BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: En ze slaan terug: Davids ontslagen als stagiar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Edgar Davids (foto, rechts) is niet langer op De Toekomst actief als stagiair. De voormalig middenvelder heeft dat per mail te horen gekregen van Wim Jonk, hoofd jeugdopleidingen bij Ajax. Dat meldt Voetbal International.

Jonk is samen met Frank de Boer en Dennis Bergkamp het technische hart van Ajax. Daarbij heeft Jonk het voor het zeggen op De Toekomst, het trainingscomplex van de Amsterdammers. Jonk is een aanhanger van Johan Cruijff en heeft door alle incidenten de afgelopen dagen besloten loyaal te zijn aan de legendarische nummer veertien. Vervolgens werd besloten de stage-periode van Davids te beëindigen.

Cruijff kreeg een 'messteek' in de rug van de Raad van Commissarissen doordat Louis van Gaal buiten zijn weten om naar Ajax werd gehaald. Davids zou daarbij de contacten met Van Gaal op gang hebben gebracht, waardoor hij gezien wordt als 'boosdoener'. Het is nog onbekend of Davids aanblijft als lid van de RvC bij Ajax.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/137722/Stageperiode_Davids_op_De_Toekomst_ten_einde_door_Jonk#ixzz1e5DIqzNb
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Jezus wat een nieuws...

Edgar Davids heeft bij mij de plank volledig misgeslagen...ik sta 100% achter dit besluit!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 18 november 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Leuk dit.. Who's next?
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Als hier 1 ding duidelijk mee is gemaakt, dan is het wel het feit dat de twee partijen niet samen gaan werken, of de ene of de andere..
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Een perfecte move! Edgar Davids is de opperjudas onder de judassen. Wat een verrader! En Danny Blind niet te vergeten. Die kerel heeft voor mij ook afgedaan. Bah.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:
Als hier 1 ding duidelijk mee is gemaakt, dan is het wel het feit dat de twee partijen niet samen gaan werken, of de ene of de andere..
Eens, Remco!
ktotheb
 ktotheb - vrijdag 18 november 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:
En misschien is dat wel de meest treurige constatering van deze hele soap. Niemand denkt in het clubbelang, iedereen denkt alleen maar in pro en contra.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Dat is 1, wie volgt??? nog 3 te gaan en de weg voor Johan en een nieuwe RvC ligt weer open.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 november 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 19:53 schreef Pietje het volgende:
Een perfecte move! Edgar Davids is de opperjudas onder de judassen. Wat een verrader! En Danny Blind niet te vergeten. Die kerel heeft voor mij ook afgedaan. Bah.
en toch blijf ik met het probleem zitten jongens..

ik kies bijv Johan, maar wie willen we dan eventueel als AD, vGaal blijft voor MIJ de droomkandidaat..
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik kies bijv Johan, maar wie willen we dan eventueel als AD, vGaal blijft voor MIJ de droomkandidaat..
Daar heb je beslist een punt, nummer10.
De oorspronkelijke kandidaten (Tscheu la Ling en Edo Ophof) zie ik ook niet zitten. Ik moet daar even over nadenken.

Edit:
Ik zou veel vertouwen hebben in Leo van Wijk, nu nog topman bij Air France-KLM, maar Ajacied in hart en nieren. Laat het "Kamp Cruijff" contact met hem opnemen (of hij dat uberhaupt zou willen) en op die manier met een volwaardige tegenkandidaat te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Pietje --
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 19:53 schreef Pietje het volgende:
Ik vind dit heel erg om te moeten constateren.....EENS.....ze maken het er zelf naar...
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

THEO V.DUIVENDODE??????
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Weet 't niet hoor gasten, maar we struikelen zowar over de geruchten en halve waarheden op dit moment. Denk dat ik het maar eens lekker op m'n gemak allemaal aan ga zien.
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 20:19   quote  deeplink  
Of als de Ledenraad zondag voor Cruijff kiest, ben ik overtuigd van Molenaar...dan draai ik mijn scepsis over Molenaar in en zou hij een goeie kandidaat zijn om AD te worden...als het mogelijk is natuurlijk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 november 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 20:17 schreef alibabba het volgende:

[..]

