|
|
jodocus
|
|
|
We moeten met zn allen pal achter Johan gaan staan , anders gaat de club ten onder. Denk je s in wat er gebeurt als ie weggaat, dan is je jeugdopleiding ook aan diggelen , en alle voetbalkennis is weg DUS MENSEN IN HET BELANG VAN AJAX , ACHTER JOHAN |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
En vanavond in de 14e minuut met zn allen johan, johan johan johan johan |
|
|
|
|
BARRY DELFT
|
|
|
ten have gladjanus!!!!!! johan cruijff for president!!!! |
|
|
|
|
BARRY DELFT
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik ga vanmiddag met het vliegtuig op vakantie naar een warmer oord als Nederland.. In eerste instantie dacht ik alleen een competitie wedstrijd te missen maar ik mis nu toch wel een hele belangrijke avond.. Ik las zojuist het statement van de Supportersdelegatie! En die doet mij deugd.. Hier moet vanavond kracht achtergezet worden door alle supporters! Zodat de Ledenraad niks anders kan dan de RvC te ontbinden op zondag! Uiteraard moeten vanavond ook de 3 punten in Amsterdam blijven..
Heel veel succes vanavond en vanaf het warmere oord ben ik er in gedachten bij!!
JOHAN JOHAN JOHAN!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
hans den Ouden Epe
|
|
|
Als echte AJAX supporter schaam ik mee, en zeg mijn vertrouwen in 4 leden van de RVC op. Wij els supporters moeten als een blok achter Johan Cruijff staan , om de toekomst van AJAX.Hierbij roep alle supporters op om vanavond in de wedstrijd tegen NAC dit duidelijk te maken met de jel Johan,Johan is onze man !!!!! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 09:40 schreef BRW het volgende:Ik ga vanmiddag met het vliegtuig op vakantie naar een warmer oord als Nederland.. In eerste instantie dacht ik alleen een competitie wedstrijd te missen maar ik mis nu toch wel een hele belangrijke avond.. Ik las zojuist het statement van de Supportersdelegatie! En die doet mij deugd.. Hier moet vanavond kracht achtergezet worden door alle supporters! Zodat de Ledenraad niks anders kan dan de RvC te ontbinden op zondag! Uiteraard moeten vanavond ook de 3 punten in Amsterdam blijven.. Heel veel succes vanavond en vanaf het warmere oord ben ik er in gedachten bij!! JOHAN JOHAN JOHAN!!!! je heb het over alle supporters. ook onder de supporters zijn de meningen verdeelt. dus ik doe niet mee. hou me liever met het voetbal bezig. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Met z'm allen zal zo'n 75% zijn, maar ik doe mee!!!
GO JOHAN GO |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het kan bijna niet anders dan dat het moet goedkomen...deze gang van zaken is beschamend en onrechtvaardig...als de 4 leden van de RvC hier mee wegkomen, is voor mij de maat echt vol...dan is het echt over met Ajax....het is hetzelfde als Ajax failliet zou gaan...de geweldige club van weleer is dan niet meer... |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 10:11 schreef bully het volgende:[..] je heb het over alle supporters. ook onder de supporters zijn de meningen verdeelt. dus ik doe niet mee. hou me liever met het voetbal bezig. Zal het bij deze ff rechtzetten, "alle supporters die ACHTER en VOOR Cruijff staan!" |
|
|
|
|
3e ster
|
|
|
Alle supporters die achter AJAX staan!!!!!! En zondag ga ik ook naar de Arena. Hoop dat er meer komen!!! Wij moeten CRUIFF steunen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 11:39 schreef 3e ster het volgende:Alle supporters die achter AJAX staan!!!!!! En zondag ga ik ook naar de Arena. Hoop dat er meer komen!!! Wij moeten CRUIFF steunen. dus als je andere mening heb sta je niet achter ajax? |
|
|
|
|
Peter19864
|
|
|
Natuurlijk ga we achter Johan staan, niet alleen voor hem, MAAR voor Ajax. De tijd van gladjanussen moet afgelopen zijn. Geef de fans Ajax terug. En even tot bully alias Brw alias...???? Reageer dan gewoon niet, kneus! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dat zeg ik zeker niet, maar ik zeg wel dat je stekeblind bent als je niet ziet dat Ajax reddeloos word als er morgen verkeerd beslist word... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 12:13 schreef alibabba het volgende:[..] Dat zeg ik zeker niet, maar ik zeg wel dat je stekeblind bent als je niet ziet dat Ajax reddeloos word als er morgen verkeerd beslist word... misschien dat je zelf eens die jc bril moet afzetten. en is het misschien niet zo dat ik het nuchterder bekijk? inplaats van onvoorwaardelijk maar mensen volgen omdat het toevallig oudvoetballers van ajax zijn. dus vraag me af wie er nu stekelblind is. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 12:20 schreef bully het volgende:[..] misschien dat je zelf eens die jc bril moet afzetten. en is het misschien niet zo dat ik het nuchterder bekijk? inplaats van onvoorwaardelijk maar mensen volgen omdat het toevallig oudvoetballers van ajax zijn. dus vraag me af wie er nu stekelblind is. Wie volg jij dan? Je moet toch een weg inslaan of niet...de weg met Cruijff is uitgestippeld door Ajax zelf...moet dat dan nu ineens overboord? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dan moet ie eens duidelijk zijn wat hij wil zien bij Ajax.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: een bestuur dat het gezamelijk doet. en geen jc die als dictator alles naar zijn hand wil zetten. als hij echt zoals jij beweert van ajax houd zal hij ook consessies moeten doen. en dan ook nog een club op afstand proberen teleiden. en overal onervaren mensen de leiding geven. niemand is perfect dus ook jc niet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Op de melodie van 'Zie ginds komt de Stoomboot'
Zie ginds komt de voetbalboot uit Spanje weer aan, hij brengt ons de verlosser, wij zien hetm al staan.
Hoe lopen de trainers in pas voor hem uit, en nu Raad van Commissarissen met Ten Have er uit.
kwam even spontaan in mij boven drijven. ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 12:44 schreef bully het volgende:[..] een bestuur dat het gezamelijk doet. en geen jc die als dictator alles naar zijn hand wil zetten. als hij echt zoals jij beweert van ajax houd zal hij ook consessies moeten doen. en dan ook nog een club op afstand proberen teleiden. en overal onervaren mensen de leiding geven. niemand is perfect dus ook jc niet. Een bestuur dat het gezamenlijk doet...dat hebben ze de laatste 15 jaar al gedaan...DAT WERKT NIET...tijd dus voor wat anders lijkt me... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 10:59 schreef alibabba het volgende:Het kan bijna niet anders dan dat het moet goedkomen...deze gang van zaken is beschamend en onrechtvaardig...als de 4 leden van de RvC hier mee wegkomen, is voor mij de maat echt vol...dan is het echt over met Ajax....het is hetzelfde als Ajax failliet zou gaan...de geweldige club van weleer is dan niet meer... Ze noemen hem niet voor niets "de verlosser"!!!! Laten we als 1 blok achter Johan gaan staan! Ik weet het zeker De Arena zal vanavond vol achter onze verlosser staan. Zondag verlossen we ons van alle kwaad......4 leden van de RvC + die 1/2 duitser. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 12:04 schreef Peter19864 het volgende:Natuurlijk ga we achter Johan staan, niet alleen voor hem, MAAR voor Ajax. De tijd van gladjanussen moet afgelopen zijn. Geef de fans Ajax terug. En even tot bully alias Brw alias...???? Reageer dan gewoon niet, kneus! Denk dat het beter is dat jij niet reageert, Blly doet dat namelijk inhoudelijk en ondanks dat ik het absoluut niet met hem eens ben in deze kwestie, kan ik daar heel wat meer respect voor opbrengen dan het zinloze vingerwijzen en schelden in jou post. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Moet zaterdag zijn denk ik?? |
|
|
|