|
|
lereeeen
|
|
|
Sorry maar ik word gek van johan, alleen maar dat gezeur ,, hij heeft wel gelijk maar louis maakt ajax echt niet kapot, voetballen moet ajax niet zeuren om ruzies , als johan en louis gewoon samenwerken dat is het beste voor ajax! En johan doe het zelf dat algemeen directeur maar ik weet wel waarom die het niet doet,, hij is slim want hij denkt ik kan maar kritiek blijven geven en zelf doe ik niks verkeerd ,,want stel hij doet het heel slecht als ad dan luistert niemand meer naar hem!
Dus johan stop met zeuren,smoesje anders rot je maar op !
Vergeet ook nooit dat hij voor die kakkerlakken heeft gevoetbald |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Er zijn al iets van 5 topics over dit onderwerp nu |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote: sorry ik had niet gekeken bij andere topics |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Alsof al die gele lampjes niet opvallen???? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Johan heeft helemaal niet gezegd dat Van Gaal Ajax kapot maakt. En johan heeft toch actie genomen ? Hij HOEFDE helemaal niks te doen, maar deed het toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 17:27 schreef lereeeen het volgende:Sorry maar ik word gek van johan, alleen maar dat gezeur ,, hij heeft wel gelijk maar louis maakt ajax echt niet kapot, voetballen moet ajax niet zeuren om ruzies , als johan en louis gewoon samenwerken dat is het beste voor ajax! En johan doe het zelf dat algemeen directeur maar ik weet wel waarom die het niet doet,, hij is slim want hij denkt ik kan maar kritiek blijven geven en zelf doe ik niks verkeerd ,,want stel hij doet het heel slecht als ad dan luistert niemand meer naar hem! Dus johan stop met zeuren,smoesje anders rot je maar op ! Vergeet ook nooit dat hij voor die kakkerlakken heeft gevoetbald HIJ DOET HET TOCH ZELF!!!!!!!!! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ik word beetje gek van ajax, ben fan in hart en nieren. maar al dit gedram ben blij dat ik gister aaf na 7 uur nie meer nieuws ofzo gehoort of gezien heb, heb ik nog een goede nacht gehad |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Niet om olie op het vuur te gooien, maar wat doet hij dan zelf Remco? Edo Ophof of Ling aandragen als algemeen directeur? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 18:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Niet om olie op het vuur te gooien, maar wat doet hij dan zelf Remco? Edo Ophof of Ling aandragen als algemeen directeur? Hij zorgt ervoor dat Ajax weer VOETBAL uitstraalt man...heb jij dan niks in de gaten??? Steun jij ten HaTe maar en die andere pipo's maar ik niet. Een echte Ajacied gaat achter CRUIJFF staan...hij heeft het beste voor met Ajax!!! Alle trainers op dit moment op de Toekomst staan 100% achter Cruijff...Ten HaTe zet die mensen allemaal in hun hemd... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Waarom haal je Ten Nogwat erbij? Ik heb het sec over Cruijff. Wat heeft hij concreet voor Ajax gedaan of betekend de afgelopen periode? Kom op, er moet iemand zijn die iets concreets aan kan dragen? |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:13 schreef alibabba het volgende:[..] Hij zorgt ervoor dat Ajax weer VOETBAL uitstraalt man...heb jij dan niks in de gaten??? Steun jij ten HaTe maar en die andere pipo's maar ik niet. Een echte Ajacied gaat achter CRUIJFF staan...hij heeft het beste voor met Ajax!!! Alle trainers op dit moment op de Toekomst staan 100% achter Cruijff...Ten HaTe zet die mensen allemaal in hun hemd... Dat voetbal laten uitstralen had hij ook wel zonder al die poespas kunnen doen. Het enige wat we zijn opgeschoten is dat het vorige bestuur weg is, er een nieuwe RVC is en er al meer mensen geen directeur kunnen/willen worden dan het aantal trainers wat Ajax de laatste 10 jaar heeft gehad. Die trainers op de Toekomst kunnen wel leuk achter Cruijff gaan staan, maar die moeten zich gewoon bezig houden met de sport voetbal en niet met bestuur en organisatie waar ze de ballen verstand van hebben. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En over dat voetbal uitstralen... check even pagina 819 van NOS Teletekst. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:17 schreef Ikke_tikkie het volgende:Waarom haal je Ten Nogwat erbij? Ik heb het sec over Cruijff. Wat heeft hij concreet voor Ajax gedaan of betekend de afgelopen periode? Kom op, er moet iemand zijn die iets concreets aan kan dragen? Hij kan niets concreets doen, omdat ze hem alleen maar in de weg zitten...en wat ik zeg; op de Toekomst waren ze lyrisch...een mooie stap richting iets moois.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Jij snapt er helemaal geen klote van.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:28 schreef alibabba het volgende:[..] Hij kan niets concreets doen, omdat ze hem alleen maar in de weg zitten...en wat ik zeg; op de Toekomst waren ze lyrisch...een mooie stap richting iets moois.. Da's niet wat ik je vraag. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Oh, wat snap ik niet dan? Stralen we nu ineens voetbal uit dan? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:18 schreef D.B. het volgende:[..] Dat voetbal laten uitstralen had hij ook wel zonder al die poespas kunnen doen. Het enige wat we zijn opgeschoten is dat het vorige bestuur weg is, er een nieuwe RVC is en er al meer mensen geen directeur kunnen/willen worden dan het aantal trainers wat Ajax de laatste 10 jaar heeft gehad. Die trainers op de Toekomst kunnen wel leuk achter Cruijff gaan staan, maar die moeten zich gewoon bezig houden met de sport voetbal en niet met bestuur en organisatie waar ze de ballen verstand van hebben. Je ziet wel wat het teweeg brengt als iemand pas echt de goede kant op wil met Ajax...de laatste 13 jaar hebben teveel onbenullen aan het roer gezeten en ze willen er nu weer gewoon mee doorgaan..wat wil jij nou eigenlijk????
Wil je Ajax terug naar wat het hoort of niet??? Uit jou reactie is het net of je stekeblind bent.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Nu niet meer nee...geef Cruijff carte blanche en het komt vanzelf.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Wat vraag je dan??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Nog maar eens dan: Wat heeft hij concreet voor Ajax gedaan of betekend de afgelopen periode? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hij zorgt ervoor dat Ajax weer VOETBAL uitstraalt...hoelang is dat al geleden??? Sinds de beursgang is dat namelijk niet meer het geval...Ajax kan nu niet van de beurs af, dus moeten we het zoveel mogelijk verbloemen...hij heeft Bergkamp en Jonk naar voren geschoven...het technische hart samen met Frank...dat zijn zeer belangrijke stappen op weg naar herstel.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En wat hebben Bergkamp en Jonk als technische bagage bij zich? |
|
|
|
|
Galactico
|
|
|
quote: Wat voor technische bagage Bergkamp en Jonk hebben?? Moet ik daar nu echt serieus antwoord op geven?? |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote: dat is een proces waar ze aan zijn begonnen lange termijn visie noemen ze dat waarom hebben ze ling geweigerd zou ten have dat weten dat die ongeschikt is of davids hahahahaha die vuile hond zou die het allemaal zo goed weten nogmaals ze hadden cruijff carte blanche moeten geven nou krijgen we wat met van gaal met zijn grote bek ik keer nooit meer terug ze hebben me tot op het bot beledigd flikker maar op met van gaal |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote: ok jij begrijpt het niet vond je olderiekerink dan een geweldenaar noem eens een paar namen die op de toekomst de jeugd moeten gaan begeleiden jonk en bergkamp zijn de juiste mensen die zitten daar door CRUIJFF |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:33 schreef alibabba het volgende:[..] Je ziet wel wat het teweeg brengt als iemand pas echt de goede kant op wil met Ajax...de laatste 13 jaar hebben teveel onbenullen aan het roer gezeten en ze willen er nu weer gewoon mee doorgaan..wat wil jij nou eigenlijk???? Wil je Ajax terug naar wat het hoort of niet??? Uit jou reactie is het net of je stekeblind bent.. Wat ik zie is dat het één complete chaos is geworden, in plaats van een puinhoop.
