|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 22:49 schreef alibabba het volgende:[..] Nu de nood aan de man is en er naar gevraagd word, is het heel normaal om er mee naar buiten te komen...zoveel stront over je heen krijgen, mag je op het juiste moment pareren... Volkomen met je eens. Maar ik weet niet of je je daarvoor door de pers moet laten misbruiken, of zulks juist uit moet vechten waar het hoort (naar mijn idee binnen Ajax dus). Ik neig naar het laatste... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 22:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Volkomen met je eens. Maar ik weet niet of je je daarvoor door de pers moet laten misbruiken, of zulks juist uit moet vechten waar het hoort (naar mijn idee binnen Ajax dus). Ik neig naar het laatste... Ten HaTe mag zijn zegje wel doen in de media en Jonk niet? Is dat wat je wil zeggen? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nee, na 2 maanden, ik heb een iets minder riant salaris en spaarcentjes op de bank dan Wim jonk. (Wat ik hem trouwens van harte gun)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 november 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 22:30 schreef alibabba het volgende:[..] Het lijkt mij dat nu de nood aan de man is....als ze nu blijven zwijgen is het over met Ajax...onrecht is een TREURIG iets....ze zijn juist heel sjiek geweest om er lang mee te wachten...het getuigd van MENSELIJKHEID en FATSOEN om er niet mee te koop te lopen...nu zij de aanval hebben gezocht, word het tijd voor een weerwoord....als je dat niet ziet.... WIM JONK/DENNIS BERGKAMP/JOHAN CRUIJFF hebben allemaal een goed hart en zijn pure Ajacieden...het word tijd dat jij dat ook gaat inzien....anders neem ik jou echt niet meer serieus...ik respecteer je mening, maar je maakt me erg boos!!!! dus omdat wij niet klakkeloos achter jou mening staan word jij boos? volgens mij word er niks verkeerts gezegt. en kan me daar volkomen in vinden. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:00 schreef bully het volgende:[..] dus omdat wij niet klakkeloos achter jou mening staan word jij boos? volgens mij word er niks verkeerts gezegt. en kan me daar volkomen in vinden. Mag ik niet boos worden dan? Het is een gewoonlijk menselijk trekje... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Lol, jij mag alles. ;-) Maar lees ook een beetje tussen de regels door. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Vind het maar een beetje incestieuze boel van Jonk/Bergkamp en de andere trainers. Ik begrijp hun keuze ook wel om Davids te laten gaan door de vertrouwensbreuk, maar om ook meteen te zeggen dat ze opstappen als Cruijff het niet voor het zeggen krijgt gaat gewoon te ver! Ze zijn aangesteld als jeugdtrainer, hun werkgever is Ajax en niet Cruijff. Zonder precies te horen wat de visie van van Gaal is mbt de jeugdopleiding zouden ze niet zo'n mening mogen hebben. Cruijff gaf bij Pauw & Witteman aan dat van Gaal eerst met de diverse trainers had moeten spreken en de technische visie had moeten bekijken/nagaan etc voordat hij de baan had moeten aannemen als technisch directeur. Maar dat is juist de omgekeerde wereld! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Cruijff kletste wel meer uit z'n nek. Van Gaal mag geen ad worden omdat hij een trainer/coach diploma heeft, en zich dus met de technische kant zou bemoeien, terwijl van Basten (eveneens gediplomeerd) de job wél zou mogen doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:45 schreef Boudewijn het volgende:Vind het maar een beetje incestieuze boel van Jonk/Bergkamp en de andere trainers. Ik begrijp hun keuze ook wel om Davids te laten gaan door de vertrouwensbreuk, maar om ook meteen te zeggen dat ze opstappen als Cruijff het niet voor het zeggen krijgt gaat gewoon te ver! Ze zijn aangesteld als jeugdtrainer, hun werkgever is Ajax en niet Cruijff. Zonder precies te horen wat de visie van van Gaal is mbt de jeugdopleiding zouden ze niet zo'n mening mogen hebben. Cruijff gaf bij Pauw & Witteman aan dat van Gaal eerst met de diverse trainers had moeten spreken en de technische visie had moeten bekijken/nagaan etc voordat hij de baan had moeten aannemen als technisch directeur. Maar dat is juist de omgekeerde wereld! Pffffffffff lees het niet eens man.dacht dat jij "neutraal" was.............kan niet eens man,maar goed.............maar al mijn topics flikker je op slot..........voor de zo veelste keer,wordt een beetje moe van je Boudje |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:45 schreef Boudewijn het volgende:Vind het maar een beetje incestieuze boel van Jonk/Bergkamp en de andere trainers. Ik begrijp hun keuze ook wel om Davids te laten gaan door de vertrouwensbreuk, maar om ook meteen te zeggen dat ze opstappen als Cruijff het niet voor het zeggen krijgt gaat gewoon te ver! Ze zijn aangesteld als jeugdtrainer, hun werkgever is Ajax en niet Cruijff. Zonder precies te horen wat de visie van van Gaal is mbt de jeugdopleiding zouden ze niet zo'n mening mogen hebben. Cruijff gaf bij Pauw & Witteman aan dat van Gaal eerst met de diverse trainers had moeten spreken en de technische visie had moeten bekijken/nagaan etc voordat hij de baan had moeten aannemen als technisch directeur. Maar dat is juist de omgekeerde wereld! Dennis Bergkamp weet nog niet of hij zal blijven als Louis van Gaal de leiding krijgt. De assistent-trainer van Ajax is een voorstander van Johan Cruijff, die niet samen met Van Gaal door één deur kan. De voormalig aanvaller heeft eerder met De Tulpengeneraal samengewerkt.
"Binnen elke club heb je trainers met een verschillende filosofie. We moeten eerst kijken of we op dezelfde golflengte zitten. Als speler heb ik fijn onder Van Gaal gewerkt. Maar dat is al twintig jaar geleden. Gisteren is er officieel medegedeeld dat iedereen een gesprek met hem krijgt. Daaruit moet blijken of we op één lijn zitten", zegt Bergkamp.
De oud-speler van onder andere Arsenal vindt het jammer dat er dingen zullen veranderen. "Wij hebben goede ideeën over hoe we de jeugdopleiding weer naar topniveau kunnen krijgen. Het zou heel jammer zijn als dat allemaal verandert. We hebben nu zekerheid met Cruijff die achter je staat. Als er andere mensen komen, heb je weer onzekerheid", aldus Bergkamp tegenover nieuwsradio BNR.
http://www.soccernews.nl/news/137724/Bergkamp:_Als_speler_heb_ik_fijn_onder_Van_Gaal_gewerkt
dus Bergkamp zegt nog niet dat hij weg gaat. alleen Jonk heeft dat gezegt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2011 door bully -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Jezus Nenam, ga naar bed ofzo... of een rondje kuieren. Je loopt weer eens oneindig Calimero te spelen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pffffffffff lees het niet eens man.dacht dat jij "neutraal" was.............kan niet eens man,maar goed.............maar al mijn topics flikker je op slot..........voor de zo veelste keer,wordt een beetje moe van je Boudje ook neutralen mogen een mening hebben, zeker ik ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:54 schreef bully het volgende:[..] Dennis Bergkamp weet nog niet of hij zal blijven als Louis van Gaal de leiding krijgt. De assistent-trainer van Ajax is een voorstander van Johan Cruijff, die niet samen met Van Gaal door één deur kan. De voormalig aanvaller heeft eerder met De Tulpengeneraal samengewerkt. "Binnen elke club heb je trainers met een verschillende filosofie. We moeten eerst kijken of we op dezelfde golflengte zitten. Als speler heb ik fijn onder Van Gaal gewerkt. Maar dat is al twintig jaar geleden. Gisteren is er officieel medegedeeld dat iedereen een gesprek met hem krijgt. Daaruit moet blijken of we op één lijn zitten", zegt Bergkamp. De oud-speler van onder andere Arsenal vindt het jammer dat er dingen zullen veranderen. "Wij hebben goede ideeën over hoe we de jeugdopleiding weer naar topniveau kunnen krijgen. Het zou heel jammer zijn als dat allemaal verandert. We hebben nu zekerheid met Cruijff die achter je staat. Als er andere mensen komen, heb je weer onzekerheid", aldus Bergkamp tegenover nieuwsradio BNR. http://www.soccernews.nl/news/137724/Bergkamp:_Als_speler_heb_ik_fijn_onder_Van_Gaal_gewerktdus Bergkamp zegt nog niet dat hij weg gaat. alleen Jonk heeft dat gezegt. Ah van Bergkamp had ik nog niet gelezen, hoopte (en verwachtte eigenlijk ook) al op z'n opstelling. Maar ik hoorde Jonk meen ik ook zeggen dat 'wij als jeugdtrainers' dan opstappen.
