|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 17:32 schreef alibabba het volgende:[..] Geef mij het kamp Cruijff maar....verreweg het beste voor Ajax op dit moment...daar ben ik 100% van overtuigd!!! Klopt, alibabba. Ook al het feit, dat club-icoon Michael van Praag (mijn God, wat verlang ik naar de tijd, dat hij onze clubvoorzitter was!!!) de zijde van Cruijff kiest, zegt mij heel erg veel. Danny Blind is wat mij betreft door het ijs gezakt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ach, Ikke_tikkie, geld stinkt niet. Kijk naar Johan Derksen, die tegenwoordig ongegeneerd reclame maakt voor een energiebedrijf. Ik zeg: NIET doen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 17:35 schreef remco k het volgende:[..] +1. Ach wat heeft het allemaal nog voor zin, de strijd duurt maar voort en voordat men het weet zijn we weer een jaar verder. Zo begint van Gaal pas in Juni 2012 en totdat hij daar zit blijft het rommelen in Adam. Ik vrees met grote vrezen, dat je gelijk gaat krijgen, Remco. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tot voor kort wou ik echt alles weten binnen de club, alles van iedereen lezen en alles wat er maar op headliner kwam las ik even door, ook wat betreft het bestuur en alles. De laatste maanden kan het me eigenlijk niet meer interesseren wat er geroepen wordt aangezien werkelijk aan iedere uitspraak van welke Ajacied dan ook een negatief randje zit. Alles wordt geroepen met een bepaalde ondertoon en achter iedere uitspraak wordt door een andere Ajacied wel iets gezocht..
Ik meen het oprecht dat ik in mijn hele leven nog nooit zo nagtief ben geweest over de club Ajax, en dat heeft 0,0 met het eerste elftal te maken, zelfs dat we op de 6e plek staan wordt brengt minder teweeg dan dit, sterker nog over het eerste wordt al helemaal niet meer gesproken en dat irriteert me mateloos. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Vergis je niet hè, Ajax is een doolhof aan commissies, raden en clubjes. De RvC is maar het topje van de ijsberg, óf het deksel op de beerput, al naar gelang je het wenst te zien. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 17:49 schreef Ikke_tikkie het volgende:Vergis je niet hè, Ajax is een doolhof aan commissies, raden en clubjes. De RvC is maar het topje van de ijsberg, óf het deksel op de beerput, al naar gelang je het wenst te zien. Dit is inderdaad aan de orde...het is een wirwar aan mensen...hoe kom je zo tot een éénsgezinde oplossing??? Bestaat niet!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
De bestuurlijke crisis bij Ajax is vrij eenvoudig op te lossen, volgens Co Adriaanse althans. De trainer van FC Twente (en ex-coach van Ajax) denkt dat de kemphanen Louis van Gaal en Johan Cruijff prima naast elkaar kunnen werken in Amsterdam.
'Het mooiste is als Van Gaal en Cruijff samen Ajax gaan dienen. Eigenlijk zouden ze de club, net als bij sommige landen, in tweeën moeten delen. Johan zou dan De Toekomst kunnen doen en Louis de ArenA. Eén keer per week een overleg moet dan voldoende zijn, ze denken hetzelfde over voetbal', zegt Adriaanse in De Telegraaf.
