|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 12:07 schreef baco74 het volgende:Yeah Ali...toppertje. Tnx voor de stats, jammer dat we zelfs in dit topic niet om het gezeik bij onze club (Cruijff/Van Gaal/RvC) heen kunnen. Helaas staat het op de voorgrond..er kan een einde aan komen als de steun aan Cruijff word uitgesproken en graag gedaan hoor;) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Verhip, we moeten ook nog voetballen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ali///Je blijft een held.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahaha...op sokken :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik zeg, ondanks alles, 4-1 |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Mannen, ik denk een mooie overwinning en een begin van een sterke periode. Daarom zeg ik 4-0. Nac is ook niet zo een prima ploeg natuurlijk. Hoop ook dat de mensen die er zijn, JC gaan steunen. Veel succes en plezier vanavond!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Zullen we maar doen heh, anders wordt het leven zo hopeloos.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Normaal leef ik echt naar iedere wedstrijd toe, maar kan er vandaag helemaal niet inkomen door al het gezeik bij de club.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Johan Cruijff wie kent hem niet? Johan Cruijff Johan Cruijff is ECHTE AJACIED!!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ten have rot op, ten have rot op. Heerlijk. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Dat klink echt als muziek! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ah, jullie kijken voor de spreekkoren... voetbal is bijzaak? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Het echte muziek zou pas zijn als hij jankend het stadion zou verlaten! Vieze vuile kut gladjakker!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Tuurlijk niet kerel. Maar kan het wel goed horen :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee zeikerd, de spreekkoren zijn een mooie bijkomstigheid!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Drie punten én een goede wedstrijd, da's pas een leuke bijkomstigheid.;-) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Jonge de hele toekomst van AJAX staat op het spel momenteel. Van mij mag vandaag gestolen worden als ik de garantie kreeg dat Johan bleef |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:Maar goed, als je dit soort discussies wil gaan voeren laten we dat dan in het cafe doen zodat mensen hier over voetbal kunnen praten, je weet wel, dat waar dit forum voor bedoeld is.. Zou je ook eens moeten proberen. EENS !!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Gelukkig zitten we nogal ruim in de spitsen... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Dan vind je dat dus kennelijk bijzaak. Je praat jezelf tegen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Nee, jij leest beroerd. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Mooie goal en mooie aktie van die dwerg |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Oh ja da's waar ook. Je hebt gelijk. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Die dwerg lijkt ook gewoon de regie op het middenveld even over te pakken. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Kunnen we allemaal het erover eens zijn dat Nicolas Lodeiro gewoon een wondertalent is en dat de Boer dat gewoon nog niet had gezien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Positief dat de supporters achter Cruijff staan. Verder enige lichtpuntje een paar passes tussen Lodeiro en Erikssen, zag er lekker uit, de assist van Lodeiro was erg lekker zeg, ook geweldig afgemaakt van Sulejmani.. Vind NAC heel slecht en Ajax maakt daar slecht gebruik van ondanks het overwicht. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:33 schreef Grasmaaier het volgende:Kunnen we allemaal het erover eens zijn dat Nicolas Lodeiro gewoon een wondertalent is en dat de Boer dat gewoon nog niet had gezien Ietsje voorbarig? De eerste keer dat ik hem even zie schitteren. Neemt niet weg dat hij zowieso goed kan ballen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:33 schreef Grasmaaier het volgende:Kunnen we allemaal het erover eens zijn dat Nicolas Lodeiro gewoon een wondertalent is en dat de Boer dat gewoon nog niet had gezien Da's wel erg vroeg. Maar hij valt gewoon heel prettig in... én we spelen zonder spits, en daar hebben verdedigers grote moeite mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:33 schreef Grasmaaier het volgende:Kunnen we allemaal het erover eens zijn dat Nicolas Lodeiro gewoon een wondertalent is en dat de Boer dat gewoon nog niet had gezien Een talent en de Boer weet dat prima, die jongen heeft heel lang in de lappenmand gezeten en op het middenveld lopen betere speler rond op zijn positie.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:35 schreef remco k het volgende:Positief dat de supporters achter Cruijff staan. Verder enige lichtpuntje een paar passes tussen Lodeiro en Erikssen, zag er lekker uit, de assist van Lodeiro was erg lekker zeg, ook geweldig afgemaakt van Sulejmani.. Vind NAC heel slecht en Ajax maakt daar slecht gebruik van ondanks het overwicht. Maar het is wel mooi om te zien dat ze niet 1 x in de problemen zijn geweest. Kwestie van tijd tot de 2-0 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Da's wel erg vroeg. Maar hij valt gewoon heel prettig in... én we spelen zonder spits, en daar hebben verdedigers grote moeite mee. Ik zat er aan te denken toen hij erin kwam, zou het een ommekeer kunnen zijn?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:36 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Maar het is wel mooi om te zien dat ze niet 1 x in de problemen zijn geweest. Kwestie van tijd tot de 2-0 Bij Ajax kan dat ook maar zo zijn dat het een kwestie van tijd is tot de 1-1 valt... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Dat moet wel, want we zijn door de spitsen heen. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, we hebben onze duurst betaalde man nog...:-) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Je hebt gelijk in deze. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Vergis je bovendien niet in de klasse van Schalk of Bayram... die jongens kunnen echt wel ballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:39 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Vergis je bovendien niet in de klasse van Schalk of Bayram... die jongens kunnen echt wel ballen. En zelfs Lurling heeft zijn momenten... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Tja ... misschien iets te voorbarig maar toch een prachtig spelertje om erbij te hebben.. acties lukken en het allermooiste vind ik dat hij alles eruit schreeuwt als er iets niet lukt.. geweldig karakter |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Hij zal nog eerder Sjaak Swart terugvragen dan Mounir inzetten. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:39 schreef Grasmaaier het volgende:Tja ... misschien iets te voorbarig maar toch een prachtig spelertje om erbij te hebben.. acties lukken en het allermooiste vind ik dat hij alles eruit schreeuwt als er iets niet lukt.. geweldig karakter je kunt hem ook overal neerzetten he. Aanvallend op middenveld en op alle posities voorin. En dan hebben Serero ook nog! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:42 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] je kunt hem ook overal neerzetten he. Aanvallend op middenveld en op alle posities voorin. En dan hebben Serero ook nog! Ja klopt.. maar Serero is een ruwe diamant.. die moet nog wat bijgeslepen worden en dan wordt dat een hele grote |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 21:44 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ja klopt.. maar Serero is een ruwe diamant.. die moet nog wat bijgeslepen worden en dan wordt dat een hele grote Groot zal die niet worden vrees ik :) Een hele goede wel. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
LODEIRO!!!!!
Wereldwedstrijd van hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2011 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier