BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 13:37 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik schat Bully veel hoger in en dat meen ik!!
+1 ondanks dat ik het niet vaak met hem eens ben verwoord hij zijn mening zonder uitzondering altijd perfect, ik snap ook niet dat er wederom over personen hier wordt gesproken en men het niet strikt bij de discussie op het topic houd.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 november 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 14:00 schreef Peter19864 het volgende:
Nooit stage gelopen Boudewijn???? Zal wel niet.
Ik bedoelde ook meer dat Davids (om redenen die ikzelf overigens niet begrijp) lid is van de Raad van Commissarissen dus strict gezien zouden Jonk en Bergkamp koffie voor Davids moeten halen.
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 14:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook meer dat Davids (om redenen die ikzelf overigens niet begrijp) lid is van de Raad van Commissarissen dus strict gezien zouden Jonk en Bergkamp koffie voor Davids moeten halen.
De RVC is niet per definitie een hogere functie. Het is een controlerende functie binnen het bedrijf. Cruijff reageerde volgens mij hierop ook meer in de zin van de stagiair Davids op het veld en niet de Davids van de RVc..
Peter19864
 Peter19864 - zaterdag 19 november 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Uitzending gemist: voetbal international rtl4. Als er een man is in deze soap die ik hoog heb zitten is het Keje Molenaar. Deze man zou nooit liegen. En heeft het geod verwoord, stap voor stap. Als je het dan nog niet snapt. Nou dan ligt het aan jezelf. Ik sta 200% achter wat JC met Ajax wil. En als die blaaskaak volgend jaar ergens coach of bondscoach kan worden is ie weer vertrokken. Met alweer scherven achterlatend. Geen interviews geven, is vluchten....voor de realiteit, maar daar weten we alles van, want dat heeft ie al eens gedaan. Toen hij niet zijn zin kreeg. Had JC gewoon zijn plan laten uitvoeren. Zonder deze saboteurs was Ajax al een tijdje in een rustig vaarwater beland. Dus hou op...met wie wat naar buiten heeft gebracht. Kijk de uitzending van gisteren avond van de VI dan toch eens.
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Wat ik trouwens niet snap en ook nooit ga snappen is de miscommunicatie over het wel/niet vetorecht dat Cruijff heeft om een AD aan te stellen. Dat ten Have zegt dat hij onder die voorwaarden niet was ingestapt kan ik goed inkomen, maar ik zou ook niet inzien waarom Cruijff en Keje Molenaar over dit soort zaken zouden liegen..
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Johan Cruijff zal zondagochtend aanwezig zijn bij de ledenraadvergadering van Ajax. Bij de vergadering zullen de andere vier leden van de Raad van Commissarissen, RvC-voorzitter Steven ten Have, Paul Römer, Edgar Davids en Marjan Olfers zich moeten verantwoorden. Het viertal wist Louis van Gaal te strikken als algemeen directeur, terwijl Cruijff van niets wist.

AjaxF-side.NL
De 24 leden van de ledenraad willen opheldering van Ten Have, Römer, Davids en Olfers. Cruijff heeft als erelid van Ajax spreekrecht. "Ik heb wel een beetje een vreemde functie", zei Cruijff vrijdagavond laat bij Pauw en Witteman. "De ledenraad hoor ik officieel niet bij, maar als erelid mag ik wel aanschuiven. Dat ga ik zeker doen."

Cruijff weet nog niet of hij zondag nog met de Raad van Commissarissen zal praten. "Zondag vertrek ik weer richting Spanje. Dan kom ik pas de eerste week van december weer terug naar Nederland. Of er tot deze tijd nog contact is tussen mij en de andere leden van de RvC weet ik niet. Dat zien we wel."
Peter19864
 Peter19864 - zaterdag 19 november 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Sorry voor de uitspatting! Ik kan moeilijk tegen iemand bewust vernederen, of misleiden door list en bedrog. Wat hier gebeurd is, gaat tegen alles in wat waarden en normen zou moeten vertegenwoordigen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 13:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Arrogantie ten top!
Precies waar Ajax aan ten onder is gegaan!
Niet met je eens Boudewijn..Ajax gaat niet ten onder aan arrogantie, maar aan het tezeer handelen als bedrijf...er zijn verschillende bewegingen en dat werkt door naar de prestaties op het veld..

Arrogantie is wanneer het helemaal goed zit, juist een voordeel...overtuigd zijn van je eigen kwaliteit is iets waar een tegenstander moeilijk mee om kan gaan...het werkt juist tegen je, wat er nu aan de hand is, als het een puinhoop is..iets wat de laatste jaren veelal aan de gang is..
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 13:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet je van Gaal spreken om zijn filosofie ten opzichten van voetbal in grote lijnen te begrijpen dan?? Ik dat het merendeel van de mensen het wel snapt. Er wordt trouwens in een ander interview door Jonk iets verder hierop ingegaan, hij zegt daar dat voornamelijk het aanstellen van een TD door van Gaal niet past binnen de organisatie zoals die de afgelopen maanden is neergezet, en dat is gewoon een waarheid die klopt als een bus, er is nu een technische driehoek neergezet met Jonk Bergkamp en de Boer, als hier een TD boven komt is die driehoek volkomen nutteloos.
Precies!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 november 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 14:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Hij loopt toch stage bij de jeugdopleiding als lid van de RvC, en geen stage bij de RvC, of zie ik het dan echt helemaal verkeerd? Kom op Boudewijn, ik schat je veel hoger in.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 14:19 schreef Peter19864 het volgende:
Sorry voor de uitspatting! Ik kan moeilijk tegen iemand bewust vernederen, of misleiden door list en bedrog. Wat hier gebeurd is, gaat tegen alles in wat waarden en normen zou moeten vertegenwoordigen.
Helemaal eens Peter!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 november 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 14:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hij loopt toch stage bij de jeugdopleiding als lid van de RvC, en geen stage bij de RvC, of zie ik het dan echt helemaal verkeerd? Kom op Boudewijn, ik schat je veel hoger in.
Ik weet ook alleen maar wat ik her en der lees, ben geen journalist enzo maar:
Davids loopt (liep) stage bij de jeugdopleiding zodat hij als lid van de RvC de jeugdopleiding technisch kan beoordelen (zei Cruijff gister zelf) en eventuele noodzakelijke veranderingen doorvoeren.
Dat is toch HEEL iets anders dan een of andere kneus die een opleiding tot jeugdtrainer doet en daarom als broekie aan een stage begint.
Davids vond dat er dingen niet goed liepen bij de jeugdopleiding dus rapporteerde hij dat bij de leiding/RvC of whatever. Cruijff/Jonk en consorten vond dat niet gepast omdat Davids dat eerst had moeten overleggen met hun en daar kan ik inkomen dat dat netjes geweest zou zijn, maar strict gezien was Davids daartoe helemaal niet verplicht omdat zijn rol als stageloper heel anders is dan de normale stageloper bij een bedrijf.

Naar mijn idee is het vergelijkbaar met een volgend bedrijf:
- de directeur geeft een manager opdracht om met een medewerker mee te lopen (noem het een stage) om te kijken jpe het gaat en waar het bedrijf verbeterd kan worden
- de manager ziet dat het bij de medewerkers niet goed loopt en rapporteert dat aan de baas
- de medewerker is daardoor pissed en zegt dat de manager niet meer mee mag lopen omdat die in opdracht van de baas aan diezelfde baas heeft gerapporteerd waar er wat fout gaat zonder eerst met hem te overleggen.

Zie zo'n situatie maar eens in een echt bedrijf terug, wereld op z'n kop!
Het zou netjes geweest zijn om eerst met de medewerker te overleggen waar het beter moet maar zou daarna nog steeds hetzelfde praatje aan z'n baas moeten uitleggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2011 door Boudewijn --
Arac
 Arac - zaterdag 19 november 2011 - 14:44   quote  deeplink  
JONGENS, WAT MIJ NET TOCH GEBEURDE!!!

Ik zat zojuist te poepen, en toen ik klaar was keek ik in de pot, en zag een drol die er PRECIES uitzag als Louis van Gaal! Waar gebeurd!

Ik ben er helemaal ondersteboven van!
Peter19864
 Peter19864 - zaterdag 19 november 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Hahaha...er zijn meer overeenkomsten, ook van Gaal is overal uitgescheten, en er hangt een naar luchtje aan hem.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 november 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Dank voor je reactie.

