BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Linksom of rechtsom: over een jaar zijn we van KKL af

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 17 november 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Of KKL heeft gelijk: de licensie wordt over een jaar ingetrokken, Feyenoord wordt opgedoekt en we kunnen dit Forum net zo goed sluiten. Stylzz heeft nl gelijk, de dingen zijn onomkeerbaar geworden. Deze trein dendert door.

Of we weten over een jaar dat KKL alleen maar uit zijn nek heeft lopen lullen en loopt te stoken tegen de directie. In dat laatste geval gaat het forum natuurlijk lekker door, maar kan hij zich er beter niet meer vertonen.

Linksom of rechtsom, over een jaar zijn we van onze Kleine Kale Leider af.

Ik hoop van ganzer harte dat het om de tweede reden is....

Wat hoop jij eigenlijk Kleine Kale Leider ? Dat vraag ik me echt af.
kuipje
 kuipje - donderdag 17 november 2011 - 18:13   quote  deeplink  
?
van geil
 van geil - donderdag 17 november 2011 - 18:19   quote  deeplink  
t ging verschrikkelijk slecht...nu gaat t slecht...
maar er komt licht aan,,,veel nederlandse(en buitelandse)clubs gaan de klap nog krijgen..
020 en pisvee staan er ook slecht op,,,twee slechte jaren en ze krijgen dezelfde problemen als wij hadden,,,.....
inderdaad hadden!!!!,,,want langzaam maar zeker wordt feyenoord de rijkste club van nederland...met twente....
al zal succes nog even uitblijven,,,,het komt,,kleine stapjes
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 17 november 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Pessimisme heerst nog bij me.
Els
 Els - donderdag 17 november 2011 - 18:32   quote  deeplink  
Omdat iemand een situatie verkeerd inschat en daar iets te enthousiast in is, hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat hij zich hier niet meer hoeft te laten zien.
En uiteraard hoop ik dat KKL de situatie verkeerd inschat, maar ik vind de berichtgeving rondom de club nog niet alle zorgen wegnemen.
kuipje
 kuipje - donderdag 17 november 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Linksom of rechtsom kakverhaal!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 november 2011 - 18:48   quote  deeplink  
T klopt, behalve dat ik van mening ben dat elke mening hier op t forum thuis hoort.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 17 november 2011 - 19:02   quote  deeplink  
Elke mening hoort hier op het forum thuis maar de KKl drijft wel door.
Ik hoop van harte dat hij er naast zit en dat hij dan uiteindelijk zo'n vent is dat hij dat durft toe te geven als dat zo is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 november 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Ik denk dat hij daar de ballen absoluut voor heeft.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 17 november 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 19:04 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat hij daar de ballen absoluut voor heeft.
Denk het ook, alhoewel hij dan wel flink door het stof moet na al zijn topics!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 november 2011 - 19:09   quote  deeplink  
En anders wij. Ook prima
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 19:04 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat hij daar de ballen absoluut voor heeft.
eens, hoewel van mij iemand niet door het stof hoeft als zijn/ haar mening afwijkt van wat de geldende moraal is of als achteraf blijkt dat iets niet zo is. dat kan en is niet erg. houdt de discussie alleen maar scherp.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 17 november 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 19:09 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

eens, hoewel van mij iemand niet door het stof hoeft als zijn/ haar mening afwijkt van wat de geldende moraal is of als achteraf blijkt dat iets niet zo is. dat kan en is niet erg. houdt de discussie alleen maar scherp.
Ik vind dat hij dan wel door het stof moet omdat hij tot het uiterste door gaat met zwart maken van het huidige beleid.
Wie A zegt moet ook B zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Feyenoord till i die --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 november 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 19:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Elke mening hoort hier op het forum thuis maar de KKl drijft wel door.
Ik hoop van harte dat hij er naast zit en dat hij dan uiteindelijk zo'n vent is dat hij dat durft toe te geven als dat zo is.
ik hoop het.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 17 november 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Gaat dit topic nou over Gesprek met de Burgervader of begrijp ik de strekking van dit topic gewoon niet?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 19:59 schreef Boudewijn het volgende:
Gaat dit topic nou over Gesprek met de Burgervader of begrijp ik de strekking van dit topic gewoon niet?
riekt meer naar een persoonlijke boodschap naar KKL, kan gerust op het door jouw beschreven topic. maar voor je deze sluit wil ik graag van je weten hoe je een link plakt en dan ipv de link die er dan staat je eigen tekst neerzet?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 november 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Móet je m ff quoten kan je t zien.
Els
 Els - donderdag 17 november 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 19:59 schreef Boudewijn het volgende:
Gaat dit topic nou over Gesprek met de Burgervader of begrijp ik de strekking van dit topic gewoon niet?
Nee, gaat voor de verandering over de directie...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 november 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 20:13 schreef Stylzz het volgende:
Móet je m ff quoten kan je t zien.
Precies.

