|
|
3e ster
|
|
|
Hulde aan Keje Molenaar. Gisteravond tijdens VI heeft hij op een juiste wijze verteld wat er allemaal gebeurd is de afgelopen weken.
Keje heeft zich net als Cruijff 100% ingezet voor ons aller Ajax. Ook al heeft oa hij de huidige RVC samengesteld ik vind dat deze man het goed doet. Hij heeft er alles aangedaan om de RVC met elkaar te verzoenen. Ik hoop echt dat deze man niet beschadigd wordt door dit gedoe.
Ik hoop dat zondag mijn droom uitkomt. De RVC wordt er uit geflikkerd BEHALVE CRUIFF. En dat van Gaal directeur wordt maar wel de plannen van Cruijff steunt. Dan kan mijn zoon over 15 jaar net als ik als kleine jongen de Champions league finale zien waarin zijn Ajax helden winnen.
Vanavond met zn allen achter Cruijff staan JOHAN JOHAN JOHAN. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
We laten ons niet monddood maken die die achterbakse hoop stront die nu nog zit. Knallen vanavond dus. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 11:51 schreef Eide het volgende:We laten ons niet monddood maken die die achterbakse hoop stront die nu nog zit. Knallen vanavond dus. Heeft iemand "ons" monddood willen maken dan? En wat betreft knallen vanavond: ik hoop dat dat nu eindelijk eens gebeurt waar het hoort, in het veld dus. Of zijn we zo langzamerhand allemaal vergeten dat Ajax een voetbalclub is?! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De stewards hebben de opdracht alle steunbetuigingen aan Cruijff te verwijderen. Dus ja. Men probeert alweer de fans monddood te maken. Dat werkte vorige keer namelijk ook al zo goed.... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|