Maar leg dan eens uit waarom alles ACHTER de rug van mede commissaris Johan Cruijff wordt besproken en niet met de voltallige RvC. Dan is het toch helemaal zo gek niet dat dit achetrbaks wordt genoemd. Dat is nu precies waar het om gaat! Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar wees wel zo eerlijk om ALLES met ELKAAR te bespreken en niet achteraf met een genomen beslissing komen, waarbij RvC-lid Johan niet eens is gekent.
Peter19864
 Peter19864 - zaterdag 19 november 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Ronald. Het gaat niet om Ego's meer. Maar wie kun je nog vertrouwen.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 november 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 14:50 schreef Ronald 1960 het volgende:
Dank voor je reactie.

Maar leg dan eens uit waarom alles ACHTER de rug van mede commissaris Johan Cruijff wordt besproken en niet met de voltallige RvC. Dan is het toch helemaal zo gek niet dat dit achetrbaks wordt genoemd. Dat is nu precies waar het om gaat! Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar wees wel zo eerlijk om ALLES met ELKAAR te bespreken en niet achteraf met een genomen beslissing komen, waarbij RvC-lid Johan niet eens is gekent.
Ik ben het er ook over eens dat het achterbaks is, maar dat staat los van mijn mening dat de aanstelling van van Gaal positief voor Ajax kan zijn. Ik weet zeker dat van Gaal vele malen daadkrachtiger is dan Cruijff en het verleden heeft aangetoond dat hij ook op het gebied van jeugdopleiding goede plannen heeft.
Welke visie beter is, Cruijff of die van van Gaal, geen idee. Cruijff zei gister zelf al dat er meerdere wegen naar Rome leiden.

Ik vind die Romer/Ten Have en dat vrouwtje ken ik niet echt ook niets voor Ajax, maarja... ze zitten er nou eenmaal. Ook vind ik het niets dat Cruijff een column bij de Telegraaf heeft waarin hij ook interne info doorspeelt tegen de RvC. Die Telegraaf columnist Jaap de Groot vind ik vele malen achterbakser.
Als Johan Cruijff ECHT zou willen had hij die column allang mee moeten stoppen, dat had al enorm veel ellende gescheeld.
Peter19864
 Peter19864 - zaterdag 19 november 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Ik verwijs andermaal naar de uitzending van Voetbal International. Bij RTL4 online terug te kijken, of op youtube.
Kijken of je deze opmerking van iemand (ik zal zijn naam niet noemen) leuk vind:

BEN IK NOU ZO SLIM OF JIJ ZO DOM!!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 november 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Ongeacht wie er gelijk heeft, Ajax, MIJN Ajax gaat hieraan kapot.
Natuurlijk heeft (ook) Johan Cruijff fouten gemaakt. Ik keur onder andere zijn gedrag niet goed ten aanzien van de overrompeling van de overige commissarissen, om Tscheu la Ling mee te nemen naar een vergadering. Ongetwijfeld was het JC's bedoeling om zijn collega's in de RvC de mond te snoeren en om zijn kandidaat vervolgens tóch te laten accepteren. Maar, je kon erop wachten... Ten Have is een sluwe vos, een hooggeleerde heer, die het er niet bij zou laten zitten. Het resultaat hebben we donderdag met z'n allen kunnen zien: Johan Cruijff en zijn mensen zijn op een ongeneerde manier teruggepakt, zeg maar met gelijke munt terugbetaald. Hoewel ik absoluut een Johan Cruijff fanaat ben, moet ik echter ook constateren, dat hij niet alles bijster slim heeft aangepakt. In deze oorlog (want dat is het wel!) is er maar één verliezer: Ajax, MIJN Ajax en dat maakt mij onvoorstelbaar kwaad en verdrietig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2011 door Pietje --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 19 november 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 16:15 schreef Pietje het volgende:
In deze oorlog (want dat is het wel!) is er maar één verliezer: Ajax, MIJN Ajax en dat maakt mij onvoorstelbaar kwaad en verdrietig.
Ik huil met je mee.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 19 november 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 15:12 schreef Peter19864 het volgende:
Ik verwijs andermaal naar de uitzending van Voetbal International. Bij RTL4 online terug te kijken, of op youtube.
Kijken of je deze opmerking van iemand (ik zal zijn naam niet noemen) leuk vind:

BEN IK NOU ZO SLIM OF JIJ ZO DOM!!!
Man, wat boeit mij die opmerking van tig jaar terug nu. Van Gaal is een vakman, wat voor een hork hij ook mag zijn zo nu en dan. En daarop voortbordurend, ook Cruijff is niet altijd even prettig in de pers. Echter, voor beide heren geldt dat ze privé juist heel aimabel en sociaal bewogen schijnen te zijn. Van JC weet ik dat vanuit nabije bron, temeer een van mijn dochters aan één van zijn colleges studeert en hem daar (zij het sporadisch) wel eens mee mag maken, terwijl veel oud-spelers van van Gaal hem daar ook omk roemen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Keje Molenaar moet voor de tuchtcommissie verschijnen. Er is een klacht ingediend en het zou gaan om zijn betrouwbaarheid.

Molenaar heeft wellicht vertrouwelijke informatie prijs gegeven op de nationale televisie. Dit meldde Pim Overbeeke zojuist via zijn twitteraccount.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Het huidige interim-bestuur onder leiding van Uri Coronel heeft Wim Jonk teruggefloten. Wim Jonk zou niet de bevoegdheid hebben om de stage van Edgar Davids​ te beëindigen.

Jonk had hem gisteren weggestuurd omdat Davids problemen besprak over zijn stage bij de raad van commissarissen in plaats van bij de trainers. Bovendien legde hij de contacten met Louis van Gaal die tot ieders verrassing tot algemeen directeur is benoemd.

En daarbij heeft hij meegewerkt aan het binnenhalen van Louis van Gaal. Van Gaal​ aanhanger van een andere filosofie zou dus tegen het huidige trainingsprogramma ingaan.
Het is nog niet duidelijk of Davids zijn stage nu alsnog vervolgt.

WAT IS HIER ALLEMAAL AAN DE HAND MENSEN???? WALGELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 november 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 16:51 schreef alibabba het volgende:
Keje Molenaar moet voor de tuchtcommissie verschijnen. Er is een klacht ingediend en het zou gaan om zijn betrouwbaarheid.

Molenaar heeft wellicht vertrouwelijke informatie prijs gegeven op de nationale televisie. Dit meldde Pim Overbeeke zojuist via zijn twitteraccount.
Waar ging dat over?
Ik kreeg namelijk gisteren het idee bij Voetbal International dat Keje zelf de bron was van Genee die hem confronteerde met vertrouwelijke informatie. (ging over een brief die circuleerde over dat Ajax naar de Telegraaf was gestapt om de column van Cruijff te stoppen/minderen).
Daarna deed hij zeer uitgebreid verslag van hoe het allemaal in elkaar stak.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 16:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Waar ging dat over?
Ik kreeg namelijk gisteren het idee bij Voetbal International dat Keje zelf de bron was van Genee die hem confronteerde met vertrouwelijke informatie. (ging over een brief die circuleerde over dat Ajax naar de Telegraaf was gestapt om de column van Cruijff te stoppen/minderen).
Daarna deed hij zeer uitgebreid verslag van hoe het allemaal in elkaar stak.
Ik weet ook niet waar het over gaat, maar wat jij zegt kan zeer zeker kloppen..
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Dat de naam Uri Coronel nog steeds de ronde doet is erg pijnlijk, en niet te begrijpen, Cruijff wordt echt keihard in z'n reet genaaid door de nu nog zittende mensen.. Niet normaal meer dit..
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 november 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 16:53 schreef alibabba het volgende:
Het huidige interim-bestuur onder leiding van Uri Coronel heeft Wim Jonk teruggefloten. Wim Jonk zou niet de bevoegdheid hebben om de stage van Edgar Davids​ te beëindigen.

Jonk had hem gisteren weggestuurd omdat Davids problemen besprak over zijn stage bij de raad van commissarissen in plaats van bij de trainers. Bovendien legde hij de contacten met Louis van Gaal die tot ieders verrassing tot algemeen directeur is benoemd.

En daarbij heeft hij meegewerkt aan het binnenhalen van Louis van Gaal. Van Gaal​ aanhanger van een andere filosofie zou dus tegen het huidige trainingsprogramma ingaan.
Het is nog niet duidelijk of Davids zijn stage nu alsnog vervolgt.

WAT IS HIER ALLEMAAL AAN DE HAND MENSEN???? WALGELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bewijst mijn gelijk over dat Jonk thee zou moeten zetten voor Davids en de arrogantie van Jonk.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Ik weet het echt niet precies hoe het allemaal in zijn werk gaat...ik vind het onbegrijpelijk dat die Uri Coronel nog beslissingen kan uitvoeren...het is 1 grote kliek en bende...die ellendelingen weten de weg precies en maken Ajax echt kapot...
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Ik denk eerder dat het een laatste wanhoopspoging is.
Peter19864
 Peter19864 - zaterdag 19 november 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Helemaal gelijk, dat zo'n type als Coronel nog steeds in de mogelijkheid is, om alles te dwarsbomen. Mijn god...soms verlang je toch terug naar de pré historie. Om dit soort mensen aan de hoogste boom te nagelen. Naar mijn mening zijn de overige leden de marionetten van Coronel. Ik proef en zie de zelfde streken van het vorige bestuur in deze RvC. Waarom stappen deze mensen na het lezen van zoveel verweer en afschuw niet gewoon op. Of ben ik nu gek? Het is pure arrogantie als je de spreekkoren van alles wat Ajax is negeerd. Idd walgelijk.
Pim Overbeeke
 Pim Overbeeke - zaterdag 19 november 2011 - 17:20   quote  deeplink  
De vertrouwelijke informatie die Keje Molenaar vrijdagavond prijs gaf op nationale tv staat los van het feit dat hij voor de tuchtommissie moet verschijnen.
Peter19864
 Peter19864 - zaterdag 19 november 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Beursgenoteerd bedrijf..ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat de aandeelhouders vinden van deze gang van zaken. De mening van alle supporters is nu wel bekend. Die kiezen terecht voor de club en het voetbal. Maar wat vinden de aandeelhouders, van deze kwestie.
Peter19864
 Peter19864 - zaterdag 19 november 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Molenaar word beschuldigd van wat???????Vertrouwelijk kan het nooit zijn geweest, als JC er kort daarna vanop de hoogte was. En waar hebben we het over. De buitenwacht mag dus niet weten wat het RvC achter de rug van andere uitspookt. Stiekem en achterbaks gedrag, verdient geen geheimhouding. Het lekken van informatie kennen we (laten we eerlijk)toch alleen van Coronel.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 17:20 schreef Pim Overbeeke het volgende:
De vertrouwelijke informatie die Keje Molenaar vrijdagavond prijs gaf op nationale tv staat los van het feit dat hij voor de tuchtommissie moet verschijnen.
Zeer interessant Pim...kun je meer informatie verschaffen??? Bij voorbaat dank!!!
Arac
 Arac - zaterdag 19 november 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Pff, Coronel is DE kwade genius achter dit hele gedoe, een kereltje die enkel en alleen voor zichzelf werkt. Die heeft nóóit iets positiefs voor Ajax betekend, maar beschouwt Ajax wel als zijn persoonlijke bezit.

Niet Bergkamp, Jonk, Cruijff etc. zijn belangrijk voor Ajax, nee, Uri Coronel is belangrijk. Opbergen in een bejaardentehuis zeg ik, en hopelijk komt de lijkwagen dan spoedig om die achterbakse etter op te halen.
amsterdam123
 amsterdam123 - zaterdag 19 november 2011 - 17:55   quote  deeplink  
mensen van gaal heeft niks by ajax te zoeken die kk lijr loopt overal te roepen nee nee ik gaa nie na ajax en nu in eens wel hy is nooit un ajaxcied gweest de grootste ajaxcieden ooit zijn Johan Cruyff en piet keizer
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Het is één grote bende...ik wist het al lang, maar nu komt het duidelijk naar buiten...vd.Loog, Coronel, vd Zaad, in het Slop, ten HaTe zijn van hetzelfde laken een pak, maar nu wijkt JC niet...ze doen vanalles om hem te elimineren en maar zeggen dat Johan zo belangrijk is...man man man wat haat ik die mensen...mensen die mijn en ONS Ajax kapot maken...dit mag geen doorgang vinden...ik zou echt kapot gaan en dat meen ik...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 november 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 17:54 schreef Arac het volgende:
Pff, Coronel is DE kwade genius achter dit hele gedoe, een kereltje die enkel en alleen voor zichzelf werkt. Die heeft nóóit iets positiefs voor Ajax betekend, maar beschouwt Ajax wel als zijn persoonlijke bezit.

Niet Bergkamp, Jonk, Cruijff etc. zijn belangrijk voor Ajax, nee, Uri Coronel is belangrijk. Opbergen in een bejaardentehuis zeg ik, en hopelijk komt de lijkwagen dan spoedig om die achterbakse etter op te halen.
Tegen wie praat je nu??
Ik zeg alleen dat je ook te ver kan gaan met dat soort uitspraken..
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 17:59   quote  deeplink  

Dat twittert Pim Overbeeke.

