BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff en van gaal moeten zich verzoenen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jodocus
 jodocus - donderdag 17 november 2011 - 16:15   quote  deeplink  
ik zie maar 1 oplossing , dat die 2 met elkaar gaan praten
in het belang van de club
waarom zou dat niet kunnen , we hebben allemaal wel eens
ruzie
kom op , de neuzen de zelfde kant op
ALLES IN t BELANG VAN ONS ALLER AJAX
anders gaan we naar de klote !!!!!!!!!!
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:15 schreef jodocus het volgende:
ruzie
Het is een mooi streven, jodocus, echter Johan Cruijff en Louis van Gaal hebben helaas botsende ego's. Hun vete duurt al 22 jaar en ik vrees dat het alleen nog maar erger gaat worden. Door het gelazer van gisterenavond zal die strijd alleen nog maar verder kunnen escaleren. Het gaat nooit goed komen tussen die twee iconen.
jodocus
 jodocus - donderdag 17 november 2011 - 16:28   quote  deeplink  
die bostende ego s heb ik schijt an , praten moeten ze , iedereen heeft toch wel eens ruzie
komop zeg , hoe moeilijk kun je je t zelf maken
ik zeg doe alebei s normaal , als volwassen kerels
praat t uit , dat gezeik moet maar eens afgelopen wezen
op deze manier gaat de hele club kapot
IK ZEG PRATEN
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Van Gaal heeft aangegeven te willen werken met Cruijf, echter is dit in mijn optiek enkel geroepen vanuit het oogpunt dat Cruijff toch wel zou vertreken.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:28 schreef jodocus het volgende:
die bostende ego s heb ik schijt an , praten moeten ze , iedereen heeft toch wel eens ruzie
komop zeg , hoe moeilijk kun je je t zelf maken
ik zeg doe alebei s normaal , als volwassen kerels
praat t uit , dat gezeik moet maar eens afgelopen wezen
op deze manier gaat de hele club kapot
IK ZEG PRATEN
Dat gaat zeker NIET gebeuren! Het zijn twee aparte kampen, die geen duimbreed zullen (willen) toegegeven. Jammer, want de club Ajax is daarvan de dupe.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:35 schreef remco k het volgende:
Van Gaal heeft aangegeven te willen werken met Cruijf, echter is dit in mijn optiek enkel geroepen vanuit het oogpunt dat Cruijff toch wel zou vertreken.
Dat is precies hetgeen ik ook denk Remco. En dat laatste zou toch nog wel eens kunnen gebeuren, wanneer de RvC (met name die rat Steven Ten Have... ik vertrouw die kerel voor geen eurocent!) Cruijff blijft dwarsbomen. Ten Have is een sluwe vos, hij weet precies hoe hij Cruijff kan raken, dat hebben we gisteren mogen meemaken.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Cruijff geeft aan dat hij in het belang van Ajax wil handelen.. bron: voetbalzone
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:40 schreef Grasmaaier het volgende:
Cruijff geeft aan dat hij in het belang van Ajax wil handelen.. bron: voetbalzone
Dat is wel mooi, maar als de andere vier commissarissen het Johan Cruijff onmogelijk maken, dan kan hij (Johan) wel in het belang van Ajax WILLEN handelen, maar niet KUNNEN handelen...
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is wel mooi, maar als de andere vier commissarissen het Johan Cruijff onmogelijk maken, dan kan hij (Johan) wel in het belang van Ajax WILLEN handelen, maar niet KUNNEN handelen...
Ja dat klopt.. hopen dat van Gaal en Cruijff gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan.. dan kan Ajax bouwen aan een glorieuze toekomst
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 17 november 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

De ledenraad kan de RvC er uit stemmen en alles nog ongedaan maken en daarna alsnog MET Cruijff voor een geschikte oplossing zoeken.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:45 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

De ledenraad kan de RvC er uit stemmen en alles nog ongedaan maken en daarna alsnog MET Cruijff voor een geschikte oplossing zoeken.
Wie had je dan in godsnaam als AD gewild?
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ben je door toedoen van gister weer een jaar verder.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat is volgens mij nog de enige optie die resteert, Ronald. Maar zou de ledenraad zover willen gaan? Nog meer onrust in de tent? Weer terug bij af? Tja... wat is wijsheid. Voor mij is het zonneklaar dat dit alles veroorzaakt is door Steven Ten Have: hij, een verklaard tegenstander van Johan Cruijff, zal er alles, maar dan ook alles aan doen om Johan Cruijff tegen te houden. Ik ben benieuwd wat de supporters zullen gaan doen dan wel zullen laten horen bij de komende wedstrijd, zaterdagavond, in de ArenA tegen NAC.
Zoals je weet ben ik al 56 jaar supporter van Ajax, maar ik begin nu toch echt Ajax-moe te worden.
triplestar
 triplestar - donderdag 17 november 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat gaat zeker NIET gebeuren! Het zijn twee aparte kampen, die geen duimbreed zullen (willen) toegegeven. Jammer, want de club Ajax is daarvan de dupe.
ik denk dat je daar gelijk in heb.
je zag gister op t.v toch!1
barcelona zit nog heel diep bij van gaal.
en het laatste wat cruijff wilt is dat er later gezegd
wordt,
toen van gaal erbij kwam ging het beter.
over m.n lijk zou cruiffs gedachten zijn en blijven.
bij ajax blijf het voorlopig nog onrustig... helaas
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 17 november 2011 - 16:56   quote  deeplink  
RvC er uit en dan maar Johan Cruijff Carte Blanche!!!

LAAT het hem dan ook een keer doen!!!

AJAX FOREVER!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 17 november 2011 - 16:57   quote  deeplink  
ik log thuis wel weer in. laterssss
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:56 schreef Ronald 1960 het volgende:
ik vind Dame Blanche lekkerder...
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:56 schreef Ronald 1960 het volgende:

LAAT het hem dan ook een keer doen!!!

AJAX FOREVER!!!
Dat is het grote probleem... Cruijff doet NIKS.
Hij heeft nu al 4 of 5 maanden gehad om wat te veranderen.. en dan doet hij (behalve ling voordragen) helemaal niks, nada, noppes

Geloof me, ik ben een groooote voorstander van Cruijff, maar hij heeft nog niks toegevoegd aan dit Ajax
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is volgens mij nog de enige optie die resteert, Ronald. Maar zou de ledenraad zover willen gaan? Nog meer onrust in de tent? Weer terug bij af? Tja... wat is wijsheid. Voor mij is het zonneklaar dat dit alles veroorzaakt is door Steven Ten Have: hij, een verklaard tegenstander van Johan Cruijff, zal er alles, maar dan ook alles aan doen om Johan Cruijff tegen te houden. Ik ben benieuwd wat de supporters zullen gaan doen dan wel zullen laten horen bij de komende wedstrijd, zaterdagavond, in de ArenA tegen NAC.
Zoals je weet ben ik al 56 jaar supporter van Ajax, maar ik begin nu toch echt Ajax-moe te worden.
De Ledenraad zou de RvC MOETEN wegsturen, maar dat gaat echt niet gebeuren...het stond allemaal al heel lang vast dat dit ging gebeuren buiten de ECHTE Ajacieden...dat kan niet anders...
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:01 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Hij heeft nu al 4 of 5 maanden gehad om wat te veranderen.. en dan doet hij (behalve ling voordragen) helemaal niks, nada, noppes

Geloof me, ik ben een groooote voorstander van Cruijff, maar hij heeft nog niks toegevoegd aan dit Ajax
Heeft Cruijff een duidelijk antwoord gehad waarom Ling niet de man behoefde te worden??? Gisteren zei die kale neet aan de hand van die andere pisgast Vermeulen dat het te maken had met de prestaties van Ling bij Trencin...die waren niet goed geweest...

Laat ik duidelijk zijn dat ik v.Gaal graag bij Ajax zie, maar niet onder deze gang van zaken...Ling heeft geen goede prestatie geleverd daar...v.Gaal heeft ook wel eens mindere prestaties gehad...dus het is een argument van Ten Hate van NIKS...
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

Heeft Cruijff een duidelijk antwoord gehad waarom Ling niet de man behoefde te worden??? Gisteren zei die kale neet aan de hand van die andere pisgast Vermeulen dat het te maken had met de prestaties van Ling bij Trencin...die waren niet goed geweest...