[ url=HIERDELINK]HIERDETEKST[ /url] maakt:

HIERDETEKST

effe de spaties weghalen natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door T-FeYeN00rD --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 21:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Precies.

[ url=HIERDELINK]HIERDETEKST[ /url] maakt:

HIERDETEKST

effe de spaties weghalen natuurlijk.
dank u!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 november 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 21:11 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dank u!
graag gedaan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 17:54 schreef de kromme2 het volgende:
Of KKL heeft gelijk: de licensie wordt over een jaar ingetrokken, Feyenoord wordt opgedoekt en we kunnen dit Forum net zo goed sluiten. Stylzz heeft nl gelijk, de dingen zijn onomkeerbaar geworden. Deze trein dendert door.

Of we weten over een jaar dat KKL alleen maar uit zijn nek heeft lopen lullen en loopt te stoken tegen de directie. In dat laatste geval gaat het forum natuurlijk lekker door, maar kan hij zich er beter niet meer vertonen.

Linksom of rechtsom, over een jaar zijn we van onze Kleine Kale Leider af.

Ik hoop van ganzer harte dat het om de tweede reden is....

Wat hoop jij eigenlijk Kleine Kale Leider ? Dat vraag ik me echt af.
Wat een onzin beschrijf jij hier zeg...
Er staat geen glazenbol voor de KUIP hoor waar de waarheid word voorspelt...
Niemand kon of kan weten hoe het gaat verlopen..
gaan we nu elk jaar voor 12 miljoen aan spelers verkopen om winst te maken?
En opeens is die 30 miljoen weer niet gehaald maar 27 miljoen..

Zoals jij en de meeste zo optimistisch zijn,zo heb je ook mensen die
er pessimistisch tegenaan kijken..
Dat zijn de mensen die de boel op scherp houden..
Aan alleen ja knikkers is nog geen bedrijf ,club of regering beter van geworden..

KKL///HELD!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 november 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat een onzin beschrijf jij hier zeg...
Er staat geen glazenbol voor de KUIP hoor waar de waarheid word voorspelt...
Niemand kon of kan weten hoe het gaat verlopen..
gaan we nu elk jaar voor 12 miljoen aan spelers verkopen om winst te maken?
En opeens is die 30 miljoen weer niet gehaald maar 27 miljoen..

Zoals jij en de meeste zo optimistisch zijn,zo heb je ook mensen die
er pessimistisch tegenaan kijken..
Dat zijn de mensen die de boel op scherp houden..
Aan alleen ja knikkers is nog geen bedrijf ,club of regering beter van geworden..

KKL///HELD!!!!
Nogal kort door de bocht op mensen die optimistisch over Feyenoord zijn als jaknikkers te omschrijven...
van geil
 van geil - donderdag 17 november 2011 - 22:05   quote  deeplink  
zonder dwarsliggers rijdt geen enkele trein,
doch ook dwarsliggers moeten zich aan de feiten houden.
gudde en zijn mannen zijn goed bezig,,,
de beerput was oneindig diep,,,nu is de bodem in zicht..
ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KKL
 KKL - donderdag 17 november 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Voor alle duidelijkheid...ik hoop echt dat mijn OPRECHTE BEZORGDHEID uiteindelijk volkomen misplaatst zal blijken.

Feyenoord is way of life, al bijna 40 jaar een passie, een liefde!

Ik en gelukkig velen anderen zijn zeer bezorgd over het voortbestaan van onze liefde!
Wellicht is de enorme liefde en gevoel voor Feyenoord wel de drijfveer van al die oprechte bezorgdheid en verantwoordelijkheids gevoel dat onze club niet kapot mag worden gemaakt.

Gudde en Co liegen alles bijelkaar maar velen willen het helaas niet inzien!

Over het afgelopen boekjaar is er een verlies geleden van €6,3 miljoen!!

Het negatieve operationele resultaat is €1,6 miljoen!!

Volgens Feyenoord ruimschoots binnen het plan van aanpak.
Nog in juni van dit jaar zou het verlies volgens de eigen propagandakrant het AD slechts een paar ton bedragen.
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2455971/2011/06/22/Feyenoord-schrijft-verlies-van-paar-ton.dhtml

In een andere publicatie http://www.nusport.nl/eredivisie/2637540/blokland-dertig-miljoen-feyenoord.html
van NUsport, nota bene van amper een maand geleden, wordt ook gesproken over een verwacht verlies.
Dit keer gespecificeerd.
Operationeel verlies van enkele tonnen.
Gelukkig is dat uiteindelijk slechts de eerder genoemde 1,6 miljoen geworden.
Dat Feyenoord, volgens datzelfde bericht, van de KNVB maximaal een krappe 8 ton verlies mochten lijden is ongetwijfeld gelogen.

Volgens diezelfde publicatie in NUsport had Pim Blokland de 30 miljoen al bij elkaar.
Uit de jaarcijfers blijkt dat er slechts 20 miljoen, tussen aanhalingstekens, is opgehaald.
€11,6 miljoen uit omzettingen van leningen en €8,4 miljoen nieuw geld.
Op een van de laatste paginas van het verslag lezen we dat er begin november nog €2 miljoen is bijgekomen.

De huidige tussenstand is dus 22 miljoen en niet 30 miljoen!

En voor Eric Gudde allemaal maakt het allemaal niets uit.
Dat vlen hem niet meer geloven dat vind hij helemaal niet zo belangrijk.
Immers haalt hij, in het kader van de propaganda voor lijfsbehoud en eigen belang, gewoon weer dezelfde truc uit.
Zo maakte hij vandaag bekend dat de investeerders in totaal €27 miljoen bij elkaar hebben???

De club gaat naar de klote en de meerderheid loopt samen met Gudde de polonaise omdat de (tot op heden nooit, 6 jaar lang, gerealiseerde!) begrotingen er zo fantastisch uitzien.

Ik pass daarvoor...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nogal kort door de bocht op mensen die optimistisch over Feyenoord zijn als jaknikkers te omschrijven...
Dat mag jij en de rest vinden,daar heb ik geen problemen mee...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 november 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Vind het niet nodig topics te openen over Forumleden. Geeft me bijsmaak van een roddelkrant.
Probleem met KKL? Pbtje sturen.
Hij mag net als ieder ander zijn mening en onbehagen uiten.

Dat ik er anders naar kijk dan KKL doet verder niet ter zake. En ik hou niet van polonaises.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:27 schreef FR-Henk het volgende:
Vind het niet nodig topics te openen over Forumleden. Geeft me bijsmaak van een roddelkrant.
Probleem met KKL? Pbtje sturen.
Hij mag net als ieder ander zijn mening en onbehagen uiten.

+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:20 schreef KKL het volgende:
Voor alle duidelijkheid...ik hoop echt dat mijn OPRECHTE BEZORGDHEID uiteindelijk volkomen misplaatst zal blijken.

Feyenoord is way of life, al bijna 40 jaar een passie, een liefde!

Ik en gelukkig velen anderen zijn zeer bezorgd over het voortbestaan van onze liefde!
Wellicht is de enorme liefde en gevoel voor Feyenoord wel de drijfveer van al die oprechte bezorgdheid en verantwoordelijkheids gevoel dat onze club niet kapot mag worden gemaakt.

Gudde en Co liegen alles bijelkaar maar velen willen het helaas niet inzien!

Over het afgelopen boekjaar is er een verlies geleden van €6,3 miljoen!!

Het negatieve operationele resultaat is €1,6 miljoen!!

Volgens Feyenoord ruimschoots binnen het plan van aanpak.
Nog in juni van dit jaar zou het verlies volgens de eigen propagandakrant het AD slechts een paar ton bedragen.
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2455971/2011/06/22/Feyenoord-schrijft-verlies-van-paar-ton.dhtml

In een andere publicatie http://www.nusport.nl/eredivisie/2637540/blokland-dertig-miljoen-feyenoord.html
van NUsport, nota bene van amper een maand geleden, wordt ook gesproken over een verwacht verlies.
Dit keer gespecificeerd.
Operationeel verlies van enkele tonnen.
Gelukkig is dat uiteindelijk slechts de eerder genoemde 1,6 miljoen geworden.
Dat Feyenoord, volgens datzelfde bericht, van de KNVB maximaal een krappe 8 ton verlies mochten lijden is ongetwijfeld gelogen.

Volgens diezelfde publicatie in NUsport had Pim Blokland de 30 miljoen al bij elkaar.
Uit de jaarcijfers blijkt dat er slechts 20 miljoen, tussen aanhalingstekens, is opgehaald.
€11,6 miljoen uit omzettingen van leningen en €8,4 miljoen nieuw geld.
Op een van de laatste paginas van het verslag lezen we dat er begin november nog €2 miljoen is bijgekomen.

De huidige tussenstand is dus 22 miljoen en niet 30 miljoen!

En voor Eric Gudde allemaal maakt het allemaal niets uit.
Dat vlen hem niet meer geloven dat vind hij helemaal niet zo belangrijk.
Immers haalt hij, in het kader van de propaganda voor lijfsbehoud en eigen belang, gewoon weer dezelfde truc uit.
Zo maakte hij vandaag bekend dat de investeerders in totaal €27 miljoen bij elkaar hebben???

De club gaat naar de klote en de meerderheid loopt samen met Gudde de polonaise omdat de (tot op heden nooit, 6 jaar lang, gerealiseerde!) begrotingen er zo fantastisch uitzien.

Ik pass daarvoor...
Ik zie het ook zo,ik lees en ik lees en ik lees het een paar maanden later weer heel anders..opeens is er weer geen 30 miljoen opgehaald...
Feyenoord krijgt nieuw geld,een week later lees je dat schulden omgezet zijn in aandelen bla bla bla...Zwarte cijfers worden gehaald omdat ze de beste speler voor een appel en en ei MOESTEN verkopen anders waren ze dus echt naar de klote gegaan Wijnaldum Fer Castaignos////HELDEN mijn dank daarvoor en iedereen loopt de polanaise..pfffffffffffff
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:27 schreef FR-Henk het volgende:
Vind het niet nodig topics te openen over Forumleden. Geeft me bijsmaak van een roddelkrant.
Probleem met KKL? Pbtje sturen.
Hij mag net als ieder ander zijn mening en onbehagen uiten.

+2
ik heb mij er ook wel eens schuldig aangemaakt,en doe het ook pb voortaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Leon FR1908 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zie het ook zo,ik lees en ik lees en ik lees het een paar maanden later weer heel anders..opeens is er weer geen 30 miljoen opgehaald...
Feyenoord krijgt nieuw geld,een week later lees je dat schulden omgezet zijn in aandelen bla bla bla...Zwarte cijfers worden gehaald omdat ze de beste speler voor een appel en en ei MOESTEN verkopen anders waren ze dus echt naar de klote gegaan Wijnaldum Fer Castaignos////HELDEN mijn dank daarvoor en iedereen loopt de polanaise..pfffffffffffff
weet je, ook dit is 1 kant belicht. anderen doen dat op hun manier ook. in een ander topic heeft iemand anders een hele lap tekst geschreven waaruit moet blijken dat het juist goed gaat.
Ik heb er gewoon te weinig verstand van om een goed oordeel te geven. Daarom vind ik het ook prima dat KKL dit soort meningen ventileert want het houd je wel wakker.
van geil
 van geil - donderdag 17 november 2011 - 22:34   quote  deeplink  
ieder zn mening....