Dit zou een mooie oplossing zijn |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Dan heb je het alleen maar over het technische deel. Blijft nog een massa oud vel over. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 17:47 schreef remco k het volgende:[..] Tot voor kort wou ik echt alles weten binnen de club, alles van iedereen lezen en alles wat er maar op headliner kwam las ik even door, ook wat betreft het bestuur en alles. De laatste maanden kan het me eigenlijk niet meer interesseren wat er geroepen wordt aangezien werkelijk aan iedere uitspraak van welke Ajacied dan ook een negatief randje zit. Alles wordt geroepen met een bepaalde ondertoon en achter iedere uitspraak wordt door een andere Ajacied wel iets gezocht.. Ik meen het oprecht dat ik in mijn hele leven nog nooit zo nagtief ben geweest over de club Ajax, en dat heeft 0,0 met het eerste elftal te maken, zelfs dat we op de 6e plek staan wordt brengt minder teweeg dan dit, sterker nog over het eerste wordt al helemaal niet meer gesproken en dat irriteert me mateloos. Ik denk serieus dat veel Ajacieden dat hebben, Remco. Ikzelf heb hier al een aantal keren geschreven, dat ik "Ajax-moe" ben. Natuurlijk door het huidige matige, zo niet slechte spel, een coach (Frank de Boer) die behoorlijk eigenwijs is (de positie van Theo Janssen) maar vooral door alle bestuurlijke randzaken om onze club. Ik ben verdrietig, teleurgesteld en woedend. Ik ben, zoals je weet, al 56 jaar supporter van Ajax, behoorlijk fanatiek (geweest) en wanneer Ajax verloren heeft, of gelijkgespeeld, ben ik niet te genieten, voel ik me ziek. Maar tegenwoordig? Ik ben cynisch geworden over mijn eigen club. Toen Johan Cruijff binnenkwam had ik weer wat hoop, zeker toen die Van den Boog en consorten werden aangepakt en werden verdreven. Maar ja, nu zitten we weer met ten Have... Volgens mij is die nog een graadje erger! Ik ben niet vrolijk en voorzie voorlopig nog een hoop ellende met judassen als Danny Blind en Edgar Davids! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 17:57 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Dan heb je het alleen maar over het technische deel. Blijft nog een massa oud vel over. Precies! |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
what te fuck doet die peter r de vries in het rijtje. fuck hem hard van achter dan heb je altijd een alibi. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 15:55 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is erg in Remco ;-) Kijk maar naar de reclamefolders van Benetton, waar allerlei politieke en religieuze figuren elkaar op de bek zoenen. Bah!! |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
hahahahahahahahah..........galgehumor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben altijd wel benieuwd naar jou mening, zeker in dit soort zaken.
daarom heb ik 1 vraag. ik ben benieuwd naar hoe jij Ajax ingevuld zou willen zien en met welke namen.. Denk daar maar eens over na. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Cruijff lijkt toch aardig te genieten....:-0 |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben altijd wel benieuwd naar jou mening, zeker in dit soort zaken. daarom heb ik 1 vraag. ik ben benieuwd naar hoe jij Ajax ingevuld zou willen zien en met welke namen.. Denk daar maar eens over na. van praag weer terug als opperhoofd cruijff voorzitter r.v.c nieuwe betouwbare mensen in r.v.c (dus johan kan gewoon naar barcelona op en neer) danny blind t.d en de jeugd trainers zijn eral. zoiets. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 19:11 schreef triplestar het volgende:[..] van praag weer terug als opperhoofd cruijff voorzitter r.v.c nieuwe betouwbare mensen in r.v.c (dus johan kan gewoon naar barcelona op en neer) danny blind t.d en de jeugd trainers zijn eral. zoiets. Vroeg ik het aan jou?? |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
weet ik niet,maar ik ben dat gezeik zat
doeiiiiiiiiiiiii
m.n vriendin wacht op een blowjob |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 19:11 schreef triplestar het volgende:[..] van praag weer terug als opperhoofd cruijff voorzitter r.v.c nieuwe betouwbare mensen in r.v.c (dus johan kan gewoon naar barcelona op en neer) danny blind t.d en de jeugd trainers zijn eral. zoiets. blind mag van mij ook oprotten het scholletje.. die heeft hier ook net zo hard aan meegewerkt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heeft ze een lul dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 19:48 schreef nummer10 het volgende:[..] blind mag van mij ook oprotten het scholletje.. die heeft hier ook net zo hard aan meegewerkt Eens! Een judas is die Blind. Een blinde judas, dus. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 19:48 schreef nummer10 het volgende:[..] blind mag van mij ook oprotten het scholletje.. die heeft hier ook net zo hard aan meegewerkt Ik vind het heel moeilijk om te zeggen...Blind heeft in deze echt verkeerd gehandeld lijkt me...we weten natuurlijk niet de ins en outs maar het stinkt...de woorden van JC destijds vielen slecht in het Ajax-kamp, maar zou Johan dan toch gelijk krijgen???? Is Blind onbetrouwbaar???? Het lijkt er helaas wel op.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
IK HOOR ZOJUIST OP DE RADIO, DAT VANAVOND JOHAN CRUIJFF TE GAST IS BIJ PAUW EN WITTEMAN. NEDERLAND 1, ROND 23.00 UUR |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Klopt Pietje. De volledige uitzending is voor JC. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hij is in Nederland! Vanavond bij P&W. Zou Johan morgen ook in de ArenA aanwezig zijn en zondag ook nog bij de ledenraad en RvC????
GO JOHAN GO!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat denk ik wel Ronald... ik denk dat de RvC er flink van langs gaat krijgen, niet zo zeer omdat het vGaal is, maar wel de manier hoe ze gehandeld hebben... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 22:08 schreef Ronald 1960 het volgende:Hij is in Nederland! Vanavond bij P&W. Zou Johan morgen ook in de ArenA aanwezig zijn en zondag ook nog bij de ledenraad en RvC???? GO JOHAN GO!!! JOHAN is zondag aanwezig bij die bijeenkomst....hij zal zijn huid duur verkopen....neem dat maar van mij aan....CRUIJFF is zo rustig in alles...puur omdat hij volledig in zijn recht staat...die man praat nooit stront uit over andere mensen...
Het enige waar ik scepsis over ben is dat hij in de tijd dat v.Gaal trainer was van Barcelona, hij steeds zo negatief praatte over hetgeen er bij Barcelona speelde...ook in de tijd dat v.Gaal het zo uitstekend deed bij Ajax, heb ik Johan nooit gehoord....het is een duidelijk signaal dat hij Louis op de één of andere manier niet moet... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Verwarring alom
Kan ik me wel een beetje voorstellen......de meeste hier zijn nog nooit in de Meer geweest....laat staan dat ze Johan hebben zien voetballen. Velen van jullie kennen Johan van Media beelden......tv ,youtube,dvd enz....
Cruijff was en is echt een icoon........net als Neeskens,Rep en Keizer......Cruijff wordt niet voor niks in een adem ge(r)noemd met Pele,Eusebio,Di Stefano en Muller,om wat namen te noemen.........maar hij is in de zestig.
Je kan het een klein beetje vergelijken......met de jongere onder ons.........Litmanen,Petterson,Bergkamp,Overmars,Suuarez....enz,alleen Cruijff was en is zijn tijd al uniek.........en heeft het pad voor dit soort jongens neer gelegd.
Daar vind ik dat de meeste daar aan voorbij gaan....als ik mij niet vergis was Johan altijd de onderhandelaar.......hij heeft volgens mij ook een dikke vinger in de portret rechten gehad.
Ik heb diep.....maar ook diep respect voor de persoon Johan Cruijff............helaas heb ik dat niet voor Louis(Narsist) van Gaal.
Zo denk ik erover........en daar moeten jullie het mee doen Broeva Haro.....gappies |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 22:31 schreef Nenam_tiL het volgende:Verwarring alom Kan ik me wel een beetje voorstellen......de meeste hier zijn nog nooit in de Meer geweest....laat staan dat ze Johan hebben zien voetballen. Velen van jullie kennen Johan van Media beelden......tv ,youtube,dvd enz.... Cruijff was en is echt een icoon........net als Neeskens,Rep en Keizer......Cruijff wordt niet voor niks in een adem ge(r)noemd met Pele,Eusebio,Di Stefano en Muller,om wat namen te noemen.........maar hij is in de zestig. Je kan het een klein beetje vergelijken......met de jongere onder ons.........Litmanen,Petterson,Bergkamp,Overmars,Suuarez....enz,alleen Cruijff was en is zijn tijd al uniek.........en heeft het pad voor dit soort jongens neer gelegd. Daar vind ik dat de meeste daar aan voorbij gaan....als ik mij niet vergis was Johan altijd de onderhandelaar.......hij heeft volgens mij ook een dikke vinger in de portret rechten gehad. Ik heb diep.....maar ook diep respect voor de persoon Johan Cruijff............helaas heb ik dat niet voor Louis(Narsist) van Gaal. Zo denk ik erover........en daar moeten jullie het mee doen Broeva Haro.....gappies Plakker. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
AJAX-Brabander
|
|
|