Laat ik duidelijk zijn dat ik v.Gaal graag bij Ajax zie, maar niet onder deze gang van zaken...Ling heeft geen goede prestatie geleverd daar...v.Gaal heeft ook wel eens mindere prestaties gehad...dus het is een argument van Ten Hate van NIKS...
Daar heb je gelijk in man.. ben het er ook mee eens dat ik die Ten Have niet de alleraardigste vind, maar met Cruijff en van Gaal aan het roer.. zie ik dit heel rooskleurig in, maar dan moeten het wel echte mannen worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Grasmaaier --
ktotheb
 ktotheb - donderdag 17 november 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet of Cruijff een duidelijk antwoord heeft gekregen, maar er is wel een heel duidelijk antwoord en dat is de prestaties van Ling bij Trencin:

http://jaapdegroot.wordpress.com/

halverwege de pagina staat een opsomming met de prestaties van Ling bij Trencin. Ik kan geen reden bedenken waarom dit niet de reden kan zijn om niet met de man in zee te gaan.

Je zegt zelf: Ling heeft niet goed gepresteerd, van Gaal heeft ook WEL EENS niet goed gepresteerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door ktotheb --
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:22 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet of Cruijff een duidelijk antwoord heeft gekregen, maar er is wel een heel duidelijk antwoord en dat is de prestaties van Ling bij Trencin:

http://jaapdegroot.wordpress.com/

halverwege de pagina staat een opsomming met de prestaties van Ling bij Trencin. Ik kan geen reden bedenken waarom dit niet de reden kan zijn om niet met de man in zee te gaan.

Je zegt zelf: Ling heeft niet goed gepresteerd, van Gaal heeft ook WEL EENS niet goed gepresteerd.
Het gaat om het argument van Ten HaTe gisteren...dat argument staat ook achter de naam van v.Gaal....

Laat ik duidelijk zijn dat ik v.Gaal een vakman vind, maar ik vind de wijze waarop Cruijff Ajax wil leiden beter bij Ajax passen op dit moment...alle trainers hebben het vertrouwen in Cruijff uitgesproken....niet alleen Cruijff word in de maling genomen, maar ook De Boer, Bergkamp, Jonk en alle trainers daaronder...
ktotheb
 ktotheb - donderdag 17 november 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:29 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het gaat om het argument van Ten HaTe gisteren...dat argument staat ook achter de naam van v.Gaal....

Laat ik duidelijk zijn dat ik v.Gaal een vakman vind, maar ik vind de wijze waarop Cruijff Ajax wil leiden beter bij Ajax passen op dit moment...alle trainers hebben het vertrouwen in Cruijff uitgesproken....niet alleen Cruijff word in de maling genomen, maar ook De Boer, Bergkamp, Jonk en alle trainers daaronder...
Dat probeer ik juist te zeggen, datzelfde argument staat niet achter van Gaal. Achter Ling staat namelijk het argument dat hij bij de enige club waar hij actief was (als bestuurder) geen enkele prestatie heeft geleverd, van Gaal heeft af en toe mindere prestaties geleverd, maar dat geldt voor iedereen. Ook Cruijff heeft wel eens minder gepresteerd. Maar het CV van van Gaal is echt wel een enorm stuk beter dan dat van Ling.

Daarnaast ben ik met je eens dat het niet netjes is verlopen, alleen als ze het wel netjes hadden gedaan had Cruijff er van te voren van geweten en dan was van Gaal niet benoemd. Als ze echt willen dat van Gaal AD wordt, was dit denk ik de enige manier om het te doen. Ik vind ook niet dat de trainers in de maling zijn genomen, die worden nooit betrokken bij zo'n beslissing. Het hele probleem wat er nu is, is alleen dat Cruijff niet wil werken met van Gaal. Als hij dat nou eens opzij zet in het belang van de club, dan is er geen enkel probleem.
alibabba
 alibabba - donderdag 17 november 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:35 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Dat probeer ik juist te zeggen, datzelfde argument staat niet achter van Gaal. Achter Ling staat namelijk het argument dat hij bij de enige club waar hij actief was (als bestuurder) geen enkele prestatie heeft geleverd, van Gaal heeft af en toe mindere prestaties geleverd, maar dat geldt voor iedereen. Ook Cruijff heeft wel eens minder gepresteerd. Maar het CV van van Gaal is echt wel een enorm stuk beter dan dat van Ling.