THEO V.DUIVENDODE??????
Gewoon van Praag terug halen........desnoods flink wat muntjes er tegenaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Nenam_tiL --
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 20:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gewoon van Praag terug halen........dusnoods flink wat muntjes er tegenaan
Van Praag ja....die doet dat helaas niet meer denk ik, maar je weet nooit...hij is een echte Cruijff aanhanger....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Cruijff, van Praag, Molenaar en van Duivenbode....
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Ik heb mijn eerdere bericht ge-edit. Zie hierboven.
Leo van Wijk!
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 20:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gewoon van Praag terug halen........desnoods flink wat muntjes er tegenaan
Helemaal 500% mee eens..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 20:24 schreef Pietje het volgende:
Leo van Wijk!
Die kan er idd ook bij
jodocus
 jodocus - vrijdag 18 november 2011 - 21:33   quote  deeplink  
wat een hufter die davids
Cornee
 Cornee - vrijdag 18 november 2011 - 21:36   quote  deeplink  
ik heb het eigenlijk altijd al een ongelofelijk arrogante eikel gevonden
Ajx
 Ajx - vrijdag 18 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Echt een enorm vieze streek van davids, had hem nog wel hoog ingeschat! Maar als hij zo doorgaat, kan hij zijn stage ddoorzetten, moet hij alle jeugdelftallen trainen en coachen......
Ajx
 Ajx - vrijdag 18 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 20:24 schreef Pietje het volgende:
Leo van Wijk!
Als die zou willen, zou het volgens mij een prima voorzitter zijn. En dan samen met Molenaar, Cruijff, Henrichs en van Duivenbode?
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 november 2011 - 22:01   quote  deeplink  
IK HOOR ZOJUIST OP DE RADIO, DAT VANAVOND JOHAN CRUIJFF TE GAST IS BIJ PAUW EN WITTEMAN. NEDERLAND 1, ROND 23.00 UUR
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Ik begin een beetje moeite te krijgen met die Wim Jonk. Waarom voor Ajax willen werken, wanneer je op zó'n walgelijke manier Ajax in de pers door de stront aan het trekken bent zoals vandaag.
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:06 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ik begin een beetje moeite te krijgen met die Wim Jonk. Waarom voor Ajax willen werken, wanneer je op zó'n walgelijke manier Ajax in de pers door de stront aan het trekken bent zoals vandaag.
Ik begrijp jou echt niet Ikke_tikkie....leg dit eens heel duidelijk uit....wat doet WIM JONK in hemelsnaam fout in jou ogen???
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Wim Jonk noemt ook even Slop en van der Aat zijn die wel te vertrouwen dan?
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 18 november 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
Nee, zij hadden ook al lang weg moeten zijn. Helaas is dat proces (expres) vertraagd.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:13 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik begrijp jou echt niet Ikke_tikkie....leg dit eens heel duidelijk uit....wat doet WIM JONK in hemelsnaam fout in jou ogen???
Ik vind het raar dat hij nu een berg aan shit naar buiten brengt, waar hij voorheen over zweeg. Zo lees ik ineens over maandenlang niet betaald krijgen, daar waar ik zoiets toch wel eerder naar buiten zou brengen. Sterker, zou niet eens gaan werken als het me overkwam.

