BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (19-11-2011 20:45): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 19 november 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad man, liever gewoon geen Europees voetbal..
Rot toch op met je gezeik man! Die stinkhoer is gewoon verleden tijd binnen Ajax. Heeft kansen genoeg gekregen en heeft ze allemaal verneukt! We zitten godverdomme niet bij het UWV!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 19 november 2011 - 23:36   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2011 door amsterdammer113 --
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 19 november 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Mounir of de Boer..
Mounir. De woordkeuze was uiteraard sarcastisch bedoeld.
ThreeStars
 ThreeStars - zaterdag 19 november 2011 - 23:40   quote  deeplink  
Alle Ajacieden in het land 10 loten kopen bij de staatsloterij en overal
hebben we 200 miljoen loten licht dat we de jackpot winnen en al dat geld samen in Ajax douwen hebben we zo 100 miljoen worden we de aankomende jaren kampioen

en wij in het bestuur
triplestar
 triplestar - zondag 20 november 2011 - 00:29   quote  deeplink  
wat een onzin.....ga pitten
Guyt
 Guyt - zondag 20 november 2011 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:44 schreef ajaxboy2 het volgende:
ERIKSEN ROT OP!
Helemaal mee eens opflikkeren met dat overschatte kereltje .
Guyt
 Guyt - zondag 20 november 2011 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:44 schreef ross het volgende:

[..]

ja hoor daar gaan we weer.. Ik vraag me af, HEBBEN JULLIE WEL GELUISTERD TOEN HIJ ZEI DAT HIJ T OP LANGE TERMIJN ZOU DOEN
Niemand is groter dan AJAX ook Frank niet dus bespaar me je gezwam .AJAX moet altijd gaan voor kampioenschap en in deze niet over lange termijn praten .Kopen we niks voor .Als het nu niet lukt ,lukt het nooit niet .Moet Frank maar aan de slag bij club waar de belangen minder groot zijn.
remco k
 remco k - zondag 20 november 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Rot toch op met je gezeik man! Die stinkhoer is gewoon verleden tijd binnen Ajax. Heeft kansen genoeg gekregen en heeft ze allemaal verneukt! We zitten godverdomme niet bij het UWV!!
Inderdaad we zitten bij Ajax en die moeten koste wat het kost meedoen om de titel.. En nood breekt wet en we hebben onze 3 spitsen versleten..
remco k
 remco k - zondag 20 november 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 07:01 schreef Guyt het volgende:

[..]

Niemand is groter dan AJAX ook Frank niet dus bespaar me je gezwam .AJAX moet altijd gaan voor kampioenschap en in deze niet over lange termijn praten .Kopen we niks voor .Als het nu niet lukt ,lukt het nooit niet .Moet Frank maar aan de slag bij club waar de belangen minder groot zijn.
Jij snapt er echt niks van he..
j.d
 j.d - zondag 20 november 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:53 schreef remco k het volgende:
Mounir weer bespreekbaar bij Ajax..
Remco, ik denk het wel en hoop het toch stiekem.
Ik hoop dat de boer zijn punt heeft gemaakt bij el ham, en hoop dat el ham dat heeft begrepen.
Als hij zijn stinkende best zal doen, en zich zelf in de kijker zal spelen worden beide partijen er niet slechter van.
Hij is toch ingeschreven voor de cl, miss geluk bij een ongeluk?
Ik zou het zeker overwegen, eigenlijk meer dan dat.....
Oceanu
 Oceanu - zondag 20 november 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 09:24 schreef remco k het volgende:
Blij dat anderen het nog even gezien hebben voordat het verwijderd is..
Van mij mag het nog blijven staan ook. Met een verwijzing vanaf iedere pagina naar zijn tekst. Kan iedereen lezen wat een enorme debiel het is. Hulde voor jouw reactie trouwens.
Ajx
 Ajx - zondag 20 november 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Even mijn reactie op wedstrijd:
Ajax speelde naar mijn insziens een prima wedstrijd, alleen moesten ze wat meer scoren. Ze maken 2 prima goals, en dan moet je het gewoon over de streep trekken. Gebeurt niet door enorme blunder Vermeer, kan echt niet hoor! Daarna weer geen goede actie van Vermeer, gaat recht door het midden. Maar daar voorafgaand al twee keer een slechte actie van en Eriksen(die weer te mieterig inkomt) en Enoh(die ich veel te makkelijk laat wegzetten)....

Keeper wisselen en kansen benutten, komt het alsnog goed. Maar waarom zegt iedereen dat titel verloren is? Als je vanaf nu niet teveel meer morst, win je hem alsnog!
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Ik maak geen woorden vuil aan de wedstrijd...einde titel is nu wel zeker met dat gepruts...waar ik me ontzettend aan stoorde was hetgeen waar Danny Blind op de tribune zat...onlangs zat ie ook tussen Slop en vd.Zaad en nu zat ie weer langs die akelige mensen inclusief die 3 vuile leden van de RvC...dit zegt mij genoeg over Danny...hetgeen uit dat rapport kwam, dat Blind onbetrouwbaar zou zijn, klopt dus...er was veel tegenstand destijds, maar Cruijff heeft dus wel duidelijk gelijk gehad...Johan heeft nu een duidelijk statement gemaakt...of het is Cruijff of die 4 laaielichters uit de RvC...

Als de Ledenraad WIJS is, kiezen ze unaniem voor Cruijff en is het einde Danny Blind...TERECHT!!!!!!!!!
Ajx
 Ajx - zondag 20 november 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 15:39 schreef alibabba het volgende:
Ik maak geen woorden vuil aan de wedstrijd...einde titel is nu wel zeker met dat gepruts...waar ik me ontzettend aan stoorde was hetgeen waar Danny Blind op de tribune zat...onlangs zat ie ook tussen Slop en vd.Zaad en nu zat ie weer langs die akelige mensen inclusief die 3 vuile leden van de RvC...dit zegt mij genoeg over Danny...hetgeen uit dat rapport kwam, dat Blind onbetrouwbaar zou zijn, klopt dus...er was veel tegenstand destijds, maar Cruijff heeft dus wel duidelijk gelijk gehad...Johan heeft nu een duidelijk statement gemaakt...of het is Cruijff of die 4 laaielichters uit de RvC...

Als de Ledenraad WIJS is, kiezen ze unaniem voor Cruijff en is het einde Danny Blind...TERECHT!!!!!!!!!
Is Blind een partij in de discussie dan??
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 16:10 schreef Ajx het volgende:

[..]

Is Blind een partij in de discussie dan??
Blind heeft getekend als TD...hoevaak is al gebleken dat zo'n functie niet past??? Hij weet van het beleid Bergkamp/Jonk...het klopt toch niet dat hij hiervoor instemt???? Het is een JUDAS, want hij wil de lijn Cruijff helemaal niet...
Ajx
 Ajx - zondag 20 november 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 16:20 schreef alibabba het volgende:

[..]

