden pik..
AFCA Montana
 AFCA Montana - vrijdag 18 november 2011 - 16:23   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/150005_cruijff-hekelt-rol-davids-rondom-aanstelling-van-gaal-beneden-alle-peil

Hier kun je een video bekijken waarin Cruyff zijn mening geeft.
nora
 nora - vrijdag 18 november 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 13:59 schreef Arac het volgende:
Eén ding is duidelijk: Elke Ajacied die die achterbakse Van Gaal steunt, is géén echte Ajacied, maar een verader.

Weg met die walgelijke, psychopatische egotrippende schreeuwlelijk. Bovendien zijn zijn strenge padvindersideeën, zoals bewezen bij Bayern, uit de tijd.

Bij Van Gaal gaat het altijd om Van Gaal, en hoe enorm geweldig Van Gaal is; het is een walgelijke persoonlijkheid en een achterbakse rat.

Ik herhaal dus: Een echte Ajacied wil niks met die viespeuk te maken hebben.
Je bent niet goed man het is gewoon een vakman en een Ajacied die niet naar Johans pijpen danst en dat is minder.
voetbalkennis
 voetbalkennis - vrijdag 18 november 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 19:55 schreef remco k het volgende:
Van Gaal bij Ajax ben ik zeker niet rouwig om, vrij blij ermee eigenlijk, enkel moet Cruijff ten alle tijden behouden blijven.
Nu daar kun je de lol mee op hij wil het alleen recht hebben.
dat betekent dat hij zich overal mee bemoeit zelfs met het eerste elftal,
Kun je Andries Jonker als trainer nemen want die danst wel naar de pijpen van van Gaal
Want die man is zo Narcistisch hij voelt zich boven iedereen verheven,
Als je zelf adviezen van Beckenbauer Hönes naast je neer legt Wie wil er dan in Amsterdam en hele omstreken hem op zijn fouten wijzen. Het heet straks niet meer Ajax Maar van Gaal en de Arena van Gaal stadion. Als ik Cruijff was had ik gezegd bekijk het mooi met jullie allen. Erger kon het niet, wens jullie veel succes met de heer van Gaal
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:15 schreef Johan nummer 1 het volgende:
TEN HAVE rot op klootzak!!!!
Het is echt een klootzak...daar ben ik van overtuigd...wat een kwibus man...
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Even een serieuze vraag waar ik echt geen antwoord op weet.

Op voordracht van wie is ten Have binnen de club aangesteld??
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 17:43 schreef remco k het volgende:

Is dat niet door Molenaar en nog een paar mensen gebeurt???
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 17:43 schreef remco k het volgende:

Uit: wikipedia.

Op 30 maart 2011 maakte het bestuur van AFC Ajax, onder wie toenmalig voorzitter Uri Coronel, bekend hun functie binnen de club ter beschikking te stellen, als gevolg van een dreigende impasse na spanningen tussen de clubleiding en clubicoon Johan Cruijff.[4] De ledenraad stelde een commissie in en deze droeg Marjan Olfers, Edgar Davids, Johan Cruijff en Paul Römer voor als leden van de Raad van Commissarissen onder leiding van voorzitter, Steven ten Have. De ledenraad ging akkoord en op 25 juli 2011 stemden de aandeelhouders voor aanstelling. Ten Have werd unaniem gekozen als voorzitter van AFC Ajax.

DE LEDENRAAD, DUS...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 17:46   quote  deeplink  
De vorige RvC?

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=aanstelling+ten+have+rvc+ajax&source=web&cd=6&ved=0CEkQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.ajax.nl%2Fweb%2Ffile%3Fuuid%3D6bcd2b53-eafc-47f2-a7b9-2ee863cc2fdd%26owner%3Db7bbfdd3-8f50-48a7-99e7-af644621c7d4&ei=eYvGTp3wNI3pOY_NmdUP&usg=AFQjCNFN6qdfkms0dGJp0v997E6k4otjWg
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 17:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Uit: wikipedia.

