BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (19-11-2011 20:45): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
steve'o
 steve'o - donderdag 17 november 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Jaja, er moet ook nog effetjes tussendoor gevoetbald worden tegen NAC. Ajax kampt met veel blessures: Sigthorsson, Boilesen, de Jong, Silva, Janssen & Boerrigter. In welke opstelling moet Ajax gaan spelen???

Vermeer K
vd Wiel RB
Verthongen CB
Alderweireld CB
Anita LB

Enoh VM
Eriksen AM
Lodeiro AM

Ozbiliz LV
Bulykin S
Sulejmani RV
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 20:03   quote  deeplink  
1-3 en de pleuris rond de Amsterdam ArenA!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 20:04   quote  deeplink  
wat een informatie zeg.. laat Remco t maar maken ofniet? (:
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 20:05   quote  deeplink  
om even te onderbouwen.. meestal staan er recente resultaten in.. en een stukje tekst..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 20:04 schreef Grasmaaier het volgende:
Niet zeuren graskant! Die jongen bedoeld het goed!!
D.B.
 D.B. - donderdag 17 november 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 20:02 schreef steve'o het volgende:

Vermeer K
vd Wiel RB
Verthongen CB
Alderweireld CB
Anita LB

Enoh VM
Eriksen AM
Lodeiro AM

Ozbiliz LV
Bulykin S
Sulejmani RV
Ik zou Serero graag een willen zien spelen.
biba1970
 biba1970 - donderdag 17 november 2011 - 20:07   quote  deeplink  
3-0 EN ik hoop dat ze de hele wedstrijd ten have en davids aan pakken vond davids een geweldige voetballer maar wat eeen vies vuil mannetje
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 20:05 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

heb mn onderbouwing erbij staan pik
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 20:09   quote  deeplink  
sorry gap.. bedoelde het niet lullig.. maar meestal is er wat meer informatie te zien enzo ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 20:07 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

heb mn onderbouwing erbij staan pik
Weet ik gap, maar voetbal moet weer de boventoon voeren! Dus die jongen bedoeld het goed! En misschien niet helemaal bekend met het starten van een topic. Niets verkeerds aan verder!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Denk dat je 2 plekken verkeerd hebt in de opstelling.. Theo kan waarschijnlijk spelen en Imbecilio zal spelen denk ik
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 20:05 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Was anders geweest als Nenam de persoon was gewest die normaal die topics maakt??

Maar maak je niet druk, ik maak ze al een tijdje niet meer.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 17 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Ojah, er wordt nog gevoetbald ook. 2-0. En hopelijk ook het aftreden van de ten have sekte.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 november 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Was anders geweest als Nenam de persoon was gewest die normaal die topics maakt??