Blind heeft getekend als TD...hoevaak is al gebleken dat zo'n functie niet past??? Hij weet van het beleid Bergkamp/Jonk...het klopt toch niet dat hij hiervoor instemt???? Het is een JUDAS, want hij wil de lijn Cruijff helemaal niet...
Ja, ik hoorde vanmiddag ook dat Blind en die Sturkenboom maandag al beginnen!! Maar dan is Blind inderdaad een partij en moet hij ook conclusies verbinden als JC macht weer krijgt(en die gaat hij krijgen!)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Blind is gek van Ajax en van Zeeland waar hij vandaan komt....kortstondig even naar Sparta geweest maar Ajax is zijn club....normaal heeft hij zijn eigen visie.....is in hart en nieren Ajacied.......doet er ook alles aan om binnen Ajax een functie te vervullen.....heeft daar echt alles voor over......in hoe verre is weet ik niet.....jammer genoeg niet helemaal duidelijk want hij waait op dit moment met alle winden mee wat ik niet zo verstandig vindt......
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Blind is gek van Ajax en van Zeeland waar hij vandaan komt....kortstondig even naar Sparta geweest maar Ajax is zijn club....normaal heeft hij zijn eigen visie.....is in hart en nieren Ajacied.......doet er ook alles aan om binnen Ajax een functie te vervullen.....heeft daar echt alles voor over......in hoe verre is weet ik niet.....jammer genoeg niet helemaal duidelijk want hij waait op dit moment met alle winden mee wat ik niet zo verstandig vindt......
Je verhaal klopt helemaal, maar met ONEERLIJK zijn, ben je altijd de verliezer..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 22:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je verhaal klopt helemaal, maar met ONEERLIJK zijn, ben je altijd de verliezer..
JUIST, de aarde is rond, je krijg alles terug op je bordje....
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

JUIST, de aarde is rond...
Nee hoor ovaal, hij draait rond.

Sorry, slap van me.....ach beetje luchtigheid in zware dagen kan volgens mij geen kwaad.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 november 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Dankzij Vermeer nu 4 punten in 2 weken verspeeld, hoelang mag hij nog blijven keepen?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 november 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:36 schreef Ajax we love you het volgende:
Dankzij Vermeer nu 4 punten in 2 weken verspeeld, hoelang mag hij nog blijven keepen?
5 punten hoor! ;-)
Guyt
 Guyt - maandag 21 november 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 09:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij snapt er echt niks van he..
Je snapt er zelf geen moer van man.Flikker op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:36 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik hoorde Frank de Boer gisteren zeggen, dat hij wat Vermeer betreft, de beelden van de afgelopen 2 wedstrijden nauwkeurig gaat terugkijken en daarna een beslissing gaat nemen. Het klonk behoorlijk dreigend (naar Vermeer toe) in mijn oren. Maar ja, is het enkel en alleen Vermeer die steeds in de fout gaat?? Ik denk dat je driekwart van het team dan moet vervangen...
Guyt
 Guyt - maandag 21 november 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Beetje moe van jou Remco als iemand een andere mening heb snapt diegene er niks van.Moet je eens mee ophouden.Denkt een beetje the man hier te zijn, zoveel stel je niet voor.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 november 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoorde Frank de Boer gisteren zeggen, dat hij wat Vermeer betreft, de beelden van de afgelopen 2 wedstrijden nauwkeurig gaat terugkijken en daarna een beslissing gaat nemen. Het klonk behoorlijk dreigend (naar Vermeer toe) in mijn oren. Maar ja, is het enkel en alleen Vermeer die steeds in de fout gaat?? Ik denk dat je driekwart van het team dan moet vervangen...
Nee het is niet alleen Vermeer, maar hij moet wel zijn verdediging neerzetten, dat deed Steek veel beter inmijn ogen, daarbij maakt hij nu wel een paar grove fouten op een rij en tja op dit niveau kan dat gewoon niet, dan moet iemand anders de voorkeur krijgen. Verder vind ik Ajax goed spelen, ook tegen NAC hebben ze eigenlijk geen kans weggegeven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 november 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

5 punten hoor! ;-)
Ken je nagaan ik kan het niet eens meer bijhouden ;)
remco k
 remco k - maandag 21 november 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:05 schreef Guyt het volgende:
Beetje moe van jou Remco als iemand een andere mening heb snapt diegene er niks van.Moet je eens mee ophouden.Denkt een beetje the man hier te zijn, zoveel stel je niet voor.
Waar staat dat?? Denk niet voor me aub, dat kan ik zelf prima..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NAC Breda (19-11-2011 20:45): 2-2

0.0098190