over grote meerderheid is voor Cruijff hierzo, maar eigenlijk vind ik dat Van Gaal Ook dé man kan zijn. Jullie kunnen zeggen jaaa ze werken Cruijff tegen dit dat, maar hij krijgt het niet voor elkaar om een AD aan te stellen. Om te kunnen besturen moet je nou éénmaal compromissen maken. En dit kan Cruijff niet schijnbaar niet of hij kan de RvC niet bewegen om dit te doen. Van Gaal is een geweldige trainer, ik vind hem zelfs beter als Cruijff. HIJ verdient z´n kans en Cruijff heeft gewoon tot nu toe simpel weg gefaald. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 23:00 schreef AJAX-Brabander het volgende:over grote meerderheid is voor Cruijff hierzo, maar eigenlijk vind ik dat Van Gaal Ook dé man kan zijn. Jullie kunnen zeggen jaaa ze werken Cruijff tegen dit dat, maar hij krijgt het niet voor elkaar om een AD aan te stellen. Om te kunnen besturen moet je nou éénmaal compromissen maken. En dit kan Cruijff niet schijnbaar niet of hij kan de RvC niet bewegen om dit te doen. Van Gaal is een geweldige trainer, ik vind hem zelfs beter als Cruijff. HIJ verdient z´n kans en Cruijff heeft gewoon tot nu toe simpel weg gefaald. Pure stieren poep dit.................... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 23:00 schreef AJAX-Brabander het volgende:Van Gaal is een geweldige trainer, ik vind hem zelfs beter als Cruijff. HIJ verdient z´n kans en Cruijff heeft gewoon tot nu toe simpel weg gefaald. We hebben al een trainer. We zoeken een AD, dom om het trainerschap van Van Gaal versa Cruijff te vergelijken. Wat Van Gaal als trainer heeft bereikt heeft Cruijff als speler gewonnen, plus nog vele prijzen als speler. Maar dat maakt hun beide geen goed AD met het verschil dat Cruijff die functie voor zich zelf niet ambieerd. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 23:00 schreef AJAX-Brabander het volgende:over grote meerderheid is voor Cruijff hierzo, maar eigenlijk vind ik dat Van Gaal Ook dé man kan zijn. Jullie kunnen zeggen jaaa ze werken Cruijff tegen dit dat, maar hij krijgt het niet voor elkaar om een AD aan te stellen. Om te kunnen besturen moet je nou éénmaal compromissen maken. En dit kan Cruijff niet schijnbaar niet of hij kan de RvC niet bewegen om dit te doen. Van Gaal is een geweldige trainer, ik vind hem zelfs beter als Cruijff. HIJ verdient z´n kans en Cruijff heeft gewoon tot nu toe simpel weg gefaald. Hij krijgt het niet voor mekaar om een AD aan te stellen? Die was er allang geweest als de andere leden de afspraken waren nagekomen...vanuit de Ledenraad is besloten dat Johan de baas en dat de andere leden hem moesten helpen....hoe eenvoudig kan het zijn???? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Heb met kippenvel naar Cruijff zitten luisteren, die zelfs met tranen in zijn ogen heeft moeten aan horen dat Keizer zich via de pers heeft uitgelaten, en niet direct met hem heeft gesproken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
josaltijdajax
|
|
|
Ik ben voor Cruyff.Het gaat om de jeugdopleiding. Toen v.Gaal trainer was heeft de jeugdopleiding, het paradeplaatje van Ajax gefaald. Ook die dure aankopen van Louis (ja die a Argentinos) waren waardeloos. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:04 schreef josaltijdajax het volgende:Ik ben voor Cruyff.Het gaat om de jeugdopleiding. Toen v.Gaal trainer was heeft de jeugdopleiding, het paradeplaatje van Ajax gefaald. Ook die dure aankopen van Louis (ja die a Argentinos) waren waardeloos. Toen van Gaal trainer was, speelde het halve elftal van Ajax uit eigen jeugd. |
|
|
|