Laat mij er ff buiten pik...........snap zo wie zo je post niet........begin je weer??
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Deze wedstrijd gaat Ajax serieus NIET winnen! Te veel blessures en te veel gelazer in de tent.
Mijn voorspelling (in SportPooler) is 2-2
En vervolgens zal de pleuris uitbreken. Ik garandeer het je
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 21:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Laat mij er ff buiten pik...........snap zo wie zo je post niet........begin je weer??
Nee dat doe jij nu, ik stel enkel een vraag. En ik hoef me bij jou niet te verantwoorden pik.
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Ajax wint 3-0
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee pik, was totaal niet anders geweest! Heb vanavond nog tegen Nenam gezegd dat ik je topic miste, net als het topic van Baco! Maar was blij dat er iemand was die een topic maakte die weer over voetbal ging! Dus helemaal niets tegen jouw! Maar denk wat je niet laten kan. Nenam kan mijn verhaal in ieder geval bevestigen!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 22:06   quote  deeplink  
En daarbij heb ik totaal geen problemen met grasmaaier en kan ik hem gewoon op een nette manier wijzen op zaken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:06 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nee pik, was totaal niet anders geweest! Heb vanavond nog tegen Nenam gezegd dat ik je topic miste, net als het topic van Baco! Maar was blij dat er iemand was die een topic maakte die weer over voetbal ging! Dus helemaal niets tegen jouw! Maar denk wat je niet laten kan. Nenam kan mijn verhaal in ieder geval bevestigen!
Ik denk het helemaal niet, het was echt gewoon een vraag, niet alles is een aanval, ik het is fijn te weten dat je de topics kon waarderen.
steve'o
 steve'o - donderdag 17 november 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Ja sorry moet nog een beetje inkomen. Als Remco er zelf eentje wil maken moet ie dat maar doen, want hij schijnt er nogal pro in te zijn;
steve'o
 steve'o - donderdag 17 november 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 20:09 schreef Grasmaaier het volgende:
sorry gap.. bedoelde het niet lullig.. maar meestal is er wat meer informatie te zien enzo ;-)
Tis al goed. Ik laat het de volgende keer wel aan de experts over;
Maarre... die van jou tegen Utreg was trouwens ook niet heel veel, vooral groot plaatje...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door steve'o --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het helemaal niet, het was echt gewoon een vraag, niet alles is een aanval, ik het is fijn te weten dat je de topics kon waarderen.
Ik was blij dat er eindelijk iemand was die voetbal weer het belangrijkste vond. Al dat bestuurlijke gezeik begint me inmiddels de keel uit te hangen!! Maar vind het wel een beetje vreemd dat je Nenam aanhaalt. Was nergens voor nodig! Ik probeerde alleen Graszager aan te spreken op een post! Jij ziet daar gelijk iets negatiefs richting jezelf in! Niet doen pik, is nergens voor nodig.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 22:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door amsterdammer113 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 november 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat doe jij nu, ik stel enkel een vraag. En ik hoef me bij jou niet te verantwoorden pik.
ik begrijp jou vraag niet.........ik reageer niet eens,en toch sleep je mij er weer bij.....no comprendo pik.............quote me,prima.........maar niet als ik er niet post ouwe,kan ik me niet verdedigen......zag het toevallig,maar daar moet je mee nokken
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ik begrijp jou vraag niet.........ik reageer niet eens,en toch sleep je mij er weer bij.....no comprendo pik.............quote me,prima.........maar niet als ik er niet post ouwe,kan ik me niet verdedigen......zag het toevallig,maar daar moet je mee nokken
Lul aub niet zo raar man, het ging niet eens negatief over je dus er viel niks te verdedigen man.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:19 schreef steve'o het volgende:

[..]

Tis al goed. Ik laat het de volgende keer wel aan de experts over;
Maarre... die van jou tegen Utreg was trouwens ook niet heel veel, vooral groot plaatje...
Nee omdat dat ook pas mn 2e was... maar meestal staat er ook wat historie bij weetjewel.. voorde rest top hoor
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:00 schreef Pietje het volgende:
Deze wedstrijd gaat Ajax serieus NIET winnen! Te veel blessures en te veel gelazer in de tent.
als dat gebeurt... dan zoek ik Ten Have diezelfde avond nog op voor een goed gesprek (:
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 22:35   quote  deeplink  
voorspelling:

3-0

2x Serero
1x Sulejmani
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:00 schreef Pietje het volgende:
Krijg je voor de laatste voorspelling ook punten, want ik had dat ook al voorspeld! Alleen ben ik qua eindstand iets negatiever! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 november 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul aub niet zo raar man, het ging niet eens negatief over je dus er viel niks te verdedigen man.
Tis maar hoe je het leest..........en het op je overkomt.......vind je zo wie zo wat zuur de laatste tijd,en de club groeit ouwe.....maar daar tegenover vindt je mij een nep hooligan(of zoiets)..........wordt weer spiegel tijd
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Krijg je voor de laatste voorspelling ook punten, want ik had dat ook al voorspeld! Alleen ben ik qua eindstand iets negatiever! ;-)
Hahahaha. Ik las het net. Als de pleuris uitbreekt, krijgen we allebei 250 punten extra!!! ;-) Wat een gezeik, hè? Goddomme, wat eens de mooiste club van de wereld was, is helemaal overgenomen door zakenlieden. En dat is dus goed te merken! Daarom gaat Ajax - helaas - zaterdagavond NIET winnen. Elke club komt nu naar de ArenA met de verwachting dat er wat te halen valt. Goed, iets minder negatief dan jij, maar toch... 2-2. De doelpunten van NAC worden gescoord door Edgar Davids en door Steven ten Have :-(((
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tis maar hoe je het leest..........en het op je overkomt.......vind je zo wie zo wat zuur de laatste tijd,en de club groeit ouwe.....maar daar tegenover vindt je mij een nep hooligan(of zoiets)..........wordt weer spiegel tijd
Voor jou misschien ja, zoals ik al zei ben jij wel het meest veranderd van de mensen hier, en in mijn optiek enkel in je nadeel, je bent er alleen maar agressiever op geworden. En nu ben jij de persoon die erop doorgaat en erover doorzaagt, je mag zelf kiezen hoor, maar als je doorgaat stop ik in geen geval.. Het was al lang en er was niks aan de hand en nu ga je weer olie op het vuur gooien..
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Maar goed, als je dit soort discussies wil gaan voeren laten we dat dan in het cafe doen zodat mensen hier over voetbal kunnen praten, je weet wel, dat waar dit forum voor bedoeld is.. Zou je ook eens moeten proberen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door remco k --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha. Ik las het net. Als de pleuris uitbreekt, krijgen we allebei 250 punten extra!!! ;-) Wat een gezeik, hè? Goddomme, wat eens de mooiste club van de wereld was, is helemaal overgenomen door zakenlieden. En dat is dus goed te merken! Daarom gaat Ajax - helaas - zaterdagavond NIET winnen. Elke club komt nu naar de ArenA met de verwachting dat er wat te halen valt. Goed, iets minder negatief dan jij, maar toch... 2-2. De doelpunten van NAC worden gescoord door Edgar Davids en door Steven ten Have :-(((
Weet je Pietje, ik ben dat gezeik rond de club even helemaal zat! Ben er klaar mee! Wil er zo min mogelijk aan denken! Tis maar goed dat ik zaterdagavond niet naar de wedstrijd kan, anders had ik denk ik niet voor mezelf ingestaan! Wat een soap! Een belachlijk schouwspel van allerlei nono's die denken het beste met de club voor te hebben, maar er ondertussen de grootst mogelijke rotzooi van maken!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 november 2011 - 22:45   quote  deeplink  
-

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 november 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:
Maar goed, als je dit soort discussies wil gaan voeren laten we dat dan in het cafe doen zodat mensen hier over voetbal kunnen praten, je weet wel, dat waar dit forum voor bedoeld is.. Zou je ook eens moeten proberen.
Ik hou niet van voetbal................ook niet van jou trouwens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Nenam_tiL --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 november 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Maakt toch niet uit pik... waar maak jeje druk om....geef die jongen een kans...
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Weet je Pietje, ik ben dat gezeik rond de club even helemaal zat! Ben er klaar mee! Wil er zo min mogelijk aan denken! Tis maar goed dat ik zaterdagavond niet naar de wedstrijd kan, anders had ik denk ik niet voor mezelf ingestaan! Wat een soap! Een belachlijk schouwspel van allerlei nono's die denken het beste met de club voor te hebben, maar er ondertussen de grootst mogelijke rotzooi van maken!
Ik heb hetzelfde, niet met die agressie erbij, maar ben momenteel flink Ajax moe aan het worden..
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik hou niet van voetbal................ook niet van jou trouwens
Wat doe je hier dan.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik schreef het ook al ergens, dat ik het helemaal zat ben. Ik begin (na zo'n 56 jaar...) Ajax-moe te worden. De zakenlieden hebben het overgenomen, dus is het verworden tot een steekspel. Bah! Ook ik kan zaterdagavond niet. Als Ajax op zaterdag speelt, kan ik nooit: sociale verplichtingen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 november 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 20:06 schreef D.B. het volgende:

[..]