ik slaap lekker in mijn guddepyama,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:33 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

weet je, ook dit is 1 kant belicht. anderen doen dat op hun manier ook. in een ander topic heeft iemand anders een hele lap tekst geschreven waaruit moet blijken dat het juist goed gaat.
Ik heb er gewoon te weinig verstand van om een goed oordeel te geven. Daarom vind ik het ook prima dat KKL dit soort meningen ventileert want het houd je wel wakker.
je heb me goed geholpen idd,zo zou ik het moeten zien ...
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

je heb me goed geholpen idd,zo zou ik het moeten zien ...
sarcasme?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 november 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zie het ook zo,ik lees en ik lees en ik lees het een paar maanden later weer heel anders..opeens is er weer geen 30 miljoen opgehaald...
Feyenoord krijgt nieuw geld,een week later lees je dat schulden omgezet zijn in aandelen bla bla bla...Zwarte cijfers worden gehaald omdat ze de beste speler voor een appel en en ei MOESTEN verkopen anders waren ze dus echt naar de klote gegaan Wijnaldum Fer Castaignos////HELDEN mijn dank daarvoor en iedereen loopt de polanaise..pfffffffffffff
Nogmaals, de inkomsten van transfers worden dus juist NIET meegerekend bij de beoordeling van de begrotingsdiscipline door de KNVB. Clubs moeten zonder dergelijke eenmalige inkomsten zwarte cijfers draaien.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nogmaals, de inkomsten van transfers worden dus juist NIET meegerekend bij de beoordeling van de begrotingsdiscipline door de KNVB. Clubs moeten zonder dergelijke eenmalige inkomsten zwarte cijfers draaien.
het eigen vermogen word natuurlijk wel meegenomen in de begroting alsmede de schuldenlast dus hoe dan ook komt het echt wel in de begroting terecht toch?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 november 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:20 schreef KKL het volgende:
Volgens diezelfde publicatie in NUsport had Pim Blokland de 30 miljoen al bij elkaar.
Uit de jaarcijfers blijkt dat er slechts 20 miljoen, tussen aanhalingstekens, is opgehaald.
€11,6 miljoen uit omzettingen van leningen en €8,4 miljoen nieuw geld.
Op een van de laatste paginas van het verslag lezen we dat er begin november nog €2 miljoen is bijgekomen.

De huidige tussenstand is dus 22 miljoen en niet 30 miljoen!
Je haalt het stuk zelf al aan, waar het antwoord op deze schijnbare ongerijmdheid staat:

---------
Die 30 miljoen komt eraan", zegt Blokland stellig. Ik heb de toezeggingen ervoor al binnen. Niet al het beloofde geld is alleen al op onze bankrekening gestort. Daar is nu het wachten op. In ieder geval vóór oktober 2012 zal het zover zijn.
---------
http://www.nusport.nl/eredivisie/2637540/blokland-dertig-miljoen-feyenoord.html

Volkomen duidelijk toch? 22 miljoen is daadwerkelijk binnen. De rest zijn toezeggingen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 17 november 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Leuke discussie, jammer dat het door sommigen puur naar 1 persoon gericht is.

Ben het verder met Douwe eens, heb er te weinig verstand en kennis van een duidelijk beeld te vormen. Lees alles, dus de 'linkse en rechtse' kant proberen te begrijpen houd me scherp.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nogmaals, de inkomsten van transfers worden dus juist NIET meegerekend bij de beoordeling van de begrotingsdiscipline door de KNVB. Clubs moeten zonder dergelijke eenmalige inkomsten zwarte cijfers draaien.
laat ik voorop stellen dat ik helemaal geen verstand van al die cijfertjes heb..
Maar ik lees wel dat Gudde zegt dat we volgend jaar zelfs winst gaan maken..
En voorzichtig durf hij te zeggen dat het wel eens 4 miljoen zou kunnen zijn door de verkoop van deze spelers..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:45 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

sarcasme?
nee niet echt.. ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 17 november 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee niet echt.. ;)
mooi..... krijg je de volgende keer een biertje van me! hahahahahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 november 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:53 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