Op 30 maart 2011 maakte het bestuur van AFC Ajax, onder wie toenmalig voorzitter Uri Coronel, bekend hun functie binnen de club ter beschikking te stellen, als gevolg van een dreigende impasse na spanningen tussen de clubleiding en clubicoon Johan Cruijff.[4] De ledenraad stelde een commissie in en deze droeg Marjan Olfers, Edgar Davids, Johan Cruijff en Paul Römer voor als leden van de Raad van Commissarissen onder leiding van voorzitter, Steven ten Have. De ledenraad ging akkoord en op 25 juli 2011 stemden de aandeelhouders voor aanstelling. Ten Have werd unaniem gekozen als voorzitter van AFC Ajax.

DE LEDENRAAD, DUS...
Thanks. Zegt ook wel weer veel dus, zou dat een laatste noodgreep geweest kunnen zijn van Coronel en co??
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 17:49   quote  deeplink  
De ledenraad had een commissie ( Rob Been jr, (voorzitter), Keje Molenaar, Cees van Oevelen, Cees Vervoorn en Mark Geestman ) in het leven geroepen om de huidige RvC op te stellen..
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 17:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Thanks. Zegt ook wel weer veel dus, zou dat een laatste noodgreep geweest kunnen zijn van Coronel en co??
Ik ben daar ook bang voor Remco...het stinkt aan alle kanten!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wellicht, maar zoals ali al zegt, is Molenaar daar bij betrokken geweest. Let op, ik zeg niet dat hij niet te vertrouwen is.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het zal me niet verbazen. Toen ten Have op de proppen kwam met van Gaal, was Coronel ook even in beeld. Hij kon een grote grijns niet onderdrukken!! Ik zweer het je, zo ongegeneerd.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 17:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Wellicht, maar zoals ali al zegt, is Molenaar daar bij betrokken geweest. Let op, ik zeg niet dat hij niet te vertrouwen is.
Volgens de Volkskrant (zie mijn post in een ander topic over verzoenen) zit Keje Molenaar nadrukkelijk in het "kamp Cruijff". Ik twijfel daar niet (meer) aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Pietje --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Ik ook niet. Maar ach, laten we nu eens niet meegaan in alle paranoïa en gewoon eens een periode wachten.
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 18:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het zal me niet verbazen. Toen ten Have op de proppen kwam met van Gaal, was Coronel ook even in beeld. Hij kon een grote grijns niet onderdrukken!! Ik zweer het je, zo ongegeneerd.
Weet je wat het erge is, dat steeds meer mensen van de echte harde kern roepen dat er een aantal zijn die weleens een bezoekje konden gaan verwachten, dat staat me voor geen meter aan en fysiek handelen gaat echt veel te ver en is beneden alle pijl.

Het woordje respect is hier de laatste tijd vaak gevallen, en ja ook ik ben daar oorzaak van, misschien wel DE oorzaak, maar het staat in geen enkele proportie tegenover het respectloze gedrag van de hoog opgeleide mensen binnen het bedrijf Ajax. Het gebeurt niet vaak, maar woorden kunnen niet beschrijven wat er allemaal aan spelletjes woorden gespeeld binnen de club.. Ik denk dat Ajax op sterven na dood is..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 18:52   quote  deeplink  
moet het dan net zo als bij Feyenoord? de hoofd entree van de ArenA bestormen met een mannetje of 200?

Ik walg daar van. Het is absoluut niet DE manier, maar hoe dan...???

Wij, de ledenraad en een ieder die AJAX een warm hart toedraagt, moeten achter ONZE JOHAN gaan staan. NIET om van Gaal, maar om die vuile huichelarij van Ten HaTe en Co. af te straffen. dit kan en mag NOOIT meer op deze manier gebeuren.