Ik zou Serero graag een willen zien spelen.
Ik ook al een poos, die jongen ken echt wel ballen.....er is volgens mij niemand sneller in onze selectie aan de bal.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 november 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan.
Dat serieuse geneusel van jullie op mijn subtiele manier even ontregelen..........houdt jullie scherp....maar oke ik ga het cafe weer in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door Nenam_tiL --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 november 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

+1000
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 17 november 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit pik... waar maak jeje druk om....geef die jongen een kans...
lees mn verdere reacties dan... niet gelijk oordelen
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat serieuse geneusel van jullie op mijn subtiele manier even ontregelen..........houdt jullie scherp....maar oke ik ga het cafe weer in
Gelukkig man, ik heb het zeker wel nodig scherp gehouden te worden door iemand. ik ben blij met je, en dat is echt waar..
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 18:50   quote  deeplink  
Even een Upje, er wordt volgens mij namelijk ook nog gevoetbald..
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 19:21   quote  deeplink  
De wedstrijd van morgen word helemaal op de achtergrond gedrukt...is toch enorm raar maar wel de werkelijkheid...deze wedstrijd zou puur voetbal moeten uitademen maar dat is niet zo en dat is dieptriest...

Ik kan me voorstellen dat FRANK en de technische staf hier ook doodmoe van zijn en dat werkt allemaal negatief in de voorbereiding....de echte overgave zal ontbreken ben ik bang...het is puur hoe de spelersgroep dit allemaal oppakt...het kan echt 2 kanten op...
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 november 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Jaja mensen. Tussen alle consternatie door lijken we te vergeten dat er vanavond ook nog gevoetbald word, maar het is toch echt zo. Hoe ziek is Ajax als je alles gaat analyseren? Mensen die Ajax willen leiden als een bedrijf...het is de grote doodsteek waar Ajax al meer dan 10 jaar aan vastzit en zie wat het op heeft geleverd...Cruijff is degene die daar wat verandering in wil gaan brengen en kijk wat er gebeurt...JC is degene die het allerbeste voor heeft met Ajax...Ten HaTe en consorten hebben eigenbelang en zijn net zo'n duivels als vd.Loog, Jeroen in het Slop en Henri vd.Zaad....onder andere deze mensen verpesten het Ajax-gevoel...iets wat niet te accepteren en te verteren is en mij ontzettend kwaad maakt...mensen moeten beseffen dat er zoveel meer inzit en er de laatste 10 jaar veel te weinig is uitgehaald....voor mensen als vd.Loog en consorten wel...die hebben een dikke portemonnee....Ajax word KAPOT gemaakt...

Ik ben weer enigzins bedaard en bekijk wat Ajax heeft gepresteerd tot dusver voor de competitie in de hoofdstad tegen NAC. 45 ontmoetingen in de Eredivisie en maar liefst 36x werden daarvan gewonnen. 4x gingen de Bredanaars met de overwinning aan de haal en 5x werd het een remise. Ajax maakte bijna 3 goals per wedstrijd tegen NAC ( 132 ). WIJ kregen er 34 tegen.