Daarnaast ben ik met je eens dat het niet netjes is verlopen, alleen als ze het wel netjes hadden gedaan had Cruijff er van te voren van geweten en dan was van Gaal niet benoemd. Als ze echt willen dat van Gaal AD wordt, was dit denk ik de enige manier om het te doen. Ik vind ook niet dat de trainers in de maling zijn genomen, die worden nooit betrokken bij zo'n beslissing. Het hele probleem wat er nu is, is alleen dat Cruijff niet wil werken met van Gaal. Als hij dat nou eens opzij zet in het belang van de club, dan is er geen enkel probleem.
Wat als Ling was aangesteld in het kielzog van Cruijff??? Het blijft onduidelijk wat dan de uitkomst was geweest...net als Ten HaTe de club gaat leiden...wat heeft die pipo bij een voetbalclub gepresteerd???

Wat Molenaar aangeeft is dat Cruijff in die RvC de baas is...die andere leden moesten Cruijff faciliteren...staat ergens iets vast dat Cruijff de baas is??? NEEN en daarom stinkt deze zaak...ik denk dat Cruijff ook genaaid is door Molenaar....laten we hopen dat ik het mis heb...
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:14 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in man.. ben het er ook mee eens dat ik die Ten Have 5 kogels door de kop wil jassen, maar met Cruijff en van Gaal aan het roer.. zie ik dit heel rooskleurig in, maar dan moeten het wel echte mannen worden
Vind ik eerlijk gezegd wel wat kort door de bocht, ik ken ook wel mense waar ik NOOIT mee zou samen kunnen en willen werken. Ook dat is iets wat men zich moet bedenken, omdanks dat ze beiden geniaal zijn moet men ook maar op elkaar aansluiten om samen te kunnen werken.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:14 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

ben het er ook mee eens dat ik die Ten Have 5 kogels door de kop wil jassen
Doe ff normaal man!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:13 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Doe ff normaal man!
wil jij een gezellig bakkie koffie met em drinken dan?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 17 november 2011 - 18:17   quote  deeplink  
Wanneer je iemand een doodsbedreiging doet, ben ik volledig en voor altijd klaar met praten met je. Ga je schamen man.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 18:17 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Wanneer je iemand een doodsbedreiging doet, ben ik volledig en voor altijd klaar met praten met je. Ga je schamen man.
sjongejonge man.. stel je aan.. doodsbedreiging? Ik heb een mening en die uit ik toch gewoon?

Maar omdat jij je eraan ergert zal ik em wel ef veranderen
triplestar
 triplestar - donderdag 17 november 2011 - 19:08   quote  deeplink  
nu net het journaal gezien.
diep triest dat 4 zelfbevlekkers ons ajax
zo kunnen manupuleren.
dit vraagd om een afstraffing die ongekend is.
(wetende dat samen niet gaat)
en die viese,vuile cocksuccer van een davids bah
hij heeft weer een nieuwe kabel
hopelijk nu om z,n nek.
cruijff aub pak ze bij der strot en langzaam
dichtknijpen,en het liefst een paar keer.
altijd johan.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 18 november 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Laat de ledenraad de RvC er maar uitmieteren. (incl Cruijff)

En dan Cruijff als adviseur 'aanstelllen'.

Moet hij alleen wel even met van Gaal rond de tafel gaan zitten. Maar dat is een kleinigheidje ;).
Stanley
 Stanley - vrijdag 18 november 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:15 schreef jodocus het volgende:
ruzie
Hoi Jodocus,

Ik ben het met je eens! Ik bedoel als je naar de oorzaak van hun conflict kijkt moet dit toch op te lossen zijn. Met gezond verstand kan ik me niet voorstellen dat wanneer je zo goed bevriend met elkaar bent om de kerst bij elkaar door te brengen. Je het de ander kwalijk neemt wanneer deze hals over kop vertrekt voor een trieste familieomstandigheid en boos bent dat je niet bent bedankt. Dat gaat er bij mij niet in.

Wat ik me wel kan voorstellen dat er via via geluld en woorden onbedoeld verdraaid zijn...

In dat geval moeten beide heren toch tot verzoening kunnen komen, ook al zal dit een gesprek moeten zijn waar harde woorden moeten vallen vanwege allerlei media uitspraken later in de jaren.

