|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
quote: hihi : D : D : D goeie humor! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zit nog wel meer in de gifbeker, die is echt nog niet leeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mounir weer bespreekbaar bij Ajax.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ook een enorme steun in de rug vanavond, de ludieke acties van de fanatieke aanhang. Toppie jongens! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: wat doe je hier jo achterlijk kuttekop |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 22:57 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ook een enorme steun in de rug vanavond, de ludieke acties van de fanatieke aanhang. Toppie jongens! absoluut mee eens.. heb ervan genoten hoe de aanhang Johan toe zongen.. de ledenraad kan nu niet anders dan zich achter Johan scharen.. doen ze dit niet... tjaaaaaah dan breekt de hel los.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Nou hè, alsof er helemaal geen wedstrijd werd gespeeld... of dat het belang van drie punten helemaal niet aanwezig was. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ik kan maar een dingen zeggen
GA ZO OP JE MAN AF ALS DIE WILT SCHIETEN
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
AGGRESSIE MOET KWIJT WIE BOKSBAL TE LEEEN |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet je tegen Frank de Boer zeggen, misschien neemt ie je wel serieus. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
SCHIET DIE 3 HOMOS OP DE TRIBUNE KAPOT Komt te veel druk op Ajax zo DIT VOEL BIJ MIJ ALS EEN LUL IN ME REET ZO GENAAID VOEL IK ME |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: JE HEBT AGGRESIE GEMIST VAN DE LAASTE 10 MINUTEN |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Houd jij eens ff je capslock kop. Ik praat tegen Remco en ben niet geïnteresseerd in wat jij in je hol hebt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: gattuso/HELD
Ja sorry zullen veel zijn die hem niks vinden maar ik dus wel ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:08 schreef ThreeStars het volgende:SCHIET DIE 3 HOMOS OP DE TRIBUNE KAPOT Komt te veel druk op Ajax zo DIT VOEL BIJ MIJ ALS EEN LUL IN ME REET ZO GENAAID VOEL IK ME Je kreunt wel hard.. Vond je het lekker?? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja.................mijn tweede held
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Barbera Barend vroeg hem een paar keer door op Mounir, en de Boer gaf het atwoord dat hij daar de komende dagen binnen de club over ging praten.. Weer bespreekbaar dus.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: heb een bokszak boven hangen.. heb em net al kapot gemept |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Met jouw kan ik praten die kerel is een beest vergeleken met vertonghen een pussy ga op die schilder af heb liever dat die geblesseerd achter raakt dan dat die schiet of een gele of rode kaart boeit niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik houd daar ook wel van hoor, niet bij Ajax, maar wel het type speler alles om te winnen... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: jammer dan maar tegen de stoelen |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: zo is dat GAS EROP GEWOON IS EEN KEER RATEN IN DE BROEK DOUWEN BAAMMM NEERHALEN DIE LUI SLACHTOFFERS MOETEN ER VALLEN ALS JE WILT WINNEN
excusee for caps |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:12 schreef remco k het volgende:[..] Barbera Barend vroeg hem een paar keer door op Mounir, en de Boer gaf het atwoord dat hij daar de komende dagen binnen de club over ging praten.. Weer bespreekbaar dus.. Even afgezien van het feit dat ik Mounir gewoon een hele goede voetballer vind, zou dat toch een enorme afgang zijn voor de Boer. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Óf moeten we het dan zo zien dat de Boer over zijn eigen schaduw heen durft te stappen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Even afgezien van het feit dat ik Mounir gewoon een hele goede voetballer vind, zou dat toch een enorme afgang zijn voor de Boer. Ik vind het eerder een afgang dat hij hem er nog niet bij heeft gehaald.. Als hij het uiteindelijk wel doet maakt de Boer grote stappen als trainer.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
nee frank moet gewoon altijd blijven
Het ligt altijd aan de trainer volgens iedereen rot op als ook maar 1 speler durfde te zeggen dat ze geen vertrouwen in de trainer hadden had ik hem het trainingsveld af getrapt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Tja, 't is wel fijn als een trainer ook aan het belang van de club kijkt. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Maar kan die wél keepen dan? :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee tuurlijk niet man, een trainer moet gewoon lekker racistisch over het veld lopen en die stinkmarrokaan nooit meer toelaten........;-0 |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Natuurlijk hebben we een spits nodig nu, maar El H heeft volgens mij nog geen minuut gespeeld dit seizoen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:26 schreef Oceanu het volgende:Natuurlijk hebben we een spits nodig nu, maar El H heeft volgens mij nog geen minuut gespeeld dit seizoen Ok dan stellen we 1 van de andere 7 spitsen wel op die we nog hebben.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Pfffff. Dat je een kutbui hebt snap ik, maar als je nou altijd over een inhoudelijke reactie praat..... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Hij zag Ajax als een bijkomstigheid |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:29 schreef Oceanu het volgende:[..] Pfffff. Dat je een kutbui hebt snap ik, maar als je nou altijd over een inhoudelijke reactie praat..... Heeft niks met een kutbui te maken, gewoon een sarcastische opmerking.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Dat kan natuurlijk niet hè. Een (leuke) bijkomstigheid is "Johaan, Johaan, Johaan". |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mounir of de Boer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:22 schreef remco k het volgende:[..] Nee tuurlijk niet man, een trainer moet gewoon lekker racistisch over het veld lopen en die stinkmarrokaan nooit meer toelaten........;-0 Idd optyfen met die stinkmarrokkaan!! Nooit meer toelaten in de ArenA!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad man, liever gewoon geen Europees voetbal.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Goh, hoe was de wedstrijd vanavond. "Mwah, 2-0 weggegeven en weer twee punten verder achterop" Oei, da's mooi ruk dan "Welnee, we hebben heerlijk "Ten Have rot op, Ten Have rot op" gezongen" |
|
|
|