De grootste overwinning tegen NAC in Amsterdam was op 25-08-1968 en het was de 2e competitiewedstrijd van het seizoen 68'69. Ajax speelde destijds met deze 11; Gert Bals, Ton Pronk, Ruud Suurendonk, Theo van Duivenbode, Velibor Vasovic, Henk Groot, Bennie Muller, Sjaak Swart, Piet Keizer, Klaas Nuninga en Johan Cruijff. Ruud Suurendonk is wellicht voor velen de grootste onbekende. Normaliter was hij verdediger, maar kon ook op andere posities spelen. Ruud speelde vanaf 1966 6 seizoenen voor Ajax. Hij was de eeuwige reserve van Rinus Michels ( R.I.P.) en misschien daarom wel de meest multi-functionele speler. JC werd in dat seizoen in de Eredivisie topscoorder van Ajax met 23 treffers en nam in de wedstrijd tegen NAC 3 treffers voor zijn rekening. 2 doelpunten waren er ieder voor Keizer en Swart. Goalgetter Henk Groot tekende destijds voor de 6-1, waardoor na afloop 8-1 op het scorebord prijkte.

Ruud Geels heeft na zijn Ajax-tijd, '74 t/m '78, 2 seizoenen voor NAC gespeeld. Vanaf zijn 1e seizoen voor Ajax speelde hij 4 seizoenen telkens de wedstrijd thuis tegen NAC en alleen in zijn laatste seizoen voor Ajax scoorde hij niet tegen zijn latere club. In zijn 1e seizoen scoorde hij het 1e doelpunt, die met 5-1 werd gewonnen ( overige Ajax-goals van Willy Brokamp, Rep 2x en de Duitser Arno Steffenhagen ).

In zijn 2e seizoen als Ajacied was Geels verantwoordelijk voor de laatste treffer, waarin NAC met 5-0 werd weggetikt ( andere Ajax doelpunten van René Notten, Lerby, Brokamp en Steffenhagen ). Op 06-03-1977 deed hij van zich spreken door de 2-0 en 3-0 aan te tekenen, in een pot die uiteindelijk met 4-0 werd gewonnen ( Johan Zuidema en Arnesen waren ook trefzeker ).

In 2007 kwam een biografie van Ruud Geels uit met de titel; Altijd Raak! en dat was niet voor niets. Hij werd in zijn Ajax-tijd 4x achter mekaar topscoorder van Nederland met een scoringspercentage van bijna 1 op 1. In zijn hele carriere speelde Geels rond de 470 wedstrijden en scoorde hij gemiddeld 1 doelpunt in zowat anderhalve wedstrijd!

In de voorlaatste wedstrijd van het seizoen 03'04 werd AJAX kampioen tegen NAC door met 2-0 te winnen. Wesley Sneijder en Zlatan Ibrahimovic waren beslissend. Zlatan scoorde eens, 22-08-2004, een fantastisch doelpunt in een thuiswedstrijd tegen de Brabanders. Het scoreverloop was toen als volgt; Cornelissen 0-1 ('11), Ibrahimovic 1-1 ('13), Zonneveld e.d. 2-1 ('41), Heitinga 3-1 ('51), Sneijder 4-1 ('70), Ibrahimovic 5-1 ('76), Slot 5-2 ('82), Maxwell 6-2 ('86). De 5-1 van Zlatan was er één om in te lijsten en is in maart van 2010 uitgekozen tot mooiste Ajax-goal ooit;

De noodklok heeft geslagen... Morgen word de toekomst van Ajax bepaald. Komt Ajax in handen van onder andere Ten HaTe of in handen van echte Ajacieden? Ga als 1 man achter JOHAN CRUIJFF staan mensen. Ik en vele Ajacieden zou kapot gaan als de 4 andere leden van de RvC met de overwinning aan de haal gaan. Dat willen wij niet en dat moeten wij zien te voorkomen. Ajacied zijn, weten we, kan zeer vreugdevol zijn. Laat dat ONS niet afpakken door oneerlijke mensen en leugenaars...
baco74
 baco74 - zaterdag 19 november 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Yeah Ali...toppertje.
Tnx voor de stats,
jammer dat we zelfs in dit topic niet om het gezeik bij onze club (Cruijff/Van Gaal/RvC) heen kunnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (19-11-2011 20:45): 2-2

0.0063140