AJAX = CRUIJFF en CRUIJFF = AJAX FOREVER!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Ronald 1960 --
baco74
 baco74 - vrijdag 18 november 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Deel van column cq interview op de site van nrc.nl:

Edgar Davids heeft naar alle waarschijnlijkheid Louis van Gaal gepolst voor een terugkeer bij Ajax.
Dat had hij nooit mogen doen, zegt Cruijff. Hij loopt stage bij jongens als Bergkamp en Jonk.
Hij maakt toch onderdeel uit van de Raad van Commissarissen van Ajax?
Cruijff schudt zijn hoofd. Davids is een stagiair. Als Jonk koffie wil, dan mag hij dat brengen.
En als Bergkamp een oliebol wil, dan gaat hij die halen bij een kraam.
Davids wil een ander systeem, zeg ik.
Over een ander koffiezetapparaat valt altijd te praten, antwoordt Cruijff.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door baco74 --
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 18:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volgens de Volkskrant (zie mijn post in een ander topic over verzoenen) zit Keje Molenaar nadrukkelijk in het "kamp Cruijff". Ik twijfel daar niet (meer) aan.
Ik hoop het zo Pietje!!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het erge is, dat steeds meer mensen van de echte harde kern roepen dat er een aantal zijn die weleens een bezoekje konden gaan verwachten, dat staat me voor geen meter aan en fysiek handelen gaat echt veel te ver en is beneden alle pijl.

Het woordje respect is hier de laatste tijd vaak gevallen, en ja ook ik ben daar oorzaak van, misschien wel DE oorzaak, maar het staat in geen enkele proportie tegenover het respectloze gedrag van de hoog opgeleide mensen binnen het bedrijf Ajax. Het gebeurt niet vaak, maar woorden kunnen niet beschrijven wat er allemaal aan spelletjes woorden gespeeld binnen de club.. Ik denk dat Ajax op sterven na dood is..
Ajax wankelt zeer zeker Remco....zondag zal er gekozen worden....laten we hopen op het beste!!!!
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 18 november 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 19:09 schreef baco74 het volgende:
Deel van column cq interview op de site van nrc.nl:

Edgar Davids heeft naar alle waarschijnlijkheid Louis van Gaal gepolst voor een terugkeer bij Ajax.
Dat had hij nooit mogen doen, zegt Cruijff. Hij loopt stage bij jongens als Bergkamp en Jonk.
Hij maakt toch onderdeel uit van de Raad van Commissarissen van Ajax?
Cruijff schudt zijn hoofd. Davids is een stagiair. Als Jonk koffie wil, dan mag hij dat brengen.
En als Bergkamp een oliebol wil, dan gaat hij die halen bij een kraam.
Davids wil een ander systeem, zeg ik.
Over een ander koffiezetapparaat valt altijd te praten, antwoordt Cruijff.
geniaal!xd
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Wat mij ook verbaasd is wat ik lees op TT....de Ledenraad van 24 personen kan in het uiterste geval om ontbinding van de RvC vragen. En dan komt het....Dat besluit moet dan wel worden gesteund door de 3 leden die tot het demissionaire clubbestuur behoren: Uri Coronel, Cor v.Eijden en Joop Krant.

Dit stinkt natuurlijk ook weer...is de rol van Coronel nu nog niet uitgespeeld???? Ik heb echt het gevoel dat Cruijff word genaaid en de supporters erbij. Ik zie het gebeuren dat de 4 leden van de RvC gewoon blijven zitten....Ten HaTe zal dan wel weer in en inblij zijn.....het is IN EN INTRIEST!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Sterker nog, het kan dan zijn dat zelfs Coronel gewoon in functie blijft..
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 19:38 schreef remco k het volgende:
Hoe kan het in godsnaam dat zoiets op papier staat??? Het is 1 grote kliek en bende...zoals ik net las wat WIM JONK zei is ook mijn mening; Ajax is DOODZIEK!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 19:35 schreef alibabba het volgende:
Wat mij ook verbaasd is wat ik lees op TT....de Ledenraad van 24 personen kan in het uiterste geval om ontbinding van de RvC vragen. En dan komt het....Dat besluit moet dan wel worden gesteund door de 3 leden die tot het demissionaire clubbestuur behoren: Uri Coronel, Cor v.Eijden en Joop Krant.

Dit stinkt natuurlijk ook weer...is de rol van Coronel nu nog niet uitgespeeld???? Ik heb echt het gevoel dat Cruijff word genaaid en de supporters erbij. Ik zie het gebeuren dat de 4 leden van de RvC gewoon blijven zitten....Ten HaTe zal dan wel weer in en inblij zijn.....het is IN EN INTRIEST!!!!!
Het is niet het "gevoel" dat Cruijff wordt genaaid. Cruijff wordt GIGANTISCH genaaid. Iedereen ziet het en kijkt ernaar. Maar wie doet iets???
Ik zie weer die enorme grijns op de bek van Coronel gisteren, toen het nieuws naar buiten werd gebracht dat van Gaal tot AD is benoemd. En opnieuw blijkt dat Coronel niet te vertrouwen is.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 19:38 schreef remco k het volgende:
Dit is echt ONGELOOFLIJK!!!!!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 19:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is niet het "gevoel" dat Cruijff wordt genaaid. Cruijff wordt GIGANTISCH genaaid. Iedereen ziet het en kijkt ernaar. Maar wie doet iets???
Ik zie weer die enorme grijns op de bek van Coronel gisteren, toen het nieuws naar buiten werd gebracht dat van Gaal tot AD is benoemd. En opnieuw blijkt dat Coronel niet te vertrouwen is.
Je hebt gelijk man!!! Ik ga straks met veel enthiousiasme naar VI kijken!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 19:49 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je hebt gelijk man!!! Ik ga straks met veel enthiousiasme naar VI kijken!!!
Ik hoop dan wel dat daar wat POSITIEF NIEUWS in zit ten gunste van Johan Cruijff en Co.
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 20:10 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik hoop dan wel dat daar wat POSITIEF NIEUWS in zit ten gunste van Johan Cruijff en Co.
Daar ben ik van overtuigd Ronald....Derksen laat geen spaan heel van Ten HaTe en zijn medestanders...en TERECHT!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Stel dat Johan en Louis eens samen onder één hoedje gaan spelen en de RvC en die gene die tegen Cruijff zijn in de ledenraad, nu samen de mond snoeren en er uit zetten....

Man, ik geloof dat ik droom en de meeste dromen zijn bedrog... Maar stel dat....

Even een quote van mezelf; het begint er nu echt wel een beetje op te lijken dat waar gaat worden.

We wachten af.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Dan hebben zowel de RvC en Uri Coronel en Co. de deksel op hun neus... Dat zou echt super terug geslagen zijn....
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 22:01   quote  deeplink  
IK HOOR ZOJUIST OP DE RADIO, DAT VANAVOND JOHAN CRUIJFF TE GAST IS BIJ PAUW EN WITTEMAN. NEDERLAND 1, ROND 23.00 UUR
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 22:09   quote  deeplink  
He pietje, heb je dit op alle sites gepost? Dan kan niemand er meer omheen!

lekker hooooooor ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 november 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Verwarring alom

Kan ik me wel een beetje voorstellen......de meeste hier zijn nog nooit in de Meer geweest....laat staan dat ze Johan hebben zien voetballen.
Velen van jullie kennen Johan van Media beelden......tv ,youtube,dvd enz....

Cruijff was en is echt een icoon........net als Neeskens,Rep en Keizer......Cruijff wordt niet voor niks in een adem ge(r)noemd met Pele,Eusebio,Di Stefano en Muller,om wat namen te noemen.........maar hij is in de zestig.

Je kan het een klein beetje vergelijken......met de jongere onder ons.........Litmanen,Petterson,Bergkamp,Overmars,Suuarez....enz,alleen Cruijff was en is zijn tijd al uniek.........en heeft het pad voor dit soort jongens neer gelegd.

Daar vind ik dat de meeste daar aan voorbij gaan....als ik mij niet vergis was Johan altijd de onderhandelaar.......hij heeft volgens mij ook een dikke vinger in de portret rechten gehad.

Ik heb diep.....maar ook diep respect voor de persoon Johan Cruijff............helaas heb ik dat niet voor Louis(Narsist) van Gaal.

Zo denk ik erover........en daar moeten jullie het mee doen
Broeva Haro.....gappies
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Verwarring alom

Kan ik me wel een beetje voorstellen......de meeste hier zijn nog nooit in de Meer geweest....laat staan dat ze Johan hebben zien voetballen.

Cruijff was en is echt een icoon........net als Neeskens,Rep en Keizer......Cruijff wordt niet voor niks in een adem ge(r)noemd met Pele,Eusebio,Di Stefano en Muller,om wat namen te noemen.........maar hij is in de zestig.

Je kan het een klein beetje vergelijken......met de jongere onder ons.........Litmanen,Petterson,Bergkamp,Overmars,Suuarez....enz,alleen Cruijff was en is zijn tijd al uniek.........en heeft het pad voor dit soort jongens neer gelegd.

Daar vind ik dat de meeste daar aan voorbij gaan....als ik mij niet vergis was Johan altijd de onderhandelaar.......hij heeft volgens mij ook een dikke vinger in de portret rechten gehad.

Ik heb diep.....maar ook diep respect voor de persoon Johan Cruijff............helaas heb ik dat niet voor Louis(Narsist) van Gaal.

Broeva Haro.....gappies
Ik begrijp jou helemaal Nenam!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Verwarring alom

Broeva Haro.....gappies
Je zegt niet vaak wat zinnigs...:-) Maar hier heb je gelijk van de eerste tot de laatste letter.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 18 november 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Amen Nenam. Al ben ik helaas nog nooit in de Meer geweest. Wel in het Olympisch Stadion.. Heb persoonlijk Cruijff ook niet zien voetballen.

Maar zeker wel een van de redenen waarom ik 21 jaar geleden van Ajax ben gaan houden. Daar deed Litmanen dan nog eens een schepje bovenop, maar dat is een ander verhaal.

Mensen als Cruijff, Swart, Rijkaard, Litmanen, Bergkamp en Cruijff zijn iconen voor datgeen waar Ajax voor staat. En die horen hoe dan ook gesteund te worden door de supporters van Ajax.

Daarom ben ik dan ook ontzettend teleurgesteld in de Statements van zowel de SvA als de AFCA.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 22:56   quote  deeplink  
Ik voetbalde vroeger (eind jaren '60) in de pupillen van AGOVV '62 (inmiddels allang ter ziele) samen met een buurjongetje/vriendje. Hij werd naar AJAX gehaald en vanaf toen ging ik regelmatig met hem naar 'De Meer' en het is nooit meer over gegaan. Toen kwamen de Gouden tijden met Johan en Co. en oh ja, toen was er ook al wat gesteggel. Maar ach, dat was vroeger!!

(Ik word oud...)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 november 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zegt niet vaak wat zinnigs...:-) Maar hier heb je gelijk van de eerste tot de laatste letter.
Zo als ik eerder gepost heb.......ik ben hier om jullie te tergen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 november 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:56 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik voetbalde vroeger (eind jaren '60) in de pupillen van AGOVV '62 (inmiddels allang ter ziele) samen met een buurjongetje/vriendje. Hij werd naar AJAX gehaald en vanaf toen ging ik regelmatig met hem naar 'De Meer' en het is nooit meer over gegaan. Toen kwamen de Gouden tijden met Johan en Co. en oh ja, toen was er ook al wat gesteggel. Maar ach, dat was vroeger!!

(Ik word oud...)
Ach man hou je niet tegen gap......gezien je nickname ben je 51
bully
 bully - vrijdag 18 november 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:27 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Wat heeft dit met iemand mogen of niet te maken? Er zijn gewoon dingen die je niet kunt roepen of schrijven. Er lopen genoeg idioten rond die zoiets niet als humor zien. Buiten dat vind ik niet dat er ook maar iets te lachen is om je meest recente bijdragen.
mee eens
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo als ik eerder gepost heb.......ik ben hier om jullie te tergen
Je hebt me er niet mee getergd hoor..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

0.0183598