Verder vind ik het allemaal wel erg genant worden zoals "iedereen" "iedereen" zwart aan het maken is. Zonder een uitspraak te willen doen over of het terecht is dat Davids niet meer welkom is als stagiair, vind ik het best wel een kinderachtige frats van Jonk. Het geeft mij allemaal niet het idee dat we hier met volwassen mannen van doen hebben. Bergkamp benadert het allemaal iets volwassener naar mijn idee: http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/25078/bergkamp-wil-gesprek-met-van-gaal-afwachten/

En dan nog dat gedreig van Jonk... nee, ik vind dit helemaal niet bij Wim passen eigenlijk.
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
Juist dat was ik even vergeten....die Slop en vd Aat zijn vuilakken en horen niet bij Ajax thuis...schop zo'n mannen de straat op want zij zijn de rotte plekken in de organisatie!!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Dít is precies wat ik bedoel, ali. De Cruijff lobby draait nu op volle toeren, uiteraard volledig gesteund door VI (lees: Derksen).
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 november 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Verwarring alom

Kan ik me wel een beetje voorstellen......de meeste hier zijn nog nooit in de Meer geweest....laat staan dat ze Johan hebben zien voetballen.
Velen van jullie kennen Johan van Media beelden......tv ,youtube,dvd enz....

Cruijff was en is echt een icoon........net als Neeskens,Rep en Keizer......Cruijff wordt niet voor niks in een adem ge(r)noemd met Pele,Eusebio,Di Stefano en Muller,om wat namen te noemen.........maar hij is in de zestig.

Je kan het een klein beetje vergelijken......met de jongere onder ons.........Litmanen,Petterson,Bergkamp,Overmars,Suuarez....enz,alleen Cruijff was en is zijn tijd al uniek.........en heeft het pad voor dit soort jongens neer gelegd.

Daar vind ik dat de meeste daar aan voorbij gaan....als ik mij niet vergis was Johan altijd de onderhandelaar.......hij heeft volgens mij ook een dikke vinger in de portret rechten gehad.

Ik heb diep.....maar ook diep respect voor de persoon Johan Cruijff............helaas heb ik dat niet voor Louis(Narsist) van Gaal.

Zo denk ik erover........en daar moeten jullie het mee doen
Broeva Haro.....gappies
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:24 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat hij nu een berg aan shit naar buiten brengt, waar hij voorheen over zweeg. Zo lees ik ineens over maandenlang niet betaald krijgen, daar waar ik zoiets toch wel eerder naar buiten zou brengen. Sterker, zou niet eens gaan werken als het me overkwam.

Verder vind ik het allemaal wel erg genant worden zoals "iedereen" "iedereen" zwart aan het maken is. Zonder een uitspraak te willen doen over of het terecht is dat Davids niet meer welkom is als stagiair, vind ik het best wel een kinderachtige frats van Jonk. Het geeft mij allemaal niet het idee dat we hier met volwassen mannen van doen hebben. Bergkamp benadert het allemaal iets volwassener naar mijn idee: http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/25078/bergkamp-wil-gesprek-met-van-gaal-afwachten/

En dan nog dat gedreig van Jonk... nee, ik vind dit helemaal niet bij Wim passen eigenlijk.
Het lijkt mij dat nu de nood aan de man is....als ze nu blijven zwijgen is het over met Ajax...onrecht is een TREURIG iets....ze zijn juist heel sjiek geweest om er lang mee te wachten...het getuigd van MENSELIJKHEID en FATSOEN om er niet mee te koop te lopen...nu zij de aanval hebben gezocht, word het tijd voor een weerwoord....als je dat niet ziet....

WIM JONK/DENNIS BERGKAMP/JOHAN CRUIJFF hebben allemaal een goed hart en zijn pure Ajacieden...het word tijd dat jij dat ook gaat inzien....anders neem ik jou echt niet meer serieus...ik respecteer je mening, maar je maakt me erg boos!!!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:26 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Dít is precies wat ik bedoel, ali. De Cruijff lobby draait nu op volle toeren, uiteraard volledig gesteund door VI (lees: Derksen).
Steun jij de Cruijff lobby niet??? Wat wil jij dan zien??? Noem eens namen en op welke positie...Jonk en consorten hebben groot gelijk om te zeggen dat wanneer ze Cruijff wippen, de jeugdtrainers ook vertrekken...die Ten HaTe en die volgelingen pakken GVD AJAX af man......zie dat toch eens!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Verwarring alom

Kan ik me wel een beetje voorstellen......de meeste hier zijn nog nooit in de Meer geweest....laat staan dat ze Johan hebben zien voetballen.
Velen van jullie kennen Johan van Media beelden......tv ,youtube,dvd enz....

Cruijff was en is echt een icoon........net als Neeskens,Rep en Keizer......Cruijff wordt niet voor niks in een adem ge(r)noemd met Pele,Eusebio,Di Stefano en Muller,om wat namen te noemen.........maar hij is in de zestig.

Je kan het een klein beetje vergelijken......met de jongere onder ons.........Litmanen,Petterson,Bergkamp,Overmars,Suuarez....enz,alleen Cruijff was en is zijn tijd al uniek.........en heeft het pad voor dit soort jongens neer gelegd.

Daar vind ik dat de meeste daar aan voorbij gaan....als ik mij niet vergis was Johan altijd de onderhandelaar.......hij heeft volgens mij ook een dikke vinger in de portret rechten gehad.

Ik heb diep.....maar ook diep respect voor de persoon Johan Cruijff............helaas heb ik dat niet voor Louis(Narsist) van Gaal.

Zo denk ik erover........en daar moeten jullie het mee doen
Broeva Haro.....gappies
JUST RIGHT!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Je mag boos zijn, maar ik stel nergens dat de mensen die jou worden genoemd geen Ajacieden zouden zijn. Je hoeft het niet met mij eens te zijn, maar ik vind dat men zich uit liefde voor de club ook wel iets minder uitgesproken/nadrukkelijk op mag stellen. Ik merk ook op dat ik bij Bergkamp in ieder geval nuance zie, waar hij toch ook kritiek uit. Jonk heb ik altijd best hoog hebben zitten, maar ik vind hem vandaag toch wel uit de bocht gaan.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:33 schreef alibabba het volgende:

[..]

Steun jij de Cruijff lobby niet???
Deels. Ik juich het toe dat Johan zich (op wat voor manier dan ook) met de club bemoeit, maar heb zeer grote moeite met het smijten met modder. En dat laatste geldt voor elk van de partijen. Het is triest te zien hoe voetbal al lang ondergeschikt is geworden aan de ego's.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 18 november 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:26 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ja, wat denk je dan..

De NOS is pro van Gaal. (anti Cruijff)
DWDD ligt iets in het midden door het feit dat droeftoefer Peter R de Vries daar aan tafel zit.
VI ligt dan iets meer in het straatje van Cruijff...

Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Ik maak me daar dan ook niet druk om.

Waar ik me wel druk over maak is de gang van zaken. En als nu blijkt dat alles zo goed als rond was, en dat het om een brief (zo achterbaks als maar kan) is afgeketst.. En dat in alle lagen van de club eilandjes zitten die Cruijff en zijn kompanen op welke manier tegenwerken...

Daar wordt je als Ajacied niet vrolijk van. Integendeel...

Maar goed, positieve van vandaag:

Cruijff is in NL, zojuist op de Toekomst gesignaleerd (bron : AN) en komt op TV (Paul en Witteman). Cruijff is morgen aanwezig in ArenA en zal Zondag aanwezig zijn tijdens het gesprek tussen Ledenraad en RvC.

Zondag wordt misschien nog wel een belangrijkere dag dan morgen en aankomende CL wedstrijd bij elkaar. Want Zondag wordt er beslist of Ajax afscheid neemt van zijn iconen. Zondag zal beslist worden of Ajax Ajax nog wel zal blijven. Want kies je voor van Gaal, dan verlies je als club niet alleen icoon Cruijff maar ook iconen als Swart en Bergkamp.