het eigen vermogen word natuurlijk wel meegenomen in de begroting alsmede de schuldenlast dus hoe dan ook komt het echt wel in de begroting terecht toch?
Dat klopt. Maar ik bedoelde dus dat alleen zwarte cijfers laten zien niet voldoende is. Die moeten structureel zijn en niet tot stand zijn gekomen door eenmalige inkomsten. De KNVB wil zien dat clubs de broek op kunnen houden zonder van dergelijke transfers afhankelijk te zijn. Dat is in ieder geval een belangrijk punt. Hoe die beoordeling verder precies werkt, weet ik niet helemaal. Iemand anders misschien?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 november 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat mag jij en de rest vinden,daar heb ik geen problemen mee...
Dat lijkt me duidelijk ja dat je daar geen problemen mee hebt, maar ik vind het te makkelijk om mensen die een andere mening hebben (en die kunnen onderbouwen) op die manier weg te zetten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 november 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

laat ik voorop stellen dat ik helemaal geen verstand van al die cijfertjes heb..
Maar ik lees wel dat Gudde zegt dat we volgend jaar zelfs winst gaan maken..
En voorzichtig durf hij te zeggen dat het wel eens 4 miljoen zou kunnen zijn door de verkoop van deze spelers..
Gudde heeft die 4 miljoen genoemd, exclusief de verkoopopbrengsten van spelers. Dus die komen daar nog bovenop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar ik bedoelde dus dat alleen zwarte cijfers laten zien niet voldoende is. Die moeten structureel zijn en niet tot stand zijn gekomen door eenmalige inkomsten. De KNVB wil zien dat clubs de broek op kunnen houden zonder van dergelijke transfers afhankelijk te zijn. Dat is in ieder geval een belangrijk punt. Hoe die beoordeling verder precies werkt, weet ik niet helemaal. Iemand anders misschien?
Dus dan moeten we elk jaar voor 12 miljoen aan spelers verkopen?
Ja ik heb er werkelijk geen verstand van maar dit maak ik op uit het verhaal
van Gudde...
Het tegengeluid is wel dat er 4 nieuwe sponsoren binnen zijn waar geen bedrag
voor genoemd is..Ook moet er nog een hoofdsponsor binnen gehaald worden..
Over Mark Koevermans hoor je mij niet meer in iedergeval..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat lijkt me duidelijk ja dat je daar geen problemen mee hebt, maar ik vind het te makkelijk om mensen die een andere mening hebben (en die kunnen onderbouwen) op die manier weg te zetten.
Dat komt omdat die andere dat ook massaal bij KKL doen,ik had verwacht dat jij dat wel begreep mattie.Dat doe ik altijd ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 november 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus dan moeten we elk jaar voor 12 miljoen aan spelers verkopen?
Ja ik heb er werkelijk geen verstand van maar dit maak ik op uit het verhaal
van Gudde...
Het tegengeluid is wel dat er 4 nieuwe sponsoren binnen zijn waar geen bedrag
voor genoemd is..Ook moet er nog een hoofdsponsor binnen gehaald worden..
Over Mark Koevermans hoor je mij niet meer in iedergeval..
Nee nee, juist niet. Tenzij je aannemelijk kunt maken elk jaar voor zoveel aan spelers te verkopen, maar dat is niet aan de orde.

Kortgezegd: KNVB wil zien: Inkomsten (exclusief transers) groter dan uitgaven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Gudde heeft die 4 miljoen genoemd, exclusief de verkoopopbrengsten van spelers. Dus die komen daar nog bovenop.
Dus het word een winst van 16 miljoen om het makkelijker te maken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 november 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nee nee, juist niet. Tenzij je aannemelijk kunt maken elk jaar voor zoveel aan spelers te verkopen, maar dat is niet aan de orde.

Kortgezegd: KNVB wil zien: Inkomsten (exclusief transers) groter dan uitgaven.
En dat zou dit seizoen gaan lukken!En is dat nu gelukt?
van geil
 van geil - donderdag 17 november 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nee nee, juist niet. Tenzij je aannemelijk kunt maken elk jaar voor zoveel aan spelers te verkopen, maar dat is niet aan de orde.

Kortgezegd: KNVB wil zien: Inkomsten (exclusief transers) groter dan uitgaven.
gelukkig nog iemand die t wel snapt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Linksom of rechtsom: over een jaar zijn we van KKL af









0.0086059