Ik prijs ook de Boer door meteen te zeggen dat hij niet kan en gaat kiezen.
quote:We hebben nu zekerheid met Cruijff die achter je staat Hij kan dat idee beter loslaten... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ben trouwens best benieuwd wie Cruijff telefonisch te pakken gaat krijgen op de iPod van Danny of z'n dochter. :-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Er zijn wel meer dingen die jou maar niet lukken... en mocht je serieus denken dat ik op wat voor manier afhankelijk ben van jou om hier wél of niet te verschijnen, wordt het serieus tijd eens een diepe blik in een spiegel te werpen. Dat je het www vertroebelt met je "echte leven" is tot daar aan toe, maar dat je dat anderen wenst op te leggen is best ziek eigenlijk. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 19:53 schreef Pietje het volgende:Een perfecte move! Edgar Davids is de opperjudas onder de judassen. Wat een verrader! En Danny Blind niet te vergeten. Die kerel heeft voor mij ook afgedaan. Bah. Hoeveel levens heeft die Blind eigenlijk? Hij overleeft alles. Wat dat betreft respect voor Jonk. Bij zijn VI-interview gaf hij een perfecte reactie op alle toestanden. Die 3 seizoenen bij PSV hebben hem blijkbaar veel karakter gegeven. :P |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 01:02 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ben trouwens best benieuwd wie Cruijff telefonisch te pakken gaat krijgen op de iPod van Danny of z'n dochter. :-P hahaha, ja dat dacht ik ook! en toen kon je ook meteen zien dat Pauw en Witteman ook totaal geen verstand van techniek hebben want ze zeiden er niets van |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Godver Boudewijn......je loopt weer te goochelen ouwe...........ik ben het overzicht kwijt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ben weg.............ben er klaar mee............IT je bent een lul,Remco ook.......jullie hebben elkaar gevonden |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: heb al dat offtopic gezeur verwijderd! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 01:34 schreef Boudewijn het volgende:[..] hahaha, ja dat dacht ik ook! en toen kon je ook meteen zien dat Pauw en Witteman ook totaal geen verstand van techniek hebben want ze zeiden er niets van Ik ook niet maar je zit maar op mijn nek gap...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Volgens mij maak je daar een sport van ouwe..........even die Nenam in de gaten houden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maak je niet druk Nenam, we hebben gelezen wat je ervan vind, en dat is genoeg voor mij. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Toevallig ben jij er vaak bij betrokken... ik weet ook niet hoe dat kan...