Dan blijft er niets maar dan ook niets over van de club, behalve een rijke historie.
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Je mag boos zijn, maar ik stel nergens dat de mensen die jou worden genoemd geen Ajacieden zouden zijn. Je hoeft het niet met mij eens te zijn, maar ik vind dat men zich uit liefde voor de club ook wel iets minder uitgesproken/nadrukkelijk op mag stellen. Ik merk ook op dat ik bij Bergkamp in ieder geval nuance zie, waar hij toch ook kritiek uit. Jonk heb ik altijd best hoog hebben zitten, maar ik vind hem vandaag toch wel uit de bocht gaan.
Jonk geeft gewoon een interview en is EERLIJK....daar kunnen nog veel mensen binnen Ajax van leren!!!!!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 18 november 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Daar is hij toch ook voor. Hij moet de jeugdopleiding en het technische beleid verantwoorden. Als je dan ziet dat jij samen met je team wordt tegengewerkt, en als blijkt dat alles voor niets geweest blijkt te zijn, mag je best je mening geven.

Hij heeft niemand persoonlijk aangevallen, heeft enkel feiten genoemd. Niets meer , niets minder.
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:37 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Deels. Ik juich het toe dat Johan zich (op wat voor manier dan ook) met de club bemoeit, maar heb zeer grote moeite met het smijten met modder. En dat laatste geldt voor elk van de partijen. Het is triest te zien hoe voetbal al lang ondergeschikt is geworden aan de ego's.
Als je de uitzending van VI net hebt bekeken is Molenaar heel duidelijk...vanuit de Ledenraad was iets besloten...Johan Cruijff was de baas wat aangaat het technische gedeelte, waarbij de andere leden Johan moesten faciliteren....dat zegt toch alles of niet....de andere 4 hebben niet volgens afspraken gehandeld en zijn dus volledig fout....wie gooit er dan met modder????
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:38 schreef alibabba het volgende:

[..]

Jonk geeft gewoon een interview en is EERLIJK....daar kunnen nog veel mensen binnen Ajax van leren!!!!!!
Je kunt ook eerlijk zijn en je klasse behouden. Zie Frank de Boer. Ik heb diep respect voor de manier waarop hij deze hele toestand benadert.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 november 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Als ik maanden lang mijn salaris niet krijg, hang ik dat ook aan de grote klok. dat zal mijn werkgever ook niet leuk vinden.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 18 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:43 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Je kunt ook eerlijk zijn en je klasse behouden. Zie Frank de Boer. Ik heb diep respect voor de manier waarop hij deze hele toestand benadert.
Eens. Dat doet hij al maanden. Hij weet, zoveel als het kan, het eerste elftal af te schermen van het geklooi in het bestuur. Niets meer dan lof en diep respect daarvoor.
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:43 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Jonk behoud zijn klasse...het is een zeer abominabele man en zeer integer...een man met een uitstekend hart....een pure Ajacied....als je dit niet wil zien, houd de discussie voor mij op..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als ik maanden lang mijn salaris niet krijg, hang ik dat ook aan de grote klok. dat zal mijn werkgever ook niet leuk vinden.
Zou je daar zes maanden mee wachten vooraleer je dat deed?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 18 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:47 schreef alibabba het volgende:

[..]

een pure Ajacied...
Niet overdrijven. Meneer heeft ook een beste poos voor die gestreepte onzin uit Eindhoven gespeeld. ;-)
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hij is juist zo sjiek geweest om het niet aan de grote klok te hangen, evenals Cruijff die een brief niet onder ogen kreeg en er nooit mee naar buiten is gekomen....ze behouden de controle en dan ben je MENS...

Nu de nood aan de man is en er naar gevraagd word, is het heel normaal om er mee naar buiten te komen...zoveel stront over je heen krijgen, mag je op het juiste moment pareren...
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 18 november 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 - 22:48 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Zou je daar zes maanden mee wachten vooraleer je dat deed?
Zolang is ie nog niet in dienst hoor ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: En ze slaan terug: Davids ontslagen als stagiar

0.0107588