En Ajax staat nu 5e in de competitie, dat is naar mijn mening niet echt waar het thuis hoort. Dus of je volgt Ajax pas sinds de 29e landstitel, want daarna is dat een vrij normale positie geweest en weet dus niet anders. Of je volgt het voetbal dit seizoen niet echt, wat niet meer dan logisch is, omdat het daar al lang niet meer om gaat de laatste maanden... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:13 schreef alibabba het volgende:[..] Hij zorgt ervoor dat Ajax weer VOETBAL uitstraalt man...heb jij dan niks in de gaten??? Steun jij ten HaTe maar en die andere pipo's maar ik niet. Een echte Ajacied gaat achter CRUIJFF staan...hij heeft het beste voor met Ajax!!! Alle trainers op dit moment op de Toekomst staan 100% achter Cruijff...Ten HaTe zet die mensen allemaal in hun hemd... plus 1 miljoen!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 20:02 schreef D.B. het volgende:[..] Wat ik zie is dat het één complete chaos is geworden, in plaats van een puinhoop. En Ajax staat nu 5e in de competitie, dat is naar mijn mening niet echt waar het thuis hoort. Dus of je volgt Ajax pas sinds de 29e landstitel, want daarna is dat een vrij normale positie geweest en weet dus niet anders. Of je volgt het voetbal dit seizoen niet echt, wat niet meer dan logisch is, omdat het daar al lang niet meer om gaat de laatste maanden... om beter te worden moet je vaak een paar stappen achteruit doen voordat je de vruchten plukt... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Waar komen die mongolen allemaal vandaan zeg !! Laat ons ajax met rust!!!!!!!!!!!stelletje zakenmannetjes.....bah! oprotten oprotten oprotten!!!!!jullie maken de club kapot!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
johan cruijff is pissed off
en ik zeik met hem mee............... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:17 schreef Ikke_tikkie het volgende:Waarom haal je Ten Nogwat erbij? Ik heb het sec over Cruijff. Wat heeft hij concreet voor Ajax gedaan of betekend de afgelopen periode? Kom op, er moet iemand zijn die iets concreets aan kan dragen? ja overmars en stam zijn bij ajax komen werken om de spelers op de toekomst te trainen. terwijl overmars en stam werkbaar zijn bij andere clubs. dat zowel zwolle als eagels daarmee in stemt vind ik al wat. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: wat boeit de stand nu>? ik kijk liever naar de stand van in de zomer. zoals afgelopen zomer toen ajax weer eens blauw gekleurd was. hoe de weg word bewandeld boeit mij niet. ik wil dat ajax kampioen word of we daarvoor 10 wedstrijden eerst op de 18de plaats hebben gestaan boeit mij niet. je kan namelijk ook 33 wedstrijden op de 1ste plaats staan en op de 34ste 4de, heb je dan wat bereikt? natuurlijk wil ik mooi voetbal gezien, zo vaak mogelijk. ik heb liever dat ajax de prijzen pakt, goeie spelers opleid enz. ik ga mij niet zorgen maken op de stand van dit moment, volgende week ziet hij er weer anders uit. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: ali, hoe wil je dat doen bij een beurs genoteerde bedrijf? in de bedrijfsleven is namelijk vast gelegd dat een bedrijf niet door 1 man geleid mag worden/dat werkt namelijk corruptie in de hand. ali als je dat wil doen dan moet ajax de aandelen terug kopen en van de beurs gaan. dan zou het kunnen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:13 schreef alibabba het volgende:[..] Hij zorgt ervoor dat Ajax weer VOETBAL uitstraalt man...heb jij dan niks in de gaten??? Steun jij ten HaTe maar en die andere pipo's maar ik niet. Een echte Ajacied gaat achter CRUIJFF staan...hij heeft het beste voor met Ajax!!! Alle trainers op dit moment op de Toekomst staan 100% achter Cruijff...Ten HaTe zet die mensen allemaal in hun hemd... + 1000000 |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 22:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ja overmars en stam zijn bij ajax komen werken om de spelers op de toekomst te trainen. terwijl overmars en stam werkbaar zijn bij andere clubs. dat zowel zwolle als eagels daarmee in stemt vind ik al wat. Cruijff heeft die twee gehaald dan? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij snapt er echt geen kloten van, waar Johan mee bezig is is iets wat een aantal jaren duurt....het begint bij de jeugd en die zijn niet binnen een paar weken volwassen stervoetballers.... jammer dat we dat nog moeten gaan uitleggen..... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Oh, we moeten even een paar jaar geduld hebben vooraleer er weer een beetje gefoebeld wordt? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Flikker toch op man je loopt hier alleen alles maar op te fucken.... Als je een echte Ajacied ben dan ben je voor "Jopie" onze Johan Cruyff... Van gaal heeft alleen maar slecht lopen praten over Ajax toen hij nog bij AZ zat, later bij Bayern begon hij weer zijn gal te spugen over Ajax..."mij zie je nooit meer bij Ajax" ... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Als ik wil fucken weet ik geschiktere plekken te vinden dan hier.
Je geeft nergens antwoord op een vraag en gaat dan weer eens lekker lopen schelden. Niets mis met JC, maar ook hij is niet groter dan Ajax en mag best kritisch worden benaderd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 23:07 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Als ik wil fucken weet ik geschiktere plekken te vinden dan hier. Je geeft nergens antwoord op een vraag en gaat dan weer eens lekker lopen schelden. Niets mis met JC, maar ook hij is niet groter dan Ajax en mag best kritisch worden benaderd. Over welke vraag heb je het pikkie ? Heb ik gezegd dat Cruyff groter is als Ajax ??? |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 22:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ja overmars en stam zijn bij ajax komen werken om de spelers op de toekomst te trainen. terwijl overmars en stam werkbaar zijn bij andere clubs. dat zowel zwolle als eagels daarmee in stemt vind ik al wat. ten eerste werken ze bij ajax zgn parttime. en zijn ze (met respect) bij kleindere clubs begonnen. in de hoop later bij een grotere club aan de slag te gaan. zie b.v overmars wat voor funtie dat hij al bij ajax had kunnen krijgen. en japie gaat z.n eigen weg. zowel zwolle als eagels zouden daarvoor wel een vergoeding krijgen. en de stille hoop hebben dat jonge ajax talenten daar willen rijpen. een zgn win win situatie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 23:18 schreef triplestar het volgende:[..] ten eerste werken ze bij ajax zgn parttime. en zijn ze (met respect) bij kleindere clubs begonnen. in de hoop later bij een grotere club aan de slag te gaan. zie b.v overmars wat voor funtie dat hij al bij ajax had kunnen krijgen. en japie gaat z.n eigen weg. zowel zwolle als eagels zouden daarvoor wel een vergoeding krijgen. en de stille hoop hebben dat jonge ajax talenten daar willen rijpen. een zgn win win situatie. Sommige supporters hebben geen flauw benul waar onze Johan weliswaar op afstand tot stand heeft gebracht... |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Sommige supporters hebben geen flauw benul waar onze Johan weliswaar op afstand tot stand heeft gebracht... dat zou het al een stuk makkelijer maken. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Alle macht aan JC en hem dan desnoods aan zijn oren naar de Arena slepen. Dat overige tuig gebruiken om de grachten van de Arena mee te dempen. Lowietje "nooit meer Ajax" van Gaal, wat mij betreft had je gelijk: nooit meer Ajax voor deze rancuneuze volledig overschatte nare man |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 23:57 schreef pth het volgende:Alle macht aan JC en hem dan desnoods aan zijn oren naar de Arena slepen. Dat overige tuig gebruiken om de grachten van de Arena mee te dempen. Lowietje "nooit meer Ajax" van Gaal, wat mij betreft had je gelijk: nooit meer Ajax voor deze rancuneuze volledig overschatte nare man Overschat is ie zeker niet! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: 100% mee eens . En als Cruijff alleen maar aan Ajax zou denken , zou hij Van Gaal ook een goeie keuze vinden.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 19:17 schreef Ikke_tikkie het volgende:Waarom haal je Ten Nogwat erbij? Ik heb het sec over Cruijff. Wat heeft hij concreet voor Ajax gedaan of betekend de afgelopen periode? Kom op, er moet iemand zijn die iets concreets aan kan dragen? Hij heeft de toekomst reorganiseerd. Heeft de basis voor het technische hart van de club gevormd. Mede daardoor zijn Stam en Overmars wekelijks op de toekomst te vinden.
Helaas is hij niet toegekomen om op bestuurlijk niveau voetbalmensen daar neer te zetten, omdat
a) zij niet beschikbaar waren b) Cruijff vanaf dag 1 al werd tegengewerkt in zake Ling |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 08:23 schreef sebas79 het volgende:[..] 100% mee eens . En als Cruijff alleen maar aan Ajax zou denken , zou hij Van Gaal ook een goeie keuze vinden.. Ware het niet dat die 2 elkaar totaal niet liggen. Dat lijken mensen (incl jezelf) te vergeten. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 08:44 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Heeft de basis voor het technische hart van de club gevormd. Mede daardoor zijn Stam en Overmars wekelijks op de toekomst te vinden. Helaas is hij niet toegekomen om op bestuurlijk niveau voetbalmensen daar neer te zetten, omdat a) zij niet beschikbaar waren b) Cruijff vanaf dag 1 al werd tegengewerkt in zake Ling Ah, je bedoelt Jonk en Bergkamp erbij gehaald. De Boer zat er al... En nu verzin jij erbij dat daardoor Stam en Overmars erbij zijn gekomen?
a) Cruijff opent toch deuren die voor anderen gesloten blijven? b) Vind je het gek dat men niet op pipo Ling zit te wachten? |
|
|
|