Maar ff serieus, je gaat gewoon (te) veel offtopic. Dat is zeker in deze tijd van belangrijke ontwikkelingen bij Ajax er irritant. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 01:49 schreef Boudewijn het volgende:[..] Toevallig ben jij er vaak bij betrokken... ik weet ook niet hoe dat kan... Maar ff serieus, je gaat gewoon (te) veel offtopic. Dat is zeker in deze tijd van belangrijke ontwikkelingen bij Ajax er irritant. Whahahahhahahaha..................toevallig???..........ik woon hier gap,weet jij als geen ander,maar goed......ik ga me inhouden,heb ik je beloofd..............en daar ga ik me aan houden Ga mijn post terug schroeven...........is beter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2011 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:Verwarring alom Kan ik me wel een beetje voorstellen......de meeste hier zijn nog nooit in de Meer geweest....laat staan dat ze Johan hebben zien voetballen. Velen van jullie kennen Johan van Media beelden......tv ,youtube,dvd enz.... Cruijff was en is echt een icoon........net als Neeskens,Rep en Keizer......Cruijff wordt niet voor niks in een adem ge(r)noemd met Pele,Eusebio,Di Stefano en Muller,om wat namen te noemen.........maar hij is in de zestig. Je kan het een klein beetje vergelijken......met de jongere onder ons.........Litmanen,Petterson,Bergkamp,Overmars,Suuarez....enz,alleen Cruijff was en is zijn tijd al uniek.........en heeft het pad voor dit soort jongens neer gelegd. Daar vind ik dat de meeste daar aan voorbij gaan....als ik mij niet vergis was Johan altijd de onderhandelaar.......hij heeft volgens mij ook een dikke vinger in de portret rechten gehad. Ik heb diep.....maar ook diep respect voor de persoon Johan Cruijff............helaas heb ik dat niet voor Louis(Narsist) van Gaal. Zo denk ik erover........en daar moeten jullie het mee doen Broeva Haro.....gappies ONS KENT ONS
KLOOTZAK |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahaha gaat weer goed hier..........ik ook van jou pik |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: rustig aan pik.........ben echt niet in de mood |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
HET WAS LIEFDEVOL BEDORLD.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jaja...zal wel......ik geloof je op je blauwe ogen |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
IK BEDOEL..... NU GA IK ECHT SLAPEN |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:45 schreef Boudewijn het volgende:Vind het maar een beetje incestieuze boel van Jonk/Bergkamp en de andere trainers. Ik begrijp hun keuze ook wel om Davids te laten gaan door de vertrouwensbreuk, maar om ook meteen te zeggen dat ze opstappen als Cruijff het niet voor het zeggen krijgt gaat gewoon te ver! Ze zijn aangesteld als jeugdtrainer, hun werkgever is Ajax en niet Cruijff. Zonder precies te horen wat de visie van van Gaal is mbt de jeugdopleiding zouden ze niet zo'n mening mogen hebben. Cruijff gaf bij Pauw & Witteman aan dat van Gaal eerst met de diverse trainers had moeten spreken en de technische visie had moeten bekijken/nagaan etc voordat hij de baan had moeten aannemen als technisch directeur. Maar dat is juist de omgekeerde wereld! Je moet de voorgeschiedenis weten...Cruijff is erin gestapt nadat er een rapport is uitgeschreven met allemaal oud-voetballers...alles werd gesteund hierin, ook door vd Boog en consorten...allemaal topmensen die weten wat er bij Ajax speelt....daar komt een beleidsplan uit voort, wat ook gesteund werd...vanuit de Ledenraad is besloten dat Cruijff de baas is wat aangaat het technisch beleid...Bergkamp en Jonk zijn naar voren geschoven om de ideeen van Cruijff te volgen...het is allemaal 1 lijn, waarvan in eerste instantie iedereen akkoord ging...
Als er dan in 1 keer van die lijn word afgeweken, want het beleid Cruijff is zeker niet het beleid van v.Gaal, is het heel normaal dat Jonk en Bergkamp zich verzetten..de werkgever Ajax, waarvoor Bergkamp en Jonk werken, is akkoord gegaan met de plannen van Cruijff...hoezo is het dan de omgekeerde wereld???? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 00:52 schreef Ikke_tikkie het volgende:Cruijff kletste wel meer uit z'n nek. Van Gaal mag geen ad worden omdat hij een trainer/coach diploma heeft, en zich dus met de technische kant zou bemoeien, terwijl van Basten (eveneens gediplomeerd) de job wél zou mogen doen. Degene die uit zijn nek kletst ben jij...Cruijff zegt helemaal nergens dat v.Gaal geen AD mag worden...het is alleen de opzet....een AD met daaronder ook een gediplomeerd iemand...dat is gebleken in het verleden...dat werkt niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij zei Cruijff dat een TD met trainers diploma veelvuldig is mislukt.Daarom was de driehoek ook geïnstalleerd, die werd verantwoordelijk voor AL het voetbal gedeelte binnen de club. Hierdoor werd dat probleem uitgeschakeld. Nu van Gaal en Blind als TD erbij aan de gang gaat, hebben ze zomaar jonk en Bergkamp buitenspel gezet, dit zonder overleg met ook maar een van de personenen die het plan Cruijff hebben gemaakt waar goedkeuring voor was. Zowel van Gaal als Blind hebben een trainersdiploma en zullen dus makkelijk op de stoel van de Boer kunnen gaan zitten. Dat was ook de reden dat Cruijff wou dat v Basten er iemand naast zou krijgen om hem daarin te sturen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 10:43 schreef remco k het volgende:Volgens mij zei Cruijff dat een TD met trainers diploma veelvuldig is mislukt.Daarom was de driehoek ook geïnstalleerd, die werd verantwoordelijk voor AL het voetbal gedeelte binnen de club. Hierdoor werd dat probleem uitgeschakeld. Nu van Gaal en Blind als TD erbij aan de gang gaat, hebben ze zomaar jonk en Bergkamp buitenspel gezet, dit zonder overleg met ook maar een van de personenen die het plan Cruijff hebben gemaakt waar goedkeuring voor was. Zowel van Gaal als Blind hebben een trainersdiploma en zullen dus makkelijk op de stoel van de Boer kunnen gaan zitten. Dat was ook de reden dat Cruijff wou dat v Basten er iemand naast zou krijgen om hem daarin te sturen.. JUIST!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 10:43 schreef remco k het volgende:Volgens mij zei Cruijff dat een TD met trainers diploma veelvuldig is mislukt.Daarom was de driehoek ook geïnstalleerd, die werd verantwoordelijk voor AL het voetbal gedeelte binnen de club. Hierdoor werd dat probleem uitgeschakeld. Nu van Gaal en Blind als TD erbij aan de gang gaat, hebben ze zomaar jonk en Bergkamp buitenspel gezet, dit zonder overleg met ook maar een van de personenen die het plan Cruijff hebben gemaakt waar goedkeuring voor was. Zowel van Gaal als Blind hebben een trainersdiploma en zullen dus makkelijk op de stoel van de Boer kunnen gaan zitten. Dat was ook de reden dat Cruijff wou dat v Basten er iemand naast zou krijgen om hem daarin te sturen.. Ok, my bad dan. Maar zelfs dan heb ik de oplossing elders al aangedragen. Daar reageert alleen geen hond op, want te druk met over elkaar heen vallen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 10:59 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ok, my bad dan. Maar zelfs dan heb ik de oplossing elders al aangedragen. Daar reageert alleen geen hond op, want te druk met over elkaar heen vallen. Oja, daar vroeg ik zelfs om..:-) Welk topic was dat ook al weer van de 300 over Cruijff.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 10:59 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ok, my bad dan. Maar zelfs dan heb ik de oplossing elders al aangedragen. Daar reageert alleen geen hond op, want te druk met over elkaar heen vallen. Daar reageer ik ook niet op...dat gaat namelijk NOOIT gebeuren, want het is onrealistisch... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: http://forum.headliner.nl/topic-23919/p6/#696605
En ali, ik vraag niet of iets realistisch is, ik vraag/stel dat de oplossing best eenvoudig kan zijn. Enige "slachtoffers" zijn dan scholletje en de RvC, maar daar kan ik prima mee leven. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Zie jij v.Gaal en Cruijff onder 1 dak werken??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Wanneer ze hart voor de club hebben? Ja. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dus dan zou v.Gaal moeten doen wat Cruijff wil en Cruijff zou moeten doen wat v.Gaal wil...hoe wil je dat realiseren? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Nee, als het goed is krijgen ze zowat niet met elkaar te maken. Juist omdat dat elders al wordt afgevangen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 12:22 schreef alibabba het volgende:[..] Dus dan zou v.Gaal moeten doen wat Cruijff wil en Cruijff zou moeten doen wat v.Gaal wil...hoe wil je dat realiseren? ze zouden beiden eens hun ego`s aan de kant moeten zetten. het gaat om ajax en niet om die twee. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Het gaat toch altijd botsen...kom op zeg... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Nou vooruit, nog één keer dan: wanneer ze allebei zo om Ajax geven zoals ze beweren, gaan die ego's opzij. En dat het zal botsen, ja natuurlijk. Maar heel Ajax is gebaseerd op een botscultuur. Zelfs in de hoogtijdagen was dat al. Het is daar nooit rustig. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: klopt maar dat ligt dan wel aan hun ego`s. en dat is dan niet in belang van ajax. |
|
|
|