Maar hoe dan ook Ten Have en consorten moeten wat mij betreft vertrekken en een levenslang stadionverbod krijgen! Al zal dat laatste Ten Have niets kunnen schelen aangezien hij toch niets met Ajax heeft!!!!!!!!!!!1
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 18 november 2011 - 15:08   quote  deeplink  
AMSTERDAM - De bestuurlijke chaos bij Ajax gaat ook FC Twente-trainer Co Adriaanse aan het hart. De geboren Amsterdammers werd daags voor het competitie treffen met Heracles Almelo gevraagd naar zijn mening over de crisis in de hoofdstad. Adriaanse kwam met een verrassende oplossing.

"Het mooiste is als Van Gaal en Cruijff samen Ajax gaan dienen. Eigenlijk zouden ze de club, net als bij sommige landen, in tweeën moeten delen. Johan zou dan De Toekomst kunnen doen en Louis de ArenA. Eén keer per week een overleg moet dan voldoende zijn, ze denken hetzelfde over voetbal", aldus Adriaanse.

Adriaanse werkte in het verleden bij Ajax als hoofd opleidingen een hoofdcoach.

Dit zou ook een heel mooie oplossing kunnen zijn....
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 18 november 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 15:08 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
AMSTERDAM - De bestuurlijke chaos bij Ajax gaat ook FC Twente-trainer Co Adriaanse aan het hart. De geboren Amsterdammers werd daags voor het competitie treffen met Heracles Almelo gevraagd naar zijn mening over de crisis in de hoofdstad. Adriaanse kwam met een verrassende oplossing.

"Het mooiste is als Van Gaal en Cruijff samen Ajax gaan dienen. Eigenlijk zouden ze de club, net als bij sommige landen, in tweeën moeten delen. Johan zou dan De Toekomst kunnen doen en Louis de ArenA. Eén keer per week een overleg moet dan voldoende zijn, ze denken hetzelfde over voetbal", aldus Adriaanse.

Waar kan ik tekenen?
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Cruijff en van Gaal moeten gaan zoenen??? Waarom?
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 15:08 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

Tja... als dat zou kunnen... Maar ik geloof nooit dat Johan zich laat afschepen met "slechts" de Toekomst. Na de vernedering die hij moest slikken door de aanstelling van Van Gaal zal het mij niet verwonderen als Johan Cruijff met gepaste maatregelen zal terugslaan. Ik verwacht serieus een dezer dagen een tegencoup van Johan Cruijff! Oorlog in de ArenA, echter niet op het veld maar in de bestuurskamers. En dat heeft ten Have (en zijn maten) over zichzelf afgeroepen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 15:53 schreef remco k het volgende:
Cruijff en van Gaal moeten gaan zoenen??? Waarom?
Dat is erg in Remco ;-)
Kijk maar naar de reclamefolders van Benetton, waar allerlei politieke en religieuze figuren elkaar op de bek zoenen. Bah!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 16:01   quote  deeplink  
De Volkskrant geeft vandaag een schitterende analyse over de twee kampen.

KAMP VAN GAAL
Henri van der Aat
Uri Coronel
Arno Vermeulen (chef voetbal NOS)
Chris van Nijnatten
Piet Keizer !!!
Steven ten Have
Danny Blind !!!
Peter R. de Vries
David Endt
Henk Spaan

KAMP CRUIJFF
Dennis Bergkamp
Sjaak Swart
Johan Derksen
Wim Jonk
Theo van Duivenbode
Jaap de Groot (Telegraaf)
Keje Molenaar
Jan Mulder
Michael van Praag
Barry Hulshoff
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 18 november 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 16:01 schreef Pietje het volgende:

KAMP VAN GAAL
Henri van der Aat
Uri Coronel
Chris van Nijnatten
Piet Keizer !!!
Steven ten Have
Danny Blind !!!
Peter R. de Vries
David Endt
Henk Spaan

KAMP CRUIJFF
Dennis Bergkamp
Sjaak Swart
Johan Derksen
Wim Jonk
Theo van Duivenbode
Keje Molenaar
Jan Mulder
Michael van Praag
Barry Hulshoff
Als ik Peter R de Vries tussen dat lijstje zie staan krijg ik spontaan moordneigingen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 16:04 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Als ik Peter R de Vries tussen dat lijstje zie staan krijg ik spontaan moordneigingen.
Hahaha en wat dacht je van Van Nijnatten?? Die heeft he-le-maal niks met Ajax!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:

KAMP VAN GAAL
Henri van der Aat
Uri Coronel
Chris van Nijnatten
Piet Keizer !!!
Steven ten Have
Danny Blind !!!
Peter R. de Vries
David Endt
Henk Spaan

KAMP CRUIJFF
Dennis Bergkamp
Sjaak Swart
Johan Derksen
Wim Jonk
Theo van Duivenbode
Keje Molenaar
Jan Mulder
Michael van Praag
Barry Hulshoff
Als de mensen die NIET in het verleden in AJAX 1 hebben gespeeld, niet zouden mogen stemmen, weet ik de uitslag van keuze CRUIJFF / v. Gaal ;-)
nora
 nora - vrijdag 18 november 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:35 schreef remco k het volgende:
Ik las het commentaar van Adriaanse dat Cruijff de toekomst moet blijven doen en van Gaal -het eerste elftal ,nou dat lijkt mij redelijk,Cruijff bepaald alles qua toekomst de soort trainingen de trainers en van Gaal moet zorgen dat alles goed loopt in het eerste en ze moeten samen overleggen met de TD dus driemansschap over jet aankoopbeleid ivm met inpassen van talenten uit de jeugd zo zou het moeten zijn,maar dit zal wel een illusie zijn zover zal het helaas niet komen denk ik.
nora
 nora - vrijdag 18 november 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:01 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Klopt helemaal zijn laatste grote aktie is die Edo Ophof als AD neer te zetten mijn god 10xliever van Gaal.
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 16:35 schreef nora het volgende:

[..]

Ik las het commentaar van Adriaanse dat Cruijff de toekomst moet blijven doen en van Gaal -het eerste elftal ,nou dat lijkt mij redelijk,Cruijff bepaald alles qua toekomst de soort trainingen de trainers en van Gaal moet zorgen dat alles goed loopt in het eerste en ze moeten samen overleggen met de TD dus driemansschap over jet aankoopbeleid ivm met inpassen van talenten uit de jeugd zo zou het moeten zijn,maar dit zal wel een illusie zijn zover zal het helaas niet komen denk ik.
Is helemaal geen optie, de algemeend directeur is verantwoordelijk voor alles, en gaat echt niet accoord met acties waar hij het niet mee eens is van Cruijff..
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 16:38 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt helemaal zijn laatste grote aktie is die Edo Ophof als AD neer te zetten mijn god 10xliever van Gaal.
Volgens mij is Cruijff verantwoordelijk voor het installeren van het technische hart bij Ajax, en is hij er verantwoordelijk voor dat er zich nu weer wat meer voetbalverstand met de club bemoeit.
nora
 nora - vrijdag 18 november 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Is helemaal geen optie, de algemeend directeur is verantwoordelijk voor alles, en gaat echt niet accoord met acties waar hij het niet mee eens is van Cruijff..
Daar ben ik helaas ook bang voor !!!
nora
 nora - vrijdag 18 november 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is Cruijff verantwoordelijk voor het installeren van het technische hart bij Ajax, en is hij er verantwoordelijk voor dat er zich nu weer wat meer voetbalverstand met de club bemoeit.
Klopt Jonk/bergkamp maar dan ben je er nog niet het duurt te lang en eerlijk gezegd ben ik ook een fan van van Gaal een never ending story vrees ik.
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:

KAMP VAN GAAL
Henri van der Aat
Uri Coronel
Chris van Nijnatten
Piet Keizer !!!
Steven ten Have
Danny Blind !!!
Peter R. de Vries
David Endt
Henk Spaan

KAMP CRUIJFF
Dennis Bergkamp
Sjaak Swart
Johan Derksen
Wim Jonk
Theo van Duivenbode
Keje Molenaar
Jan Mulder
Michael van Praag
Barry Hulshoff
Geef mij het kamp Cruijff maar....verreweg het beste voor Ajax op dit moment...daar ben ik 100% van overtuigd!!!
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 17:32 schreef alibabba het volgende:

[..]

Geef mij het kamp Cruijff maar....verreweg het beste voor Ajax op dit moment...daar ben ik 100% van overtuigd!!!
+1.

Ach wat heeft het allemaal nog voor zin, de strijd duurt maar voort en voordat men het weet zijn we weer een jaar verder.

Zo begint van Gaal pas in Juni 2012 en totdat hij daar zit blijft het rommelen in Adam.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff en van gaal moeten zich verzoenen

0.0125389