Hij benadrukt dat het geen verband heeft met Ajax.

Dit werd hier eerder wel gesuggereerd, hiervoor onze excuses aan Overbeeke.
Cornee
 Cornee - zaterdag 19 november 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Coronel is een echte jood. Met jodenstreken.
Dat ook mensen als Arie van Os (ook jood en in de gevangenis gezeten voor belastingfraude) erelid zijn vind ik werkelijk onbegrijpelijk...
Arac
 Arac - zaterdag 19 november 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 17:58 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Tegen wie praat je nu??
Ik zeg alleen dat je ook te ver kan gaan met dat soort uitspraken..
Tja, Ajax gaat nu eenmaal aan het hart, en als je dan ziet dat mafiatuig als Coronel moedwillig de boel verzieken en zich de club toeëigenen, dan is het al snel gedaan met de redelijkheid. De man is gewoon schandalig bezig, verpest Ajax daarmee, ergo, oprotten, liefst het graf in.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 18:01 schreef Cornee het volgende:
Coronel is een echte jood. Met jodenstreken.
Dat ook mensen als Arie van Os (ook jood en in de gevangenis gezeten voor belastingfraude) erelid zijn vind ik werkelijk onbegrijpelijk...
Die Arie v.Os ja...die heb ik helemaal niet hoog zitten...je ziet het al aan zijn kop....VUILE HOND!!!!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 18:02 schreef Arac het volgende:

[..]

Tja, Ajax gaat nu eenmaal aan het hart, en als je dan ziet dat mafiatuig als Coronel moedwillig de boel verzieken en zich de club toeëigenen, dan is het al snel gedaan met de redelijkheid. De man is gewoon schandalig bezig, verpest Ajax daarmee, ergo, oprotten, liefst het graf in.
Je hebt gelijk behalve het laatste...iemand het graf inwensen is een zwaktebod en onacceptabel...als je dat niet terugneemt ben je sociaal zeer zwak onderlegd..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 november 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 18:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je hebt gelijk behalve het laatste...iemand het graf inwensen is een zwaktebod en onacceptabel...als je dat niet terugneemt ben je sociaal zeer zwak onderlegd..
Precies.. En dat was mijn punt..
Arac
 Arac - zaterdag 19 november 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Okay, niet het graf in, maar vanaf de nek verlamd na een ernstig ski-ongeluk dan? Kan-ie tenminste nog naar de uitleg van Cruijff over hoe je ski-ongelukken kunt voorkomen kijken op TV.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 18:16 schreef Arac het volgende:
Okay, niet het graf in, maar vanaf de nek verlamd na een ernstig ski-ongeluk dan? Kan-ie tenminste nog naar de uitleg van Cruijff over hoe je ski-ongelukken kunt voorkomen kijken op TV.
Ik begrijp je emotie, maar ook hierin ga je veel te ver....kom op man...je wenst toch niet iemand een ernstig ongeluk toe zeg...
Arac
 Arac - zaterdag 19 november 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Maar Cruijff komt Coronel dan heus wel bezoeken hoor.

"Hoi Uri, zeg, je bent dan nu wel verlamd, maar vergeet nooit, elk nadeel hep z'n voordeel, dus kop op!"
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 19 november 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 17:55 schreef amsterdam123 het volgende:
mensen van gaal heeft niks by ajax te zoeken die kk lijr loopt overal te roepen nee nee ik gaa nie na ajax en nu in eens wel hy is nooit un ajaxcied gweest de grootste ajaxcieden ooit zijn Johan Cruyff en piet keizer
oke gap.. dat woord wil ik hier nooit meer zien.. heb respect voor de mensen die hier niet tegen kunnen debiel
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 18:22 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

oke gap.. dat woord wil ik hier nooit meer zien.. heb respect voor de mensen die hier niet tegen kunnen debiel
En mensen die een zoon hebben die daadwerkelijk debiel is moeten daar wel tegen kunne??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 19 november 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

En mensen die een zoon hebben die daadwerkelijk debiel is moeten daar wel tegen kunne??
+282

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FLUWELEN REVOLUTIE - Reactie's op van Gaal als nieuwe directeur

0.0098509